/mämmi/

Sauna -painos.

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-10110518
yle.fi/uutiset/3-10105272
yle.fi/uutiset/3-10109797
twitter.com/NSFWRedditVideo

Mikä nyymejä oispattaa näin lauantaina?

Penistä

>vituttaa
>masentaa
>opinnit menee päin vittua
>2 syönyt nuudeleita ja makaroonia makkaralla tai jauhelihalla
vittu mitä paskaa. Ja nyt avautumisen jälkeen nukkumaan

sisu

Kyllä kiitos

Söpö turripojuyde tyynynä

chiming in

how do I get a finnish gf?

Get a Finnish bf instead

...

how do i get a finnish bf (money)

oispa tommonen ruma vittusaatana

Mä oon tämmöne lihapulla

>tfw I'd get hard if I was naked in a sauna with a naked girl
>tfw I'd get hard if I was naked in a sauna with a naked guy too

Miel samat mut en kyl syö noin paskasti

you lack willpower

yle.fi/uutiset/3-10110518
>Syntyneiden määrä Suomessa on historiallisen pieni – Yle selvitti, mitä asialle pitäisi puolueiden mielestä tehdä
Miks nyymit ei oo parhaillaan tekemässä lapsia?

Jack off

Jaska pois päältä

Taidan ryhtyy kääntäjäksi.

tarvii munasolun jonka vois hedelmöittää, mistä mä semmosen saan

Kallista puuhaa.

Rodunjalostusohjelmat tulille

Vain top 1% tuloluokkaan kuuluvat saa lisääntyä mutta niiden pitää lisääntyä niin vitusti että saadaan synytyvyys pidettyä yli 2,1

onko pk-seudulla enää mitään paikkaa missä voi dyykata safkaa?

Nyymi...

Vois tehä puuroa. Haluaako nyymit?

no?

Yksikseen on vaikea lisääntyä.

oho

Miksi aasialaiset on niin autistisia ja sosiaalisesti kömpelöitä?

Siihen top 1% kuuluu kyllä vain semmoista porukkaa jota ei fyysinen työ kiinnosta vittuakaan ja omaavat yleensä harvinaisen kyseenalaiset etiikat. Siitä tulisi populaatio jossa ois kaikki semmosii läskejä keinottelijoita.

Siihen top 1% kuuluu myös loppua 99% sen verta fiksumpaa porukkaa ettei manuaalista työtä pitkään tarvisi jos ne pääsis jatkamaan populaa

Only asking you guys because I presume most of you have some military interest due to conscription
Is the gorka suit/jacket any good or is it Russian dogshit?

M05 winter jacket is better.

Söin tos tunti sitten ite, ei kiitos.

*paloittelee nyymin ja tekee nyymistä soppaa*

*ajaa savikukot ulos*

Millaset on fiilikset, nyymirakkaat?

...

mikä on savikukko?

...

...

neekeri

Tiedemiehet ei loppujen lopuks tee kovin paljoo rahaa, enemmän kuin duunarit juu, mutta ei lähellekään mitään 1%.
Ja jos meinaat sanoo jotain Elon Muskeja niin se teki pottinsa omistamalla paypalin ei tekemällä tiedettä. Se palkkaa tiedemiehiä duunaroimaan että saa ne rakettinsa, ei hän itse osaa mitään rakettitieteitä.

aa niinpäs olikin

ne ketkä tekevät rahaa eniten ovat niitä jotka vievät yhteisöä eteenpäin. ei siihen tiedemiestä tarvita, vaikkakin usein tiede on heidän apunaan, siihen tarvitaan visionääri jolla on ylivertainen moraali ja älykkyys

*syö karkkia aamiaiseksi*

*ei syö karkkia ikinä*

*syö karkkia vain kun sitä on toimistossa ilmaisjaossa*

huometna tomerukset

*rikkoo kaikki maailman seksiennätykset*

houmenta

Juuh aamukalja tulille

Please type in English.

Meen nyt nukkumaan

Rakastan teitä kaikkia, jopa sua joka tätä luet tällä hetkellä!

Kula vittu sä luulet olevas vaatimaan mitään tämmöstä eikö teillä briteillä ole käytöstapoja?

tää
liiallinen moraali taas on sitä maahanmuutto hyysäystä

Tänään on jalkapäivä

*larppaa*

Huh?

V-voi kiitos, nyymi! Niin mäkin sua

aamuinen anime

Okei eli saadaan popula jolla on vain 'visionäärejä' mutta ei tiedemiehiä ja fyysisiä yksilöitä joita ne vois ohjata tekemään niistä visioista todellisia.

