Sverigetråden - Kinesiska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MqGvGhzMNxw
svd.se/extremt-utmanande-att-tala-om-de-har-sakerna
youtu.be/lAxJoJc7NIU
youtube.com/watch?v=xfWZBO27EiM
youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc
youtube.com/watch?v=HQ0y2nZIJoQ
youtube.com/watch?v=MvYnJDOD_VM
youtube.com/watch?v=IPeI-MHTWSc
youtu.be/vCIm2jQJ4b4
twitter.com/NSFWRedditImage

FÖRSTA POSTEN

youtube.com/watch?v=MqGvGhzMNxw

>Och skyll inte snubblet på mig, blev ombedd att snubbla här i kväll så varför inte.
För tråden inte är ansiktsboken. Dds du låter säkert efterbliven när du talar

>Några månader sen, runt jul.
VARFÖR kom du hit? Hur halkade du in här?

Detsamma kan jag fråga er missfoster

haha jag kom också hit runt den tiden :P
Anledning, kul med svensk tråd på kanalen favå. Varit på Sup Forums till och från sen 2006

Ja men eller hur. 2006 var du bokstavligen 5 år gammal din äckliga bögkommunist.

>dkn läste oironiskt en bra ledare för invandring
trodde aldrig detta skulle hända
de gör oironiskt några bra poänger även om jag inte håller med dem
svd.se/extremt-utmanande-att-tala-om-de-har-sakerna

2006 så var jag 16 jonte.

>Dds du låter säkert efterbliven när du talar
Kommer med paketet det är jag rädd.
Sov gott.

>VARFÖR kom du hit? Hur halkade du in här?
Var uttråkad, en polare rekommenderade "kanalen" så hamnade på Sup Forums, blev illamående och kollade igenom resten. Hittade Sup Forums och sen sverigetråden.

Hoppas det duger.

Sov sött

Varför är du så arg, user?

Är du söt, dövanon?

Hur hittade du kanalen?

God natt tråden. Dröm roligt.

God eftermiddag, mina vänner.
Hell Seger btw

youtu.be/lAxJoJc7NIU
Kina kommer dominera jorden.

Gonatt favä.

Hoppas du hittar en bomb som sprängs och du dör,

HELL FUCKING SEGER

Han är oironiskt psykiskt sjuk.

God natt du med.
Kanske, kanske brevar bild någon dag. Om ni är snälla.

haha mm JAG är psykiskt sjuk och inte äcklen som pratar om att tima sina bajsningar för att de ska köra upp ficklampor och gurkor i röven och ta bild på det för tråden att se

JAAAAAAAAAH!!!
HELL SEGER!

Oj, du är modig.

Det är ju inte heller särskilt friskt men det gör inte dig friskare.

åååh bf2 nostalgi

>dkn bf2 kom ut för 13 år sen
BARA

Önskar du hade dött ut för 13 år sedan.

>grannarna har fest
>hög musik, jag vill sova

Avundsjuk på dövanon favä

...

>dkn du kommer aldrig ha lika kul igen
youtube.com/watch?v=xfWZBO27EiM

Skulle vilja köra ner en motorsåg i Evangelines hals och såga upp det vidriga bögaset från insidan

Fortsätt önska då

>man BF1942 kom ut för 16 år sen
youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc

Karkand var såå bäst

>han kallar andra sjuka

Hmmm

Visste ni, att flera vetenskapliga undersökningar har avslöjat att pojkar är heliga, mysiga och bäst? Det är sant!

Granatspam på Karkand och sniperskott i drakdalen
youtube.com/watch?v=HQ0y2nZIJoQ

d1a

BöG

Kommer inte ihåg riktigt, internet var helt annorlunda på den tiden. Du är väll runt 24 ellernåt har jag för mig, och internet utvecklas snabbt. Och min väg hit var imte helt rak(ej bög, vägen var krokig)
Många började gilla anime, ladw till och chattade med folk på msn osv. mycket newgrounds, någon hemsida som hette blacksheep eller något. flash animationer.
genom ett mopedforum när jag var 15 (moppe.net eller något sådant, fan vet om det finns kvar) kom jag i kontakt med en 20 nåt gammal otaku runt 2005, vi snacakde anime osv(Det var när torrents kom, och man kunde dra ner anime direkt när de subbats klart, till skillnad från att leta upp skiten på kazaa eller dc++, där det alltid fattades något jävla avsnitt)
Att tanka ner naruto varje vecka från bakabt(Detta var typ avsnitt 10 tills jag droppade den runt tävlingen i skogen när han sand ninjan med mascara ögoben(gaaraa?) var den onda, och sasuke precis blivit biten av ochimaru) postade jagjag osv och lede mig till Sup Forums, främst Sup Forums och Sup Forums. hängde här till och från 2006, och hängde mer på Sup Forums och Sup Forums och Sup Forums 2015 och framåt efter att jag tröttnat på att vara nbög mellan åldern 18 till 25-26 typ.
spelade även mycket ro på pserver 2014-2007/8 och då var det oundvikligt typ.
story of my life favä.

Hur hittade du kanalen?

youtube.com/watch?v=MvYnJDOD_VM

>dkn ens lilla grupp kompisar och denna tid är svunnen för gott

Meatballs

SPAGHETTI

staden av sverigetråden just nu

>dkn får alltid halvpanik av de här breven även om de är väldigt intressanta

Jag är 24 nu favä och kom hit när jag var 12-13.

