Sverigetråden - Skogsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/PTULYNIZ3do
youtube.com/watch?v=gxaxO3vQo_0
huffingtonpost.com/entry/dear-lesbians-and-gays-im-bisexual-and-you-treated-me-like-crap_us_58c1a38be4b054a0ea68e31c
twitter.com/AnonBabble

Först för Evangeline :3

Musik gör mig glad

tror rödpillrade att aspartam är cancerframkallande?

Winter Olympics > Summer Olympics

Hvem er enig?

jag förtjänar en fv. finns ju säkert jättemånga som skulle vilja vara med mig, kanske inte i sverige om om de fick flytta hit och bo med mig så skulle de nog ställa upp. svenska män lider i ensamhet då samhället och framförallt kvinnorna har sprungit ifrån oss, vi bör få hjälp av staten att ta hit en fru, det skulle inte bara hjälpa sveriges ekonomi men också multikulturalismen och mångfalden, varför ska bara svenska kvinnor få välja och vraka på män från hela världen?

Vinter OS har inte herrgymnastik OwO

youtu.be/PTULYNIZ3do

Den här låten är glad men ändå deppig

home resonance är den bästa dock glöm fan inte det.

Sant nok. Turn/gymnastik er det beste i sommer-ol.

fördröjda människor

döda er själva bögjävlar

>Hurr durr man måste ha en favorit

More interesting sports but we do shit a them. Normally we're good at curling but we're not doing well this year.

winter sports are not interesting

hur blir man eremit på bästa sätt om man är pank neet med extrem social fobi?

skaffa diagnos och få sjukersättning resten av livet

>hur blir man eremit på bästa sätt om man är pank neet med extrem social fobi?

Sjukpension. 140k om året.

självmord via stjärna

Börja med att bli rik

You find running around a track interesting?

>Lämnar ett bete i en tråd
>Lämnar datorn ett tag
>Kommer tillbaka två timmar senare och ser att jag fått 12 (Du)n av betet

f1 najs

klarar inte av att gå igenom den process som krävs för att få neetstålar

Då är det kört.

Hvorfor er Sverige så dårlig i sommer-OL?

yes

You're weird desu, I love both the Winter and Summer olympics but the Winter has interesting sports to us as we don't get much snow.
I can't believe we came fucking second in Rio, beating China. Back in the 60s

du är verkligen barbarer med det stora behovet av förbättring av våra överlägsen greker

synd för dig

>greker är överlägs-

Inga sporter är särskilt populära förutom fotboll

na

yes
everything in the british isles is ugly

Hvem er den beste svenske fotballspilleren?

>andreas var grekpsykfallet hela denna tid

Antar att du skojar

Nei, vil gjerne vite det.

youtube.com/watch?v=gxaxO3vQo_0

>svenskar är överlägs-

Spelar ingen roll, sötma är inte nödvändigt.
Att inte oroa sig för annat blåpillrat.

Jag är kär i Kate Beckinsale

Antal medaljer handlar ju bara om vilka sporter ens land råkar vara bra på

Har du bra hockeylag och curlinglag måste man kämpa genom turneringar och det är max en medalj

Ett bra skidlag kan få 50 medaljer

sötpaj

"Emotionell ensamhet" Vad är det för skit?
Jävla frökenfasoner.

Jeg elsker Sverige.

>dkn vill gå och lägga mig redan men sömnschemat kommer vara helt uppknullat om jag läggar mig nu

Är bara nyfiken om aspartamcancertjafset egentligen är en ploj för att få folk att föredra socker istället och bli feta, eller om det finns faktiskt underlag för cancerframkallningen.

>Gillar tjejer som ser ut som pojkar
bög

>gillar sv ho
crinsch

Ser du ut sådär så langa kontaktinfo

Resultatet av urbanisering och individualismen

Vill göra henne gravid

Breva de bästa spelen till Spelstation 1.

>6 medaljer totalt i hockeyn
>42 i skridskoåkning

HAHAH

jag ocksa

De har inte tillräckligt många beta-män som ger dem konstant uppmärksamhet medan de knular Erik Åskkuk.

>raka sig
>gå ner lite i vikt
så, övermänniska på två enkla steg

>De har inte tillräckligt många beta-män som ger dem konstant uppmärksamhet medan de knular Erik Åskkuk.

Hur ska man spara pengar till pensionen när den årliga inflationen i Sverige är ca 2.5%? Ingen bank ger över 2.5% om året på ett sparkonto.

>fixa till psyket och sluta vara en untermensch
Är väl det svåraste problemet att lösa.

Koka egen hallonsaft, det är nyttigt. Varför vältra sig i forskning vinklad åt ena eller andra hållet. Det är ett bete för att inte förespråka sunt förnuft hos konsumenterna först men också försäljare och producenter.

Skitdiskutioner kan man lämna åt miljöpartister, feminister och liberaler...

Fonder.

>olympiska lekerne

Norska är så gulligt

Bitmynt

Fonder, tråkigt nog. Och de ger kanske en avkastning på 5-8% med låg risk, så säg att du får 5% per år i en lågriskfond.

Faktum är att vi idag inte har några sätt att spara pengar på likt våra föräldrar och deras föräldrar kunde.

Nej. Det är urdumt att lägga pengar för framtiden i en valuta som är den första av sin typ...

Jaja jag ser dig

...

...

Ta bort ditt inlägg

Sedan är det värt att tillägga att vi är i en extrem högkonjuktur som främst är pådriven av låga räntor och gratis kredit. Världsekonomin har fundamentala problem och kommer (måste) att rätta sig, det betyder en krasch.

Problemen från 2008 ligger kvar och är ännu värre idag, nästa krasch kommer inte kunna lösas med statliga injektioner.

Förutom att du knullar upp din dygnsrytm, nej

Bitmynt är högrisk, för snabba affärer endast. Massor av andra cryptos utvecklas konstant, när bytet sker till en bättre finns det ingen återvändo.

...

>bry sig om vad en manskulting säger

Det var väl Göbbels som skrev något inlägg i sin dagbok om hur hans liv var meningslöst tills Hitler kom. Vilken jävla beta.

Nu är det där trams och Goebbels besökte aldrig Sverige men jag har märkt på gamla män, iaf boomers, att de är sjukt kringerande och dåliga med tjejer. Deras """""humor""""" är pinsam, de är tystlåtna och tittar ner i marken och de hunsas totalt av sina gamla kärringar. Det är alltid dessa "män" man ser på olika refugees welcome skit också där de står med sin batikhäxa.

...

tyskarna är svaga och patetiska

hur orkar han?

...

klart

okej godnatt

städa ditt rum user, det är stökigt.

>dkn ingen sötpaj att gå och jaga med

är det kungen på ett nazistmöte?

Martina är min egendom

Bara sluta svara honom så ger han upp inom någon dag.

mm strax herr peterson

andreas (grekautisten) har fått totalt psykbryt

huffingtonpost.com/entry/dear-lesbians-and-gays-im-bisexual-and-you-treated-me-like-crap_us_58c1a38be4b054a0ea68e31c

betala reparationer bögjävlar

REI!

...

PING städis

...

Rei är död user... Han dog efter psykfallsanons damp i helgen.

1an är ju riktigt fin. Jag hade hårdknullat honom.

...

...

Oheemas mitt liv då?