/Norgetråden/

skummel utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Gf1RHyuuLnI
youtube.com/watch?v=kpIT-pPjl_Y
youtube.com/watch?v=UwW0jrmqo5c
youtube.com/watch?v=SfHSBHrfeS4
translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.bbc.com/portuguese/brasil-43162472&edit-text=&act=url
nrk.no/ytring/gutter-som-snubler-1.13911652
nrk.no/sorlandet/nho-vil-la-arbeidsledige-og-flyktninger-hogge-traer-1.13930888
riotimesonline.com/brazil-news/rio-politics/toxic-water-seeps-from-norwegian-mining-site-in-brazils-amazon/
youtube.com/watch?v=m7KxShixE-A
twitter.com/NSFWRedditImage

fǿrste for hufsa

...

youtube.com/watch?v=Gf1RHyuuLnI

Forste for ballonger

youtube.com/watch?v=kpIT-pPjl_Y

For en litt germansk på lördag

youtube.com/watch?v=UwW0jrmqo5c

youtube.com/watch?v=SfHSBHrfeS4

...

J

E

G

Skal gå letter etter geocaches i two timer gutta. Kanskje jeg finne en grunn til å leve

For krigen mot ulv

SKYT ULVEN

...ELLERS SMELLER DET!

SMELL ...ELLERS SMELLER DET

>de tror på propagandaen til sauebondene
ALT svinnet av sau og husdyr kunne unngås om de gadd å betale den lille utgiften det er å ha noen til å passe på dyra mens de er på beite. Men det vil de ikke, for erstatningen de får når Fido loper rundt og gnager på jura til sauene(og det ER Fido, i mange tilfeller) gir dem ståtiss. Så de syter heller opp og ned over den forferdelige ulven. Og når ulven har blitt utrydda kommer de til å skylde på andre rovdyr.

>Og når ulven har blitt utrydda kommer de til å skylde på andre rovdyr.
Senterpartiet har allerede funnet neste syndebukk.

hvem skal stoppe disse galmennene?!

Kan jeg komme inne i Emilie hvis jeg utrydder resten av ulvebestanden helt sjol?

>utrydder resten av ulvebestanden
Fǿrst må du ta ulvene, så er det ǿrnen som er problemet. Gaupen tar også mange sauer, så de må du også utrydde. Til slutt er det mange ikke-bǿnder som kjǿrer på sauer der bǿndene ikke har satt opp gjerde mot veien, så du må nok utrydde dem og.

ulver er homo

Folk sier jeg er homo som går i klasse med bare jenter, men jeg ronker i timen og driter i det

Fisking er homo, kommersiell fisking er dobbelhomo.

Alt er homo

>tenkte at hvis jeg begynner å kjope dyrere mat så kommer jeg til å spise mindre og dermed bli slank
>ble egentlig bare fattigere
Jeg er sånn dumming jeg.

Det var jo rett og slett bare helt jævla idiotisk av deg, sånn uironisk. Du skal være ganske gjerrig for du klarer å tvinge deg selv til å spise mindre ved å bruke mer på mat.

Hva tenker hydroanon om Hydros ulovlige dumping av gruveslam?

translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.bbc.com/portuguese/brasil-43162472&edit-text=&act=url

Godt du innser det selv til slutt da, i det minste.

JVen er ute og tatoverer en stor rose på overarmen. Hvordan går det egentlig med Tinder for tiden, har hǿrt det har tapt seg mye siste halvåret og at man nesten må ha gull for å få seg noe?

Du er med andre ord ferdig med henne?
Jeg er ikke noe god med tinder, men jeg kler meg i joggebukse og har dårlig hårsveis og lett frisert skjegg og jeg fikk meg en match selv om jeg bare sveipet på de jeg likte godt

>tinder
>for stygg til å ta bilder
>for autistisk til å skrive bio

Snakket du med henne? Er mange falske profiler der ute

nrk.no/ytring/gutter-som-snubler-1.13911652

jeg.............!!!!

gutter og jenter er lik

får vell stå opp jeg da

????

Mister man mye testosteron som gutt på skolen?

PS ser det her med kjeft blir dratt frem. Snakker vi om type kjeft fordi de ikke klarer oppfore seg? Hvis man får psykiske problemer fordi man får kjeft burde man egentlig bare henge seg fåvæ.

Kjeften

Är det någon här som vet hur man utför ett blot?

Jæla toff i trynet til å være soyagutt

>Er det noen her som vet hvordan man bare skal utfore?
Skjonner ikke hva du spor om fåvæ

Det er et offerrituale, så kan du ta det derfra.

Skal vedde på at du ikke drikker kefir engang

Det er bare du som snakker

Var et år på en veldig streng kostskole der vi måtte være underdandige og kaller lærerene Sir også etternavnet. Vi jobbet 15 timer om dagen, inkludert om natten, og hvis man gjorde så mye som en liten feil fordi man var trött, så måtte man stå opp kl 05 og vaske doen, för dagen startet 0615.

Det var noe med å være underdandig som gjorde deg svak, merket at jeg nesten ikke grodde ansiktshår, og det gjör noe med hodet ditt i begynnelsen. Du blir liksom avhengig av andre og ikke av deg selv, så skulle tro at du fikk mindre testosteron av å ikke dominere noe.

