Sverigetråden - en ny tråd

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AB5rd5JVBto
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11760788
ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/12659241/
youtube.com/watch?v=uYUDkqyIHm0&list=PL82838WY3mTlJws0sfGLCr7Snrb2qLWGT
twitter.com/AnonBabble

DIN SOL DIN HIMMEL DINA ÄNGDER GRÖNA

huura

snälla inga anti-visst-parti- bögerier

Så länge det är inget för partiet, ok.

Jag lovar. Jag har värst.

D1a!

youtube.com/watch?v=AB5rd5JVBto

Kasslern

>bögjäveln runkar på arbetsplatsen
å nej så förvånad man blir

skrev respons i förra tråd1 :x

>amputering
Nja, allt annat kan väl fås att fungera. Funderat på att skaffa latex?

påminnelse att inte träna på gym, bögjävlar bajsar och runkar på utrustningen

>amp
Favä är det bara h1 i fantasin, ivl går inte då det är permanent och otympligt
>skaffa latex
jag har ingen inkomst och är påväg att bli skelly mode så nei

Allt medans denna tuffing applåderar det.

Pv...

*minns den gamla goda tiden*

>jag har ingen inkomst och är påväg att bli skelly mode så nei
Oki. Håll dig bara borta från kinaskit.

hmm

>svenska skolor

>underförstått: ungar behöver lära sig att knula
Ha-ha!

önskar jag gick i skolan nu :(

Mm har hört att just latex bör man inte vara feg med att pröjsa för
>t. namnbög från /s/
Varför är inte manskroppar lika sexiga i latex som kvinnokroppar för ;_;

Dkn 20 år och börjar bli skallig.

Får gå hem och raka av skiten igen antar jag.

sverigetråden

Blir en djupdusch och runk när jag kommer hem

>Varför är inte manskroppar lika sexiga i latex som kvinnokroppar för ;_;
Bra fråga. Dåligt utbud också. Lacklust de är en 3vlig butik.

Runk är dåligt ju

>Bara bögar och ett par degenererade nötter som diskuterar hur dom vill amputera sina lemmar och inplasta kuken
Drar nog nu, ha det så kul med att småkoka bland varandra, äcklon

Varför?
Är så kär och måste ju få utlösning

>kär
Skulle vara kåt men kär är jag också

De säger att blir impotent, får sämre syn och lägre test om man runkar så lägg ner

Ingen vettig person säger det

Ja, ryggmärgen blir uttunnad och så blir man låghalt! :^)

>inplasta
>latex
Välj en! :^)

>dkn startade denna diskussion
>brukar kolla Sup Forums nån gång om året
; ^ ]

Onödigt att ta risken om det är sant

STÄDARE SNÄLLA DÖDA TRÅDEN

Nej, för det finns ingen risk.

Men de säger ju att man blir lågtest

Sup Forums och /fit/ töntar vet inte vad de pratar om

Det blir man, optimalt för testnivåerna är att runka 1 gång i veckan. Minns att någon länkade till en studie på /fit/ ska se om jag kan hitta den.

>ickerunk höjer inte testosteronehalten!
Dö, sojavarelse.

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11760788

Det är dock sant, väldigt logiskt till och med
Det där med sämre syn och impotens vet jag inte dock

Nej, den visade en marginell testökning under en dag en vecka efter att man slutat runka, sedan föll det tillbaka direkt och var oförändrat.
>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen!

Vill inte vara mer test
Klarar redan av att runka 3-4 per dag

>Det är dock sant
Det är det inte.
>väldigt logiskt till och med
Nej, det är bokstavligen biblekramare som gjorde en "studie" och drog på stora växlar av sina noll resultat.

Varför skulle du inte ta en liten ökning i testosteron helt gratis? Är du så beroende av porr? Läs bara abstraktet till den här studien: ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11760788

mina inställningar är helt sjuka.

>Varför skulle du inte ta en liten ökning i testosteron helt gratis?
För det gör noll och ingenting?
>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen innan det faller tillbaka!
Så du ska avstå njutning för att du under en dag får en liten ökning av test i kroppen som du inte kommer känna av och som inte spelar någon roll?
Ickerunkautister raus!

God tisdag på er. Hur går dag1?

>Jag har hög test, jag är ju en turbofjolla som runkar 4ggr om dagen till anime
Ok, kompis.

ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/12659241/
jag tror mer på denna studie och den som länkade än dig, user

Ökning i din testosteronhalt gör visst saker. För dig kanske den är marginell i förhållande till den njutning du får ut av ditt porrberoende, men den är inte "0" eller icke-existentiell.

>>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen innan det faller tillbaka!
Snygg halmgubbe, du visade verkligen att du har rätt.

Fast hans studie bevisar det jag säger.
>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen innan det faller tillbaka! FAKKING LASERÖGON FÅR JAG OCKSÅ!
Sambögande ickerunkautist raus!

Går bra snart r det dags att gå hem :3

Bara för att du pasterar samma pasta tre gånger betyder inte att folk kommer börja tro på dig

Den är marginell i förhållande till värdena om man runkar friskt.
>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen innan det faller tillbaka!
Så berätta autist, bokstavligen vad ska du göra med en marginell ökning av testosteron under en (1) dag?
>a-a-asså d-d-d-det är väl bättre att ha det än i-i-inte? s-s-shack matt!

>45.7% ökning i testosteronhalten i blodet efter 1 veckas icke-runk.
>ÖKNINGEN ÄR BARA MARGINELL DEN HAR INGEN EFFEKT
porrmissbrukarcucken...

