/mämmi/

Pajautus editio

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Pb4isfbh65M
iltalehti.fi/ulkomaat/2015111320656868_ul.shtml
youtube.com/watch?v=uqDW5xYwVqw
youtube.com/watch?v=Mdzs_4FrRpg
yle.fi/uutiset/3-10088656
nbcnews.com/think/opinion/patriarchal-race-colonize-mars-just-another-example-male-entitlement-ncna849681
theguardian.com/science/the-lay-scientist/2015/may/06/how-can-our-future-mars-colonies-be-free-of-sexism-and-racism
blogs.scientificamerican.com/urban-scientist/when-discussing-humanity-8217-s-next-move-to-space-the-language-we-use-matters/
twitter.com/SFWRedditVideos

pertamax

Oispa suklaaloli.

tykkään tästä tosi paljon

youtube.com/watch?v=Pb4isfbh65M

Oisimpa Tampereella

Hyvä painos

onko tää nyt niitä ekoja korealaisia jotka tuli tänne sen tv-sarjan takia?

Joku tuo mulle budi ja voiaan pajautella jos sopii on vähä yksinäistä. Saat ehkä päättää musat

karjalan palautus

Jooh

Raisio on Suomen suurin talous- ja sotilasmahti. Naapurikunnat ovat lähinnä vasallivaltioita Raision voimien alla, Naantali, Masku ja Rusko kaatuisivat alle viikossa jos Raisio mobilisoisi joukkonsa. Turku on pinta-alaltaan sen verran suurempi että operaatio venyisi muutaman kuukauden mittaiseksi ennenkuin Raision joukot olisivat miehittäneet koko kunnan. Sotatilassa nämä 4 todennäköisesti liittoutuisivat Raisiota vastaan, ja pyrkisivät näin pönkittämään asemaansa geopoliittisesti. Todellisuudessa Raisio kykenisi voittamaan jopa sodan neljällä rintamalla naapuriensa yhdistettyjä voimia vastaan, vaikka se vaatisikin Raision massiiviselta talous- ja teollisuuskoneistolta ylikierroksia.

Suomenlaajuisella kentällä löytyy ainoastaan muutamia kuntia jotka vetävät vertoja Raisiolle, mutta tositilanteessa nekin taipuisivat tämän 50 neliökilometrin titaanin alla. Raisio on Suomen tuleva pääkaupunki.

Raisio on paskaa

mitä vitun kulttuurishokkeja kun joka asia oli ihan sama kuin mihin oli tottunut koreassa

vitun naiset saatana mä vihaan niitä

Asun Helsingissä tulkaa polttelee mun kaa

Arvaa mikä päivä tänään?

Millois se neekeriviesti oikein tulee

kahden ja kolmen välillä

tiistai?

En mä kyllä ehkä ihan jaksa sinne asti odottaa ku väsyttää jo jonkun verran. Noh hyvää yötä neekeripostaaja ja kaikki muutkin

friiantai

pascal vittu

Pelasin sen uusimman Doomin. Yllättävän hyvä peli.

iltalehti.fi/ulkomaat/2015111320656868_ul.shtml

Tosin huvitusta se aiheuttanee vain suomalaisissa. Syy artikkelin suosioon Suomessa on siihen haastatellun juustomestarin nimessä, kun sekä etunimi Pascal että sukunimi Vittu ovat vähän härskimpää sorttia.

Jutussa kerrotaan tietenkin juustoista, ja Vitun työpaikasta, Daniel-ravintolasta New Yorkista, jossa Vittu on työskennellyt vuodesta 1996 lähtien.

- Pidän siitä hetkestä aterialla kun kaikki vetävät henkeä ja alkavat sosiaalisimmiksi jakaessaan yhteistä juustolautasta, Vittu kuvailee.

Vittu kertoo jutussa, miten hän haluaa tarjota aina erilaisia juustoja, yleensä viittä eri tyyppiä.

