/norgetråden/

Norge er best-utgaven

Forrige:

Attached: NORGE.jpg (1741x1512, 591K)

Other urls found in this thread:

vredens-gnag.no/regjeringen-apner-200-nasjonalistmottak/
vg.no/nyheter/innenriks/i/L0eKXQ/kristin-clemet-om-listhaug-alle-andre-ville-jo-bedt-om-aa-bli-flyttet-eller-gaa-av
aftenposten.no/osloby/i/a2a6Pa/Tysklarerne-er-i-ferd-med-a-do-ut_-interessen-for-faget-minimalt
imgur.com/a/ayucu
reddit.com/r/bodyweightfitness/wiki/kb/recommended_routine
runmoreapp.com/couch-to-5k/#workout-schedule
johncons-mirror.blogspot.no/2018/03/tilbake-i-oslo.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

norge er ikke norsk

Noreg forr Væstlændera

Norge for alle, alle er norsk.

Attached: magnus_PK.png (280x250, 75K)

/vårkjernekar/

dette.
alle som vil være norsk er norsk.

Attached: oogabooga.jpg (1200x678, 112K)

>Plast-nordmenn

Haha, bitende satire! Nasjonalister blåst til helvete ut!
vredens-gnag.no/regjeringen-apner-200-nasjonalistmottak/

Attached: vg.png (667x457, 519K)

Attached: Image.png (387x132, 87K)

vg.no/nyheter/innenriks/i/L0eKXQ/kristin-clemet-om-listhaug-alle-andre-ville-jo-bedt-om-aa-bli-flyttet-eller-gaa-av
Fåvæ...
Etter flere motvillige runder innrommet hun til syvende og sist at innlegget hadde vært usaklig og ikke fremmet konstruktiv debatt, og lovet å jobbe for bedre kommunikasjon og åpenhet og alt det der.
Og så står 'a på sitt og nekter plent å rokke seg fra ståstedet hu hadde i utgangspunktet og viser at hu ikke mente et ord av det hu sa.
Dama er ikke egna til å være politiker, for ikke å snakke om minister av noe slag.

>Men opprettelsen av 200 nye nasjonalist-mottak krever enorme mengder ansatte. Hvor skal dere få dem fra?
>Jeg tror ikke det blir et problem. Vi har jo plutselig noen tusen godt utdannede syrere som gjerne vil gjore nytte for seg…
Jeg vet ikke lengre hvor ironien starter eller slutter. Jeg har meldt meg ut, snakkes!

Attached: 1521079716699.png (741x568, 29K)

fru Listhaug er vår dronning, så kom ikke og true henne, da smeller det i svartingtrynet ditt snart!!!!

Lurer på når det kommer en avgjorelse fra KrF? Er det et spesielt tidspunkt det er ment å komme på, eller kan det være når som helst i dag?

Varfor hatar alla listhaug nu, jag trodde alle alskade henne?

AP stemmer ned et forslag som vil oke sikkerheten i Norge (PST stotter det også), til fordel for rettssikkerheten til terrorister og fremmedkrigere med doble pass. Dette går ut på om departementet skal kunne ta passene deres, for en rettslig dom avgjor hvorvidt avgjorelsen blir endelig. AP mener at man ikke skal kunne la departementet ta passet for etter en dom, og argumenterer at rettssikkerheten til disse menneskene må gjelde (som er en helt legitim politisk mening såklart).

Listhaug påpeker dette i FB-post ved å si at "AP mener terroristenes rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet"
Har hun rett? Jo, igrunn. Som Carl I Hagen sa:
>i denne saken sto valget mellom hensynet til nasjonal sikkerhet eller rettssikkerheten til terroristene. Her gikk Ap inn for at det viktigste var rettssikkerheten til terrorister. Det er et greit politisk valg, men da må de stå for det. Det var dette Listhaug påpekte

Så du har rett i at påstanden til Listhaug, dog satt veldig på spissen, har rot i virkeligheten og sannheten.

Videre hva som skjedde var at AP reagerte primært på to måter:

1. de tolker utsagnet som om hun har sagt "AP stotter terrorister" eller noe i den dur, og mener det hun sier er LOGN(!!)
2. de gjor en irrasjonell kobling mellom fb-meldingen og utoya-angrepet 22-juli. Her påstås det at Listhaug er ufolsom overfor de ofrene der, ved å antyde at AP "stotter terrorisme" når de selv har opplevd terror. De smorer så veldig tykt på dette ved å be utoya-overlevende skrive kronikker for de store avisene, samt ved å be to utoya-overlevende delta på Debatten på NRK for å snakke om hvor såret de var.

Det som foregår her er at opposisjonen, etter initiativet til Store (som offentlig gikk ut med utoya-koblingen og sterk kritikk), har samlet seg for å sverte Listhaug og slå henne ned i grusen en gang for alle, rett og slett. Hun er en altfor mektig motstander for dem mao.

