/norgetråden/

hydro-utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

nordnet.no/campaign/sparekalkulator.html
youtube.com/watch?v=24-O2LQUWEE
youtube.com/watch?v=VaRTocPWbhQ
diskusjon.no/index.php?showtopic=1802688&page=1
en.wikipedia.org/wiki/Inverted_Jenny
en.wikipedia.org/wiki/Muscular_Christianity
youtube.com/watch?v=fUYaosyR4bE
youtube.com/watch?v=eNf7klboYCo
twitter.com/NSFWRedditGif

Noen som forstår?

Dette er et blått brett, hadde satt pris på om du lot være å breve slike groviser.

Denne utgaven likte jeg godt

T.hydroanon

Fremmedarter kan jaktes hele året i Norge.
t. jegeranon

Brev no DAIER da homser!

jeg...

j-jeg..

Tenk dere om et par år gutta når alle vi som kjopte Hydro kan komme tilbake hit å skåle i dyr champagne? Livet leker

eg ǿnskar meg en sånn her en

holy shit she's hot as fuck

...

...

Finnes det en fetisj-side for hvite, blonde, lyse daier?

Ja, det er problematisk at man må på svartnet for å finne lyse jenter.

...

kan norgetråden slutte å breve ukristelig innhold?

brev kristelig innhold

Hellig, hellig, hellig! synger helgenskarer, kaster sine kroner for dine fotter ned. Englehærers jubel oppad mot deg farer, du som var og er og evig bliver ved.

Hellig, hellig, hellig! Lyset er ditt rike, intet urent oye kan se din herlighet. Ene du er hellig, ingen er din like, full av makt og renhet og av kjærlighet.

Hellig, hellig, hellig! Herre Gud allmektig, jord og hav og himmel, se alt skal prise deg! Hellig, hellig, hellig! Nådefull og prektig, Fader, Sonn og Ånd, all ære være deg!

Credo in unum Deum, Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae, visibilium omnium, et invisibilium. Et in unum Dominum Jesum Christum, Filium Dei unigenitum. Et ex Patre natum ante omnia saecula. Deum de Deo, Lumen de lumine, Deum verum de Deo vero. Genitum, non factum, consubstantialem Patri: per quem omnia facta sunt. Qui propter nos homines, et propter nostram salutem descendit de caelis. Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine: Et homo factus est. Crucifixus etiam pro nobis: sub Pontio Pilato passus, et sepultus est. Et resurrexit tertia die, secundum Scripturas. Et ascendit in caelum: sedet ad dexteram Patris. Et iterum venturus est cum gloria, judicare vivos et mortuos: cuius regni non erit finis. Et in Spiritum Sanctum, Dominum, et vivificantem: qui ex Patre Filioque procedit. Qui cum Patre et Filio simul adoratur, et conglorificatur: qui locutus est per Prophetas. Et unam sanctam catholicam et apostolicam Ecclesiam. Confiteor unum baptisma in remissionem peccatorum. Et exspecto resurrectionem mortuorum. Et vitam venturi saeculi. Amen.

eg bage nogen boller eg då

noen andre som hater ungdommer?
ser jeg en ungdom på fjernsyn stiger blodtrykket mitt til 140

bra brev

dårlige brev

Din mangel på kvadrupler sier meg en ting: du tar feil!

mamma selger egg i en dagligvarebutikk, min eldste soster er en forsteklasses hore, pappa sier hun ikke får komme hjem lenger, og han mener det.

brev horesoster

betyr dette bildet at jeg burde investere i norsk hydro?
kan jeg bruke navpengene mine på aksjer?

sover noreg?

Ja, det gjor jeg og mange andre i norgetråden

hvordan kjoper man aksjer?

innafor å kjope h&m aksjer?

Man gjor det via en bank. Jeg meldte meg inn i nordnet for å kjope aksjer, siden de har gode priser på kjop og salg og er spesialiserte på investering. Det koster ingenting å få konto der, og det er ingen årlige avgifter eller noe sånt.

