Sverigetråden - Blyga upplagan

...

Other urls found in this thread:

dn.se/nyheter/politik/var-politik-ar-inte-hardare-tag-det-ar-rattssakerhet/
i.4cdn.org/pol/1520247669659.webm
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn blir blyg autist i grupper

blyga är söta favä

>dkn för blyg för att knula med anons

>runkade till bajs
>Runka är nyttigt, att missbruka porr är inte det.
>Porr = kan vara dåligt om man missbrukar, bäst att undvika helt om man vill vara så hälsosam som möjligt
porr igen
>runkade till femdom porr igen

inget fel på porr

Detta så länge som det är 2d

Är lite svårt när jag inte vet hur håret är
Kan förstå om du vill ha frisyr
Ta inte för mycket bara

2d porr är ju ännu mer degenererad.

bra då blir det nog mindre våldtäkter

Vi i NMR stödjer och godgänner detta förslag.

Tjockt neetjonte hår typ

Snaggar jag mig nu så kan jag ju köra med mössa tills det växt ut lite iallafall..

Va? En tjock neet-jonte som brevar söta 2d-flickor? Konstigt...

>inget snubbel

håret är tjockt din dummer

Bobs...
Vagene...

snopp.....

Folk i min ålder är gifta och äger hus, ansvarsfulla och vuxna människor, många har barn.

Själv går man på aktivitetsstöd från arbetsförmedlingen och får ut 4000kr i månaden, samt bor hemma hos föräldrarna.

BARA

B...
A...
S...

Fy fan vad lack jag är. Handlar på coop som jag gjort 1000 gånger och spenderat tiotusentals kronor på deras sunkiga jävla babbeinfesterad affär OCH IDAG BLEV JAG STOPPAD AV EN VÄKTARE. "HÖRRU JAG SÅG ATT DU KOLLADE PÅ MIG OCH JAG VILL KOLLA DITT KVITTO" ja en jävla babbe klädd som en vanlig person står och glor på mig, varför skulle jag inte hålla ett öga på dig din äckliga babbe? jag frågar sen om han ens kan bevisa att han jobbar där, han visar sitt väktarkort snabbt, jag köper det inte och går till en person vid service/kundtjänst och frågar henne, hon säger att han gör det. Jag visar kvittot men han tror ändå inte på mig, jag öppnar väskan och frågar "Ser du något grönt där eller?" (hade köpt en loka, bröd och sylt).

"Varför glor du på mig när du inte har snattat?"
"Ja du ser inte ut som någon som jobbar här!"
"Ja det är ju meningen"
"Fattar det, men du inser väl att jag blir nervös om en snubbe kollar på mig i flera minuter?"
Blir så jävla sur att jag bara går.

Börjar fan handla på ICA från och med nu.

snygg flashbackpasta

tyst din lilla fitta det här hände mig för 20 minuter sen.

Ska fan hugga ihjäl horan som jobbar som kollade på mig som om jag vore en tjuv när hon har hjälp mig och pratat med mig flera jävla gånger.
Två vidriga jävla blattar behandlar mig, en pursvensk som en jävla tjuv när jag handlar på deras skitiga och dyra jävla affär.

Jag vet den känslan...

Och nu är det inte säker att jag får förlängning på mitt NEETbuxsubventionerade jobb efter snart 2 år.

BARA

Flinade han?

Nej jag är fan en svenne på 195cm och han var en 170cms babbe.

Ok, annars är de bra på att flina.

>NEETbuxsubventionerade jobb
hur lyckas jag få ett sånt? hur många % jobbar du?

Svenskar blir förvisso också helt odrägliga så fort de får lite makt över något, även om det bara gäller en sketen matbutik

S-Stapedius l-lugna dig nu

Snopp!

Blir säkert bra
>dkn dålig hårväxt

Kuk...

Man har skit episkt knullruffs

kommer ta hela dagen för mig att lugna ner mig. vill fan köra dit och mörda horan.

nej nej nej nej nej

>tar hem brud från krogen
>vi röker gräs
>hon suger mig
>röker mer gräs (riktig torsk)
>sug igen..
>alla kläder är av, hon sätter sig plötsligt vid sängkanten och börjar darra
>wtf.png
>hon springer ut ur lägenheten helt naken, jag får panik vad fan händer?
>tar på mig kläder ska ut och leta efter henne i huset
>hittar henne inte, tror hon gått och dött i snön.
>får psykos eller mega panik då hon gått och dött pg a mig.
>kastar ut hennes kläder genom fönstret som ett cp mongo.
>polisen kommer
>jag är nu misstänkt för våldtäkt tror jag och min studentkorridor tror att jag rapat denna bruden.

._. lever i en mardröm.

lol

Du får försöka ändra på det helt enkelt, noja inte över hur andra har det i relation till dig för det gör dig varken gladare eller leder någonvart utan fokusera på dig själv istället. Vare sig det gäller jobbsökande eller utbildningar så är alla framsteg något att ta tillvara på även om de är små steg.

Duktig

rätt åt dig

penis...

snorre

Jag tvivlar på sanningshalten i det här brevet.

haha, user vill ha kuk, vilken slyna!

köttflöjt

du har aldrig sett nån kaosa på gräs?

petter-nicklas...