Attached: FB-melding.png (477x341, 339K)

>Men det uvanlige jeg registrerer i dette tilfellet, er hvor koordinert og samkjort media har vært i dekning av saken.
Det har vært veldig effektivt. Jeg tror det skjer mye bak kulissene også, at AP og de andre partiene på venstresiden samarbeider.

I media har vi to faktorer:
1. De elsker slike saker og får et dross med klikk, så de vil jo såklart dekke saken så mye som mulig.
2. Media er venstrevridde selv, så her får AP mye medfart i måten saken blir fremstilt. Om redaktorer styrer det bevisst eller om journalister gjor det uten å tenke mye over det (genuin bias) er ikke godt å si. Kanskje begge deler? Uansett er media å regne som en stottespiller for venstresiden (med unntak av DN og Nettavisen - og selvsagt avisen som ingen leser, resett.no)

Nå har det gått en hel uke, så saken har jo pågått over mange dogn, men det er sant at den er mer intensiv enn normalt. Jeg tror det er fordi AP har mobilisert stotte fra de andre partiene i opposisjonen, og at de går all-in i media om det. Etter at Listhaug måtte beklage 5 ganger (og brukte ordet unnskyld 17 ganger eller noe sånt?) i Stortinget så skulle man tro at AP og de andre ville tatt det som en seier, men de fyrer los på henne mens hun ligger nede på bakken med dette mistillitsforslaget, som bare bekrefter enda mer at de nå er ute etter å faktisk fjerne henne. De jobber garantert på spreng med å mobilisere stotte i KrF akkurat nå, som vil komme til å avgjore Listhaugs skjebne på Mandag.

Hmm, okej.

Fine kopinudler.

Rundt 50% av folket elsker henne, mens resten enten hater henne eller er skeptiske til henne pga retorikken hennes.

Som du ser, vi har svensk politikk i Norge også fåvæ.

Vekkerklokken var satt på til klokken halv 10, våknet nå jeg.

Har vært litt snakk om denne saken på jobben min den siste uken. Tror nesten ingen her stemmer FrP, men de fleste sier at de har sansen for Listhaug. Det eneste dette mediehysteriet gjör er å gi henne mer sympati.
Kokovenstre hater jo Listhaug, men de er færre enn man tror. Det er bare at de får så mye eksponering i venstre at man tror at nesten alle er i mot Listhaug.

Attached: 1521387905649[1].jpg (1920x1280, 1.2M)

Blitzere er så söte. "Se på oss så i mot strömmen vi går. Vi kler oss som individer og har vår egen identitet".

Attached: 1504160044574.png (500x511, 180K)

Samme på jobben min, som typisk ikke har mange borgerlige velgere. De som uttaler seg om politikk har en tendens til å stotte henne, enten ved å si direkte at de stotter henne eller ved at de typisk argumenterer for hennes sak istedenfor å argumentere for motstandernes sak.

Föler egentlig at dere med vilje fremstiller ting litt skeivt for å underbygge deres egne preferanser der gitt.

Det er sånn på jobben min fåvæ.

I denne saken er det jo sånn at veldig mange venstrevridde selv ser hvor tåpelig saken har blitt hauset opp. Jeg har for eksempel sett denne delt og likt av en hel dross av folk jeg har på facebook som jeg vet er venstrevridde.

Om de stotter Listhaug ellers er jo vanskelig å vite. Trolig ikke siden de er på venstresiden.

Attached: Bra.png (1916x566, 121K)

>Vi har klart å samle inn penger til veldedighet, kokohöyre blåst til helvete ut!
En innsamlingsaksjon og 3-4 blitzere er beviset de har på at folk ikke stötter Listhaug..
Leger uten grenser frakter forövrig "flyktninger" inn til Europa i stor stil. De plukker dem opp og transporterer de til Italia i stedet for å snu og ta de med tilbake til Afrika.

Attached: 9a16389c-e563-48ce-8033-c1581bacd6aa[1].jpg (1900x1267, 323K)

Det er vel ingen her som snakker om at "alle" stotter listhaug, vel?

Som jeg sa i sted, det ligger nok veldig på rundt 50%-tallet.

Når man blir så sinna at man kaster penger i do

Jeg stemmer ikke FrP selv en gang..

Bård som statsminister, Listhaug som send-negerne-hjem-minister.