Tänk om man inte vill bli hög test då? Man blir ju bara flintis av det lol

d1a

jodå det går, själv?

någon breva bilden om "ickerunk"bluffen

Skallighet har med DHT-receptorer hos celler i hårfästet att göra, snarare än med testosteronhalten. Hur många sådana receptorer man har är mest genetiskt.

>">m-m-m-men... marginella..."
Du har skrivit detta fem gånger nu. FEM.
kom med något nytt och konkret, gärna med studie som grund till vad du säger :O
Vem skulle vinna?
>en autist i sverigetråden vars enda argument är en uttjatad pasta
>flertal studier och tusentals av dedikerade fitfags & tynglyftade vars liv drivs av att minmaxa sin testosteronnivå

Men bidrar inte hög test? Är inte det huvudanledningen till att män blir skalliga men inte kvinnor?

Min tjej frågade mig hur stor min kuk är när vi messade varandra igår. Sa att hon behövde förbereda sig. Ganska säkert att vi kommer knulla nästa gång vi ses.

>marginell ökning
Läser du ens eller börjar du dampa loss så fort någon nämner testosteron?

testosteronnivåer är genetiska :^)
ps kvinnor blir också tunnhåriga

Blir förbannad på den jävla läkaren som inte gått att få tag på i två veckor, efter mitt besök blev inställt pga att läkarjäveln var sjuk. Ge mig en bombväst så är fan mottagningen ett minne blott snart.
Annars är det ok.

>m-m-men den där marginella ökningen gör ju att man blir alfa chad, kan flyga och fäkta ner brudar med kuken och utsöndrar hormoner som får kvinnorna att sukta efter en helt enormt den där dagen innan det faller tillbaka!
>flertal studier
bokstavligen en fejk av kristcuckar
>tusentals av dedikerade fitfags & tynglyftade vars liv drivs av att minmaxa sin testosteronnivå
>fitbögar
HAHAHAHAHA bra argument jävla nolla

är du sjuk?

Ja men det jag menar är t.ex. en bror och en syster, då kommer antagligen brorn bli skalligare på ålderns höst än hans syster, beror då inte det på att han är man och har mycket testosteron. För män har ju östrogen naturlig i små mängder, precis som kvinnor har testosteron i små mängder.
Visst är test-halt är genetiskt, men är väl fortfarande testosteronets fel då?

A-user ;w;

Kommer poker någonsin bli populärt igen?

Jag är ingen expert på ämnet men jag vill minnas att test är en föregångare till DHT (kroppen omvandlar test till DHT). Så högre test innebär nog mer DHT. Sedan om det är halten DHT eller känsligheten/antalet DHT-receptorer hos hårsäckarna som spelar störst roll vet jag inte.

Sök hjälp

första gången är alltid bästa gången

>grug inte dra i snopp
>det göra grug starkast i stammen
>grugetter börja gilla grug mer när grug inte dra i snopp
>grug blir bästa jägaren
sök hjälp ickerunkautist

Att oroa sig för skallighet är dumt, flesta kvinnor ser det bara som manligt favä - så länge du inte är ett jävla skelett med en ölmage så är det lugnt

Kanske nästa gång USA blir stort. Tror att kineser spelar Domino.

afs är äckliga

BESATT

AV ATT INTE DRA I SNOPPEN OCH FÅ MAGISKA KRAFTER

>All Cultures Are Beautiful
Nog den roligaste serien jag sett på dutub.

Vampyrerna i Malavi är min favorit
youtube.com/watch?v=uYUDkqyIHm0&list=PL82838WY3mTlJws0sfGLCr7Snrb2qLWGT

Hm. Intressant iaf.
Oroar mig inte favä, min farfar är snart 80 och har ett fullt huvud hår så tänker gambla på bra gener. Tycker det är intressant bara.

>lämnar tråden i en vecka
>mår bättre och känner mig lugnare

Man får inte ut någonting av att vara här men ändå måste jag komma tillbaka

user i förra tråden hade rätt, verkar finnas en hög mängd schizofrener just i sverigetrån
Här har du
>0771220060
>öppet 13-22 alla dagar

...

Hade jag styrt SD hade asagudarna stått och heilat till min är framför riksdagen och vi hade härskat över jorden!
T. Kasslerstrand

Hoppas det :) Blir nog ganska skönt. Undrar om jag ska undvika att komma så länge jag kan innan det, för att bygga upp lust. Eller kanske det är dåligt, och får mig att komma för tidigt med henne...

tjenare....

Du kan komma tidigt och sedan köra rond 2 om du är kåt nog, fast det är nog ganska individuellt om man klarar 2 ronder.

Nä jag går dit för mitt eget höga nöjes skull.
;__;

Inte ens han men vad fan ska du göra under den dagen? Tror du bokstavligen test är någon mirakeldrog som kommer avknulla ditt liv för att du inte rycker i kuken och får lite högre test en dag i veckan?

Det är bara att inse att man har antigen förlorat ellet vunnit genetiklottot när man föds, precis som med rikedom, om man inte föds in i en rik familj så får man arbeta hela sitt liv

Hej lillebror :3

Akta så jag inne heemar er mobbisar!

Heeeeeej Finland ~~

Jag tar hellre 45.7% ökning i min testosteronhalt än ingen alls. Inte ett svårt val för mig då jag inte är porrberoende (1ggr/veckan). Att påstå att en ökning på 45% inte har en märkbar effekt är absurt. Och vart har jag kallat det mirakeldrog? Bara en massa halmgubbar ni kommer med...

jag älskar dig!!

Det hoppas jag. Att inte bli utmattad före henne känns på något sätt viktigt.