/norgetråden/

Fredagsutgave

Forrige

Other urls found in this thread:

nrk.no/viten/hoyt-alkoholforbruk-oker-risikoen-for-demens-1.13927247
youtube.com/watch?v=wctES6u4QIY
dagbladet.no/nyheter/politiet-jakter-bussjafor-etter-brekksladd-stunt-i-finnmark/69550723
youtube.com/watch?v=ZqMIUoeubLI
twitter.com/NSFWRedditVideo

ta på meg
hvordan kan det være

får kanskje game litt jeg da

HVEM ANDRE HER FEIRER FREDAGEN SIN MED TRÅDEN A GUTTA?

HER ER DET TOPP STEMNING

Skal nok se litt på japanske animasjoner senere! Det blir nok koselig. Popputepipikku står på menyen!

Kodein er et stoff som blir til morfin i leveren din, et såkalt "opiat".

Foles digg mann, spesielt når man drikker eller tar benzodiazapener!

For diverse ting

Jeg skal gjore det snart. Skal bare ta en tur på butikken. Og så skal jeg drikke opp all alkoholen jeg har tilgjenglig og sse på anime fåvæ

nrk.no/viten/hoyt-alkoholforbruk-oker-risikoen-for-demens-1.13927247

vikke leve mere

>Jeg skal gjore det snart. Skal bare ta en tur på butikken. Og så skal jeg drikke opp all alkoholen jeg har tilgjenglig og sse på anime fåvæ
Hores ut som en flott kveld! Du er jammen meg en mann med en plan, asasasa!

Gleder meg

har ikke så veldig mye for oyeblikket, så jeg tror det går bra

Liker dere anime gutta?

Anime er for kultursvin!

Ja, anime er kult

Det er kun 3D som er svinestygt!

anime er DRITFETT ass

ulovliggjǿr anime!

Jeg liker noen filmer, men de seriene jeg har provd meg på har ikke fenget noe særlig. Foretrekker vestlig animasjon fåvæ.

dette

fåvæ ja filmene er osm regel mye bedre menne har du provd keion da?

Åssen kan du foretrekke vestlig? Forferdelig humor og helt banalt og teit, og ingen respekt for animasjon som medium

den serien er bokstavelig talt söppel.
hva har du sett av vestlig animasjon? höres ut som om du bare har sett amerikansk storbudsjettssöppel

Ikke kom her og påstå at det finnes anime som er bedre enn Flåklypa!

>den serien er bokstavelig talt söppel.
du er söppel

du er billig degenerert söppel laget for å selge leketöysfigurer og blu-ray special edition samlepakker til voksne ensomme drittautister som tar flere meter asiatisk mikropenis om dagen!

heng deg jævla soper moe er kjærlighet moe er rettferdighet

Det er egentlig et godt poeng, tenker bare på amerikanske tegnefilmer når du sier vestlig. Kan godt hende det fins noen gode serier om man ser utenfor USA.

Bare fordi det er der pengene kommer fra betyr ikke det at det farger serien på noen negativ måte. Skaperne hadde stor kunstnerisk frihet og lagde et mesterverk.

heng deg jævla soper moe er kaldt, moe er sjelelöst, fremmedgjörende, dehumaniserende DRITT

>k-on
>et mesterverk

jǿdiske jenter

denne tråden har blitt odelagt av japanske tegneserier.

Noen som har noen anbefalinger til en god CGDCT? Onsker noe som er litt morsomt, så ikke noe iyashikei som gjor seg dypere ved å være uten humor. Og helst gode og dype figurer. Har allerede sett K-on, Azumanga Daioh, Lucky Star, forste sesong av Yuru Yuri, Non Non Biyori, Sora no Woto og sikkert noen jeg ikke kommer på.

De eneste som sier det er folk som ikke har sett K-on. Alle som ser serien skjonner hvor fantastisk den er.

DU HAR ALDRI KJENT KRAFTEN FRA MOE

DIN JÆVLA SOPER

tror nesten du burde holde kjeft nå jeg du

Slike n glad folelse
når jeg ser på deg
fordi det stråler solskinn
fra alle ting du gjor
jeg vil være med deg
i alle dognets timer
fordi jeg får slik en......
....

