/Nederdraad/ - "Niemand is loserig genoeg om op dit tijdstip een nieuwe aan te maken" editie

/Nederdraad/ - "Niemand is loserig genoeg om op dit tijdstip een nieuwe aan te maken" editie

Welkom: iedereen
Niet welkom: de autist uit pic related

Other urls found in this thread:

twitter.com/smol_trap
youtube.com/watch?v=Mg3CdijJe24
youtube.com/watch?v=N0OLEgc-Glk
youtube.com/watch?v=NdYWuo9OFAw
youtube.com/watch?v=DNPjeIamsck&index=13&list=PLfOVYq9bSDAFCZ0ReAMbBNlz8cNVz7GA_
youtube.com/watch?v=6H5gnCrJ1Zg
youtube.com/watch?v=kRW-sx6wmc8
twitter.com/SFWRedditImages

zoek een leven

wat zijn de makkelikkstr skills die ik kan trainen op rs07? Vissen, koken en wat nog meer?

Ik had een noodsituatie thuis, dus ik kon weer niet stromen voor jullie. Godsamme, zo word ik nooit beroemd op dit tempo.

ik moet morgen om 07.00 op en ik ben nog wakker

Ikdv.

Nacht doorhalen en morgenavond dan maar pas slapen.

wakker worden en stoot en bleg en het zal wel

Je bent een waardeloze stromer

Ja

Gelukkig geen waardeloos mens.
Neem maar een lekker bakkie!

Die gast heeft gelijk. Kutwijven. Zeg dan gewoon dat ge niet geïnteresseert bent hé domme hoeren.

Ze geeft letterlijk alleen antwoord op het gesprek omdat ze zelf verveeld is. Dat is niet zo raar hoor, als je je verveelt om dan gewoon een of andere persoon uit je contacten te spreken die toch wel op jou reageert. Snap je vrouwen wel?

Of hij moet gewoon wat interessanter zijn.
Ze begint het gesprek, dus er is enige interesse.

Dank je, zal ik doen.

Wie krijgt hier nog meer een stijve van?

twitter.com/smol_trap

Waarom moeten wij vrouwen snappen en gaan vrouwen niet eens een keer mannen proberen te snappen?

>trap
Nee

Waarom moet iemand iemand anders snappen? Eigen keuze, geen verplichting. Maar vrouwen zijn nou eenmaal zo, wees geen flikker en wees gewoon een vent.

>gebruikt snapchat filters om er beter uit te zien
Koek

Gadverdamme

Look at this vrouw..

Hij is kankerlelijk zonder filter maar hij gedraagt zich alsof die heel schattig is.

youtube.com/watch?v=Mg3CdijJe24

wdn ik haat nederlandse muziek nu

Dat is /deutsch/

youtube.com/watch?v=N0OLEgc-Glk

youtube.com/watch?v=NdYWuo9OFAw

verwijder dit

ik ben vanaf een paar dagen geleden een koreaboo

Waarom zou je ooit een "-boo" worden?

...

Ze zijn gewoon hemels.

Ik zou hem wel doen hoor

Dat is geen Boo, haar naam is Boo.

Mongolen zijn superieur.

Hoe kan ik nou 24 zijn en nog steeds een kusloz maagd zijn? Want doe ik verkeerd?

je bent niet jezelf

Geen idee. Daar was ik al voorbij als 15 jarige

>tfw het 10 jaar duurde voor ik geen maagd meer was

ga naar de kerk. Miem dat je ook maagd bent tegen een bijbelschattig. Krijg die christelijke meisje kutje.

>Krijg die christelijke meisje kutje.
Na het trouwen natuurlijk.

je daagt jezelf niet uit. je leeft in de veilige zone. je doet nooit niks waar je bang van bent.

>nooit niks

>Je doet nooit niks waar je bang voor bent

Dus hij doet altijd waar hij bang voor is?

Jongens serieuze vraag
>heb pijn aan linker kont bil
>voelt gezwollen aan, dacht eerst een puist
>ziet er niet mega groot uit
>doet pijn als ik zit
Wat is dit?

Een gezwel

jullie kunnen beide mijn balzak opblazen

Boven of onderaan je kont?

Kan wel mogelijk zijn, de pijn is te vergelijken met een blauwe plek
Onderaan

De straffe Gods voor je tegennatuurlijke, homoseksuele levensloop. Bekeer je tot Kristus eer het te laat is.

Je hebt van die mensen die zo'n lage eetlust hebben dat ze een avondmaaltijd kunnen missen en het gewoon vergeten, die gewoon een hele dag niets kunnen eten en dan kunnen volstaan met een patatje aan het einde van de dag. Was ik maar zo iemand. Als ik 2 uur niet eet krijg ik teringerge honger. Geen wonder dat ik zo mollig ben.