Attached: hqdefault[1].jpg (480x360, 36K)

>dfn staten skal senke alderen for å anskaffe pistol til 18 år
endelig kan jeg gjöre som breivik

Dette var en god vegg av tekst.

kjope et lite gårdsbruk og flytte til landet?

ja også skal jeg også få meg en töff panelvan

>feller regjeringen din

Attached: LA5zSofUOP0i_yQk0iAk8U826a2reEDoObePF-5760x3840[1].jpg (1200x630, 58K)

TILGIVELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aftenposten.no/osloby/i/a2a6Pa/Tysklarerne-er-i-ferd-med-a-do-ut_-interessen-for-faget-minimalt

kanskje jeg skal bli tysklærer

HALLELUJA!

Håper venstreradden tar til gatene og brenner biler og knuser vinduer

Hva faen skal man med tysk? de fleste tyskere snakker engelsk og de finnes snart ikke lengre uansett. det er et döende språk og det döende folk (sånn som norge).
lær deg arabisk, det kan du i det minste ha brukt for i framtiden.

Attached: nordisk.jpg (1876x1278, 2.16M)

Enig.

borgerlig regjering: 3 kvinner og 1 homofil mann som styrer
sosialistisk regjering: 4 heterofile HVITE MENN som styrer.

VENSTRETULLINGER BTHU!

fuck hvite menn som pusher 50

>mfn brogerlig regjering gjor en bedre inkluderingsjobbe enn sosialkrigerne
Aktiverte mandlene mine fåvæ

Attached: autistic thankin.png (112x112, 12K)

kanskje jeg skal infiltrere raddisgrupper og spre dette budskapet. plutselig må jonas, bjornar, trygve og audun stå på debatten i NRK og unnskylde seg for at de er hvite menn for man til slutt må velge to av de som må gå sånn at to negeredamer kan ta over for de. kanskje det du

Om det ikke var klart tidligere så er det vel det nå, når Hareide lufter ordet tilgivelse såpass mye som han gjor i talen sin for motet, så sier det seg selv at de vil la være å felle regjeringen. Tilgivelse er nokkelordet.

Listhaug er tilgitt for sine synder! Prise herren!

Begynner fra venstre.
Nr1: Kviser i voksen alder, briller, glattere sveis en 14 åring på konfirmasjonsleir, bruker votter og har på seg en homofil skinnjakke.
Nr2: STOR dame, ansiktet til en mannlig bygningsarbeider, ekstremt smale og ekle lepper(storste dodsynden i lookism) kort lesbisk hår som hverken kler henne, frakk som kjemper på harde livet for å ikke sprekke.
Nr3: Feit, ordentlig mave enda han ikke er bikka 30 engang. Briller. Kviser og rode merker i hele panna. RODT hår og halvhjerta "skjegg" som ser ut som kjonnshår. Strikkegenser og skjerf som om han ble kledd på av mor en vinterdag for han skal gå til skolen i 2 klasse. Voksen mann med ryggsekk. Har hendene i lomma, elendig kroppsholdning
Nr4: Nesa ligger 5 cm foran haka, kviser i kinnene, potesveis, kineseroyer, puster med munnen åpen. minner egentlig om han typiske i norske tv serier som blir mobbet og som er homofil men tor ikke stå opp for seg selv, han har en jentevenn som ber mobberne pelle seg vekk når det blir for ille. Nr 5: noterer med pen og papir i 2018, briller, bittesmå hender.

Hvorfor ser alle venstretullinger så jævlig sthogge ut?

Attached: 1521448444066.jpg (1024x615, 169K)

Ruller de over nå er lopet kjort for dem, egentlig. De kommer til å miste masse velgere som ser at de bare farer med tomme ord og ikke kan backe dem opp. De har tatt så mye skjit fra FrP og Listhaug og bare gitt seg og glattet over og latt seg bli rævkjort at de ikke kan tas seriost lenger av noen om de lar denne saken også gå.

>Nr2: STOR dame
Antok du nettop kjǿnnnet dems?

du er ganske dum du. Storsteparten av KRF sine velgere er konservative kristne som hater muslimer og alt annet pakk. KRF i Agder har fortalt at de har fått inn en absurd mengde med brev, mailer og telefoner om folk i partiet som vil bli rabiate hvis de feller regjeringen. du er ikke bare dum, du er stokk dum.

slurker: vann
gomler: luft
venter: nattskiftet

KrFs velgere har jo primært gått til Listhaug sies det, så de ville kanskje vært tjent med å ha en slags noytral stilling til Listhaug som politiker undrer jeg meg.
Men uansett, det gir ingen mening for KrF å felle regjeringen.
For å kopiere det som står på nettavisen:
Et flertall av velgerne onsker en borgerlig regjering, og Erna Solberg knuser Jonas Gahr Store i statsministermålinger.
En ufolsom Facebook-melding som atpåtil er slettet og beklaget er ikke grunn god nok får å sende landet ut i regjeringskrise.
Hvis KrF feller den borgerlige regjeringen, blir det oppror internt. Og partiet mister i praksis sin vippeposisjon.

imgur.com/a/ayucu

hvis du ikke ser slik ut, hvorfor kaster du bort tiden din på tinder?

