/danmarktråden/

6/10 udgaven

Other urls found in this thread:

borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-00456
youtube.com/watch?v=AUnNDfLkmnQ
brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/170589/Bo ScandJMedSciSport 2010.pdf?sequence=1
torontophysiotherapy.ca/causes-of-athletic-incontinence-in-female-athletes/#Urinary_incontinence_in_female_athletes_can_be_treated
youtube.com/watch?v=qfsnDYm81Xo
youtube.com/watch?v=01QxKpuwBOg
twitter.com/NSFWRedditImage

jeg er her

Hallå där Danmark.

go morgen

Go' morgen til jer!

Anime (er lort)

Du har lov til at forlade festen på hvilket som helst tidspunkt.

...

forste arbejdsdag efter en uges sygdom senere drenge

Jeg er fortsat sygmeldt

Det er fint nok at se Anime.

Er der nogen som kan forklare mig hvad fanden appealet er i at spille musik fra hojtalere? Jeg har en kollega på værelset ved siden af mit som dag ud og dag ind afspiller hojlydt musik fra sin fucking bærbare, det er ikke engang god lydkvalitet. Har bedt ham flere gange om bare at bruge sine horetelefoner og lytte til hans lort for sig selv og igår gik jeg til den ansvarlige og rapporterede ham. Nu er idioten på tværs med mig og pigesur. Det må sgu være en eller anden slags autisme.

overdov ham hver gang han spiller musik

Musik fra en egentlig hojtaler og ikke en bærbars indbyggede hojtaler er 10/10, men det andet er sgu som at hore musik fra en telefon

bare normie ting

Ignorér ham, du gjorde det rigtige. Man er sgu da også for dum hvis man ikke kan respekterer andres tilstedeværelse og holde god ro og orden på arbejdspladsen.

Er borgerforslag den bedste nye form for underholdning?

borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-00456

Jeg stoppede med at læse ved den forste nutids-r fejl

>liderlighed

>Forslag stillet af: Katrine Loose

For helvede Katrine. Brug lige ti minutter på at rette dit forslag inden du sender det ind.

kek

It's not a tiger, it's a cheetah. Rename the pic NAO!

"no"

hvordan får vi danske piger til at træne vægtloftning?

Det er ikke sundt for dem

>muskler så de kunne knuse vandmeloner
>usundt
hmm

youtube.com/watch?v=AUnNDfLkmnQ

Varg har næsten LIGE lavet en video om det, idiot. Folger du slet ikke med?

brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/170589/Bo ScandJMedSciSport 2010.pdf?sequence=1

>Based on this study, the prevalence of UI does not seem to be higher in former athletes than in controls

torontophysiotherapy.ca/causes-of-athletic-incontinence-in-female-athletes/#Urinary_incontinence_in_female_athletes_can_be_treated
>Urinary incontinence can be treated. If your pelvic floor muscles are weak, then strengthening them will help. If you are not using your pelvic floor adequately during sport, you can learn to. If your pelvic floor is overactive or overburdened, you can learn to relax, recover, and appropriately strengthen.

sikke en nisse

>han stoler på (((læger))) og (((videnskabsmænd))) over based Varg
lmao

det nederste link var en af dem han brugte i videoen

...

Er enig i at man ikke skal hore musik fra hojttalere hvis det kan være til gene for andre.
Når det så er sagt er musik fra velspillende hojttalere en super fed oplevelse, og er for mig at foretrække til horetelefoner, da jeg horer musik meget af dagen og over lange perioder.

Hvis manden havde gjort det samme havde de andre mænd slået ham og skammet ham istedet for at juble på ham.
I en rigtig kamp ville manden have tæsket hende uden problemer.

>I en rigtig kamp ville manden have tæsket hende uden problemer.
lmao
tænk at være så vred over noget der ikke involverede ham at han måtte skrive sådan noget

Er da overhovedet ikke vred, stop med at projektere negative holdninger over på folk bare fordi de ikke har den samme fetish som du har.
Det er tydeligt at manden passede på ikke at gore hende ondt.

>wrestling
man må ikke kvæle folk i brydning

jeg tror at jeg skal have briller
eller kontaktlinser eller måske laserojehandling (begge lyder dog lidt skræmmende)
seriost, det er ligesom i de der "sku ha gået til louise nielsen" reklamer
jeg kan ikke genkende folk og jeg har sagt hej til fremmede jeg troede var mine soster
objekter er også svære at genkende som da jeg kobte den forkerte pakke mel i en butik (viste sig at være en pakke gryn) og jeg kan ikke læse skilte

det med skiltene har også bragt mig kvaler flere gange da jeg mere end en gang har enten gået ind på det forkerte toilet eller et andet rum hvor jeg ikke skulle være

det værste er dog at jeg kan slet ikke se tastaturet på min computer længere
hver gang jeg prove at indtaste noget meningsfuldt så ender jeg med at skrive noget vås som "det er tydeligt at manden passede på ikke at gore hende ondt"

rimeligt irriterende

Er begyndt at se Nirvanna the Band the Show.
Det er sgu meget sjovt.