Iso lössi käsienheiluttelijoita visioimassa tulevaisuutta toisilleen ja ravistelemassa lompakoita.
Paitsi että ei niillä ole edes paksuja lompakoita kun jos kaikki on jalostettuja pelimiehiä niin ne resurssit ei pääse niin helposti keskittymään yhteenpaikkaan ja täten ei myöskään synny sellaista niin kriittistä massaa varallisuutta ja vaikutusvaltaa että sillä voisi kääntää yhteiskunnan ja kulttuurin kurssia.

Mut Tl;DR
Jos mitataan onnistuminen rahassa niin saadaan niitä raha-älykkäitä sosiaalisesti-lahjakkaita puhujia, ei niitä matemanttis/tiede-älykkäitä tai fyysiseltä suorituskyvyltään lahjakkaita geenistöjä.

Itse olin hieman pettynyt kun ainakin puoleksi tuotantokaudeksi arvioimani aamuanime olikin vain yksi vaivainen jakso.

Star Trekissä on nämä, että kyllä noilla seteillä avaruuteen päästäis.

menen itse päästämään kokonaisen elokuvan

Oon mämmin vääpeli

Oon mämmin vemppa.

Oon mämmin gigolo

Oon mämmin ainoa heteromies

en ole mikään

Ei täällä ole nais-asiakaskuntaa.

Olen mämmin ainoa OIKEASTI hetero mies.

Oon mämmin ainoa söpönyymi :3

gigolo on myös miehille t.eri

should i move to finland

No. It's cold.

Haista, mä saatoin menettää neitsyyden pojalle mutta hetero mä oon

Do you like gray commieblocks and alcoholism?

>mä saatoin menettää neitsyyden pojalle mutta hetero mä oon

ok
no

Olin 13 sillon lapset tekee typeriä asioita

Try getting hard in a 70° C room

Itse tein tuossa iässä vain älykkäitä asioita.

very easy

>70° C

>70° C

Hey mongols. this mixed gendered sauna thing intrigues me. I know you're all genetically autistic but tell me how easy your blonde hair blue eye chink girl are. I want to plant my flag in a finish girls tundra.

apparently pretty much the easiest in the world

yle.fi/uutiset/3-10105272
>Vuori romahti Bockarien kodin päälle – Ilmastonmuutos voimistaa Sierra Leonen rankkasateita, mutta olisiko kerrostaloissa köyhien pelastus?

>ylikansoita slummeilla alue jota ei ole tarkoitettu asumiseen
>hakkaa puut pois jotka estävät vyöryjä
>korruptoitunut eliitti katsoo vierestä ja osallistuu myös laittomiin hakkuisiin
>syytä ilmastonmuutosta vaikka yhtä runsaat sateet ovat ihan normaaleja afrikassa
Juuh
>– En vaadi valmiita taloja. Haluan maata, jonka voi jakaa. Voisimme kehittää sitä yhdessä, hän sanoo.
Hyvin ovat kehittäneet tähänkin asti jtp

Juustopurilainen ja litra kolaa

Teeppä mulle semmonen taco, paco

hei rakki.
(1) Big Mc ateria zerolla
(1) tuplajuusto
Maksetaan kortilla ja syödään täällä

Ahhhhhh Finnish cuisine

>ilmastonmuutos ei ole totta
40 äo

En sanonut ettei olisi. Sanoin että paskaa suunnittelua kun olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin jopa ilman ilmastonmuutosta koska nuo sateet olis tullut joka tapauksessa.

Otetaas kunnon päiväkännit.

Kuulostaa aika vaaralliselta.

Hups
Runkkauttaa ruiskautinpa vahingossa turrille taas

yle.fi/uutiset/3-10109797
>180 astetta: "Lastentarhanopettajat voisivat tuplata palkkansa perustamalla keikkafirmoja"
>Terveystalon kehittämisylilääkäri Päivi Metsäniemi on tuohduksissaan. Hänen mielestään lastentarhanopettajillle ei pitäisi maksaa yhtään vähempää kuin diplomi-insinööreille.
hmm

>Alakohtaiset erot palkassa ja arvostuksessa ovat melkoiset. Jos kyse olisi koodaajista, työpaikan jääkaappi täytettäisiin sampanjalla ja suklaalla ja työnhakijalta kysyttäisiin, paljonko hän haluaa palkkaa.

Tasapalkka vaan kaikille mihinkään katsomatta ja aloille hakeutuvat vain niistä oikeasti kiinnostuneet.