Sverigetråden - Stockholmska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA
youtube.com/watch?v=-u-ZcFgDj-4
youtube.com/watch?v=7yh9i0PAjck
twitter.com/SFWRedditGifs

HAJP

youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA

Kyoshi

dds

Inget bryr sig om ditt aborterade foster till parti kasslercuck
>m-men nu har vi "lanserat" partiet och det kommer förändra allt

youtube.com/watch?v=-u-ZcFgDj-4

maximal cringe

Luleågymnasiefjollbögskommunisten.....................................

Söt tråd för snälla och söta brevare som gör snälla och söta saker.
>jag låter en krigsherre härja runt och gör först något när han kommer till min hemstad
>vad jag då gör är att separera den ifrån kontinenten för att den ska slippa problemet
Kan förstå att folk ifråga hennes agerande.

Jag på bilden

>femboy-pv från leftypol
hahahahaha åh nej åh nej..

>absolutfuckinginte tolerera homofobi
HAHAHAHAHAHA NEJ VAD GÖR HAN NEJ NEJ NEJ

>asså hur orkar ni vara rasister, sexister eller homofober det är bara kapitalisterna som lurar er
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH AHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ÅH NEEEEEJ AXEL NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

>tråden
åh nej nej nej

>86489831
>dampus är till allas förvåning stormbög trots sitt nekande

>AFS
>stormbögar

Dagens Nyheter...

Är du trött eller fnissar du?

Killar "fnissar" inte. Bögfjollan kanske försöker verka som en fnittrande tjej men egentligen så är det bara ett ljud som saken gör. Missfostrets ljud kan inte klassas som skratt utan som ett läte.

Lite trött men glad

Kan någon förklara Kasslern?
har det något med kansler att göra?

vi måste konvertera till islam och börja blanda oss med icke-vita för sveriges framtid.

>dkn AFS vill införa en nationell strategi för arkitektonisk återuppbyggnad
>dkn arkitektstudent
gå med och bli kasslers Speer j/n?

Varför är det så många vänsterpolbögar i tråden på senare tid? Var det nån sorts räd där de bestämde sig för att stanna eller?

HRÖÖUII HRÖÖÖÖUIII HRÖUIII TRANSA GLAD IDAG TRANSA GLAD TRANSA FNITTRA

SÖT OCH GLAD TRANSA SÖT FNITTRA

...

Deras general på leftypol dog så de bestämde sig för att komma hit och skita upp vår tråd. De är ju samtliga bögar så de tyckte väl att de skulle passa in. Vet helt allvarligt inte om det finns män som är vänster som ej är bögar.

Alla är i grunden oroliga för det globala maktskiftet, därför vill Europa framstå som pålitliga och snälla. USA rustar och förnekar sitt underlag, Asien investerar både i Europa och Afrika.
Är du själv orolig bör du fokusera på att lära dig ett nytt österländskt språk, t.ex kinesiska eller koreanska.

Hoppas rysskylan slutar snart

LOL, Kina som inte ens kan skapa en vettig jävla kopia av google maps ska konkurrera ut oss? Hahaha åh nej...

*tömmer mitt säd i din rumpa*
haha oj

>dkn man saknar sin gamla vovvev ifrån när man växte upp
Någon som har ett husdjur jag kan få låna för att gosa med ett tag?
>klockan är bara 10:35
Lustigt vad tiden går långsamt ibland.
Ja lite värme och grönt gräs med blommor i och löv på träden hade inte varit fel.

...

:) bara glada grabbar i tråden ;)

>snart
är ju fan 6+ ute. Tankade över lite poddar på jagpodden och ska nu ut och njuta av det soliga vårvädret.

...

vart bor du

Du är inte så bra på matte va? Det är därför kineserna är läskiga. Oroa dig inte, bara lär dig språket så blir du accepterad och få en ny världshalva att utforska!

...

...

Ficklampsanon varför röstar du SD? Blir besviken ;_;

han tror SD kan stoppa Hustakets Dag

Detta. Surisar kommer att göras glada eller avvisas.
Fast vi skulle kunne behöva det tredubbla.
Topp mys user, jag är skyldig dig en tjänst.

Varför inte
Rösta på något vänster parti känns bortkastat

>rädd för bögförtryck
>röstar för import av massa kaosbabbar som permaheemar dig på plats
förklara dig bögäckel

Stormbögar och islamister som kastas ner. Kasslercucken som blir halshuggen i sista klippet efter att dampus blivit ett huvud kortare.

Jag har en examen i teknisk fysik så jo, jag är bra på matte. Jag vet även att kineser är totalt jävla värdelösa på allting.

påminnelse att du kommer ALDRIG vara finska

youtube.com/watch?v=7yh9i0PAjck

Nu ser vi kollisionen mellan leftypolbögmissfostren som luleågymnasiefjollan och de vidriga bögtransorna som varit längre i tråden som låtsas vara höger för att de tror att killar här ska gilla dem (fungerar ej, de ses fortfarande som de äckliga missfoster de är)

Detta blir kul.

Alltså det är ju så att en civilisation som tolererar bögeri inte kan överleva. Antingen kommer Sverige bli islamistiskt och bögjävlarna kastas från hustak eller så kommer Sverige bli nationalkonservativt och bögarna kommer tvingas in i garderoben igen. Det senare bör de ju välja om de är rationella men hade de varit rationella så hade de ju inte varit bögar till att börja med.