...

hvad er den værste smerte i nogensinde har folt?

for mig var det at få fryset mine fodvorte
det værste var dog at lægen sagde at "det ville svige lidt"

jeg har snart brugt alle mine kondomer til at onanere i.
kan anbefales når det skal være luksus, men det er for dyrt, hvis man bruger et hver gang.
>hvorfor har du kondomer?
jeg ville prove at se, om jeg kunne finde ud af at sætte det på.
jeg er ikke så god til det, men jeg kan godt

Er blevet sparket i pikken

skyd mig ned med bazooka

paul fra langfocus har fået 23andme
youtube.com/watch?v=qfsnDYm81Xo

Har haft en slem infektion i mit ben, efter er færdselsuheld. Det gjorde godt nok nas.

hvorfor er arabere så inkompetente?

haha. Jeg har selv en nabo, som kan finde på at gore det af og til. Jeg har ingen idé om, hvorfor man vil odelægge sine egne trommehinder på den måde. Måske tænker de personer, som er ansvarlig for den hoje musik, at de bliver respekteret for deres gode lydkvalitet, musikgenre eller hvad man nu ellers kan komme på. Men jeg kan godt forstå din frustration, da min nabo heller ikke er bleg for at skrue volume knappen over max; og det er desværre trash hip hop han horer.

Du har lige beskrevet den folelse jeg får, når jeg tænker på de pinligste ting, som jeg har gjort/sagt i lobet af mit liv, med ord.

>dfn du siger "dræb dig selv" nogen gange når du tænker på noget pinligt
jeg er også kommet til at sige det tæt på andre folk, også mine forældre
jeg må stoppe for de tror at jeg vil begå selvmord

>Jorgensen
>3,2% skandinav

Er danskere overhoved nordiske?

haha. Jeg ytre noget i retningen af: "ej hvor er jeg cringe", medens jeg lægger alt fra min hænder, og gnider mine håndflader i ansigtet.

Gad vide hvordan man kommer over denne psykiske irritation.

youtube.com/watch?v=01QxKpuwBOg

...

spiste burger king til frokost

Lasagna i dag.

har brugt dagen på at onanere

kylling og kartofler i dag
jeg er ikke sulten længre hvilke er dejligt

Spidsen af fire a mine fingre blev klemt så kraftigt imellem to stykker metal, at alle fire negle hoppede af. Der var lige et minut hvor adrenalinen dulmede smerten og det eneste jeg kunne fole var det våde blod som fossede ud og så lige pludselig slog smerten ned som et lyn. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det værste var at den dulmende smerte ikke stoppede i flere uger og hver aften skulle jeg af med bandagen omkring mine fingre og vaske sårene med sæbevand for at undgå infektion.

Voldsomt
hvordan skete det dog?

Men de kategorier giver slet ingen mening, alle germanske folkefærd er genetisk de samme. Fatter ikke at folk falder for sådan et jodisk fupnummer som 23andme.

Laver burger lige nu!

Jeg har karriere som mekaniker ved Forsvaret. Jeg arbejdede på en tank og var uopmærksom i det forkerte ojeblik.

men så lærte du at undgå tankelos adfærd

chips i dag

enten

da jeg fik blindtarmsbetændelse mens jeg var ude på en o i Thailand, og jeg ikke turde få det fixet på nogen sketchy steder udover et stort hospital i Thailand, og lortet sprang inde i mig fordi det tog for lang tid

eller

da jeg faldt og slog hovedet ned i en stol, så jeg brækkede næsen mens jeg var alene, fuck det var svært at ringe efter en ambulance mens ens fjæs var tilsprojtet i blod

jeg indså i går at den danske gut der spillede JFK i den der amerikanske film også spillede med i flammen og citronen

er det bare mig eller bliver captchaerne sværere at lose om aftenen?

>et stort hospital i Thailand
det er allerede slemt nok

sandt, men jeg ville stole på et stort hospital i Bangkok, de dyrere faciliteter er meget moderne og rene der.

GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE GUTJI BANDE

>ctrl+f o
okay, det kan godt være at jeg ikke er her forbi så tit, men hvad sker der for at ingen bruger o?

ja okay... men hvorfor?

...

fordi hiroshima er en risgnasker

jeg kom til at ramme min musemåtte med lidt sæd, da jeg onanerede for lidt siden

hjemsogt bonne bamse

hvad onanerede du til?

nogne damer

hvor er albanon når man skal bruge ham?

hvad gor den hjemsogt?

den sutter din pik og kalder dig bosse

...

...

...

...

...

Kan vi plyndre englænderne igen nu hvor de forlader EU?

JA!

Godnat

Jeg siger det som regel som et ultimatum af en art, noget i retning af
>hvis ikke x gor y dræber jeg mig selv
folk plejer som regel bare at grine af overdrivelsen
det sygt nok

Bare skift til at sige "Kys" med hårdt Y, det fatter normies ikke

Tror jeg går ned og bikser mig nogle rugbrodsmadder drengerove, men kan ikke bestemme mig
>leverpostejmadder
>spegepolse med ristet log og remoulade-madder
hvad gor jeg?

hvorfor ikke en af hver?

...

Someone here that wants to be invited to a Scandinavian discord server that I'm setting up? I need testers/people with a critical mind to see possibilities for improvements.