/Norgetråden/ Suldals utgavrn

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BHnMo-6yMXY
youtube.com/watch?v=dxdbpk41W90
youtu.be/Vn68xiIQISE
youtube.com/watch?v=LfjL9uX2leg
twitter.com/NSFWRedditVideo

forste for gjeninnfor jodeparagrafen

Andre for todimensjonal jv

FOR NORDMENN AV FARGE!

>black norwegian
oxymoron

Jeg har fått kakerlakker i leiligheten.
De er i alle rom, ganske små og trege. Krabber bortover. Jeg vet ikke hvor de skal.
Har drept titalls over noen par uker nå. De må ligge bak sprekker og kroker og formere seg i lynfart.

Kan vel dulte litt i denne da

>oxymoron

hehe..heh....e...

For dölajinter

Ildrev Fokus er den eneste personvernfokuserte mobilnettleseren, blokkerer alt av sporing, reklame, skumle skript, osv.

Tar meg vel noe mat jeg da

Er dette kun for Oschlo?

Margarita-pizza er i ovnen og Monster Energy The Doctor er i hånden. Har selvfolgelig lagt på litt mozarella og champignon på pizzaen, ville jo vært kjedelig uten.

Kanskje om jeg aktiverer noen hjerneceller?

Kanskje om jeg aktiverer mandlene

>mozarella og champignon
Er det ikke fortsatt ganske kjedelig med bare ost og sjampinjong på den, da?

Det er jo tomatsaus også. Det er ganske godt. Lurte på om jeg skulle ta på litt paprika, men den hadde jeg visst spist opp så det gikk ikke.

Nei, det er i hele Norge, du tror vel ikke hat halvparten av alle menneskene i Oslo er sånne skitne innvandrere, eller?

1/3 av befolkningen i Oslo er innvandrere, så det er ikke langt i fra.

Lönna har kommet inn på konto! Tror jeg skal diske opp en burger til middag gitt.

Tomatsaus er ikke pizzafyll, det er en ingrediens som er nodvendig for at det i det hele tatt skal defineres som en pizza.

skyting på Marialand!

PIPIPIPIZZAFYLL
youtube.com/watch?v=BHnMo-6yMXY

Så du mener altså at det kun finnes rundt 300000 innvandrere i hele norge hvis vi ser bort i fra Oslo. Du er jo helt blåst hvis du faktisk tror det.

–Det blir et nytt påfyll med sno i morgen. Det er ventet rundt ti til 15 centimeter med sno, sier vakthavende meteorolog Hanne Beate Skattor.

I tillegg er det ventet kraftig vind. I de vestlige delene av langfjellene, det vil si i Rogaland og Hordaland, er det ventet liten storm utsatte steder. For Buskerud sin del vil det ifolge meteorologen også blåse godt i fjellene.

– I lavere strok vil det blåse frisk bris, kanskje liten kuling når du kommer opp i hoyden, sier Skattor.

Og for den som venter på et glimt av solen igjen, ja den må nok vente litt lengre. Værutsiktene de neste dagene gir varsel om skyet vær.

– Men det kan være muligheter for et lite glimt av solen lordag og sondag, men det er ikke noe knallvær i sikte, sier Skattor.

den teorien om at vi er på vei inn i en ny liten istid begynner å gi mer og mer mening
tredje store snostormen i vinter

Flat som ei pannekake!

Kjeften på deg, Ragnhild er en skikkelig sǿtnos.

Hvis du er en skaphomo som kun liker jenter med samme kroppsform som gutter, så synes du nok det ja!

Hvor sa jeg at jeg kun liker flate jenter?

>user hva gjor du på valentinsdagen?

Små pupper er de beste puppene fåvæ.

Jeg gjor det jeg pleier å gjore hver dag, de jævla amerikanske jodene lurer ikke meg med disse "hoytidene" som valentinsdagen eller allehelgensaften.

Jeg har snakket med potensielle arbeidsgivere om karrièremuligheter og så skal jeg kose med JVen når hun er ferdig på jobb. Hvorfor brever du skytesegselv.jpg? Forventer JVen din dyr gave eller noe sånt tull?

Kneboy fåvæ

Problemet med kneboy er jo ikke at vekta er for tung, men at stanga odelegger nakken.

>han legger stanga på nakken

Hvis du synes den knuta der er vanskelig fortjener du ikke å leve

Nei, jeg gjor ikke det, jeg er ikke homo så jeg trener ikke på det å ta kneboy slik at jeg kan få en svær negerkuk sklidd inn i rumpehullet mitt på vei ned.

Det er IKKE på NOEN MÅTE, greit å like begge deler (de eneste unntaket er hvis jenta bedriver toppidrett)

HOLD KJEFT! DETTE HAKKE DU NO GREIE PÅ!

Store pupper er bra kortsiktig
Middels pupper er bra langsiktig
Små pupper er faktisk ikke innafor.

Små pupper er objektivt best, sånn er det bare. Middels pupper er ok.

>jomfruene i tråden snakker om pupper igjen

>de eneste unntaket er hvis jenta bedriver toppidrett
Knuset mitt har tatt NM-gull og har små pupper, teller NM som toppidrett? Nei, jeg brever ikke bilder eller navn siden jeg kjenner henne idvl. JVen derimot har digre pupper.

Kan vi ikke bli enige om at alle er fine, men store pupper er litt deilig å se på i kjoler og sånt da

Ska æ sitte å se på sånn surrebreving som detta er, det gjör æ ikke!

