/Norgetråden/

utmeldt utgave
snakkes!

Other urls found in this thread:

youtu.be/I0Wcy0d8La4
vg.no/nyheter/innenriks/i/wE0myM/sv-topp-vil-bytte-ut-ja-vi-elsker
youtube.com/watch?v=WUcIrVWRxx4
ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/14-prosent-av-befolkningen-er-innvandrere
nrk.no/sport/skarstein-odela-ski-og-stav-da-hun-matte-unnga-krasj-1.13954373
twitter.com/AnonBabble

Jeg fryser. Jeg nyser.
Verden går rundt. Burger ekke sunt.
En dag dor vi alle. Jeg heter ikke Kalle.

Bruker denne frosken nå bare for å irritere anonsen.

Vi omfavner smerte
Verdien av lidelse
Krokene stikker
Fjerner hud

Straffelsen av oss selv
En oppgave vi lærer å gjore så godt
Glede leder til Helvette

*spytter ut demonene*

S
N
A
K
K
E
S

ikke kom tilbake

bynner å få gråe hår

Lurer på hvordan livet mitt hadde gått hvis samfunnet og familien min ikke hadde gitt meg opp.

>samfunnet ga meg opp
Jeg mener.. hvordan funker dette? Du lever jo?

Kanskje "glemt bort" er riktigere.

Men hva BETYR det? Samfunnet kan da ikke "huske" noen?

Jo, når du blir satt på NAV og ingen forventer noe av deg så blir man "glemt."
Veldig vond tilværelse.

Du har bokstavelig talt muligheten til å gjore alt OG ingenting, og det er problematisk hvordan? Prover bare å forstå her.

Kan jo egentlig ikke gjore noe jeg.

Hvorfor ikke? Hva er galt?

Skal vise deg hva som er galt jeg *legger meg på senga og stirrer i taket mens jeg fantaserer om å gjore ting som aldri kommer til å skje i stedet for å gjore noe med livet mitt*

bruk tiden du har til gode på å utvikle noen ferdigheter du liker å drive med, uansett hvor "ubrukelige" de ferdighetene er for storsamfunnet.

t. går på nav

Hva vil du? At noen skal komme inn på rommet ditt, rope "du må soke 20 jobber du kommer til å få avslag på innen imorgen ellers kutter jeg stotten din", eller..?

HVA er det du vil at noen skal gjore, sånn helt presist?

Skjonner ikke.

Det hadde faktisk hjulpet mer enn "Jeg setter opp et mote med deg om en måned også ser vi om du har det bedre da." fire ganger i året

Så du er på AAP/uforetrygd fordi du er deprimert, er det det?

Kanskje du skal ta deg en tur på biblioteket og lese en bok om hvordan man kan lage ting ut av tre.

men for faen da gutt, ingenting skjer gjennom NAV uansett. tror du nav skal liksom gi deg direksjon i livet? nei, det må du fikse selv. kom deg inn på en skole og bruk momentumet til å komme deg videre etterpå ved å få deg en jobb eller hva nå enn du vil. det at du ligger i senga og ikke gjor noe er ikke et probem du kan skylde på noe annet enn deg selv

Hold kjeft. *Sprenger tråden*
[Hvis jeg ser et eneste brev etter/under dette så kommer dere til å angre dypt, og hardt.]

beklager aggresiviiten (dette sier jeg fordi jeg folte meg litt teit, ikke pga. den impotente trusselen), men sok deg inn på en skole.

Nei jeg gidder ikke det fordi på skoler må man ta matte, norsk, gym, gruppeprosjekter osv etc i tilleg til det man egentlig har lyst til å lære
veldig snålt system syns jeg da men nå er ikke skoler lagd for å lære deg ting, men for å filtrere ut mennesker som ikke passer inn i systemet, det har jeg erfart

finnes skoler for alt mulig rart. om du har studiekompetanse kan du gå på universiteter og hoyskoler og studere hva du vil. hvis ikke, kan du finne en billig folkehoyskole. det er den enkleste måten for et naut å komme ut i livet igjen

får vell sove litt jeg da

>om du har studiekompetanse

Jo, skoler er lagd for å lære deg ting. Hvis man lærer seg alt, slipper man å bli et menneske som helst vil ligge i senga og furte fordi man ikke har en strålende fremtid med "hela packetet" servert på et solvfat.

så skaff deg det da uansett om du planlegger å gå videre med det eller ikke, det er en god og avslappet måte å komme seg inn i rutiner igjen

tror aldri jeg har vært så sint som jeg er nå

Men HVA er det du VIL?

Det er faktisk ikke det. Men nå må jeg nesten sprenge tråden for andre gang.
[Jeg vet hvor dere bor så ikke våg å brev etter dette]

Det vet jeg ikke. Ingenting tror jeg. Jeg har egentlig ingen ambisjoner.

HOLD KJEFT MED DET TULLET DER OG SI MEG HVA DU EGENTLIG VIL VÆRE

>sok deg inn på skole
Hva mente han egentlig med dette?

så heng deg da, nå har jeg kastet bort tiden min på å gi råd til et faens impotent nek som egentlig ikke ville ha råd i utgangspunktet. hvis du ikke vil noe så er det vel perfekt å bare ligge i senga, fy faen. dette er hvorfor jeg egentlig aldri pleier å gi råd i denne tråden eller være snill med sutrerne (derfor mitt forste brev var aggresivt). heng deg

Ikke rart tråden bokstavelig talt er dod når vi driver vellykket overtaling om at folk skal henge seg.
Bare noe jeg tenkte på.