Så er det bare å overfore penger fra sparekontoen din til nordnetkontoen din og legge inn en kjopsordre i borsens åpningstid

men alle pengene mine er i dnb

kanskje jeg skal bli et bedre menneske...

Nei, det er umulig, jeg har provd.

Ja? Vil likevel anbefale nordnet, fordi de har lavere kurtasje (belopet du må betale for å få gjennomfort en ordre). Du kan jo selvfolgelig bruke DNB likevel, hvis det foles tryggere for deg.

Selv har jeg handelsbanken og nordnet. Handelsbanken til forbruks- og sparekonto. Nordnet til aksjer.

Nordnet er tingen.

Kjopt en del aksjer der jeg, også moro at Norgetråden har sin egen spydakske i norsk Hydro. Hvem vet, kanskje vi blir kongene på haugen til slutt?

Hvem skulle trodd det, gutta i tråden. Fra en håplos tilværelse til gledesrus. Hvem vet... kanskje... en dag...blir vår dag..

eg vetkje, ser dei ferdige ut no?

halvt minutt tell

yes
are you a grille?

Ikke post sånt her da, er på diett for faen

skal bli
nei
unnskyld, eg skal eta dei kjapt så du ikkje vert frista til å komma hit

hvor mye penger må man bruke for å klare seg?

foler aksjer er tull med mindre du spytter inn noen hundre tusen.

nordnet.no/campaign/sparekalkulator.html

det er lettere måter å tjene penger på, spesielt med kun noen hundre tusen. Hvis det er penger du ikke bruker og skal spare så virker det greit, men fremdeles slosing av kapital

hvem /bæsj/ her?

Det er jo en spareform med praktisk talt ingen terskel. Det kan jo ikke sammenlignes med å starte en forretning eller kjope noe for å leie ut e.l.

Aksjer er jo helt passivt

>Bergenser
Hu fortjenner å drite seg ut

Bare jeg som synes det er rart å si "bæsje seg ut"? Synes ikke det gir mening. Drite/bæsje på seg, ja. Bæsje seg ut? Nei. Drite seg ut? Det er jo figurativt

jeg.............

...

youtube.com/watch?v=24-O2LQUWEE

dykk kjem aldrig att leira deig norsk

youtube.com/watch?v=VaRTocPWbhQ

Sitter i bilen på vei hjem og kom innom Visjon Norge radio:

Gi en tiendel, hvis du selger noe, av lönna di, amen! Bli med i familien, og gud velsigner deg, amen! Gi en tusenlapp nå, og vi skal velsigne penga dine. Mammon er den kraftigste guden og styrer jorda, gi penger og bli frelst fra Satan, amen! Og dere besteforeldre; ta med barna deres til Israel, kjempegod idè! Amen!

what does then

Via jobb og sosiale settinger på fritiden må jeg av og til omgås personer som har ett ganske anderledes syn på medmennesker enn meg.
Her er det nedsnakking om alt som er mǿrkt i huden, tror på Allah eller har en annen kultur. Kommer du fra Thailand er du dum som ett brǿd og er du mǿrk i huden er du muslim no matter what.

Muslimene er særlig utsatt: Sylvi Listhaug er det beste som har skjedd norsk politikk, Trump er endelig president og alle muslimene burde samles på en buss og sendes rett hjem. Skautkjerringene vil vi ikke ha noe å gjǿre med og araberne tar alle de norske jobbene våre...

