/mämmi/

lolit, peodifilia ja homostelu lain uhalla kielletty -painos

Attached: suomen_poliisi.jpg (752x903, 153K)

*panee lolia samalla kun tekstaa pojulleen*

Anime raportoidaan mahdollisimman nopeaa talkkareille.

ton vetskari näkyy hä hä vittu mikä töhö ukko

sammakkololi

Attached: 2hu suwako 2.jpg (647x947, 101K)

postaan vain täydellisen naisen

Attached: 1511722161693.jpg (800x1439, 119K)

calling danny the madman

are you there?

Attached: tigers.jpg (1776x1776, 655K)

oho miksköhän mää noin huonolaatuisen oon tallentanut?

Attached: PXD1qj067bo4_r1_1280.jpg (1080x1350, 84K)

onko homoturri nyymejä paikalla? :3

onkyl alkanut himottaan noi korealais naiset jostain syystä

*nostaa käpälän*
juu mitä vittua nyt taas?

Yksinhuoltajaäitiydessä ei muuten olisi sinänsä mitään vikaa jos sille miehen poissaololle olisi joku vähää alusta järkevä syy (katso:kuolema), mutta miksi vitussa se on joka kerta niin, että se lapsi on tehty kauheella kiireellä jonkun random jorman kanssa, ilman että ollaan oltu edes naimisissa tai mitään ja sitten ukko lähtee kävelemään tai mamma potkii pihalle ennen kuin lapsi on edes syntynyt tai viimeistään siinä vaiheessa kun se on vielä alle 2 vuotias. Voi olla, että olen vain vanhanaikainen, mutta miksi se tuntuu, että tämä meno on muuttunut ihan vitun psykoottiseksi ihan hiljattain. Ihmiset päätyy parisuhteisiin, eikä missään vaiheessa opi edes tuntemaan toisiaan kunnolla ja näin ne hommat päättyy hyvissä ajoin ennen kuin ne kerkiää edes alkamaan. Varmaan jollain sellaisella verukkeella, kun kaikkialla ympäristössä tapahtuu ihan samaa jatkuvasti. Vittu vittu saatana voi vittu sentään, mä pelkään et mun veli ja sen vaimokin eroaa tätä menoa voi vittu

Attached: 1519854061584.gif (320x287, 982K)

joo mut en oo turri

Neekeri taas vauhdissa, ja te annatte sille taas kerran kymmeniä (You):ta.

Eikö jo vähän hävetä?

>Yksinhuoltajaäitiydessä ei muuten olisi sinänsä mitään vikaa jos sille miehen poissaololle olisi joku vähää alusta järkevä syy (katso:kuolema
Onhan silloinkin vikana se, että lapsi kasvaa kieroon, koska naiset on paskoja vanhempia yksinään.

What does "pano" mean?

Lay. The sexual kind.

opposite of "nosto"

sex

nää on aika huolella valikoituja esimerkkejä jtp, normaali k-tyty on tosi ruma jopa keskiverto suomimuijaan verrattuna

Attached: mrly9bgsR81qkljdfo2_1280.jpg (1280x853, 154K)

niin, mutta tuossa tapauksessa ihan kuka tahansa mies olisi takuulla paljon alttiimpi ottamaan sen menehtyneen isän paikan
ei kukaan viitsi katsella sellaista akkaa joka potkii miehen pihalle tuollaisessa tilanteessa tai valikoi itselleen sellaisen miehen joka lähtee kävelemään jollain lapsellisilla perusteilla

your mom

deposit to a bank account

Samalla tavalla ne lapset tehtiin ennenkin, mutta ero on se että nykyään eroaminen on vaihtoehto. Ennen kasvatettiin ne lapset mukisematta vuosikymmenien mykkäkoulujen kanssa

Mitäköhän sä oikeen selvität

fug :D

Alkoi oispattaa sipsejä ja kaljaa, mutta kaljan ostaminen taitaa olla jo myöhäistä

niin no joo, en ottanut tota kyllä ihan huomioon
toksinen maskuliinisuus ja kaikkea kanssa jne jne
eikö silloin nyt sentään menty ensiksi edes naimisiin?

