Sverigetråden - Ursvenska upplagan

...

Other urls found in this thread:

steamcommunity.com/id/anon259
desuarchive.org/int/search/filename/1502373632590.gif/
steamcommunity.com/id/kalansilma/
twitter.com/SFWRedditVideos

pv...

Först.

>dkn facking uttråkad och alla är upptagna

Skaabii, vilket jävla BÖGnamn.

>jag skiter i silvermedaljen för brons är också bra”.
Fan är grejen med svenskar och deras förlorarmentalitet?

>steamcommunity.com/id/anon259
Alla adda libanon NU!

...

Köpte pepsi ginger och det är oironiskt det äckligaste jag stoppat i min mun

...

Begå självmord

Sluta vara ett mansbarn som dricker gift.

Läsk är ett gift som marknadsförs till mansbarn och andra primitiva varelser som kvinnor.

Drömde att jag besökte Libbes pappas pizzarestaurang i natt. Förvånansvärt nog så var hans pappa vit

Hur vet man hur mycket man får tillbaka i skatteåterbäring?

Fy fan

>Sluta vara ett mansbarn som dricker gift.

>Läsk är ett gift som marknadsförs till mansbarn och andra primitiva varelser som kvinnor.

Tänkte bara prova ju, brukar hålla mig till alkohol kaffe och vatten.

Du slösade åtala timmar på att skapa den där kring en snubblare som lämnat tråden bakom sig.

Lyckat! Hahaha!

>Begå självmord

>179 är mycket
Du skojar väl nu mannen?

Du la längre tid på att skriva det brevet än vad jag gjorde när jag sparade webbumen och ombrevade den!

Lyckat!! Hahahah!

Libanons släkte är hedersarier, han är välkomnad att bosätta sig i Sverige och ta med 2 valfria släktningar.

Jag vet, det är riktigt misslyckade individer.

Att du citerar mig och bifogar en bild på en fedorabärande nolla bevisar endast att mina argument är gjorde av stål och obestridliga.

Käften, tala inte till mig som om vi var på samma nivå, du är en undermänniska och får inte tilltala mig utan att jag har gett dig tillåtelse.

SKÅNE ÄR BÄST
HELL SEGER
LEVE SNAPPHANARNA

Falsk ödmjukhet är bland det äckligaste som finns, och tyvärr så är ni världsmästare på det.

Vad åt ni till lunch?

>gröhntexta brhev o lä til fehdorabihld

haha aa

desuarchive.org/int/search/filename/1502373632590.gif/
Vad fan är det för fel på honom?

Hamburgare

Hahaha, din jävla nolla som brevade steamprofil och sen tog bort så man inte kan se din vänlista längre!!!

Hahahahaha!

Nej? Det är ju helt sinnessjukt mycket. Jag kommer nog inte ens upp i hälften av det trots att jag räknar med alla spel jag någonsin haft, från Nintendo till PS3. Och då hade jag ändå en chippad PS1:a.

fetto

Redan hemma från skolan, jonte?

Snapphanarna var terrorister som fick va de förtjänade av den baserade Karl XI

Men det är bra bögar, fortsätt äckla er till tom nbögarna tröttnar på eran skit så kommer ingen att lyfta ett finger när vi slaktar er på gatorna

snapphanar var sveriges confederates

Herregud.

Väger 75 kg
Måste väl få unna mig lite godsaker när man ska jobba så här på vintern

>SKÅNE ÄR BÄST
>HELL SEGER
>LEVE SNAPPHANARNA
t.

steamcommunity.com/id/kalansilma/
adda mig på ånga om ni spelar dota eller motattack

>Libanons släkte är hedersarier, han är välkomnad att bosätta sig i Sverige och ta med 2 valfria släktningar.

Nej, sydstatarna var mer än bara fega gerillaterrorister, de mötte nordstatarna direkt i strid

>finns människor som är över level 5 på steam
fy fan

Kommer ni till Pride? Hört att det ska bli....explosivt ;)

Är strax uppe i 500 favä

Lol

>Käften, tala inte till mig som om vi var på samma nivå, du är en undermänniska och får inte tilltala mig utan att jag har gett dig tillåtelse.

Förvånar mig inte att du välkomnar Libbe, du älskar ju negrer

>franska
Va?

>svenska "män"
Slår vad det är bögäcklet som brevar linkbögporr i tråden

Rannsaka ditt liv, pysen.

