/nederdraad/ /vlaanderendraad/

fijne valentijn, user-editie

welkom: liefde en normaaltjes
niet welkom: eenzame rukkers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=u84f2wdl6f4
youtube.com/watch?v=FSGyXeRFLyE
youtube.com/watch?v=NGaVUApDVuY
youtube.com/watch?v=_n8TuSVmOrw
indeed.nl/Belader-Huisvuil-vacatures
adecco.be/nl-be/Job/belader-mv-genk-limburg-tijdelijk-contract?ID=5a7f5fd0-b951-4b05-b309-99829c03e167
startpeople.be/nl/jobs/vacature/limburg/postbode-m-v-hasselt/177569?utm_source=indeed&utm_medium=cpc&utm_campaign=IND_bpost_B-0023&utm_term=postbode
twitter.com/SFWRedditVideos

wie alleen vandaag?

hij triest kan je zijn

ik voel me zo
alleen alleen alleen alleen alleen alleen alleen

>hij triest kan je zijn

Ik mis Hyves

terecht

>dvw te intelligent om te spellen.

DIOS MIO

youtube.com/watch?v=u84f2wdl6f4

pomp het

Mijn paal op reddit wordt gedownvote :(

jij

Valentijnsdag brengt de romanticus in je boven en dat vind ik mooi. En ondanks dat ik je daadkracht waardeer, wil ik je (nog) niet aanmoedigen je hart te volgen.

Uit je brief begrijp ik dat je een crush hebt op een vrouw die je niet echt kent. Weet je eigenlijk wel of ze op mannen valt of ze single is en/of ze openstaat voor geflirt? En wat trekt je zo in haar aan: de manier waarop ze loopt, haar stem, haar stijl? Hoe ze je aan een ex doet denken?
Zeer waarschijnlijk heb je niet de hots voor haar, maar voor wie je denkt dat ze is. Ze is een mooie huls waarop jij je droomvrouw hebt geprojecteerd. Misschien ruikt ze helemaal niet lekker, heeft ze politieke voorkeuren waar jij niets van snapt of heeft ze maniertjes die je aan je moeder doen denken waardoor je haar op slag niet meer sexy vindt.

Tot je haar beter leert kennen, weet je niet of ze daadwerkelijk je droomvrouw is. Daarom is het belangrijk dat je wat tijd met haar doorbrengt, zodat je meer van haar te weten komt. Als je haar bijvoorbeeld bij de koffieautomaat ziet staan, kan je ‘toevallig’ ook een bakkie halen en een gesprekje met haar aanknopen.

Als het klikt, kan je haar vaker aanspreken en misschien, na een paar leuke gesprekjes, wel mee uitvragen. En als ze dan toch niet zo aantrekkelijk blijkt als jij dacht, kunnen jullie gewoon verder als collega’s en zal ze nooit weten dat jij ooit warme gevoelens voor haar had.

Stuur haar in ieder geval geen Valentijnskaart. Het lijkt een ‘leuke’ move, maar als zij jouw gevoelens niet beantwoordt, ben je toch altijd die collega die ze moest afwijzen. Ongemakkelijk!

>dvw te slim om mijn presentatie in de aanbevolen 10 min te doen en het gewoon in 5 doe

wie /dutje/ na school?
slaapwel anons

beter.

>autisten die te lang door praten.

schakel vergeten

www.facebook
.com/tpooknl/videos/588229394859298/

>dvw het niet aanbevolen maar verplicht was

>10minuten over iets doen als het ook in 5 kan
Kanker domme docenten heb jij zeg.

docenten zijn kkhomos die denken dat ze hitler zijn

Mensen die het onderwijs in gaan zijn kankertriest. Ze denken dat ze met macht over anderen hun eigen incompetentie kunnen verdoezelen, maar mensen met echte talenten die willen zo'n kanker baan niet.

Heb je wel een voldoende gekregen?

2e kopje koffie van de dag
met suiker en koffie creamer uiteraard.

Dit is nu een hitsdraad

youtube.com/watch?v=FSGyXeRFLyE
youtube.com/watch?v=NGaVUApDVuY

>niet met gewoon met melk
kots.

>ook maar iets in de koffie doen behalve heel misschien een snufje kaneel tijdens het zetten.
echt dood julliezelf kankerhomo's.

genegeerd.

homo ik neuk je kankerhard

Waarom ruiken al mijn kleren naar bier riiieeee waarom ben ik zo'n kankernormaaltje

geil

Hoe lang kan íemand in bed blijven liggen

ik denk wel een voldoende oetz, klasgenoten zeggen dat het goed ging.

En ik sta toch een 7, ik kan het hebben.

zo hard dat je 3 dagen niet meer kan lopen kankerhomo

youtube.com/watch?v=_n8TuSVmOrw

Ik ga eventjes naar de stad jongens, ben zo terug

11 uur is normaal maar sommige mensen liggen permanent op bed omdat ze bijvoorbeeld in een coma liggen.

ik wil dood

okie, goed gedaan! Ben trots.

...

te brede schouders.

Mensen die dood willen gaan hebben geluk, je moet enkel wachten en het zal wel komen. Mensen die willen blijven leven hebben pas problemen.

