Sverigetråden - Henry Cavill-upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MZgBjQFMPvk
en.wikipedia.org/wiki/Fancy_Bear#Ukrainian_artillery
twitter.com/SFWRedditGifs

Livet är bra, le o va glad!

duktig goy

>tränar med kort blondin med fet röv
Synd att man inte vet hur fan man ska ta upp kontakt med folk, nåja får sitta och runka med er grabbar.

...

>man aniki

Funderat på att skaffa en stressboll eller boxningssäck istället? Kan bli dyrt att behöva köpa ny TV lite titt-som-tätt, tänker jag.

Livet är inte bra, Aniki är död ;_;

Träna Amalia!

youtube.com/watch?v=MZgBjQFMPvk

;_; kom tillbaka

Jag vill inte vara sån när du känner dig lite nere user men jag vill nog helst runka för mig själv. Be henne om hjälp när du ska bänkpressa kanske?

vad är det här för jävla skittrådstart?

en.wikipedia.org/wiki/Fancy_Bear#Ukrainian_artillery

>är för hjärnkulting för att kunna skjuta med artilleri
>laddar ner en gratisapp från nätet
>uppenbart gjord av """någon""" välgörare som behövt detta till sin 122 mm howitzer
>inte nog med att appen har en spårare, de som använder den har sin smarttelefon igång med båda nät- och datatrafik påslaget
är ukrainarna dumma i huvudet?

Fick en tanke imorse när jag såg sötbrevarna spamma sönder tråden igen, hur jävla patetiskt hade det inte varit om de hade en "tjejkväll" tillsammans? Låt mig sätta scenen:

>hemma hos uppsalafjollan där de sitter och målar någlarna, dricker vin och skvallrar om killar
>de tror att de typ är mean girls som sitter och skvallrar om Chad men egentligen är de en bunt fjollbögar och transor som skvallrar om pedofilböggubbar och andra avfall till människor
>uppsala sitter och sminkar reitransan för reitransan ska på dejt med äckelpedofilen Kjell 54
>"asså jag vet inte om Catelyn älskar mig längre, hen sa att hen hatar mig idag men jag skickade 2000 till hens piller d hens homofobiska föräldrar inte vill köpa det åt henne :(" säger ficklampsanon medan han målar tårna på äckelanon
>men joo ficklamps säg inte så, du är så söt att ingen kan inte älska dig utbrister uppsalafjollan
>äckelanon är så nervös att han inte kan prata utan nickar bara, ty snart kommer evangeline som han ju varit kär i länge
>*knack knack* evangeline har anlänt
>äckelanon skriker till och flyger iväg så att nagellacket sprätter överallt
>"kom igen äckelanon, evangeline kommer älska dig, jag bara vet att ni är perfekta för varann" säger reitransan med sitt målande missfosteransikte
>"hej sötnosar!" evangeline tittar in med ett fult leende på sitt äckliga ansikte, iklädd tjejkläder
>tog med mig smålandsanon också, han behövde en tjejkväll
>"h-hej" säger smålandsanon, fortfarande lite nervös då han vet att reitransan och ficklampsanon avskyr honom
>Evangeline! Utbrister Uppsalafjollan, du måste träffa äckelanon ivl för en gångs skull! Han sprang iväg på toan men han kommer snart"
>gud vad sött med oss sötnosar samlade säger ficklampsmissfostret och ler, ska vi ta en gruppbild och lägga upp för killarna i tråden

gör nästa trådstart då om du är så mycket bättre

>införe NMR-upplaga

har också funderat på en favä

har knätopp och stationär bredvid varandra på skrivbordet

är du säker på att du inte är bög om du sitter och tänker upp det här?

jag ursäktar att jag inte är i tråden dygnet runt så att jag konsant kan skapa bra upplagor. det här är fortfarande en dålig upplaga och nmrbajsupplagor är lika dåliga

kvinnornas rösträtt var ett misstag...

är inte äckelanon samtliga personer i din berättelse?

Satt och funderade på det på tåget och började frusta av skratt så alla runt mig tittade på mig. Det hade varit så jävla patetiskt komiskt.

ta hand om dig

...

>detta är vad homofoben fantiserar om och funderar över om dagarna
user jag.....

Orkar inte läsa men du får ett (du) ändå

Har ingen lust eller energi att kolla upp och köpa nåt sånt skit när jag mår såhär.

Mitt liv kommer ändå bara bli bättre utan TV. Önskar att jag kunde slå sönder datorn också

Äckelanon är han bajspedofilen som alltid blir så glad när evangeline är i tråden.

>homofoben
hahahah luleåbögpsykfallsfjollkommunisten, arg för att du inte fick vara med i min berättelse? Du är ju ingen "sötbrevare" tyvärr och dessutom ej en fjollbög om jag förstod det rätt. Därför du och TPB ej är med.

Bra historia, läser gärna mer någon annan gång

Du är nog den mest störda personen i tråden favä.

Ja men om du befaller så user så har jag inget annat väl än att börja på mitt hälsosammare jag redan nästa vecka.

Bara fortsätt läsa tråden så ska du nog se till att få ännu ett anfall och denna gång slå sönder datorn och befria dig från dess våld.

Det är klart att du ska få tänka fritt, men du går en styv lina om det enda du tänker på om dagarna är bögar. Att du direkt börjar projicera på mig som försvarsmekanism oroar mig dessutom.

Bra! Lyd mig.

*äter trolldeg*

*magen sprängs och du dör på momangen*

t. mor din

Får lite panik av tanken att inte ha en dator eftersom det skulle innebära en så stor förändring i sitt liv. Som om man helt plötsligt har ansvar över att stimulera sig själv

...