Varför ska man inte välkomna Libbe? Han är en man av stor ära och han innehaver ett gott förnuft.

Ska man avböja honom endast för hans hår är mörkt och hudfärgen detsamma? Dumstridigt!

Jag har 260 spel på ånga. Ägt mitt konto i 12 år och det är ganska mycket skräp från typ humblebundle dock.

>Ursäkta mansbarn beteende
Väx upp din patetiska nolla, ursäkta aldrig dåligt beteende.

Varför är det så vanligt med ''feminina pojkar'' nu för tiden? Typ de som har på sig kvinnounderkläder och knästrumpor. Varför gör de så?

För att ingen stoppar dem och läxar upp dem med ett kok stryk som förr

...

Skönt att vara mansbarn favä

För det är sött

>tatueringar
Fyfan vilken skräpmänniska

h1.

feminina pojkar finns inte, kvinnor är maskuliniserad för de klär sig inte i klänningar osv

>hur människor beter sig på kanalen är vanligt bland vanliga människor

Hur hittar du tiden att spela allt?

>dkn skittrött från dålig dygnsrytm så jag sitter och äter frukost i badkaret

>hjärnkultingen

>dkn blyg runt människor man inte känner men babblar på jättemycket med folk jag är bekväm med

Porrberoende, kvinnohat och avskärmning från verkligheten leder till fängelsebögeri
se
Porrskadade neets

Att bära konst ingraverat på sin hud är lämnat för sanna tänkare.

Individer som dig observerar hellre skit(anime) och kallar det för konst.

Tönt

Du är inte blyg, du är bara en lågtest nolla som överlåter riktiga män att sköta snacket.

Du är mer lik en kvinna som vet sin plats.

*puss*

porr skadar inte människor tillräckligt för att ge dom ett psykiskt sjukdom som homosexualitet

Elak
Vill ju inte störa bara..

Hur stoppar vi honom

>dkn ingen optimistjolle

>elak
Du är en snäll och cool tönt dock

Billiga steroider han köpt från andra babbar på gymmet.

Det är problemet med din bögattityd, det är rätt att störa och störa skall man göra!

När jag diskuterar med likasinnade slutar det nästan alltid med att jag har lust att spöa skiten ur mitt herraskap.

>han använder Steam med svenskt språk

Är du född på 00-talet eller?????

När blev han så lillgammal?

Vet ni varför stockholmare har så knasiga namn som Reinfeldt, Sahlin och namn som har von och af i sig? Det är inte på grund av att de är adliga. Det är oftast inte ens på grund av att de är tyskättlingar. Anledningen är för att när namnlagen 1901 kom till så skaffade sig stockholmarna såna namn för att de lät "coola och exotiska" Det är alltså samma mentalitet som gör att svarta i USA döper sina barn till Taniqua och DeShawn.
>cuckholmare
>någonsin

Sen när blev knästrumpor exklusivt för tjejer??

T-tack

Källa på det?

>reinfeldt
tyska invandrare?
>sahlin
alla efternamn som slutar med ''in'' kan ha tattare/vandrande folkets ursprung

Han är ett jävla värdelöst fetto som runkar till hentai, man borde inte välkomna honom oavsett om han är en babbe

*klappar dig på huvudet*
:3

Öh jo? Förklara varför bögskit är så vanligt i tråden och kanalen generellt då?

Kanalen har inge varit en plats för utstötta

>tattare/vandrande folkets
Zigenare säger man

Dag 5 av nejrunk och nejporr och mina testiklar har blivit större och qken hänger längre slak. Känns som jag har ett vapen i brallorna.

>införe porrberoende spastiker kommer och talar om för mig hur nyttigt det är att kortsluta hjärnans belöningssystem genom att ständigt bombardera sin hjärna med porr

Sen man slutade spela fotboll som en jävla cuck

Absolut. Vet du vad? Du borde sluta äta också. Ge inte efter för ditt belöningssystem. Visa vem som bestämmer genom att svälta ihjäl

>bögar
>utstötta i Sverige

Ickerunk är bara värt det om du får ligga på reguljär basis user

jag vill att tomoko ska knula ucchi

haha aa borde ta lite kokain också, belöningsystemet säger ju att det är bra. Fortsätt med ditt beroende, porrcucken.

Finns inget bättre.

Stockholmare är alltså byrackor?