>mollig
Vetklep aub

>Je hebt van die mensen die zo'n lage eetlust hebben dat ze een avondmaaltijd kunnen missen en het gewoon vergeten, die gewoon een hele dag niets kunnen eten en dan kunnen volstaan met een patatje aan het einde van de dag.
Ofterwijl anorexiapatientjes

Nee hoor, ik ben stevig en doe dat regelmatig.

vetzak

anorexiapatientje ik neuk je

ikdv
ik wou dat ik gewoon de hele dag door lekker kon vreten.

youtube.com/watch?v=DNPjeIamsck&index=13&list=PLfOVYq9bSDAFCZ0ReAMbBNlz8cNVz7GA_

Ik kan je geen medisch advies geven zonder foto’s.

onnodig..

>ofterwijl

twinkjes maken mij echt zo blij
als ik een twinkje zie dan begin ik al meteen te glimlachen`

Nee.

Waar kan ik een plastic regenjas voor minder dan 15 Euro kopen?

Action

Jawel. Zeg nog zoiets en ik draai je nek om.

Kom maar op, als je de trap op kan komen, vetklep!

ik heb nog een poncho liggen met reclame van de KBC ik stuur hem gratis op

wdn is op gristenhonden

all that she wants is another baby

Jij bent de dikzak lmke

zo gefixed

>als ik 2 uur niet eet krijg ik honger QQ
ik HAAT dit soort mensen. Dat is geen echte honger, alleen een klein ongemak waar je niet eens eventjes een uurtje tegen kan.

bek houden het is mijn huid en mijn leven

>het is mijn huid
??

youtube.com/watch?v=6H5gnCrJ1Zg

very, very old meme

Je bent gewoon een dikke idioot die niet snapt dat je verslaafd bent geraakt aan suiker+vet en dat je zeer weinig wilskracht hebt.

Sommige van die mensen die je weinig ziet eten zijn vaak mensen die overdag weinig energie nodig hebben en dus minder vaak honger hebben omdat hun magen fysiek kleiner zijn doordat ze niet zo veel hoeven te bewegen en dus daarom niet zoveel hoeven te eten.

Echter, bij jou is het zo dat je hetzelfde bent als die anderen maar door je verslaving aan suiker en vet, voel je de drang om te eten wanneer je maar een beetje trek begint te krijgen en door veel eten wordt je maag groter en heeft het meer eten nodig om een vol gevoel te krijgen.

Eet gewoon op vaste tijden (drie keer per dag) een kleine portie. Geen snacks/snoep. Als je trek hebt in iets, drink water/thee/sap. Je zal versteld staan hoe veel je afvalt.

volbloed boeddhist hier

Ik snap nog steeds niet waar dit over gaat eigenlijk. En het is wel een kutkind maar die vrouw is ook niet erg didactisch bezig.

vandaag weer naar wie is de mol kijken jongens

Oke hoe kan ik dit het beste realiseren?

Zelf dacht ik gewoon om de scharnieren bovenin te knallen en dan een hydrologisch systeem plaatsen om hem makkelijker omhoog te krijgen.

>hier zit geen zand hier zit geen zand
kankerhoer gedist

>Eet gewoon op vaste tijden (drie keer per dag) een kleine portie. Geen snacks/snoep. Als je trek hebt in iets, drink water/thee/sap. Je zal versteld staan hoe veel je afvalt.
dank user, na dit koekje begin ik

Wat is het doel van een deur die op de onderste maniet opengaat?

Ik woon in een studentenhuis en dit wordt de deur voor de jongste.

hang dan gewoon een gordijn ofzo, wat een tijd en geld verspilling voor een slecht systeem

Het gaat puur om de act, en zo duur is het niet.

Kontbult user hier,
Update: het was een dikke puist. Heb ze gepopt en voelde een dikke stroom puist sap over mijn bil gljjden.

Zuigers van een autokofferbak.

kutlelg ik ben aan het eten en nu denk ik aan het aflikken van de pus van je dikke bil

Hmm ja dit kan wel werken

geil

hap hap met jou krokobil

simone oetz
of ruben
of misschien toch olcay of jan

Het is sowieso Simone.
Stineflikkers werden zo hard de neuk uitgeblazen dat ze gestopt zijn met palen.

Ik zeg al vanaf het begin dat het Simone is.

youtube.com/watch?v=kRW-sx6wmc8

nog eentje

kut pushbeichten voor elke medaille gvd

Kramer en Verwij moeten zo tegen een lelg schaatsen jongens

de enige goede belgische schaatsens zijn genaturaliseerde nederlanders

Als het voor een hj bedoelt is moet je er niet eens een hydrologisch systeem inzetten. Aan het eind van het jaar is ie dan een stuk sterker

Dan duw je het maar een klein beetje en buk je er tussendoor.
Met een zware zuiger moet je kracht zetten.