Sverigetråden - AMD-upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wPoU69nsTFw
youtube.com/watch?v=fXSyERl5gPQ
twitter.com/SFWRedditImages

bra upplaga

youtube.com/watch?v=wPoU69nsTFw

pv...

Hur i helvete fungerar bild relaterad? Hon är asiatisk i en video och vit i en annan. Kan någon förklara??

God morgon!!!

I hate int

cunt

fag

get out of my thread

say please

huomenta

Sover tråden?

>klockan är fucking 08:00
>tråden är helt död

Har kidsen åkt till alperna under sportlovet eller????

>har inte sportlov under vecka 8

Hör fågelkvitter utanför fönstret.
Våren är här! Fåglarna har flyttat in i träd1 igen

Gomorron

Vilken sv ho sida är detta?

Älskar 2d

Vill ha sex med 2d

Vill ha sex med 2d fötter

Så hur är det i 2D riket?

Sådär favä, har blivit utbjuden väldigt mycket på sista tiden vilket är skönt men vill chilla lite också, måste verkligen sätta försöka hitta en fv men ingen tjej jag dejtar passar mig inte riktigt känns det som men vi får se hur det blir

Frustrerande

>nu-kvinna leendet

Vad gör du i Japan?

>Hon är asiatisk i en video och vit i en annan.
Nej?

Neetar just nu, ska börja jobba om ett par veckor

ok. Vad ska du jobba med?

döda mig är så bakis vill inte leva

Har Libbe redan ätit sina fåglar

d1a hade varit drömmen
jag till vänster

Pedofilbögen...

Hur lyckads du få jobb i japan? Eller är du expat? Kan du språket?

Mycket är under NDA men typ marknadsföring, lokalisering och etablering i väst åt japanska spelföretag

Ville igentligen inte jobba med tvspel men det blev som det blev

*spyr*

Jävla hanrej bög

>inte se endast för söta lålin

Jag gick en Japansk utbilding och sen frågade jag kompisar om jobb och fick napp tillslut, jag kan språket

bögar UT!!!!

FYFAN för pedofiler

alla ska hängas när dagen kommer

Är kåt favä

Men hur kan du motstå DFC och smaskig cunny?

Jag med favä

Tryck upp en bränslestav i röven så kanske det går över, bög.

du är jättesöt
önskar jag hade någon som dig i sängen

Ok, gör mig ännu mer sugen på att dra dit och plugga japanska!
Hur gammal är du?

Samma här, nästa gång jag kommer till Sverige så blir det rajtantajtan som ut i bara helvete

>rajtan tajtan
hörrö du, vi säger faktiskt VÅLDSAMT RÖVKNULLANDE här omkring

Hur känns det att vara så patetisk att man sitter och brevar bilder på japanskt tecknade barn och rollspelar som dem?

tack för att du upprättehåller stereotypen om att alla som åker till japan är psyksjuka vedbodar som runkar till tecknade småflickor

häng dig

låter kul

Ingen som har en stream till hockeyn? Fittreddits länk suger kuk

eurosport

>drömde att man var i ett tropiskt paradis
>vaknar

Grod morgon anons, är ni pigga och produktiva små sötisar idag? Själv var jag ovanligt trött imorse faktiskt men det ordnar sig när man kommer igång.

Det är skitnice att bo i tokyo men man ska tänka till lite noga innan man drar hit

Nemas problemas

Häng er och sluta bajsa ner tråden. Hellre att den är död än att den är fylld med bögskit

Tror du jag skulle frågat efter streams om jag hade tv kanaler?

Vad ska man tänka på, semestrat där förut och ska till japan en vecka igen denna sommar.

Kanske dags att planera en resa till något söderhavsparadis då user, kanske tillsammans med en söt flicka att ligga på vita stränder och se på solnedgången med medens ni slurkar på lite drinkar. Söderhavsparadiset behöver inte bara vara en dröm om du inte vill.

knappt vaken ens en gång, än mindre produktiv

Hur börjar man ha fler flikar öppna?

Känns som jag alltid endast har 3 eller 4.

Usch då user, då är det bäst du går upp för det är en fin dag som du knappast vill missa. Så upp med dig innan jag kommer och rycker bort täcket och utsätter din bara kropp för kylan utanför ditt lilöa sängfort.
Är det för lite på något vis? Kanske har 10 som mest och det är inte vanligt, begriper inte hur folk kan lyckas ha 100+ hela tiden, om något är så viktigt bokmärker man det.

Vidriga äckel

>med en flicka
hehe mm

stäng dem aldrig
har typ alltid minst 20+ flikar

>Jag gillar anime!

>Ekeroth snackar skit om Soros
När kommer uteslutningen? Eller sitter han säkert eftersom han själv är jude?

youtube.com/watch?v=fXSyERl5gPQ

Högern måste väck.

Konstig fråga men minns någon vad pluginen till foobar2000 heter som gör att den blir så där fin heter?

Man kan ju ha kul på en tropisk ö ensam också, kanske rentav roligare beroende på vad man är ute efter. Sedan var väl huvudsaken att du skulle besöka ett tropiskt paradis, om du tog med den en söt tös härifrån eller hittade en där är väl mest en bisak.

Vita människor måste väck

>dkn man drömmer om gamla vänner
vad vill min hjärna. trots att jag aldrig tänker dom så träffar jag ändå på dom i mina drömmar

Åk med mig då, fängelsebög :3

Var det ett plugin för det eller var det inte bara en massa skins? Behövde man en plug-in för skinsen?

Jag drömmer om pv

menar snarare att jag är beta men okej

Det var ett skin men inte som ett vanligt skin, utan man laddade ner en plug-in.

Såg typ "hacker"-aktigt ut.

Vad sjutton har man för flikar då? Dutubflikar som lagras på varandra, pandor, allmänt skräp som man absolut (inte) ska kolla på senare?

Vet inte om det är den du menar men ladda ner ett plug-in som heter Columns UI så kan du hitta en massa skins för det.

Ända villkoret är att vi har massa sex tillsammans på hotellet.

tänk om user vill ha djungelhydda och spjut upplevelsen då?

okej men vägrar bottna

så här ser det ut just nu

foobar har en miljard skins, så det blir svårt med den beskrivningen.

Okej

Vet att det är en stretch som fan, minns bara att någon länkade den till mig här i tråden för några år sedan

Visa snusket :3

Men, du sa ju att du var beta! Jag kan gå med på att turas om, men det ska vara delat 50/50

Bokmärk eller stäng ner ett par user! När jag kommer tillbaka vill jag se lite mer ordning och reda här.

Jag använder själv inte skins. Gjorde mitt egna layout med columns ui som jag använt i massa år nu.

han har verkligen inte alla zigenarna i husvagnen

han har verkligen inte indianer i kanoten

kommer du smiska mig annars? >:3

oanständigt
ping städis

Vad gör ni grabbar


Hur mår ni

...

Sitter i sängen och surfar, är trött.

gonatt! :3

Göra nånting med ditt liv man

BARA KNULA MITT LIV

sov gott gonattanon, hoppas du fixar ditt sömnschema

Samma som

inte alla barn i källaren

Ska börja jobba kl 1 så det får bli till helgen