/NEDERDRAAD/

Boxershort uitgave

Welkom: Boxershorts
Niet welkom: Ballenknijpers

Attached: 12383252_149340958794777_2032511776_n.jpg (480x480, 35K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CLnADKgurvc
youtu.be/BjCUVAt_7q0
youtube.com/watch?v=SXkM41GfQf8
ad.nl/buitenland/nederlandse-profvoetballer-verdacht-van-vijf-gewapende-overvallen~aa373e20/
twitter.com/SFWRedditVideos

gebruik geen paypal; hij het weer terugvorderen als hij liegt dat jij "x niet geleverd" hebt ofzo

contact gewoon airbnb en gebruik het nooit meer

You got my attention :3

Goorlap

Maakt iemand een normale draad aub

Dit is de reden waarom je geen homodraad maakt in Sup Forums.

Die wordt toch vol met homofiele palen gepaald, dus het maakt geen kut uit.

Attached: 605998469.jpg (480x720, 73K)

>Een tijdschrift dat je persoonlijk aan moet schaffen vergelijken met een 1 bij 2 meter grote abri die op openbare plekken staat
>Veronderstellend dat homofoben de prent met de vrouwen niet ook haten
>De twee vrouwen bij hun naam benoemen maar vervolgens enkel 'twee mannen' zeggen

Attached: Screenshot_20180313-195015__01.jpg (1080x1013, 240K)

Je vergeet
>huidig jaar!

maar its fucking 2018

>die foto
omdat ik zelf een man ben en mezelf dus helaas kan verplaatsen in de mannen op de posters, in de vrouwen kan ik me niet verplaatsen. vrouwen snappen niet hoe vies het is als hetero man om zoenende mannen te zien, omdat ze zelf geen mannen zijn. daarbij komt ook dat ik me aangetrokken voel tot vrouwen, daarom is de linkse foto smakelijk, en rechts niet.

>plaatje
dit is diep..

*gaaaaaap*

Ik en mijn vd zijn het met elkaar eens dat een stel van twee vrouwen en aantrekkelijk kan zijn en hebben er geen moeite mee als die in het openbaar een kus geven. Een stel van twee mannen absoluut niet.
Heeft niets met homofobie te maken, aangezien we er niets op tegen hebben. Vrouwen zijn nou eenmaal wat aantrekkelijker.

de afgunst komt doordat de bruine man lager staat en op moet kijken naar de blanke man, dat kan echt niet meer in het huidige jaar

Hmmm goed punt, het is [het huidige jaar] dus nu accepteer ik homo's compleet.

*slaat vuist op je hoofd*

youtube.com/watch?v=CLnADKgurvc
Ik zocht de nederlandse versie, maar die is natuurlijk niet te vinden. Misschien dat ik ergens de volledige film met nederlandse audio kan vinden...

ik ben afgestudeerd in filosofie maar hier kan ik niet tegenop. dit is het toppunt van argumenten.

jeg er zweeds ok sprecher fake niederland, har i dutsch pepes?

Nee.
En wat moet die taal voorstellen? Duits?

jag alskar dig

sterf homos

ja, vaan huus mein sprekte duits ist slekte. Nar jek fluger med KLM så sprach die understandable.

maar:
i'ts fucking 2018

Maar wij praten Nederlands, niet Duits. Sufkop.

ik hou wel van homopalen maar ik mag de homo die ze tegenwoordig paalt niet.

>maar:
>i'ts fucking 2018

Joke's aside, just visiting. Dutch is incredibly understandable when spoken slowly for a Swede with some German knowledge.

Just wondering if y'all got some Niederland Pepes to share.

*wordt wakker* wu-wat? wie deed dat?? *kijkt boos om zich heen*

We have orange ones, zwarte piet, with orange hoodies and more. But are you ready for them?

Attached: koffieapu.png (657x527, 14K)

*poept vanaf een bovenhangend balkon op uwe bakkes*

Holy shit, ik heb een torrent gevonden met DVD rips van alle disneyfilms tot 2011 met Nederlandse audio en hij heeft zelfs genoeg seeders om een redelijke downloadsnelheid te geven.
Huffels en woezels komen deze draad onveilig maken over twee uur.

>met Nederlandse audio
jammer

>Nederlandse audio
iew

*kijkt je aan*

Attached: ik3.jpg (1200x901, 131K)

kan je hakken?

Kan alleen pillen pakken

Born ready!

*ADEMT IN*
youtu.be/BjCUVAt_7q0

>allochtonen zijn weer bezig met werk
>tatta's maken ZO SNEL MOGELIJK weer een homodraad

als klokwerk heren

Attached: 3.jpg (720x707, 26K)

Nederlandse Scar is gebaseerd, beter dan de Engelsej

I was hoping other people might post ones, but I'll start with this one then. It's a popular one in December.

Attached: zwartepepe.jpg (1280x1237, 170K)

Je vriendin is lesbisch.

ik wou die pepe met tandpasta op zijn hoofd palen maar ik hem 'm blijkbaar niet

heb alleen die aquafresh

Gaysex

>ze denken dat dit de grote leider raakt.

Attached: kers7.jpg (300x380, 26K)

Proost!

Attached: 1466446652209.jpg (720x663, 78K)

I've heard about black Peter before. How is he surviving the postmodern society in NL?

Thank you for caring

Deze? Ik heb er 2 namelijk.

Attached: 1473186855645.png (386x389, 134K)

He'll become Chimney Pete (probably still called black pete) for most in the future. It's really not some sort of big issue but normos will continue whining about it so this discussion will never die.

hardcore will never die

Some people think it's weird, but it's part of our tradition. Blackface was a racist thing in America and not here. He'll probably evolve into something more PC after that BLM influence over here.

