/danmarktråden/

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iERLyAxddVE
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25617882
twitter.com/AnonBabble

How do I act more Swedish?

Whiter than you Achmed

Take on yourself an air of superiority over those around you. You are a seasoned, and erudite vision of perfection.

Be extremely cocky and arrogant. Like says. Also make sure to mention however things are done in Sweden because that is the only possible way things can be done right.

this so much, why do they do this
reddit used to jerk them off as well

Varför mobbar ni altid?

What is better?
Netherlands [ ]
Denmark [ ]

Let everyone around you know that Sweden is morally superior, and that ruining your own country is a courageous thing to do.

Danmark

hold op med at starte tråden med sådan et cringy billede

Det har du nok ret i
Tråden er fyldt med udlændinge på grund af det

Be very PC.
youtube.com/watch?v=iERLyAxddVE

Netherlands.
But that's only because the Netherlands is one of the best countries in the world.
Denmark is also great, though.

nogen animepostere her?

jeg hader anime så nej.

Er der nogen på Sup Forums som har gået på hojskole? hvordan var det

underdanige mænd i forhold med dominante kvinder får flere born

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25617882
>Importantly, the higher reproductive success of hierarchically disparate pairs holds, regardless of which sex, male or female, is the dominant one.

skal jeg onanere?

Det var pænt sejt indtil alle undtagen 5-6 af os stoppede med at være i fællesstuerne og i stedet for knaldede til hojre og venstre i smug

det var fantastisk
men husk at læse hvad for fag du kommer til at få
jeg blev lidt overrasket men det var ok

fik heller ikke sex men det betod ikke noget for mig

Betyder/betod heller ikke noget for mig, men det var trælst, at alle stoppede med at være i fællesområderne

>men det var trælst, at alle stoppede med at være i fællesområderne
det skete dog ikke her
lidt træls var dog at der var alt for mange samlings tidspunkter

Hvor gamle var i da i gik der?

20
men der var flere, hvis ikke de fleste der var ældre
en spansk fyr var 56, men han var heller så meget med socialt men havde det ellers fint

Over halvdelen stoppede med at overhovedet dukke op til de obligatoriske "vær sammen med andre" tidspunkter på min. Undervisningen var dog rigtig god så det var fedt
19 da jeg startede, 20 da jeg kom ud

>Over halvdelen stoppede med at overhovedet dukke op til de obligatoriske "vær sammen med andre" tidspunkter på min.
samme her
mest fordi det for det meste var foredrag
jeg tror at kun at jeg ikke konstant så ned i min mobil ved 2-3 af foredragene
så var der også morgensamling og man ville hellere sove lidt mere

Der var ikke så mange foredrag på min, men indrommer sgu gerne, at jeg ikke kom til en god del af de få, der var. Mest fordi det storstedelen af tiden var indvandrere, der skulle snakke om hvor hårdt de havde det

OTP

>German talking about cockiness and arrogance

skal jeg kobe og ryge en joint på lordag når jeg alligevel kommer ind forbi christiania?

nej

Hvis du har lyst

Jeps!

hvad kan man ellers gore med sådan en

Jeg har tænkt mig at prove at gå en hel hverdag igennem i morgen og ignorere de alarmklokker, der nok kommer til at gå af inde i mit hoved
Det værste der kan ske er, at jeg ender med at ligge i fosterstilling og bare have lyst til at do imens hele mit system nulstiller sig selv

Det kunne da godt være at jeg ikke rog den samme dag som jeg kobte den

...

Held og lykke med det, kammerat.

ikke en dårlig ide
held og lykke

...

Be super tolerant for people from africa and middle-east, but be openly racist about finns

This.

Cringe

t. slet ikke en svensker

jeg er vågen