FOLELSE
NÅR JEG SER PÅ DEG

så en hel episode
måtte tvinge meg gjennom det
uansett om du liker det eller ikke, blir det helt kunnskapslöst å kalle det et mesterverk.

...SOPER

Styret har bestilt anime i tråden, så jeg er her for å levere

mer takk

Tror det kanskje er på tide for meg at jeg pensjonerer meg fra tråden fåvæ. Begynner å bli lei animehomsingen deres.

>df bare halveis igjenom sesong 2 av k-on

okei, du er sjefen her
youtube.com/watch?v=wctES6u4QIY
brever litt idoldritt i samme slengen. Ikke måbb mæi, takk

Når en jǿdekakebaker baker jǿdekakekaker
tar han fǿrst en stekegryte og en kilo margarin.
Oppi gryta smelter smǿret,
og det neste han må gjǿre
er å rǿre sammen smǿret og en kilo med sarin!

Og mens smǿr og sarin skummer
tar han åtte små forhuder
som han rǿrer rundt i gryta med en kilo hvetemjǿl
og til slutt i gryta slepper han
en liten teskje pepper
og så rǿrer man omkring og legger deigen på ei fjǿl!

Får vel bare prove meg på Sora Yori, da. Sup Forums sier at den er bra, i det minste.

brev SOTESTE da

Har han slag?

åkei

Vi tenkte å besoke Ervin Kohn en dag, hva skal vi si til han?

...

jaok

jaggu godt jeg skal gå nå

Har nå sett ett og et halvt minutt av Sora Yori, og sitter allerede og klapper. Dette lover godt!

Kanskje jeg skal dra oss frem til forstesiden igjen?

I forgrunnen: Baserte animebrevere
I bakgrunnen: Triste normisser

Hvilken japansk tegnefilm skal jeg se i kveld gutta?

Partall så runker jeg
Oddetall så legger jeg meg tidlig
Dubletter så runker jeg og dere får bestemme hva jeg runker til

>Asanagi

Boku No Norgetråd

Spǿr om han er interessert i å melde seg inn i en ny parti-uavhengig organisasjon for å fremme rasehygiene.

Film eller serie? Var den personen som akkurat begynte på Sora Yori og så langt er den kjempebra, virkelig å anbefale, men har bare sett en halv episode så langt da.

Men det spors jo på hva du har lyst til å se på, ikke sant. Du kan jo se noe av det Naoko Yamada har gjort, for eksempel. Om du vil se film er filmversjonen av Hibike Euphonium ganske bra, selv om TV-serien kanskje er bedre. Ellers så er det jo Koe no Katachi.

>Moedrit
Ekte menn ser kun på manime fåvæ

>Forferdelig humor og helt banalt og teit

Har du bare sett filmene til DreamWorks? Fordi denne påstanden kan ikke bli mer feil.

Dere er teite tapere

Kaiji S1 og S2

jeg vet du er,men hva er jeg?

Hei sopere

Ingen av dere liker meg, og jeg liker ingen av dere, men jeg vil at vi skal ta en prat om hvor lite dere puler, selv om dere har flere penger enn jeg har. Hvorfor ser dere på tegnefilm, når dere kan se stor kunst - eller enda bedre; Skap deres egen! Har noen av dere engang lest boker? Dere har stor monitor, men hvorfor ikke ha orginale tanker? Passe dust å ikke bli populær blant damene, spor du meg.

Velg et tema, så stikker jeg på butikken og kjoper snus i mellomtida.

>Papptallerken
>Sikkert first price alt sammen
Ribba er det deg?

Ikke mitt papptallerkenlager.
60% kaviar. 30-kroners brod.

Hvor er tinderanonsen?

faen ass gutta
merker jo nesten ikke en dritt til opiatene

bare sånn bakgrunnsrus liksom

er mere drita enn fucka liksom

ja ja

men men

bare noe jeg tenkte på

t. ikke avhengig av opiater men skriver om å ta de hele tiden
Slutt med de greierne der för det er for sent sier no jeg.