Odotukset ovat muuttuneet, ei haluta panostaa samalla tavalla, vapaus ja individualismi on lisääntynyt, avioliitolla ei ole samaa merkitystä kuin ennen, jne

Deposit

deposit

liian ohuet nilkat

pitää vielä tarkentaa, että meinasin sitä "mitään vikaa" niinkuin punaisena lippuna esimerkiksi seurustelun kannalta
yksinhuoltajuus ei olisi niin suuri punainen lippu jos mies olisi kuollut, sitä yritän sanoa

Haulikkohäät.

>stk ostin sipsejä ja kaljaa ennen yheksää

Attached: 1520232892252.png (657x527, 25K)

every single answer you have so far get is correct :D

Perkele saatana.

mä oon nähny ton oikeenpuolimmaisen anttilassa joitain vuosia sitten
talutti jotain nipaa takahuoneeseen

mun kissalla on erektio hyi saatana

...

how do I get a finnish gf?

be black

You don't

hain pannupitsun

pepperonia, aurajuustua ja jalapenoja

Attached: 1488996001788.png (800x600, 81K)

otin just suihin kissaltani hyi saatana

...

Vahinkoja sattuu.

Muistan joskuskin lukeneeni jostain, tyyliin jotain sitaatteja vauva foorumilta tai mistä lie, oli totta tai ei, mutta suurinpiirtein "juu, ensin hommataan ne lapset, koska ne pitää hommata nuorena ja sitten vasta myöhemmin voi alkaa miettimään sitä varsinaista elämänkumppania"
kuulin joskus ihan in real life livenä, kun eräältä tädiltä kuoli mies joskus suhteelisen nuorena, mutta sen seurauksena "pääsi naimisiin miehen kanssa jota oikeasti rakasti"
siis niikun mä en vaan jumalauta
ehkä mä olen vaan vitun naiivi ja tyhmä

Miksi teit sen?

Totta kai tuokin. Parempi tyytyä elätteleen fantasioita.

En usko.

Miksi ne eukot ylipäätänsä näkee jonain velvollisuutena pyöräyttää kakaroita? Jos ite joskus saan (en saa) itelleni vaimon niin teen lapsia koska ne voi kasvattaa turvallisessa ja täysipainoisessa perheympäristössä

Vois hommata waifun niin sais elämään jotain sisältöä

tuo jälkimmäinen on sitten kyllä ihan taivaan tosi, tapasin itse kyseisen rouvan, mutta se toinenkin mies oli jo kuollut
hänen sukulaisensa kertoivat asiasta minulle

>täysipainoisessa perheympäristössä
>mämmiä selaava isä
>täysipainoinen
semmoset hikyn perhefantasiat

ihmispaskoja löytyy molemmista sukupuolista, oho

Tee se nyymi, tuntuu ihanalta mennä nukkumaan oman vaimun kanssa

Attached: halityyny2.jpg (726x1536, 222K)

Hmmh.

Attached: 1502345058528.jpg (1830x2048, 542K)

mä en koe edes tarpeelliseksi alkaa avaamaan niitä asioita mitä miehet tekee, koska se nyt pitäisi olla suurimmalle osalle ihan päivän selvää, että vaikka naiset ovat naisia niin miehet ovat niitä kaikkeista pahimpia

Et tainnut lukea mun postausta kokonaan. Ei se mitään, ymmärrän kyllä miten teille nuorille tuputetaan kaikkea paskaa suoraan verkkokalvoille 24/7, joten ei ole mikään ihme jos keskittyminen on hiukan vaikeaa

>Et tainnut lukea mun postausta kokonaan.
En, polen hieman humaltunut

Turhaan liipasuit ja kirjoitit useamman lauseen

Ostin lidlista aleston macadamia -pähkinöitä kun olivat uutuus ja en muista moisia syöneeni.
Avaan nyt pussin ja kokeilen muutamaa. Jos en postaa kohta tilannepäivitystä niin oon saanut allergisen reaktion ja oon vainaa.

Attached: ride.png (984x1014, 251K)

Jauhoisia paskapähkinöitä. Ihan hyviä oikeastaan mutta cashewt ja pistasiot paljon parempia

Oispa natsiätäkkä

Attached: whitepride.jpg (1034x1080, 212K)

Oispa tosiaan, ja tietysti sitä mallia että luokittelis mutki saastaseks mongooliks ja sillain kivasti vähä nöyryyttäis makkaris

hmm, mut olithan sä nyt silti aika ilkee ihan turhaan
t.eri

Sen pitäisi olla keski- tai länsi-Euroopasta, jotta se luokittelisi sinut mongooliksi, koska skandinaavisen rotututkimuksen mukaan suomalaiset ovat itäbaltteja.

