Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/gif/1518218559040.webm
youtube.com/watch?v=1Z9QJ1tkaTo
friatider.se/invandrare-f-r-inte-gratis-l-genheter-t-kommun-r-rasist
svt.se/kultur/vispelarintemed-upprop-mot-sexism-i-spelbranschen
twitter.com/SFWRedditGifs

...

självmordsbenägen kan inte sova

gör läxor får inte sova

Sök snälla hjälp, user. Skada inte dig själv.

>Skräckfilm
Titta på Martyrs, den är bra. Eller [REQ]
Gör det då uwu

har försökt få hjälp på internet men det fungerar inte

tror inte jag kan söka hjälp på riktigt och fortsätta hålla uppe fasaden

Varför i helvete har flickan ett kyltorn i pannan?

i.4cdn.org/gif/1518218559040.webm

Hjälp på riktigt är vad som krävs. Vem bryr sig om fasaden, det är viktigare att tänka på dig själv.

får en verkligen att tängka...

förr intelegent

h-hello swedeanons
I was wondering if any of you saw The Square and if would share your thoughts about it, notably if you felt like it was somewhat close in depicting swedish upper-middle class people or if you felt it was more about those kind of people in general (so not just swedish)
overall I liked the movie and thought it was quite funny, needlessly long at times, could've easily cut 30-40 minutes from it but hey they need to look artsy right
how accurate is it regarding hypocrisy in those circles or in sweden in general? like towards freedom of speech, income equality, beggars and so on

user, I...

Det är som user säger. Det viktigaste är din hälsa, se efter den först och hantera det andra sen.

vad i

I have not seen the movie but can you please explain to me why you put sprinkles on toast? Hagelslag makes no sense.

Fast vad ska en psykolog ens säga, jag vet redan vad problemet är och anledningarna till att jag vill dö

Kontext?

I vilken ålder börjar det bli creepy att man fortfarande tittar på teen kategorin i porr?

Hjälpa dig gå igenom och komma över problemen. Det hjälper också att prata ut, tro det eller ej.

85

as a naturalized immigrant I can't give you a better explanation than "it's tasty"
it really is and it's just fun and cute/childish; actual dutchbros haven't managed to explain it any better, I don't think there's any "deep" meaning to it
it's good for breakfast and it's practical since you don't need anything to spread it around, and people here eat _a lot_ of bread, like sandwiches-for-lunch-a-lot-of-bread
pic related are my favorite :3
(pro tip, be very careful when handling these in the pantry because if you tip it over you'll be finding hagelslag in your kitchen for a year afterwards...)

USA är ett bättre land än Bajssverige

Ja?

>nassebrevar på jodel
>massor med karma
jaha

Just seems so messy for the reasons you just described. A spread of some sort would work better.
But traditions i guess. Do you put butter on the toast?

Nej.

Definitivt. Visst de har negrer som oss men slipper iallafall bo bland dem och försörja dem. De tjänar mer också och kan äga vapen

vad gör ni?

Breva bilder på söta kanadensiska programledare

haha jag brukade tro i gymnasiet att ''när jag blir äldre händer det väl'', men det hände aldrig

Är det ens värt det att berätta för familjen att man är bisexuell före man träffat en kille? Funderat på det på senaste, vill men också inte.

trodde det innan både högstadiet o gymnasiet

el atrocidad...

oooh I see where the confusion comes from
yea almost always you have some spread on it beforehand otherwise it's horribly annoying
butter, peanut butter, margarine, heck even extra nutella but that's going overboard
also helps if you put extra and then another bread slice on top or bend one slice of bread with the stuff in on itself

Är det viktigt för dig att dina föräldrar vet? Jag gjorde det innan jag hamnade i ett förhållande, mest för att ha det ur vägen då det väl hände.
Kan ju vara najs att slippa ta att du både inte är rak och att du har pv samtidigt, tänkte jag iaf.

Tittar på TV-Serier. Dudå, fjällrävs-user?

Men livet är så jävla tomt, jag går upp varje morgon och går till ett jobb som jag hatar med folk jag inte tycker om för att göra en uppgift jag har noll koppling till varför jag gör den eller till vilken nytta den är
åker hem och sitter här på kanalen och pratar med anonyma främlingar
jag vet inte om livet kan bli mycket värre utom att vara typ hemlös

Vet inte om det är viktigt för mig om jag är ärlig. Har gått så många år ni, där jag aldrig hade nått intresse att berätta. Men även att det inte känns som att det är akut så känns det trist att jag döljer mitt sanna jag, att det inte finns nån som vet det.

har tråkigt. vill också se på serie men jag är för trött för att hålla mig vaken genom hela, orkar inte spela något heller. vad göra?

Det gäller att hitta något som gör livet ljusare. Försök plocka upp en hobby, börja måla, skulptera, vad som helst. Något du kan känna att du har något som motiverar dig att göra det jobbet du hatar.
Är det något du kan komma på som du brinner för?

>dkn ingen fv

Tror du skulle må bra av att berätta, det kommer kännas skönt efteråt. Inte kul att bära på hemligheter, även om det inte är något du skäms för eller nåt du inte vill ska komma ut. Vara ärlig med sig själv och sina nära är en befriande känsla.

