Sverigestormen - BARBARIUPPLAGAN

...

Other urls found in this thread:

alternativforsverige.se/
twitter.com/SFWRedditVideos

Först för Marion

HELL SEGER

...

>dkn

det blir bokstavligen inte bättre

De tycker inte att det är blattebeteende att ägna sig åt vandalism?

skulle hellre trycka en rysk hostelstaderska

>Fast det var inte därför han slog henne, det var för att hon inte fick prata i telefon med tjejkompisar
Bra. Det finns inget värre än kacklande slynor som alltid ska prata skit med sina vänner. Deras vänner sätter alltid idiotiska ideer i deras huvuden och vänder dom mot mannen. Speciellt om kompisarna är svennar då är det dåligt inflytande.

Kom ihåg att vara stolta över ert land

Haha okej

...

>Vandaliserar hederliga svenskars butiker

Jävla svin

du är medveten om att /ss/ står för något helt annat i 4kanalkontexten va?

Hur låg IQ måste man ha för att i dagsläget ta en titt på sverige och tänka "fan va stolt jag är över detta".

Vad kostar en invandrarfamilj per dag?
Vad kostar det att sanera en spraymålning?

Såg henne i verkligheten en gång desu.

Sverige är ett underbart land

>abooo stormconny ja svär vi ska sätta vår nmr gangtag här på väggen för att visa att viväger orten
>wallah bra ide stormsonny

...

>det här är """människorna""" som ska ta över och leda Sverige

>Sverige
Titta på en svensk istället

Fredagsfestupplaga ditt jävla sär

Det är moraliskt rätt att slå sönder busshållplatser och vandalisera. Allt som kostar kommunen pengar är bra för det är pengar som inte läggs på invandringen.

Så det är okej att bete sig som en kaosblatte så länge man är en arisk übermenschvme sr du?

är det verkligen inte

med den logiken så är det nere i 80 med tanke på den vanlige stormbögens iq

>Allt som kostar kommunen pengar är bra för det är pengar som inte läggs på invandringen.
fel

Jag älskar Sverige, jag hatar bara människorna i landet.

Jag gillar mina kvinnor som jag gillar min tråd

>dkn paranoid

Snarare så att de drar in på pengarna till skola, vård och äldreomsorg än att de skär i invandringsbudgeten ditt efterblivna CPbarn

det racker med att aldrig ha rest utomlands och att tro pa vad tidningarna skriver sa hjalper det inte hur hog IQ du an har.

...

Hon är liksom helt perfekt.

Om AfS bara skulle få säg 40 000 röster är det en minisuccess för ett nystartat parti med högervärderingar som driver återvandring som en kärnfråga och de kommer ha en stärkt organisation till att opinionsbilda etc. Varje röst som läggs på ett litet parti har större betydelse för det partiet än enskilda röster har för stora partier. Gör ingen skillnad för SD med ett partistöd på ett par 10 k hit eller dit.

>en organisation som vill ena norden genom ett blodigt inbördeskrig
Jag tror inte att de bryr sig så mycket om en jävla husvägg.

>Vad kostar det att sanera en spraymålning?
Mellan 900-3000 kr beroende på var den sitter placerad/storlek etc.
Dyraste vi gjort kostade runt 35k för firman som anlitade oss, hel vägg uppe på andra våningen vi fick sanera med skylift och annat.

*andas in*

>/ss/
Ja tack

Vad är det som är så dåligt med Sverige? Ni klagar hela tiden på en utav världens bästa länder, vilken jävla bunt fjollor. Blev du stjärtsmärtad för att du såg en brun människa?

jag till höger

Bokstavligen inget fel med att smälla till din kärring då och då

Fylld med bögar och för länge sen passerad sitt utgångsdatum?

>jag har för mycket att förlora på att kritisera invandringen
Lösningen = Ta ifrån svensken allt han har.
En slav revolterar inte mot sin mästare om han är mätt. Svensken är en slav och lösningen är att ta ifrån slaven hans bröd och få hans mästare att behandla honom extra dåligt.

När svenskens liv är ett rent helvete och han inte längre har något att leva för så kommer han vända sig till alternativa lösningar. Så länge han har mat på bordet och underhållning på TVn så kommer han vara nöjd med misären. Svensken ska svältas, han ska diskrimineras, han ska hånas och förtryckas så jävla hårt att han tvingas in i ett hörn och inte längre har någon annan utväg än att slå tillbaka.

...

jag till vänster

hon ar anglo. jag skulle bli fast i storbritannien / amerika resten av livet. det vill jag inte.

Du vill alltså förstöra för svenskarna för att gynna din stormbögagenda.
Ta oironiskt livet av dig.