Visserligen inte det har du rätt i. Dock känns det otroligt oavsett vilket, bra historia iaf.

>dkn snus

God eftermiddag, grabbar.

Vad har ni för planer idag?

>dkn man aldrig började snusa eller röka

bögar är äckliga

Det är rättfärdigat att mörda deras personal eller hur? har fan ALDRIG blivit kränkt på det här sättet.

Skjut dig själv din jävla incel

Kanske ta en promenad, mer vet jag inte... sitta still och inte göra nått.

>ursäkta herrn men jag är FAKTISKT straight edge

du vet inte ens vad jag talar om din äckliga blatte.

Jag är inte straight edge, heh. Har rökt cigg här och där men fastnade aldrig för det.

80%. Vill hellre arbeta 100%.

Får en verkligen att tänka....

Inte så mycket. Ska fundera på vad jag ska handla för mat i dagarna, dammtorka lite på hyllor och byråer, kanske sötbreva lite om man känner för det.

Om du redan jobbar 80% och vill jobba 100% varför börjar du bara inte söka normala jobb? Du låter ju inte som en kaosneet.

Tror nog att det värsta kaosneetigheten är ur mig. Blir nog ett normalt jobb nu i vår.

Men det är trist.

>Ska fundera på vad jag ska handla för mat i dagarna
vad gör du om detta händer dig? Du måste ha en plan redo

Jag klarar inte ens av 50% ;_;

Jag har sett dig på coop förut hehe stinker av neetbucks och ser ut som quasimodo om han var två meter lång och spelade maplestory på en acer laptop i källaren

Can Baltikum into nordic?

>Tror nog att det värsta kaosneetigheten är ur mig.
Stolt över dig user, du ska se att du hittar ett heltidsjobb som du trivs med. För vem skulle inte vilja ha en så flitig och ordentlig liten user i sin verksamhet när allt kommer omkring?

No

Om det utav någon oförklarlig anledning skulle hända så får jag väl snällt visa mitt kvitto och gå vidare i livet. Svårt att tro att det skulle hända dock, speciellt när jag nog inte skulle lägga märka till någon som glor på mig, tacksamt offer för blyga beundrare på det sättet men samtidigt otacksamt för att de inte får den uppmärksamhet de innerst inne vill ha.
Tveksam till att de har några väktare av det slaget men man vet ju aldrig.

>Stolt över dig user, du ska se att du hittar ett heltidsjobb som du trivs med. För vem skulle inte vilja ha en så flitig och ordentlig liten user i sin verksamhet när allt kommer omkring?
Sant. Och user vill helst av allt ha 1 bra organisation, ingen kaosfirma.

Why? >:(

...

...

Va bara dig själv :)

...

dn.se/nyheter/politik/var-politik-ar-inte-hardare-tag-det-ar-rattssakerhet/
>tredje kovändningen på under en månad
Har gamle Uffe tappat det helt?

min snopp blir hård när jag tänker på undergivna anons

Walla kom sug min kuk nu ;)

>så får jag väl snällt visa mitt kvitto och gå vidare i livet.
Så du är inte ett psykfall alltså. Bra

>le Kanada har ju öppen migration o de gå bra
Haha, detta jagjag alltså.

lol han är pinsam

Blir bajset fastare om man håller inne det längre? Jag tänker att när man blir full på alkohol via röven så suger den upp vätskan ganska bra.

>gift med en vit blond svensk som du har barn med
Fridolin får nog allt befrukta en muslim eller två för att gottgöra den här rasismen, alternativt låta dem ta frugan/dottern för det här var inte speciellt tolerant av honom.

>disturbing footage show americans soldiers being ambushed and later killed while trying to escape by IS militants.
i.4cdn.org/pol/1520247669659.webm

Har någon annan märkt att de aldrig nämner elefanten i rummet i formen av hur stor inverkan välfärdssystemet har på hur invandring fungerar?

>går ut för att kolla brevlådan
>precis när jag kikar ut genom dörren åker postbilen förbi
>går in igen för att undvika mänsklig interaktion

TAKBIR

>H-HELL SEGER

haha mm säkert
>bombar dig och dina fruar så organen sprids över hela stan
ojsan lilla kamelknullare så det blev

Har ni någon ni älskar?

han är en liten kille

Nej, jag önskar jag hade det.

Skulle konvertera till Islam men religionen är seriöst för fredlig för mig.

Ni är efterblivna rasister hela bunten. Jag önskar att ni alla blev tvingade på knän med en arabkuk långt ner i halsen. Ni är 10 gånger värre o farligare än IS.. Såna som ni får mig skämmas över att vara svensk.

vad fan yrar du om din jävla jugge?

l1nk till artikeln?

Ja, mycket vatten tas upp i tarmen, och skitbödigheten kommer i vågor så håller du det inne så tar tarmen upp mer vatten och nödigheten minskar ett tag men kommer tillbaka igen.
t.ex är diaree anledningen till att man kan dö av vätskebrist. då tarmen inte hinner absorbera allt vatten.

Nej ;_;
Tror inte jag skulle klara av det heller, jag vantrivs med min kropp så mycket att låta nån fysiskt nära mig skulle få mig att bli livrädd.

mor & far