Låter som att sova är bästa alternativet om du inte orkar göra annat.
Kan du inte spela någon lågenergispel som inte kräver så mycket tankekraft?

Tack, user. Det känns dumt att jag inte tagit det seriöst nån gång, lite tragiskt att jag bara accepterat att jag ska dölja det för att det inte finns nån mening först jag har pojkvän. Men det är ju ändå del av den man är.

Äsch, det är väl lite individuellt. Inte som att någon BEHÖVER veta, när du väl skaffar pv så kommer de få reda ändå, jag tycker mest det känns bra att vara öppen med sånt, men det måste du avgöra själv.
Lycka till hur du än gör~

får väl ge det ett försök, nattnatt!

Gonattkatt!

>02:42 på en tisdagsnatt

För att mitt liv och sinne är trasigt

HEJ MONIKA :DDDDD

Tror ni att något roligt kommer hända med Stockholm snart, typ som att bostadsmarknaden går åt helvete så att en massa stockholmare sitter på mer skulder än tillgångar?

Det är väl i princip vad vi går och väntar på, det är en tickande bomb.

Gonatt :3

Vad underbart, men jag hade föredragit om en riktig bomb sprängdes som förintade hela Stockholm. Eller att Ryssland invaderade och alla svenska politiker slutade sina dagar i Putins tvålkopp.

Då hoppas du på en svart svan.

Vad oväntat att den äckliga lilla blatten skulle vara en landsförrädare också. Ingen hade kunnat förutse detta, som våra politiker skulle ha uttryckt det..

Cuckélius...

Försöker du framstå som en minderårig blandrasunge från Sup Forums eller är det oavsiktligt?

Försöker du framstå som en rumpsmärtad sojagurglare från Stockholm eller är det oavsiktligt?

>"cuck"
>"soja"
>extrem stjärtsmärta
Du är verkligen nidbilden av en minderårig blandrasunge från /pol.

Gomrron

De enda som inte hatar stockholmare är stockholmare.

Bara Sup Forumsjontar och mansbarn hatar Stockholm. Vuxna, normalbegåvade människor gör det inte.

Söt vargflicka.

Normalbegåven vuxen Stockholmare här. Vad ska jag gilla med den här skithålan menar du? Menskonsten i Slussen?

Jag ska göra RAID 1

Microsoft Storage Spaces

eller

Covecube DrivePool

eller

via moderkortet/BIOS?

Varför gör genuint vackra tjejer porr? Kan de inte bli supermodeller istället???

för de kan tjäna pengar på det?

pv...

...

gonatt! :3

snart dags för KNEGET då
är ni redo?

vi värmer upp med en liten ramsa.
jobba jobba jo-obba

youtube.com/watch?v=1Z9QJ1tkaTo

KANINTEHANTERAMITTLIVJAGVILLDÖNUNUNUNUNUNUNUNU

friatider.se/invandrare-f-r-inte-gratis-l-genheter-t-kommun-r-rasist

>Invandrare får inte gratis lägenheter: "Täby kommun är rasist!"
>”Vi vill ha våra rättigheter och Täby kommun är rasist”, var budskapet.
>Tomas Eriksson (MP), gruppledare Stockholms Läns Landsting, uppger för Täby Nyheter att det är "rent rasistiskt" att skriva inlägg om att de missnöjda invandrarna borde åka hem.
>Att Gripenstam säger att han inte vill radera kommentarerna är enligt Eriksson att "debattera på Flashbacknivå"

gomörron

jobba jobba jo-obba

plögga plugga plu-hugga

neeta neet nee-ta

svt.se/kultur/vispelarintemed-upprop-mot-sexism-i-spelbranschen
>Uppropen mot sexism i spåren av höstens #metoo-rörelse har nu nått spelbranschen. Under hashtaggen #vispelarintemed samlas 300 kvinnliga spelutvecklare, gamers och speljournalister i protest mot sexism och trakasserier i spelvärlden. Vittnesmålen kommer att ställas ut på Tekniska Museet.

okej motpolanon vi fattar.

Stora
Mjuka
Animetuttar

tjocc

Nej bara fet

Jag snurrar runt runt tråden runt runt som skriva tråden runt runt!

Söt flicka.

Undrar om det går att breva från comviqs nät igen. Testar.

Ja visst är hon.

Äckel

Önskar hon vore min fv.

Du verkar vara vid liv iaf.
Alla hjärtans imorgon fråga om en träff.

>Alla hjärtans imorgon fråga om en träff.
D-Det ska jag göra!

*asgarvar*

KOLLA PÅ TOPPEN AV HANS HUVUD

ПУTИH
ПPEЗИДEHT
ПУTИH
ПPEЗИДEHT MИPAAAAAAAAAA

Vad är det ifrån?

>Du verkar vara vid liv iaf.
Vad kul. Har ej kunnat breva från telefon innan.

>>>/reddit/

Vaknade till färdiginstallerat WoW, billys panerad pizza och en 50 cl powerking. nu kör vi bois

Måste vara skönt att va 19