Vittu antaa myös omat vinkkinsä nautinnollisen juustoelämyksen saavuttamiseksi. Esimerkiksi punaviinin kanssa on syytä välttää tuorejuusto tai vuohen maidosta tehtyjä juustoja.

- Ylipäänsä tykkään kaikesta monimutkaisuudesta, Vittu sanoo.

Mikäli Vitun herkuista tahtoo nauttia ihan paikan päällä, niin Vitun löytää New Yorkin Central Parkin tuntumasta, varakkaiden Upper East Sidestä.

meitsi gifussa

jaa VR Doom?

Paska peli. Doom on nostalgiahomojen paskaa.

aika samat,oli ihan ok

semmoista hyvää popcorn-viihdettä mitä odotinkin

Mikä nyymejä oispattaa näin perjantaiyöstä?

pojut!! :3

ei uskalla oispattaa kun justiina nukkkuu

tyttörakkaus

Normaali unirytmi.

prut hähää lemuttaa

On se Vitun työmaa sielläkin

Lemuaako pahalta vai tuoksuuko nyymit hyvältä?

mä tuoksun hyvältä mä käyn joka päivä suihkussa :3

hieltä ja pierulta ja joskus spermalta

Muistaako nyymit vielä aikaa kun kaupasta sai sukulakupusseja?
Harminloista kun ei enää saa.

mitä sekoilet?

lihapullia ja muusia kermakastikkeella

isoluun_dieetin_vaihto

Teetkö muussin, lihapullat ja kastin ite?

>mikäli vitun herkuista tahtoo nauttia

juomana litra maitoa

hrmph lihapullat tein

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti

MItä muusia ostit?

mummon

Nyymin vai ohikulkijan lihaa?

Kymppi-mämmi on parempaa kuin HoviRuoka-mämmi (liian makeaa, lasten mämmi)
Saarioista en oo maistanu koska se on kalleinta mitä kaupassa on

Ai on jo aika tälle, pitäisi varmaan kohta mennä nukkumaan.

ISOLUU!!!

Tämä on epäironisesti mun mielestä parasta einesmuusia.

youtube.com/watch?v=uqDW5xYwVqw

Nuo on sekoituspusseja joista 90% on paskaa.
Tarkoitan niitä pusseja joissa oli vaan noita ruskeita pätkiä.

aina kun meen sänkyyn alan halailemaan mun tyynyä ja kuvittelen että se ois joku söpöliini

ei ole ollut olemassa
t. sukulaku mies

sanokaa ny vittu jotai

Kaikkea mitä sanotte voidaan käyttää teitä vastaan.

lähtisittekö näiden luo viettään perjantai iltaa?

En. Pitää treenata ja herätä aikaisin lennolle.

Kivaa lomaa

>perjantai-ilta kännissä kälättävän ämmälauman kans
Ei kiitos, jos joku haluaa jatkoille tulla imeen kullia niin se käy mutta mihinkään illanviettoon en rupee

...

Oon kattonut viimeiset 7 tuntia youtubesta gta4 lets play videoita

Jos mulla olis nyymi nii tekisin sille näin

...

Raision on aivan saatanan ruma kunta. Keskusta on suuri risteys ja keskustaa ympäröivä alue koostuu kommarikerrostaloista. Loppu koostuu pelloista, ostoskeskuksista ja iljettävistä puuomakotitalolähiöistä. Väestö koostuu mamuista ja white trashista.

heheheheh

Nyt kyllä oli tarkoituksella

how do I get a finnish gf?

youtube.com/watch?v=Mdzs_4FrRpg
mitä vittua?

*herättää nyymin pomppimalla sängyllä*

*kuristaa nyymin*

*vaipuu ikuiseen uneen*

hhgmblggtx

Miettikää jos tämmönen tulis vastaan

yle.fi/uutiset/3-10088656
>Aseistettu seriffin apulainen seisoi koulun ulkopuolella, kun Floridan joukkoampuja riehui sisällä
>Ulkona seisova apulainen oli nimenomaan palkattu vuonna 2009 suojelemaan koulun oppilaita.
Heh, hyvin toimii systeemit noilla.