Attached: voeltnederlands.png (657x527, 52K)

Dit

ja die bedoelde ik

dankje, mag ik hem opslaan?

Maar natuurlijk. Leef je helemaal uit.

Attached: 1493921277611.jpg (400x400, 36K)

Dingen zullen veranderen ootz, als mensen slim zijn zal het een gemeente probleem worden.

Mijn allergrootste droom is het stichten van een eigen gezin.

Drugs, feesten en sletten maken je niet gelukkig. Ik ben 23 en nu pas tot het besef gekomen.

Jammer genoeg ben ik emotioneel gehandicapt en heb ik bepaalde pro-sociale attitudes nooit geleerd.

Ik bel mijn therapeute weer op en zeg haar dat ik wil werken aan mezelf.
Ik wil een toekomst.

goede pal

Het is nooit te laat om aan jezelf te werken. Goed bezig. Plaatje ongerelateerd.

Attached: jonge.png (365x363, 7K)

Yea, importing the American culture of racism is slightly becoming a thing here too.

Cheers guys! I wish to visit the Netherlands more than Schiphol in my life. You guys got life on lock =)

Good night!

Lekker bifi aan het eten hmmm

>pogba bank
koek waar zijn de GEZWART-palers nu

Goodnight, swedebro.

Attached: pannenkoekenrevolutiepepe.png (325x325, 81K)

stroom voor jullie za3koffs

acestream://85a03d598977c647258d66011dd50aefda46c055

waarom zien blanke twintigers er allemaal uit alsof ze coke snuiven en drie nachten niet geslapen hebben?

Attached: babbuelens180227.jpg (725x345, 36K)

The traditional black pete surves within smaller communities on the countryside around the larger cities, but is technically retired from public and official celebrations. The cities have replaced the traditional version with pic related or some other meme version. Television shows, big stores, schools and some other local governments are also using the politically correct version. They cave under the pressure of being smeared by leftist multiculutral groups. Lefties also use their influence with politicians and civil servants to enforce their ideas. Their worldview is so narrow that they just play along with whatever is considered "progressive". Even though their views only represents a small minority of the Dutch opinion. Its now considered politically incorrect to support black pete and I wouldn't honestly speak my mind about it anymore. I guess I don't really have to explain it to a Swede.

Attached: roetveeg.jpg (640x360, 43K)

omdat ik altijd tot na middernacht op de kompjoeter zit

Baarn paal kniesokfoto's

omdat wij dag en nacht onder vuur worden gehouden door de vijand.

Attached: kers.jpg (1600x1200, 1.69M)

Ik heb echt geen idee hoe ik de rest van me leven met een vrouw op de bank moet zitten

Je bedoelt: Zwarte piet is overal zwart buiten de grote steden. Ik zag zelfs in Haarlem gewoon zwarte pieten i.p.v. roetveegpieten.

Ik ben echt heel blij dat deze aansloeg toen ik hem maakte

>acestream
wdn is dat nou weer?

Benis :DDDD

Attached: 1516570621332.gif (301x167, 698K)

Incorrect, as far as i know almost literally anywhere except randstad there is still zwarte piet. Even in randstad it’s definitely not fully banned

wrong.

download soda player
vul in
profiteer

Hier in Zaanstad waren ze ook gewoon zwart.
Heb je goed gedaan man.

Attached: 1520282212464.jpg (360x476, 42K)

Klinkt als een virus.

Even according to the most recent polls about 75% of people are pro zwarte piet, it’ll take time before it retires

D-dank
Was ook ooit aan deze begonnen maar heb hem nooit afgemaakt omdat sinterklaas toen toch net voorbij was

Attached: ZWARTE piet.png (652x609, 93K)

youtube.com/watch?v=SXkM41GfQf8

Oke wijs maar aan waar je een meerderheid van niet-zwarte pieten ziet

Koek, hij is al honderden keren gepaald, gefeliciteerd

Ik ken die voels van niet afmaken. Maar het komt elk jaar terug, dus kan geen kwaad om verder te werken eraan. Er is altijd wel iemand die er wat aan heeft.

Attached: ulan!.jpg (742x418, 122K)

Je mist 1040p voetbal stromen

Wie speelt tegen wie en is het ook op ziggo sport?

Attached: katananas.jpg (750x1000, 146K)

Ik hoop komende December weer iets nieuws te hebben dat relateerd aan Zwarte Piet

Jongens ik moet iets bekennen.

Nou, ik ben benieuwd.
Kom je uit de kast?

ad.nl/buitenland/nederlandse-profvoetballer-verdacht-van-vijf-gewapende-overvallen~aa373e20/

>De Nederlandse voetballer Ismail H. (22) wordt verdacht van het plegen van vijf gewapende overvallen in het Belgische Turnhout en omgeving. De 22-jarige speler voetbalde op huurbasis bij Westerlo en wilde terugkeren naar zijn club AS Roma. Het pakte anders uit. In januari ontsloeg de Belgische voetbalclub de talentvolle speler, en nu zit hij in de cel. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

ik ben ook verliefd op jou.

Manchester United- Sevilla

Oh ok. Niet mijn ding. Maar aardig dat je het stroomt dus goed bezig.

Ik wil een klasgenootje frontaal van voren nemen en dan lekker in zijn kontje klaarkomen terwijl we nog aan het zoenen zijn.

Dat is iets te veel details, maar gefeliciteerd.

Wacht, waarom stroom je het via een virus? Je kan gewoon via veronica ernaar kijken.

>ZIJN kontje
>van voren nemen
?

ho ho ho eventjes is dat niet een beetje homofiel?