>forskjellig knus og JV
forbli trygdet

>Knuset mitt har tatt NM-gull og har små pupper, teller NM som toppidrett? Nei, jeg brever ikke bilder eller navn siden jeg kjenner henne idvl. JVen derimot har digre pupper.
Kommer helt an på idretten. NM i langrenn er toppidrett, NM i bandy er det ikke ikke.

Brev jura til puppekua di da vel ;^D

>t. kuanon

Hvem var det som sa at navere ikke fortjente ny mobil og datamaskin hvert femte år?

Datamaskinen min er på femte året nå, og klarer ikke spotify + to åpne faner, så nettleseren klikker hele tiden..

Installer Gentoo eller Arch da din homsetass

Navere fortjener ikke å leve en gang da men

Har bare 200 MB tilgjengelig
Shame is temporary, NAV is forever

>Brev jura til puppekua di da vel ;^D
Håper du verdsetter disse jurene like mye som jeg gjǿr.

Hei, gutta (noe noe fotball)

Kan noen se over soknaden min?
Tenkte å sende den til alle som ikke krever utdanning på finn.no

Vet ikke hva mer jeg skal legge til. Tar gjerne imot kritisiv konstruktikk (hehe)

Bare noe jeg jobber med
Takk takk
PS
Den er litt sensurert, så ikke fortvil om de tomme rommene

Agner du nå eller har du faktisk ikke lest korrektur på det der?

Her har du noen daier jurmannen

Tror du jeg kan bli kalt inn til intervju? Tror jeg kan hente meg inn på intervjuet, kanskje

Ser ikke noen brolere hva gjelder skrivefeil, men det er vel ikke så avgjorende uansett? Takk, har aldri sokt jobb for men prover å få kjolen på rett liv (hehe)

>men det er vel ikke så avgjorende uansett?
Vi vet alle at den soknaden ikke er din, men jo det er selvsagt veldig avgjorende.

Er det innafor å ville ligge med en stortingsrepresentant?

Bare hvis det er Erna.

Jeg vil ha firkant med Erna, Siv og Sylvi fåvæ.

>når du endelig er helt frisk igjen etter halsbetennelse, men fortsatt ikke har kommet i gang med knebǿyen

Har dere noe motivasjon til meg?

...

Altså, jeg tuller ikke her. Tullet litt med liksom-Ribba-stil på innlegget, men.

Kan jeg sende den, tror du? Eller er den så dårlig at det er respektlost? Foler meg underkvalifisert for alt

Hvis jeg sender den til mange nok får jeg vel napp?

Ha en flottings valentinsdag niggers!

Nei, det der er ikke motivasjon.

Om du gjör kneböyen din kan du kanskje få kose med en jv en vakker dag.
Ingenting jver liker bedre enn en stor muskulös kneböyrumpe.

For det forste burde du ikke skrive en soknad med CV på. Du må lage en separert CV og ha den som vedlegg.

For det andre må du eleminere alle skrivefeil, uansett hvor lite alvorlige de er. Du må ikke skrive som en jurist eller noe, men skrivefeil skal ikke du ha på soknaden din og dermed basta.

Har en jv, som synes at knebǿyrumpa mi er flott, men ikke trenger å bli noe stǿrre enn den allerede er.

Men det ser jo så jævlig lite ut hvis jeg har dem hver for seg..

Vel, det ser jævlig amatormessig hvis du gjor de i ett skriv. Du kan jo alltids skrive på litt mer på soknaden din da.

Ble nivå 110 på warlocken min i dag gutta. Nå må jeg fikse affliction staven og jeg vet ikke hvordan, men men...

Okei, så du tror ikke jeg får intervju med sånn soknad?
Hva mer kan jeg si? Lyve om at jeg er energetisk, god til å selge og har pågangsmot ut av denne verden?

Heng deg selv, sverigeanon

Heng deg, Sverigeanon.

Heng deg.

youtube.com/watch?v=dxdbpk41W90

Heng dere alle sammen!

En egen folkehoyskule hvor du kan ta facebook profilbilder?

Det er jo bare den slags tullballt som de holder på med på folkehöyskole da

youtu.be/Vn68xiIQISE
Den folelsen når ingen sotnos violinist jv..
til og med oboistene er sote

Gi oss orkesterkultur i Norge, trenger orkesterjv

Jeg kjenner den fǿlelsen, eller noe sånt.

>100k for å dra på ferie i et par uker

>ungdomsorkester som spiller f*lmmusikk
hvorfor er du så jævla pleb?

dette er fra et spill eller noe, retard
>han tror det er et ekte bilde

Du er bare misunnelig for at du ikke klarer å nyte vanlige ting som vanlige folk

*ser meg i speilet*

faen jeg er jo ganske kjekk egentlig

Det er digital kunst, se filnavnet.

>misunnelig over å faktisk sitte å se på james bond spilt av et amatororkester
lol

>jeg har færre ting i verden jeg kan nyte så jeg gjor narr av deg
lol

Enig. Vi trenger mye mer orkesterkultur.

Heng deg fåvæ.

Bra jobba å lage Jens-Bånn-medley uten å ta med den beste Bond-låten for orkester
youtube.com/watch?v=LfjL9uX2leg

og kommunisme. ikke glem kommunisme

Nei hva faen....

Håper neste utgave blir Hydro-utgaven

Burde egentlig gå på butikken og kjope såpe og vaske litt
Istedet har jeg runka to ganger og ligget på senga og hort på musikk

Det er ikke sånn det funker. Du er pleb, så derfor liker du kun ting som er pleb og ting av hoyere grad kommer du aldri til å forstå. Tipper du ser på superheltfilmer også. Denne tråden er egentlig jævlig plebeisk.
også pleb

>han ser ikke på superheltfilmer