D1a. De skräckhistorier man sett och hört vittnar knappast om några mechproducerande gulingar som kommer ta över världen med sin briljans. Deras enda förmågor är volymer och enkelt skrot för en billig peng för att väst sålde ut delar av sina egna arbetare.
Fast finnar är ju en svensk subtyp som smålänningar eller gotlänningar så det är inget att vara ledsen över.

>Fast finnar är ju en svensk subtyp som smålänningar eller gotlänningar så det är inget att vara ledsen över.
mm aaa

nu imorse skrev jag den försenade uppsatsen, känns bra men dåligt på samma gång

Varför skulle jag vilja vara en finne?

stolt över dig

Jajamensan Pekka, det är svenskt blod i dina ådror, vi är samma folk du och jag min broder.
Duktigt av dig user, visst är det skönt att bli av med sådant. Låt inte faktumet att den blev sen sänka glädjen, den är färdig nu och det är det som räknas. Du förtjänar en belöning för att du är en så duktig user som tar tag i saker, en riktig liten polstjärna för oss alla.

du är ju helt jävla störd i huvudet

>dkn inte varit ute på så länge att jag inte har några ytterkläder så jag kan inte gå ut
vad gör man

Mobbas inte.
Vad hände med dina ytterkläder? Gå ut i ett par tjocka tröjor och köp ett par vet jag.

För att det är ett vidrigt och rasistiskt, även homofobiskt parti?

Fan, user. Varför? Gillar ju dig, var inte som alla andra här.

>tumblr
TPB...

Jo, det känns väl bra att få det överstökat. Men det är fortfarande åt helvete, kommer ju bo på gatan om några månader

>Men det är fortfarande åt helvete, kommer ju bo på gatan om några månader
Vafalls? user vars far sitter fängslad? Kan du inte få en studentlägenhet?

Jag har gula febern.

Har inte riktigt fått det intrycket av den vanlige SDröstare jag stött på

>*bildgalleriet från Imgur där det berättas om den hederliga kinesiska stålindustrin*

Axel...

kommer inte rösta på det där cuckpartiet, dom vill ju radera mina neetbucks

Nä, men föräldrarna har sagt att jag fick ett år på mig efter gymnasiet att fixa till situationen och sen är det ut, och om nån månad så har det gått ett år

Vad är "situationen"?

>Vad hände med dina ytterkläder?
växte ifrån dem. inte köpt nya på 12 år och neetat 8 av dem. har bara ett par flisbyxor och en morgonrock.

Hade skitkassa betyg i trean, anpassad skolgång osv. Försökte fixa till det på komvux och det rullar väl på men det kommer ju ta mer tid så jag vet inte vad man kan göra nu

Du kan omöjligen bara ha flisbyxor och en morgonrock som de enda kläder du har.

Fyfan för babyboomers

hatar mitt liv

Vanliga sd röstare är smygrasister som bäst. Det är ju inte och säga att det inte finns nån poäng angående invandringen men blegh. Sen har du ju tråden som exempel på vad för slags typer som attraheras av SD

Varför inte?
Hade varit samma om jag inte fick jeans i present

har några t-tröjor, en fliströja och en gammal påsig everest regnjacka också. solblekta gympadojjer med hål i också.

Bara för att några "dåliga" typer attraheras gör det inte deras agenda fel

Döda dig själv axel

>dkn fv

>botoxläppar

>t.

var d1a brev ironiskt axelbrevande? svårt att säga nuförtiden.

Några dåliga typer? Halva partiet är ju typ full av dåliga typer. Varför gillar du dom? Du vet att dom vill garanterat ge dig mindre rättigheter som bög än vad du har idag.

>lättar på trycket
>det är en fisbajs och inte en fis

Död åt bögjävlarna

...

Du kan väl inte seriöst säga att 10% av sveriges befolkning är dåliga personer

En Gud, ett Fosterland, inga bögar hell maddafakking seger!

häng dig själv äckelfetto

Libbe bör kastas han han med men han är nog lite för tung

>det är något fel med att vara rasist och homofob

*tänker*

AfS, ett parti som sjuder
Med 10 000 luder, alla slickar och suger
Knullar gör man gratis, barn blir till som potatis

Vad är det jag ser?

Det skulle jag förmodligen kunna göra, kanske en högre % till och med. Men nej man måste inte vara dålig människa för man röstar SD, jag förstår bara inte varför du av alla gör det, och det har du fortfarande inte förklarat.

>bögjävlarna bråkar med varandra

Kvinnlig frigörelse var ett misstag

>Alternativ för Sverige
Hmm, ett nytt parti som föds sisådär lagom innan valet och vars röstare garanterat är (ex-)SD:are..
Rödpillra mig, tack.

kontext?

Vem fan bryr sig om partiet har lite "dåliga typer"? Om det är det partiet man håller med mest så är det klart att man borde rösta på dem, så jävla efterbliven logik du har. Att SD skulle vara homofobiskt får du allt ge lite belägg för, SDUs nuvarande ordförande är faktiskt homosexuell om jag kommer ihåg rätt.

SD fast lite mer "extremt", även om de inte går tillräckligt långt