Böcker, spel, gymmande, sport osv. går en lång väg att fylla det hålet. Inte minst om man har ett jobb som tar upp en stor del av ens dag.

Sök hjälp dampanon/falskflaggpsykfallet

>dkn ljummet kaffe

Sitter i skolan störst del av dagen och efter det är jag så socialt utmattad att jag inte vill göra så mycket annat än att vara ensam. Det betyder att jag är fast i lägenheten och det enda som finns att göra då är att spela dator

Jag kanske borde börja läsa istället.

>Jag kanske borde börja läsa istället.
Ja, ge det en chans. Särskilt nu när det är bokrea på många böcker.

>falla för koffeinjuden
vgh?

Tack, att du gillar det betyder mycket för mig user.
Hur många olika bransch/produktspecifika judar är vi uppe i nu?

Många. Vi är överallt, goy.

Vad i hela helvete är det för fel på dig?

Hade tänkt börja läsa svenneböcker, har ni något bra att rekommendera? Utvandrarna ska vara väldigt bra har jag hört

Svensk litteratur är skit

...

Om det inte måste vara någon klassiker så slår jag ett slag för Jonas Jonassons böcker. Tycker de är väldigt roliga.

lägg tiden på att läsa något bra istället

Har du ingenting att rekommendera kan du sitta och hålla käften din lilla stjärtgosse

Jag bara konstaterar fakta, tuffing där.

detta, köp The Lost Symbol av Dan Brown istället om du vill ha en spännande och bra bok

Vad är det med er svenskar? Varför är ni så äckligt självhatande?

lmao nörd

Why does PewDiePie always sound so unswedish when speaking Swedish?

Is he pretending to have an accent now?

vad har ni för brutto lön grabbar och hur gammla är ni?
22 och 25k här

Vad menar du?

schnippen schnappen :DDDDDDD

>stavfel och särskrivningar
Ingen bryr sig, Conny.

20 och 32

Var hittar man bra böcker om naturen, överlevnad osv?

Vilken onlinebokhandel som helst?

LULEÅBÖGKOMMUNISTFJOLLBÖGEN FICK INTE KOMMA PÅ """""""""TJEJ""""""KVÄLLEN

HAHAHAHA

Ska du bli nån survivor eller?
Lmao

har det brustit fullständigt för dampus nu eller?

>/svt/ är en bunt rasister, homofober och animebögar
>är också självhatande så det svider
Helt klart den sämsta tråden på Sup Forums

>antyder att det någonsin stod rätt till med pojken

>rasister
>homofober

ÅH NEJ HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA AXEEEEEEEEEELLLL

Jag knullade din mammas fitta

8400 (neetbux)

>homofob

Finns det på allvar folk som inte är sv ho eller bögar själva som använder detta ord?? Vad jag vet så är alla män "homofober".

Jag hatar oironiskt alla er rasister. Förstår inte hur ni tror att det är okej att vara som ni är. Bara för att jag surfar 4kanal betyder det inte att jag kommer ge upp vad jag står för.

rasism är inte okej, samma med sexism och homofobi.

farfar....

>Vad jag vet så är alla män "homofober".
Kanske är dags att lämna mosken

>sv ho
Tagga ner lite med misogynin va?

AXEL STÅR UPP FÖR SIN NEGERPOJKVÄN

hej abdullah!

>psykfallet sambögar sönder igen
införe samma stjärtsmärtade svar han alltid kommer med när folk säger det

Den enda som har en negerpojkvän är ju motpolsmiffot

Han är sjuk i huvudet, fast oironiskt.

du på bilden????

Varför har vi inte uber

BÖG
ANAL
SEX

aaah ge mig! :3

Det finns, men tacksamt nog inte i allt för stor utsträckning.

>dkn du kommer aldrig bli knullad så bra att du får hjärtpupiller

*knullar din pf*

Fattar ni inte hur mycket energi det tar av er att vara rasister, sexister och homofober? Och till vilken nytta? Det är inte tankar eller idéer som kommer från er själva, de kommer utifrån. Ni har blivit lurade av demagoger att anledningen till att ni inte är nöjda med era liv är för att invandrarna "tar alla tjejer" eller att "bögar degenerar samhället". Men inget av det har något med er att göra.

Ni har fått höra under hela er uppväxt att ni är så smarta och att ni kan minsann bli vad som helst i framtiden, men sen kom livet emellan och det visade sig att det var inte alls så lätt som de vuxna sa. För de vuxna var uppvuxna i en tid då eget boende och fast anställning var en självklarhet för vilken idiot som helst. Då är det ju inte så konstigt att de trodde att ni som tänkte utanför boxen kunde nå till skyarna.

Men samma regler gäller inte för oss som för våra föräldrar. Nu ska även högutbildade vara tacksamma för att få en tillsvidareanställning. Nu kräves det 10+ år kötid för att få en sunkig lägenhet i en förort.

Vårat problem handlar inte om ras, religion eller kultur. Det handlar om klass. Bara genom att förstå det kan vi forma våra liv till det bättr

>t. mehmet, taxichaffis sedan han kom till sverige 1992 och nu riskerar att bli arbetslös eftersom han blir utkonkurrerad

Du måste bli gruppknullad för att få uppleva det.

Detta har faktiskt en poäng

Väl talat kamrat, död åt borgarna.

hur fan kan ni bögar sitta och grina hela tiden om ingen pv men aldrig ta upp kontakt med andra i tråden

Oironiskt detta

bra sagt, kamrad

>T. Loliberala Lukas som driver sin loliberala blogg ifrån mammas källare som till 80% består av länkar till Timbor med kommentaren "läs detta, så sant asså"

27 år och 28k + övertid.

Det fattades bara att proxypsykfallet skulle dyka upp