Vad samlar de in pengar till? På alternativforsverige.se/ har de en insamling, där det nu står "Vi har nått en miljon! Hjälp oss med nästa delmål!" Såklart förstår jag att de behöver pengar. Men har de sagt vad som specifikt kommer hända när de nådde 1 miljon och nu 5 miljoner?

...

...

älskar henne

detta är varför gemene man hatar er.

>om vi förstör folks liv kommer de gilla oss

Svara inte på proxybögens brev
Rapportera proxybögens brev
Ignorera proxybögens brev
Repetera

Dags för mig att smälla på dig då

>dkn möter polaren ute på vägen hem från jobbet
>han börjar klaga på att han är så pank och vill ha högre lön
>dkn han kör en Audi R8 och går i 20k kostym till jobbet

Snälla mobba mig mer

Förklara varför jag ska bry mig om "min" ras när jag är en ful undermänniska som bokstavligen aldrig skulle få röra en kvinna? seriöst, fattar inte hur NMR/SDautister sitter och oroar sig över sveriges framtid när alla har sett ner på dem under hela deras.

Svenskens mysiga liv måste slås i spillror för att bereda väg för den nya ordningen.

>brun
>människa

Pengarna går förmodligen till valkampanjen

Aka. Kasslerns privata njutande.

Du får la heema han.

detta fast oironiskt

Får lust, vill ha hans bil desu.

Jag är övertygad om att den amerikanska regeringens svårigheter i stor utsträckning beror på det faktum att det i Amerika finns en massarbetslöshet, som gör det naturligt för många vita att försöka vältra över fattigdomen och arbetslösheten på de svarta i den tron att de därmed slipper att drabbas själva. Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare lottad situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden. Därför kan vi angripa arbetslöshetsproblemen på ett helt annat sätt, i medvetande om att det vi gör är en sak som i varje fall inte influeras av skiljaktigheter i hudfärg eller religion utan att våra insatser får sin motivering uteslutande med tanke på arbetslöshetsfrågan själv. Därför bör vi måhända vara litet mera ödmjuka när vi nalkas det här problemet än vad vi många gånger kanske är.

Varför är just 5 miljoner ett delmål? Är det som en Kickstarter där de utlovar att något ska låsas upp eller hända när målet är nått?

Som jag sa fattar alla att ett parti behöver shekels. Men varför definiera ett mål då, om målet bara är att samla in så mycket som möjligt?

vad tycker ni om gulaschsoppa?

jaaaaaa, var en riktigt god goj och ge dina pengar till kasslern så att han kan bedriva en (((valrörelse))) hehe.
ursäkta vad sa du? afs fick bara 0.1% trots miljoner i donationer? aj det var ju trist men du vet hur det är - inga pengar tillbaka :^)

äckligt utländskt skit

Civic-nationalism eller etno-nationalism?

helt ok favä

Det är väl bara ett mål för att få folk att donera mer, jag har ingen aning

*spelar för tråden*

Sluta använda dig av utländska Sup Forumsbegrepp

>dkn börjar sjunga finsk tango av misstag på jobbet inne på kontoret
>hörlurar på huvudet, glömde bort att jag var på jobbet en stund
>inser mitt misstag, kolla upp
>omringande jobbkompisar sitter och fnissar, bästa polaren asgarvar

>hatar jag invandrare och judar så kanske jag får ligga
MEN GUUUUUUUUUUUUU

Aldrig tyckt om det favä

Varför nöja dig med bara bilen?

Bara jag som hyschar ner folk jag inte känner ute som inte tilltalar mig artigt om de försöker säga mig något? Kräk.

>det här är Sveriges framtida ledare

Det första är inte ens nationalism.

>oironisk accelerationism
Ni är så jävla marxistfittor i grunden så det bara slår om det.

svenska tjejer är fina

etno för i helvete, civil "nationalism" existerar inte

får jag vara med?

>får elräkningen
>70% av kostnaden är skatter
varför har ingen berättat det här för mig tidigare, trodde man betalade 40-60 öre/kwh och sen inget mer.

vi de nordiska bröderna

vafan e finsk tango

svenska tjejer är det äckligaste som finns på denna jord

Bög

ingen nationalism alls helst, jag allierar mig med kapitalet

Tror inte de vill bli gillade. De vill fa till forandring.

BARA

>spola fram till 2038
>stormbögar ligger brutna på tortyrhjul som bärs av den forna svensson-massan, nu dödskommunister som dyrkar lenin

hur mkt babbesäd har de tagit mellan dem?

>dkn köpte inte chips
Lätt att vara efterklok antar jag men det svider lite nu, fast man sa vara glad för vad man har.

Förlåt mig för att jag använder politisk termologi, vad jag undrar är borde man chansa och försöka assimilera folk eller kasta ut alla som inte är etniskt svenska?