>Mensen die willen blijven leven hebben pas problemen.
Ik ben blij dat normaaltjes ooit dood gaan

>Meer dan 30.000 mensen hebben gisteren, enkele uren nadat de donorwet van Pia Dijkstra (D66) werd aangenomen, aangegeven geen donor te willen zijn. Dat blijkt uit de dagcijfers die het ministerie van Volksgezondheid vanmorgen vrij heeft gegeven.

OH NEE NEE NEE NEE

oke ben maar opgestaan

:) ik ben alleen teleurgesteld omdat ik het beter had kunnen doen.

Ik ben blij dat we allemaal doodgaan

Hij liegt, hbo is niks waard

>geen zonen ben brede schouders willen
>Ik sta een 7
minderjarige middelbare scholier aub

ik ga nu uni volgend jaar homo

heb ik zelf al

>Geen übergeslacht willen fokken

Daarom moet ze ook brede heupen hebben.

Om mijn enorme zonen te kunnen baren.

doe het niet, uni is één grote miem

>t.ongeschoolde schooier

neger aub, ik heb 3 meester diploma's van 3 verschillende uni's. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat uni een miem is

Oxford aub

>ikdv
Ga nu proberen om voor de basisschool klas te staan.

Ga Renontsnap stromen. Misschien schuilt er in jou wel het nieuwe B00tje. Je bent al rood.

Ik wil ook lesgeven, maar geen basisschool of middelbare school oetz

daar ben ik niet interessant genoeg voor oetz

Ik zou ook wel op de uni willen lesgeven, maar ik moet gewoon accepteren dat dit niet meer gaat gebeuren. Gewoon in de verkeerde tijd geboren. Teveel mensen met een masterdiploma en ze hebben de lat laag gelegd. De uni is nu ook sterk gepolitiseerd. Had ik dit meer eerder door gehad. Dan had ik over gendergeschiedenis kunnen schrijven of over het slavernij verleden. Daar zit gewoon het geld nu, want de PvdA-bestuurders willen allen dat soort onderzoeken.

Wees blij dat je nog mogelijkheden hebt. Want als Nederland een voorbode is voor België, dan is binnenkort ook dat het leraarambt afgesloten. Investeer nu in een vastcontract en een vastinkomen. In Nederland begin je nu met een universitaire studie op mbo-secretarieel niveau.

Met een diploma mag je nu al blij zijn met een onbetaalde stageplaats

IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT OK

Woon je nog thuis?

ja

Heb je enig uitzicht op een eigen woning in de nabije toekomst?

Normaaltjes willen nou eenmaal alleen andere normaaltjes een kans geven. Ze haten ons. Zijn jaloers op onze capaciteiten.

ik heb niet eens een uitzicht op een eigen inkomen in de nabije toekomst, lmke

Wie kan ik toevoegen op reddit als vriend mensen

Herinner je je nog ooit die tijd dat je dacht: "ik wil tenminste werk doen wat ik leuk vind"

indeed.nl/Belader-Huisvuil-vacatures

Hier kun je per direct €1600-€1800 verdienen

KANKER SPIERPIJN AAAAAAAHHH

Voor een vergoeding van €300 help ik je per direct aan een baan in Nederland

topkoek, ik heb niet eens 300 euro

Gisteren?

>bitcoin gaat weer omhoog
Wat haat ik dit

Waar woon je?

>Gisteren?
>hij heeft het nog niet opgegeven
Ik heb tenminste nog geaccepteerd dat het niks meer gaat worden en ik vooral altijd zwaar onderbetaald kutwerk zal moeten blijven doen.

Limburg, in de streek Haspengouw

liever NOOT of dood, dan een loonslaaf voor de eeuwige Jood :^)

;^ ) ergens heb je wel gelijk. Ik mag straks ook weer bij mamma en pappa gaan wonen, terwijl ik gewoon werk xD. Ik hoop dat meneer Cohen wel een leuk leven lijdt van mijn arbeid.

Ik ben vergeten hoe ik een vd moet hebben

fijne valentijn :3333

>hij ziet joden als het probleem en niet kapitalisme

niet.

nu nog maar 20% verlies :^)

Kun je me het verschil tussen beiden uitleggen?
y-you 2

>terwijl ik gewoon werk

wat voor werk doe je?

je moeder

gedokst
mh17

hoe gaat het met de kontmuntjes

adecco.be/nl-be/Job/belader-mv-genk-limburg-tijdelijk-contract?ID=5a7f5fd0-b951-4b05-b309-99829c03e167

...

PIJN AUW PIJN AUW

Je kent geen echte pijn.

>niet kapitalisme
Ja want alleen onder kapitalisme heb je loodgieters, bouwvakkers, leraren etc nodig /s

Ik heb inderdaad niet zo'n dikke moeder als de jouwe

je kunt beter dan dit. Teleurgesteld.

startpeople.be/nl/jobs/vacature/limburg/postbode-m-v-hasselt/177569?utm_source=indeed&utm_medium=cpc&utm_campaign=IND_bpost_B-0023&utm_term=postbode

Hey dutchies I hope some of you speak English

Anyways I'm heading over here for Defqon 1 NL later in the year. Any suggestions on what to go do and see? Also how hard are drugs to find there, ive heard it's pretty easy to get in Netherlands

kanker op we zitten vol