Hva er galt med å holde seg til jazz-sigaretter og en trip en gang i blant?
Opiater er rent söppel.

dette

>t. ikke avhengig av opiater men skriver om å ta de hele tiden
>jeg
>skriver mye om opiater

Jeg pleier å ta opiater sånn en gang i halvåret, tulling.

Jeg royker for ovrig en hel del jazztobakk og turer balle oftere enn de fleste

Har sett deg mange ganger i tråden der du skriver at du kun tar det "fordi du hadde fått det av legen" osv osv.
Gjör absolutt hva du vil for min del, men sånn jeg ser det så er ikke de greiene noe å spöke med i det hele tatt, er en klassisk "slippery slope" som de sier.
Har venner som har havna i fella der, familie også.

Er derfor jeg har regler da. Det jeg tok nå var det siste av de jeg hadde liggende som jeg fikk av legen for noen uker siden mot sterke smerter. Jeg hadde legitimt behov for det, og dette er forste gangen siden smertene gikk bort at jeg har tatt noen, og nå har jeg ikke noen lenger, og kommer ikke til å få de for neste gang jeg havner på legevakten.

Har også venner som har havna på det kjoret det. Har ikke hort fra bl.a. heroinanon på noen uker nå, er ganske bekymret. Du trenger ikke å fortelle meg om dette her.

Hei overlegne snusjævel,
Jeg liker faktisk deg, selv om du ikke liker meg. Hvorfor sexlivet jeg har med dama er noe du vil snakke om vet jeg ikke, men jeg er ganske fornǿyd som det er. Hva penger har med sex å gjǿre utenfor sexkjǿp sliter jeg med å fatte. Av tegnefilmer så jeg Pinocchio for en måned siden og synes det var en grei film, ellers pleier jeg ikke se denslags. Noen store kunstneriske evner er jeg redd jeg ikke har, hva legger du egentlig i at kunst er stort? Ren popularitet hos massene eller dype inntrykk hos noen få? Jeg leste nettopp Mǿrke midt på dagen av Koestler, er det en bra nok bok for deg? Igjen trekker du frem sammenhenger jeg har problemer med, hva har materielle goder med originale tanker å gjǿre? Popularitet hos damene setter jeg ikke som noe mål i livet, heller et par nære venner for livet enn en haug med dǿgnfluer.

>heroinanon
Hvordan gikk det med karen forrige gang dere snakket da? Like mye tull som fǿr eller har han fått orden på noe?

Vil ikke legge ut om livene til folk her i tråden, men sier ifra når jeg finner ut hvordan det går med han.

Hei Norgetråden!

Hvilket terningkast gir dere kvelden min så langt ;)

*dreper alle i tråden*

hehe, ikkeno personli

skarru kjǿre balongan opp i skjorta å kjǿre en stokk oppi ræva no?

...

*drikker fem liter med vann*

personelt*

Slettet?

...

jeg banker deg ditt bæsjetryne

Siden du har ballonger så tenker jeg at du har det festelig, vel jeg gir den en 7/10

Har du ballongfetisj eller noe?
Er du en felle?

>dfn du kan se at ballongkrysskjolefetisjanon er en av lofteanonsene bare ved å se på låra

>han tror det der er lår som lofter vekter
Kompis.. Kjære, kjære deg.. De lårene der lider av atrofi.. Hvordan ser dine lår ut som gjor at du tror de lårene der har muskler på seg?

Du husker meg jo!

det var litt for mange menneskeligformede dildoer for min smak ballonganon
mister litt respekt for deg akkurat nå

Må på ferie snart ass. Tror jeg stikker til Karibien

SOPERE UT AV TRÅDEN!
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Neida, glemmer jo ikke ballonganonsen.

Hvem /drittlei av vinter/ her?
Gleder meg noe jævlig til jeg kan sitte å fiske örret i sola, ta meg en liten joner og nyte sommeren fåvæ.

Er du jente?

dagbladet.no/nyheter/politiet-jakter-bussjafor-etter-brekksladd-stunt-i-finnmark/69550723

Dette er faen ikke greit.

Lei her, men stikker til utlandet snart.

Brev noe fint da.

...

...

youtube.com/watch?v=ZqMIUoeubLI