Varför får du panik? jävla nbögar spenderar mer tid på sociala medier än vad jag gör här på Sup Forums favä.
Jag hatar sociala medier och att ett dåtal företag(reddit, facebook, twitter osv) har fått monopol på previs allt på internet. på min tid fanns det inga jävla grupper och subreddits, det fanns ett doeum föe bilar, ett föe ljud(hörlurar förstärkare osv) ett för att vara /soc/ och resten mindre hobbyistfoeum och kaos.

Körde alltid jetplan i Drakdalen :3
youtube.com/watch?v=IPeI-MHTWSc

Nice, jo på den tiden var det en annan grej. Är inte lika gammal som dig men hittade hit precis när Fox hade gjort sitt hackare på steroider reportage om kanalen. Sidan var något helt annat på den tiden.

Det var väl typ när kanalen började få lite mer spridning i Europa, det gick runt massa skärmdumpar på "episka trådar" bland Engelsmän jag spelade med. Den som fick mig att bli riktigt nyfiken var en tråd som gjordes av en American efter en visning i Roms katakomber, där han snott med sig en dödskalle från. Han brevade frågor om hur han skulle kunna få ut dödskallen ur landet, tråden gav inga råd men tråden lyckades övertyga honom att stoppa kuken i ögonsockeln och breva bilder.
Direkt efter det så bara visste jag att den här sidan var för mig.

Jag var alltid prickskytt eller helikopterpilot i drakdalen. Fy fan vad jag önskar mig tillbaka och hade kul igen.

hackare på steroider var väll inte så längesedan? jag kommer ihåg när vi fuckade upp second life och chanology cancern som var början till slutet:P

...

CRAAAAWLIIIING IN MYY SKIIIIIIIIIN

...

Vad hände med LimeWire?

Wtf är du jag?

Den är väl från 2007? Jag kom hit runt årsskiftet, Chanologycancern hade redan tagit fart.
>dkn försökte delta i en episk raid mot sektens hemsida, att installera det där fina lilla programmet LOIC och ställa det på att stresstesta någon scientologsida. Men ja Sup Forums var väl i princip död efter det. Jag stannade bara ett par månader innan jag gick över till ex. Sup Forums, /jp/, Sup Forums, och de andra hyfsade brädena. Sen Sup Forums 2010 när det skapades. Efter att jag och många andra anons tjatat på moot om det i typ ett halvår.

Glömde en radbrytning där någon stans. Börjar bli rätt fluffig i skalen. Och så har jag inget förutom alkohol och preskriptionsmediciner att skojja med

1-5 dricka resten av ölen
6-8 försök köpa mer röka
9-0 äta mer sömnmedicin men inte gå och lägga mig :3

värsta tiden i mitt liv favä

hoppas att jag vaknar och allt bara var en mardröm

vad är skillnaden om det är en mardröm eller inte?

bara jag som är glad här?

Till och från.

Jag älskar vatten.

Gonatt tråden :3

Jag med.

Gonatt.

NEJ NEJ NEJ SLUTA
FÖR MYCKET VATTEN

Mer kranvatten :3

Sov gott user. Jag släcker nu.

Jag älskar dig, Sverige ;_;

alkis som nysmm kom hem. Vad gör jag?

Döda dig själv jävla äckel.

>man är ute på krogen hela naten och snublarna sitter kvar

var ute ikv, såg d1. vad tycks?

>brevar en bild som din arbetsgivare inte gillar
haha oj

insallah brusasan. Bara böra anpassa

åk hem

Duolingo tells me I'm 26% fluent in Swedish, can I start posting already?

Kylä

GÖR DET

Ser ännuockså folk som har wesc ibland, stackrarna.

MUR MUR MUR MUR

Gormorrn :3

har du sovit gott?

WEW

var så trött efter första veckan på jobbet att jag däckade i soffan kl 22 igår. fortfarande svintrött

>under tiden user sov från fredagsens jobb gjorde jag halva min arbetsvecka

Vad jobbar du med?

bilfabrik helgskift

Kul! Gillar du bilar? Tjänar du bra?

Inte mer än typ race spel och skit. Har körkort men äger ingen bil.

25 lök efter skatt

Snyggt, user! Verkar som att du hamnat på ett bra ställe.

god morgon

jag ska laga frukost

>Kina kommer dominera jorden.
Inte en chans i världen. Att det verkar gå bra för dem just nu är för att de aktivt fuskar med bokföringen. När afrikanerna tröttnar på att kineserna bara tar råvaror utan att ge något tillbaka så kommer de att närma sig EU.

helt ok kör på tills jag får kicken

Vad blir det?

vet inte

>Afrikanerna kommer närma sig EU
Mdongo fö i he

youtu.be/vCIm2jQJ4b4

>bögjävlarna bajsar sönder tråden hela natten en fredagskväll
nämen oj vilken överraskning att dom inte har något liv

Vad är problemet? Afrikanerna vet nu att avkolonialisering inte var så bra och att kineserna inte heller är så bra.

Investerar man vettigt i Afrika så behöver de inte flytta hit, Proxyanon!

Nu vill negern bygga själv, dra in biståndet, lämna Afrika åt afrikas öde.