>Facebook täynnä posteja että ampuja oli liberaali antifa

Mitä jos se oliki? Jannu ei ainakaan näyttäny miltään valkoisen ylivallan edustajalta, vaan hyvin tyypilliseltä amerisekarodulta.

Tämä on hirviösi tänä aamuna.

On muuten päheä vaakuna.

>These men, particularly Musk, are not only heavily invested in who can get their rocket into space first, but in colonizing Mars. The desire to colonize — to have unquestioned, unchallenged and automatic access to something, to any type of body, and to use it at will — is a patriarchal one. Indeed, there is no ethical consideration among these billionaires about whether this should be done; rather, the conversation is when it will be done. Because, in the eyes of these intrepid explorers, this is the only way to save humanity.
>It is the same instinctual and cultural force that teaches men that everything — and everyone — in their line of vision is theirs for the taking. You know, just like walking up to a woman and grabbing her by the pussy.
NBC on hyvin erikoista mieltä SpaceX:stä.

No onko ne raketit sattumalta juuri falloksen muotoisia?

Pillun muotoiset menee pillun päreiksi.

>nbcnews.com/think/opinion/patriarchal-race-colonize-mars-just-another-example-male-entitlement-ncna849681
Siin on jos haluat lukea läpi. Näyttää siltä, että kirjoittajan ongelmaksi muodostuu se, mitä sanavalintoja nää magnaatit käyttää, kun puhutaan avaruuden asuttamisesta.

>theguardian.com/science/the-lay-scientist/2015/may/06/how-can-our-future-mars-colonies-be-free-of-sexism-and-racism
Siitä sitten The Guardianin näkemys. Mikä vittu näitä sekoilijoita vaivaa?

Sivilisaatio sais jo romahtaa vaikka Yellowstonen räjähtämisen tuloksena. Katotaan sitten, löytyiskö näille urpoille ja niiden ideologioille tilaa.

>välittää urpoista ja niiden ideologiasta
>vikisee homoista ja ansoista mämmistä
>pahoittaa mielensä, koska SE LUKEE HEI NETIS
törmäätteks useinkin ihmisiin jotka oikeesti ajattelee noin?
tuhlaatte vaan aikaanne lapsukaiset.

>When discussing Humanity’s next move to space, the language we use matters
>blogs.scientificamerican.com/urban-scientist/when-discussing-humanity-8217-s-next-move-to-space-the-language-we-use-matters/
SUUTU JO!

>törmäätteks useinkin ihmisiin jotka oikeesti ajattelee noin?
Tän tyyppisiä idiootteja on yliopisto pullollaan.
t. Uliopistolainen

Eihän shota ole laitonta Suomessa?

Vaimoni poikaystävän puolesta kyselen.

hmmmh luulin että on lauvantai

>halilaatikossa on suuremipi keskittymä halailijoita
kumma juttu

On aika naiivia ajatella, etteikö nää sankarit, jotka on imeny kuupan täyteen amerikkalaistunutta paskaa jostain sosiaalisesta oikedeusta, jatka samalla linjalla ulin jälkeen.

Ai ajattelenko mä noin?
Mun mielestä on aika naiivia olettaa, et mä muka sanoin tai edes implikoin jotain tommosta.

Perse paskalta haisevi
lierustus vallan löyhkävi

Jaaha, no se on sit just niin.

Jenkki huora vikittelee ydeä kuumottavasti what do? :(

MULLA EI RIITÄ SORMISSA VOIMA HAKATA VITTU ANIMEPALLOPELIÄ VOI VITTU IMEKÄÄ KUSTA JA PASKAA MEEN SALILLE TREENAA MUN ETUSORMEE MO