Greit, jeg går og henger meg nå. Du har blod på tastaturet ditt. Håper du er fornoyd.
A. Nonsen, 1995-2018
"Ingen kommer til å savne ham"

JA?! Jeg venter !

jeg håper du ikke tuller

SI MEG FOR FAEN HVA DU VIL BLI! NÅ!
JEG VET AT DU FÅR DET LILLE RODE DRITTOYET OG AT DU HAR SETT DETTE INNLEGGET, SÅ SVAR!

Det hjelper ikke å late som om du dor for å oppstå som en annen trådpersonlighet, så bare svar. Hvor skal du ellers få hjelp, kommentarfeltet på E24?

han vil ikke ha hjelp, han vil bare ha utlop.

Skulle visst hvor han bodde så skulle jeg faen meg ordna opp

du er en god mann, anonsen.

Hvis du har tenkt til å drepe eller voldta meg så må jeg bare advare deg, jeg kan samtlige ninjateknikker.

Hvis du er en sot pinglegutt kunne du tatt på deg mora di sine klær og sugd meg. Så hadde du hatt litt nytteverdi her i verden.

Hva faen er galt med deg?

Hva? Nei, jeg skal bare brole i trynet ditt hva du må gjore for å få glede ut av ting og sorget for at du faktisk gjorde det. Langt verre er det med mennesker som har null ambisjoner og er lykkelige med tilværelsen, for dem er lopet nesten kjort.

Du vil jo egentlig ville ting, men for deg er det hoy terskel for og lite belonning av å gjore ting.

Sykt.. men litt pirrende uten at jeg liker tanken

>folk i tråden klokken fem på en lordag tror de kan gi råd til andre

Hva er det jeg har kommet inn til... *rister på hodet mitt*

[sprenger hodet ditt med dynamitt, plukker opp en hudstrimmel som var trynet ditt og runker med den]

>fyr i tråden klokken fem på en lordag tror han kan domme andre folk i tråden klokken fem på en lordag
rphm

Hold kjefftt!! Sprenger deg og bruker oyesokkelen din som fleshlight og hjernemassen din som buttplug!!
[forbereder sprengning]

klokka er nærmere seks en fem din forbanna horeunge jeg håper du ikke har det no goy i dag og at du egentlig bare kjeder uten at du gjor noe spennende eller fornuftig med tiden

*sprenger deg*

Desidert verste tråd så langt.

"Hitler var faktisk en FUCKTARD!"

Ny norsk musikere er dritt...

youtu.be/I0Wcy0d8La4

eyyyyyy cheers south africa

vg.no/nyheter/innenriks/i/wE0myM/sv-topp-vil-bytte-ut-ja-vi-elsker

Hahaha, fy faen.

Hadde en helt jævlig natt på jobben gutta (jobber nattevakt). Si noe hyggelig til meg for jeg legger meg, så slipper jeg å gråte meg i sovne i dag også

sov godt gutten min -hilsen mamma

du er en fin person jeg er sikker pa

Tusen takk, dere er snille dere. God natt

grönne frosker e bra
svarte frosker e stygge og voldelige

smorer på med litt spenol

Nei, nå melder jeg meg ut. Snakkes!

GOOOOD MORGEN ALLE SAMMEN!!

Morn!

Hump

youtube.com/watch?v=WUcIrVWRxx4

Hei

Det var fint å treffe deg!

hu jenta i arthur er så heit ass
hadde pult/10

Skal vi rusle samme vei?

INGEN ER PERFEKTE
VI HAR ALLE EN FORTID
MEN NÅR DU SER PÅ MEG, HVORDAN KAN DU SPORRE OM JEG ELSKER DEG?

*sutter på tissen til en tilfeldig user*

*tar tak i hodet ditt og kjǿrer pikken min lagt nedi halsen din*

Og ha det hyggelig sammen?

si hei!

Har tenkt på å kjǿpe meg en ny vintersovepose en stund og ser nå at XXL har en som er nedsatt fra 2500 til 1500. Denne er fra Helsport og er laget i Kina. XXL ligger rett i nærheten så jeg slipper frakt. Til sammenligning koster en norskprodusert Isbjǿrn-sovepose 1750 fullpris med frakt. Denne har litt bedre temperaturgrenser og veier litt mindre. Det blir ikke Helsport på meg for å si det sånn.

Flott det.

jeg forstår ikke denne tegneserien

>1995
Fy faen! Unglinger ut!

ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/14-prosent-av-befolkningen-er-innvandrere

Dette er faktisk ikke greit.

nrk.no/sport/skarstein-odela-ski-og-stav-da-hun-matte-unnga-krasj-1.13954373

Hvor var du da Birgit brakk staven?

Nei kanskje jeg skal prǿve lykken på byen i kveld?

Tror du det kan gå bra?

Joda, hvis jeg faktisk går for det kan det faktisk gå greit. Det er jo full fest i byen i kveld, så sjansen er god.

Hvilken by er det snakk om?

GI MEG NOE JEG KAN HOLDE
GI MEG NOE Å TRO PÅ
JEG ER REDD FOR SJELEN MIN

Narvik.

får vell stå opp jeg da

inne på @politikk kanalen Oslo på jodel er de veldig sinna (les: det K O K E R) fordi Listhaug hun vil ikke bruke masse ressurser og penger på IS krigere som forsoker å vende tilbake til Norge.
Kanalen er nå fullt til randen av soyagutter og raddiser,
Noen som blir med og drite ned kanalen?

Kan du vennligst rapportere noen jodler der inne sånn at jeg får lese gjennom tråden?

kanskje, det er ett helvets mas og ta skjermbilde på telefonen som blir bra også dele her...

Bare rapporter noe du.

Ikke epic fail

bare hold kjeft du

Hvem lyst til å prove dameklær uten at noen finner ut her?