Måste man offra ett djur eller kan man använda något annat? Vill be till Eir och få hennes hjälp att läka min sjuka broder

Hva slags blot tenker du? Hva vil du oppnå med det? Hadde heller risset meg noen runer og funnet kraftsteder, kanskje tatt med en tromme og gått i transe

Nei, det er på ingen måte nodvendig, men du må jo bruke skjonn og gi noe fint som passer til det du spor om. Eller så kan du vel gå den veien her

>Vill be till Eir
Hvem andre /plutselighensatttilDAoC/ her?

Finn en Noaide og spör om han kan hjelpe deg.

>Hadde heller risset meg noen runer
har redan gjort det

>funnet kraftsteder
det finns en runsten lite utanför där jag bor, skulle det fungera kanske?

Bor för långt söderut för att hitta några samer

blod må jo være inkludert i et blot, helst fra et slaktet dyr. du kan bruke ditt eget blod også. det jeg vil anbefale er å riste runer i et trestykke som du rǿdfarger med blodet. "alu" er alltid godt å riste. drikk deg gjerne brisen på ǿl eller mjǿ og si en bǿnn eller to. deretter kan trestykket brennes i et bål. kast også alt blodet som du har til overs på bålet.
alt dette bǿr helst skje i månelys, eller kanskje i tåke. (definitivt IKKE i sollys.) og også på et hellig sted (et "ve"), med spesiell natur.

hǿyretulinnger bthu

Kan kjenne meg litt igjen her. Er jo ung ufor, men vil ha jobb, men det går visst ikke, har jo ikke noe utdanning bortsett fra grunnskole heller, så...

drovtygger i meg litt havregrot

Hva feiler deg?

kan jag rista de här två runorna i en träbit?

>du kan bruke ditt eget blod også
får väl göra det då, har inga djur till hands

>og også på et hellig sted (et "ve")
hur hittar man ett sådant?

I det minste er du ung.

About the Olympics

Reddit says that Norwegian ski to work or school during the winter season. Is this true?

h-har du det bra A. ? Har du funnet lysten til å leve igjen?

Det er bare tull

Faktisk helt sant, i alle fall her i Tromsǿ.

Kjeder meg eg då

maybe some weirdos do

Some do. I would if there was any fucking snow down here. Skiing is hecka fun

Kanskje om du er bonde eller treningsnarkoman.

Vokste opp i et sykt samfunn...

et "ve" forekommer helt naturlig og kan finnes hvor som helst i ditt län. et ve kan være et sted hvor f.eks. noe historisk viktig skjedde, et sted med en imponerende foss, eller et stup eller liknende.
jeg anbefaler ikke tegnene du brevet, de er moderne tulleruner som ble funnet opp at islandske opportunister. du kan riste hva du vil, selvsagt.
dette er hvordan "alu" ser ut: ᚨᛚᚢ. (på bildet ristet hǿyre-til-venstre.) dette går tilbake nesten to tusen år.

nrk.no/sorlandet/nho-vil-la-arbeidsledige-og-flyktninger-hogge-traer-1.13930888

Endelig må dere nautefitter jobbe for penga

burde vi ikke ta land vekk fra norske bǿnder og gi alt sammen til afrikanerne? de er jo Norges rettmessige urfolk.

Treogtjue grader i huset og jeg fryser som en polfarer. Feber suger.

Synd jeg ikke kan före kabel mellom min PC og router

Kanskje om jeg går ned til butikken og kjoper meg en sixpack?

You guys truly are superior
riotimesonline.com/brazil-news/rio-politics/toxic-water-seeps-from-norwegian-mining-site-in-brazils-amazon/

BTFO

Hvordan bǿr jeg blote for at gudene skal gi meg en jobb? Spesielle runer jeg bǿr risse? Funker griseblod fra meny? Og er en bygdeborg fra jernalderen et passende sted?

Why can't you maintain your own trees

Jajahahajodaså

Why can't you not be corrupt?

Snart forste kamp i Polen nå gutta!

>han folger ikke med på e-sport

>e-sport

jeg burde ikke ha onanert

hurså?

Vennligst utdyp.

jeg runket men nå foler jeg meg enda verre

Hmm, kanskje du skulle skaffet deg en sånn JV?

äsch då, det är inget att skämmas över

Dette. Etter at man har kommet i en JV foler man seg generelt veldig bra og så kan man jo ligge og kose. Anbefales

greit jeg drar ut på JV butikken nå og kjoper en

Jovisst, men flickvänner växer inte på träd. Då tycker jag att man får dra en runk någon gång

Should I buy some or not?

Can't really eat more than one at the time without feeling sick.

youtube.com/watch?v=m7KxShixE-A

Yes it's true many places, but in the cities (tromso being the exception) it's not very normal. It was however quite normal before everywhere in this country before.

What is still normal everywhere tho, is that all kids start skiing when they are very young, nursury age/kindergarten age and they continue for the rest of their life (you know, until they're too old to do it). Elementary school, middle school/jr.high, and high school have organized ski trips that we go to as well.

I have this memory of me having to ski up a small mountain top when I was about 7-8 years old in a blizzard, the school teacher did not want us to turn around even tho we could not see a thing, saying it was just a little bit further to the top. But to me, a child, it was a long way up, hehe. Anyway, that's what we grew up with here.

>tar all Nougat og Daim ut av Twist posen og gjemmer dem på rommet

Nei fysjda, palmeolje

Du får kreft av det der

ta med en til meg og

Snakker dere med mikrofon på discorden eller er det bare homse skriveri i sjatten

Begge deler.

Vi har camsex med hverandre.