Jeg gjǿr mitt beste for å ignorere oppgulpet og i de fleste situasjoner diskuterer jeg bare ikke politikk med dem. Det er som å snakke til en vegg uansett. De har bestemt seg.
Og det gjǿr vondt. Jeg har deltatt på opplegg for flyktninger og det er hardtarbeidende gode folk!
Jeg mister helt troen på menneskeheten når folk åpenlyst i full offentlighet aplauderer brennende asylmottak og fnyser av overfylte robåter som velter og drukner hundrevis av desperate mennesker.
Ett barnelik reker i land på en turiststrand og folk blir forbanna fordi barna deres så bilder av det på nyhetene, i stedet for å engasjere seg å sende klær, medisiner eller på andre måter bidra i flyktningkrisen.
Jeg prǿvde en gang å dra frem nordmenn som flǿy over svenskegrensa i 1940 - det var det bare å drite i.

Det dukker opp "likes" fra disse personene på artikler på facebook som er så grusomme at jeg blir helt matt og de tror på ALT som spres i sosiale media så lenge det er innvandrerfiendtlig.

Hvordan i alle dager forholder man seg til så håplǿse mennesker??
Jeg prǿver å lukke ǿynene og forestille meg en fjelltur med kjæresten, eller en ridetur i skogen, men det K O K E R !!

gay

Kvalitetsagn. Tips: drep rasistene. Alle stotter deg, rasister er undermennesker som fortjener å do, så blir verden kvitt dem en gang for alle.

alle er lik

lmfao you leftist cuck you deserve to be shot

Haha kilde? Er dette et SI:D leserinnlegg skrevet av jente(19) eller noe? Haha makan til god underholdning. «De er hardtarbeidende mennesker!!!!» Hahah faen

diskusjon.no/index.php?showtopic=1802688&page=1

får vell breve denne igjen jeg da

hva betyr "du har meldt deg ut"

Du har ikke forstått noe elementært!

S N A K K E S

så riktig bruk av dette er eksempelvis når noen er "helt på jordet"? eller er det mer sånn "du sier og mener det samme uansett hva jeg sier, så det hores ut som du har meldt deg ut"?

sosial intelligens: 0
har ikke skjont kringle eller kjeks engang

>har ikke skjont kringle eller kjeks engang

Eg tror atte

Kringle = cringe

Og atte

Kjeks = Kek

??
Det tror eg då

Du har rett

slutt å oppgi den hemmelige lingoen vår!!

SLETT DETTE

Hadde dåkke vært litt smarte så hadde dokk ladd som ingen ting. Men nå veit eg altså ka det betyr, takk!

dds

Jaja, det får gå. Men har du kjopt hydro?

Hellig dritt, gutta. Jeg måtte nettopp gjennom tjue bekreftelser på captchaen. Hva er dette? Brever jo nesten ingenting engang

det K O K E R !!

Har satt 7000kr i hydro

nå må dere faktisk våkne opp, man kan ikke kaste bort hele dagen på snorkings.

kanskje på tide å legge seg for nav begynner å ringe..

DET BLIR GÅTT OG STÅ OPP
STÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OPP
STÅ OPP HELE DAGEN
HELT TIL NESTE NATT

en.wikipedia.org/wiki/Inverted_Jenny

Skal faktisk legge meg nå jeg.........

kjeks?
kringle?
>inne for "drep deg selv din jævla autist"

Denne var interessant

får vell stå opp jeg da

en.wikipedia.org/wiki/Muscular_Christianity

...

Har faktisk aldri vært vitne til storre hanrei-oppforsel.

Den hvite personen der satt seg nettopp på en "negerbuss" for hvite folk, frivillig. Samme greia som pleide å være for for negere. At han skammer seg for å være hvit lyser gjennom.

Jeg er en sint hvit mann som pusher 50

gomler i meg litt havregrot

Sukk, har ikke lyst på jobb.

dfn ingen hage eller jv å ta bilde av

Hans storste drom er sikkert å bli blacked.

Nei, nå er det jaggu meg på tide med en ny verdenskrig.

youtube.com/watch?v=fUYaosyR4bE

ville du en Lily Allen?

Ville nok en Lily Allen ja

Hvorfor er ananas på pizza så kontroversielt ?

Fordi det er feil.

youtube.com/watch?v=eNf7klboYCo