/NEDERDRAAD/

Sneeuw editie

Welkom: koffie, thee, chocomel en andere warme dranken
Niet welkom: gebroken botten en gekneusde billen

Other urls found in this thread:

politiek.tpo.nl/2018/02/27/bonusquote-d66-wil-militairen-op-missie-moestuinen-onderhouden/
twitter.com/AnonBabble

herinnering dat smegema een nep pagina is om nederdraders te doksen

Ik heb de gordijnen bijna 24 uur lang dicht gehad. Zal er sneeuw liggen buiten? Zou ik het riskeren om de gordijnen te open te doen jongens? Wat als er geen sneeuw ligt, de teleurstelling zou ondragelijk zijn.

Even koude douche
Oneven warme douche

Doe het!

Geen sneeuw. Hoe moet ik nu verder :(

Ahh, echt waar? Moet ik anders een foto van buiten maken voor je? Hier ligt er wel sneeuw, dan ga ik speciaal voor jou naar buiten.

Wil je dat echt doen?

Ik ga gelijk voordat het gaat smelten.

kkk

hoeveel geld doen jullie op, op een normale dag?

Hoeveel kost een crusty boulette?

4€ ofzo

Dan doe ik vier euro ofzo op

letterlijk hoe? Ik zit bijna aan 20€/dag en ik rook niet eens

Waar spendeer je dat dan aan?

Maak je broodjes thuis, neem koffie van huis mee, neem drinken van huis mee etc

Ik ben weer terug!

Ik heb zojuist €4,- gespendeerd aan een te dure koffie en meer ga ik ook niet spenderen.

avondeten, drank. Bijvoorbeeld net ook naar de panos geweest, 8,7€ dan straks nog eten +- 10€

IK WOON HIER

Mijn ouders betalen dat allemaal

Hoi buurman, ga van het ijs af!

Oh wacht, deze was met het jongetje op het ijs. Oeps.

Stelletje vuile klootzakken

4€ voor koffie
Starbucks stedeling gededecteerd

>Starbucks
Ben je gek. Gewoon de koffiezaak bij mij om de hoek. Sterrebokke is niet te zuipen.

Waarom doe je geen koffiezaak open?

Sneeuw! Duizendmaal dank user.

Ik ben beter in het drinken ervan dan het maken. Alsook de horeca ligt me niet en ik ben te arm om een eigen zaak te beginnen. En ik ben veel beter in kjompoeterspelletjes.
Graag gedaan!

ik rechts

Wie nog /zachtegeschorenbiemelenballetjes/ hier?

Koek

ja, maar dat levert niet zo veel op spelletjes spelen, buiten die 20€ die ik je gaf dan toch

Dat is waar. Maar oetz zou ik een broodjeszaak beginnen met koffie erbij in plaats van alleen koffie als ik iets zou doen met horeca. Dat is wat de rest van mijn familie heeft gedaan.

Maar ik ga toch maar een poging wagen met het stromen, ik vind het tot nu toe wel vermakelijk. Al ga ik niet weer een 24 uurs marathon houden.

ja, maar je moet een lening krijgen natuurlijk en zonder vast inkomen gaat dat inderdaad nooit lukken. Stromen dan maar, doe je goed.

Dank je, dat waardeer ik.

>dvw ziek in bed

ik ook

*brengt je een kom kippensoep en geeft je een kus op je voorhoofd*

...

wanneer gaat de sleepwet in?

Nooit

...

>Wanneer verlaat Wallonië België?
Nooit

Vannacht twee keer gedroomd dat ik neukte en één keer gedroomd dat ik schaatste op natuurijs. Het was een goede nacht

Op een schaal van 1 tot 10 hoe kleverig zijn je lakens?

mraaaaauw :3

Ik stond bij de eerste droom op klaarkomen maar werd net op tijd wakker. Net geen natte droom dus

WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF WOEF

Dvw geen sneeuw hier

Koek

Wat

KEF KEF KEF

Wat "wat"?

Je betaalt geen boodschappengeld aan je ouders? Ben je onder de 18?

Ik werd onlangs 19

ik ben 21 en ik betaal niks aan mama

>boodschappengeld aan je ouders?

Ik weet dat het vaak als miem wordt gezegd maar tattas zijn soms echt kankerraar

Ja, je moet toch geld afstaan als je thuis woont? 200€ was het hier.

Mijn ouders zijn de grootste tattas in dit land maar ik heb hier nog nooit van gehoord

Baarn geeb discord

schattig oetz

Neuken in de keuken!

Brap

Dood

brand

politiek.tpo.nl/2018/02/27/bonusquote-d66-wil-militairen-op-missie-moestuinen-onderhouden/

...

...

Probeer je naar een ander bord te linken?

deze pepe lijkt op mij

...

ZWARTE STIER

I-is hij deaud?

De mythe van de sterke zwarte man.

Oost-Afrikanen zijn goed in lange afstand lopen en west-afrikanen in korte afstand lopen, maar blanken hebben het meeste spiermassa en zijn superieur in vechten.

dubbels = geen elfstedentocht

>gisteren tijd doorgebracht met een tattavriend
>vanmorgen7:30 appje "betaalverzoek voor 11,30 aan X"

die komt er sowieso niet sukkel, stop ermee
de vraag is;
kan ik op natuurijs schaatsen?

Bewijs?

Ergens tussen de 0 en 15 euro per dag. Ik probeer zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen oetz.

>blanken hebben het meeste spiermassa en zijn superieur in vechten.

hij wil je discord

wie ben jij?

>De dood van de 17-jarige scholier Orlando schokt velen. ‘Hij zocht het gevaar niet op, hij zocht naar liefde.’
>(...)
>Zijn plotselinge dood ontlokt in het hele land discussies over juist die onderwerpen. ,,Omdat zijn dood en de reacties daarop laten zien dat homofobie nog volop bestaat’’, zegt publicist Manju Reijmer. Op social media zag hij gisteren talloze berichten met de strekking: die jongen zocht het gevaar wel op door met onbekende volwassenen te daten. ,,Maar dat is totaal normaal gedrag voor een homoseksuele tiener’’, zegt Reijmer.
>,,Maar dat is totaal normaal gedrag voor een homoseksuele tiener’’, zegt Reijmer.
>,,Maar dat is totaal normaal gedrag voor een homoseksuele tiener’’, zegt Reijmer.
>,,Maar dat is totaal normaal gedrag voor een homoseksuele tiener’’, zegt Reijmer.
>,,Maar dat is totaal normaal gedrag voor een homoseksuele tiener’’, zegt Reijmer.

Maar homo's zijn écht niet gedegenereerd hoor jongens!

Een homo-user

Love=love stomme cis man

als ik veel seks zou kunnen krijgen, zou ik het ook doen.

dubbels en je kan NIET op natuurijs schaatsen

toch niet twinkanon?
dus het kan wel? jeeej

>homos riskeren hun leven voor muh spermies
Sneu!

Nee ik ben een vacht

DAN wil je rova's diskoord

Zo'n grote vacht ben ik ook al weer niet.
Geeb discord ajb

tref me in de huidige homodraad op Sup Forums

bitconneeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>Homodraad
Daar zitten we nu toch al in?

wat de neuk er ligt sneeuw buiten

>kan ik op natuurijs schaatsen?
Buurjongetje was wel al op het ijs

>tattas

>Een schaatser die vanochtend bij het Brabantse Hank door het ijs zakte, is overleden. Het slachtoffer is een man van 75 uit Sleeuwijk.

Oh nee nee nee