t. rotututkija

aijoo anteeksi, mutta mämmiä selaileva isä ei kyllä ole hyvä juttu

Mene normo helvettiin. Kyllä tänne postaa pari isää

muunmuassa sun isäs on todennäköisesti tehnyt jotain paljon pahempaakin, eikä se ole edes kaukaa haettu oletus
nyt sitä suhteellisuudentajua vähän päälle

/mämmi/ssä ei ole kirjaimellisesti mitään vikaa jos omaa edes hippusen maalaisjärkeä ja huumorintajua. Aivan helvetin normo kommentti että isä ei "saisi" selata tätä. Oikeasti pisti vihaksi miten saatanan jonnea porukkaa täällä pyörii että tuollaista ajattelee

>pariutunut
>lapsia
>"mene norm helvettiin"

aika vitun normot setit

ei täysautisti hikky voi olla kenenkään isä ja jos on niin herranjeesusvittu säälin kyllä sitä lasta jonka mallina on mämmiläinen

mieluummin antaisin tuon lapsen helsingin malmiin rikkaille homoille kuin mämmiläiselle burgerille

>helsingin malmiin
eiku siis töölöön, hupsista

Sulla on väärä käsitys mikä tekee normon. Aivan jumalattoman alaikäinen määritelmä normolle.

>Sulla on väärä käsitys mikä tekee normon. Aivan jumalattoman alaikäinen määritelmä normolle.

niin tää on tämmönen "moving the goalpost" tilanne missä määrittelet normouden uudelleen

jos olet avioitunut ja hommannut lapsia olet vitun turbonormo

Kehitysvammainen jonne.
Tapa itsesi

jos on nainen ja lapsia niin on tod näk aikamoinen normo

t. eri

Attached: 1490300692528.jpg (1730x2422, 719K)

>tod näk
Totta kai sillä on suuri korrelaatio, mutta ei se itsestään tee ihmisestä normoa.

ehkä tulevaisuudessa

painu sinä vittuun normoilemaan lasten ja vaimon ja kokoomusjäsenkirjasi kanssa vitun turbonormo kusipää

niin jos vaikkapa sun spermat varastettiin ja naimisiin pakotettiin tappamisen uhalla

Hyvää yötä.

Attached: 1519066856587.png (717x1012, 286K)

>jos olet avioitunut ja hommannut lapsia olet vitun turbonormo
Tää nii vitusti.

mämmin postaustahti piristyy aina kivasti kun täällä aletaan tappelemaan, mut ottakaat silti nyt ihan rauhassa hei

ei kannattais olla verikosto heimolainen mannemaani

vedä vittu päähän hintti jos et kestä pikku sanaharkkaa

eikun johtuu siitä että lopetin lukemisen ja tulin postaamaan

en ole lukenut viiteen vuoteen

Pääasia että se>minä, ei se oo niin justiinsa minä piilokinuskina tai semi-slaavina se mua sitte pitäis

vittu toi pupu on seksikäs

itse olen lukenut tämän vuoden aikana 2 kirjaa joka on uusi ennätys

en muista miten kirjoja luetaan
miltä kirja haisee, miltä se miastuu

luenkin e-kirjoja. tosin nyt alotan ihan fyysisen kirjan lukemisen kun sain lahjaksi. tätä edellinen kirja jonka sain lahjaksi oli steve jobsin elämäkerta jota en ole edes avannut enkä aio avata

no siis se juttuhan on siinä, et mulla on itellä aina kauhea kiusaus lähteä mukaan pätemään näihin juttuihin, mut mulla on tapana olla niin julma ja terävä kieleni kanssa, et mä välillä oikeasti pahotan jonkun mielen ja siitä en kyl tykkää sit yhtään ; __ ;

Whats Åland like

jotenkin veikkaan että juttu ei todellisuudessa ole näin. mutta mikäs siinä jos se auttaa unen saannissas

Heaven on earth

Finnish Riviera

Attached: swedish wasteland.png (828x626, 21K)

Like A land
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHA

juonko viimeisen kaljan vai säästänkö huomiselle hmmmhs

Attached: 1519996711475.gif (360x270, 2.07M)

ei sun tarvi uskoa mitä mä sanon jos se auttaa unen saannissas

Luen tätä ja kuuntelen Kaijin s2 soundtrackkia

Attached: ten 12.jpg (728x1041, 176K)