De nacht editie die we toch dood laten gaan editie

De nacht editie die we toch dood laten gaan editie.
Welkom: nachtbrakers
Niet welkom: de rest

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w
youtube.com/watch?v=B1bM0pi-9wk
twitter.com/NSFWRedditGif

Het is laat jongens!

...

haha he made a mistake

Vertel mij wat, mijn taak zit erop, dus ik ga slapen.

>NANO gaat in vlammen op

>hij is onder de 1,60
>elke 10 seconden wordt er een grap gemaakt over zijn lengte

What mistake?
Het was maar een klein grapje hoor.

ik ben al 4 uur lang politie bodycam filmpjes aan het kijken

wat een eng werk, die verdachten werken soms gewoon heel kalm mee en dan ineens trekt hij een pistool en schiet een agent neer. hierdoor kijk ik echt anders naar politieagenten, voor in amerika. echt respect.

en guate

ik ben zo gek op koreaanse internetmeisjes dat ik bang word om er eens op vakantie te gaan. wat als ze in het echt allemaal kklelijk zijn? heel mijn wereldbeeld weg.

Na dat soort filmpjes ben ik meestal blij dat ik in Nederland woon, maar dan herinner ik mezelf weer dat verderop ook dat soort dingen kunnen gebeuren.
En jij ook een pizza calzone gewenst.

ik voel me juist onveilig na het kijken van die filmpjes. het laat echt zien hoe belangrijk het is dat je een vuurwapen hebt om je te verdedigen tegen die gekken.

Politie altijd +1

>beeldmateriaal waarop de politie iemand gewoon mishandelt en niet gepast geweld gebruikt

Je moet maar gewoon onvoorwaardelijk luisteren naar de politie
Politie altijd +1

Ik haat dumpert zo erg. Sorry voor deze autisme-aanval maar het moest even.

ze doen het echt voor hun eigen veiligheid. als je niet doet wat ze zeggen dan weten ze al dat het een gevaarlijke situatie is.

The title in the name

Oh, maar wij leven niet in Amerika. Dat zijn letterlijk Amerikaanse taferelen.
But this is the /nederdraad/. What is wrong?

jawel, hier kan het ook. in mijn eigen dorp zelfs is een juwelier overvallen door twee marokkanen en de eigenaar heeft ze allebei doodgeschoten en is veilig weggekomen.

Hoi Deurne.

dat kon ik je zelf ook wel vertellen.

Anus?

Hier is ondertussen in die 4 jaar dat bij jouw gebeurt is in de buurt een moord in huis, een liquidatie met een ak47, 2 overvallen bij de pinautomaat, 3 overvallen in de winkelstraat en 1 jongen die commando wou spelen op de heuvel.

En ik voel me eigenlijk wel veilig hier.
They eat da poopoo! Itsa sickness!
youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

dat wou ik zeggen, ik kan me voorstellen dat het in de steden nog veel erger is. hoe kan je je nou veilig voelen met al dat en geen vuurwapen om je mee te verdedigen?

Ik zou me niet veilig voelen als al mijn buren wapens hadden. En de politie doet prima werk. Elke wijk heeft ook zijn eigen wijkagent waarmee je makkelijk contact mee kan hebben als er iets mis is. Bijvoorbeeld het vuurwerkoverlast dat we eerst hadden is bijvoorbeeld verdwenen. Geen flauw idee hoe ze dat deden, maar het is er niet meer. En toen er een paar dronken poelenburgers hier lawaai zaten te maken om 3 uur 's nachts (ook al ben ik dan wakker, dus mij maakt het niet uit) mooi wel dat er een stil zwaailichtje kwam.

tl;ng: De politie doet zijn werk hier.

>word overvallen
>oké even wachten meneer de overvaller, val me niet aan, de politie komt er zo aan om me te verdedigen!

>iba7esh steunen
kktattas. Letterlijk de loopjongetjes van de onderdrukkers.

...

Ze zijn allemaal gepakt. Was wel leuk om te zien hoe de heli hier rondvliegt.
>wees ameriboo
>word neergeschoten

wat een kutpaal

Je moeder is een kutpaal.

ik neuk jouwn moeder

Ik ben blij dat ze nog een verzetje krijgt. Al moet ze wel wanhopig zijn geweest als ze met jou het bed in duikt.

neuken in de keuken

wat een kutpaal

eheheh neuken hahah oeh oeh ah ah

>weet nu niet of je zomaar aan het schijtpalen bent of de draad wil stoten met onzin om het te redden van de dood in de nacht
Beide vind ik oké.

mijn kamer stinkt naar scheten en ik vind het lekker ehehehe

Heb je plezier in je gaskamer?
youtube.com/watch?v=B1bM0pi-9wk

WIJ

nee, maar weet jij wat de overeenkomst is tussen auschwitz en tweelingen?

>
Vertel eens.

lijken op elkaar

WAREN

...

ah enkel 10% gains wat is mijn leven toch zwaar

Wat gaan we doen deze nacht? Ik denk dat ik maar jijbuisfilmpjes ga kijken, want ik begin me te vervelen.

...

>ik kan me voorstellen dat het in de steden nog veel erger is
In mijn stad, in de afgelopen 4 jaar, zijn er misschien 2 steekpartijen op een vmbo geweest en 2 liquidaties.

Oftewel, ga geen drugs handelen en je zit wel veilig.

Wat ben je toch ook een kutautist, koffie.

één (Jij)

moord