Live Action Adaptation WHEN???

...

Zendaya as Lotte Jansson

dont joke about that
weebs have suffered enough already

Is there a "dullest franchise" pasta for LWA yet?

...

Isn't that what "The Worst Witch" is?

The only acceptable witch kino is Flying witch.

who would play /bestgrill/

Never, we don't need live action adaptations of everything.

you deserve way more pain

4Chins is a weeb forum

>looks at time stamp

wew

Akko will be White
Either Sucy or Lotte will be Black
Akko x Andrew will be a thing
Croix will probably be a Man, because Women are perfect & can do no wrong

Sounds good OP

this could have been a 10/10 if it had just remained the episodic adventures of cute witches doing cute shit.

Idris Elba

could he pulled off playing hannah to?

なぜ映画のフランチャイズの歴史の中で、「魔女たち」が一番醜いフランチャイズから抜け出したのだろうか?真剣に少年の魔法使いの後の各エピソードとホグワーツアカデミーの仲間は、他の人と区別がつかないように、さまざまな悪役と戦っています。悲観的なイメージとは別に、シリーズの唯一の一貫性は、アクションを不活性に見せかけるために、魔法を非凡なものにするための、興奮の欠如と特殊効果の非効率的な使用でした。

おそらく、ローリングがスピルバーグのアイデアを拒否したときに、ダイはキャストされたでしょう。彼女はシリーズが誰にも意味のあるアート作品であると誤解されることはないだろうか?彼女の本のためにばかばかしい利益を上げるクロスプロモーション。ハリー・ポッターシリーズは反キリスト教徒かもしれませんが、確かに不思議、美しさ、興奮を拒否したのは反ジェームズ・ボンドシリーズです。誰もその事実に直面したくない。今、ありがたいことに、彼らはもはやそうする必要はありません。

a - 少なくとも本は良かった

"いいえ!"執筆は恐ろしいものです。本はひどかった。私が読んだところ、キャラクターが散歩に出るたびに、作者はキャラクターが「自分の足を伸ばす」と書きました。

そのフレーズが繰り返されるたびに、私は封筒の裏に印をつけ始めました。私は数十回封筒に印を付けた後で止まった。私は信じられませんでした。ローリングの心は、決して他のスタイルの文章がない、真実や死の隠喩によって支配されています。後で同じステファン・キングがハリー・ポッターの豪華で愛情のあるレビューを読んだ。彼は、「これらの子供たちがハリー・ポッターを11歳か12歳で読んでいれば、年を取るとスティーブン・キングを読む」と書いている。そして、彼はかなり正しかった。彼は皮肉ではなかった。 「ハリー・ポッター」を読むと、実際にはスティーブン・キングを読むように訓練されています。

> いいえ!

why do hentai artists love the word bitch so much

What would be the point?

>おそらく、ローリングがスピルバーグのアイデアを拒否したときに、ダイはキャストされたでしょう。彼女はシリーズが誰にも意味のあるアー