Jeg flytter til Polen om Störe blir statsminister, og SV kommer i regjering. Helvetes sosialister er odeleggende for samfunnet.

SP vil alltid være det partiet som ligger i hjerterota mi, men jeg stemmer ikke med hjerte/folelser. Jeg stemmer med hjernen/fornuften, og hjernen min forteller meg å stemme på Frp.

SP vil ikke få min stemme så lenge de samarbeider med AP og SV

jeg kan kjenne det komme i lufta i natt

Attached: jammer_emote.png (354x286, 90K)

Jeg har jo vært på flere dater via tinder selv om jeg ikke ser sånn ut.

Dette.

Carl I Hagen:

- Jeg tror KrF vil annonsere at de stemmer for mistillit, og at det er mot justisministeren Listhaug. Sporsmålet deretter blir om Solberg stiller kabinettsporssmål. Da tror jeg KrF vil si at vi nå befinner vi oss i situasjon, og at de vil innkalle til nytt gruppemote der de snur og stemmer imot likevel, sier Hagen, og legger til at det tilsvarende skjedde mellom Bondevik og ham selv i 2001.

Kan forresten anbefale
reddit.com/r/bodyweightfitness/wiki/kb/recommended_routine
+
runmoreapp.com/couch-to-5k/#workout-schedule

For dere som ikke vil trene på treningstudio, eller ikke har råd til det.

Carl I Hagen er en meget vis man. Han har hatt rett i over 4 tiår nå hva gjelder innvandring. Takk Carl Ivar for alt du har gjort for oss nordmenn.

fikk du fitte? hvem måtte betale? var de penere en stakkarslige 5/10? VAR DET JEG TRODDE

herregud hvis du må gå på reddit for å finne ut åssen du skal trene hjemme...

ta situps, armhevninger. finne noe tungt i huset og loft det gjentatte ganger med armene. ta planken for magemuskler. still deg på huk inntil en vegg for å trene ben og mage. lop 5km 3-4 ganger i uka. spis godt med proteiner. vipps så var du veltrent. er faen ikke rakketforskning.

Morsom du, lille fjott

alt jeg sa var sant? bevis meg feil du greier ikke

>hehe tar en tur på reddit jeg gutta så skjonner jeg hvordan jeg blir sterk! kan umulig finne ut av det uten å ta en tur dit. lofte tungt = muskler? hm hva har reddit å si...

Ut med de gamle partiene, inn med MEG!

>t. smartass

Jeg er en typisk slank spiker som er litt lavere enn jeg skulle onsket ,177cm, men har et greit ansikt. Jeg er dessuten velkledd og veltalt, kommer fra en fin familie og jeg drar ikke med meg noen slags psykisk bagasje. Har en grei jobb der jeg tjener rundt gjennomsnittet i Norge, royker ikke, er ikke alkoholiker, har venner og er godt likt blant de. Vet ikke hvor du mener jeg ligger på en sånn karakter. Problemet mitt slik jeg ser det er at jeg er så tynn, og jenter liker ikke det.

De jeg har vært på date med har vært mellom 5/10 og 7/10, slik jeg ser det. Men vanskelig å vite hva slags karakterer du ville gitt de da. Kan nevne at jeg ikke fikk fitte da, så datene var ikke suksessfulle, og her sitter jo jeg uten jv slik som de fleste andre i tråden. Jeg betalte for datene, ja, bortsett fra en gang når daten min tok initiativ og sa at hun skulle vippse halve belopet.

dette var trist lesing anonsen. foreslår at du tar turen innom lookism.net så får du i deg en sårt trengt dose av store rode tabelleter.

>t.rævsmærta redditor

Rode tabletter? Er det anabole steroider du snakker om?

NÅ må du gi deg
nå MÅ du gi deg
nå må DU gi deg
nå må du GI deg
nå må du gi DEG

Eneste som blir unaturlig er den siste

nei anonsen, tror det er på tide at du innser hvordan damer fungerer. her har du to valg, den blå pille og den rode pille. velg med omhu, du kan ikke snu etter at du har tatt den rode pille.

t. skalla neger med solbriller

Enig, men jeg kunne liksom ikke utelate den heller.

Er du meg?

Åja, nei sånn tenker ikke jeg. Det er en grunn til at 99% av parene vi ser er homogene.

Å herre

morfeus pls gå

De konservative kristene stemmer De Kristene

Krf har bare hanrei kristene

Går til butikken nå, kjoper med en ekstra plate kvikk lunsj til alle her :)

Jeg er på diett, pls ikke

Når du kysser meg må jeg bare
Kysser meg må jeg bare
Kysser meg må jeg bare si

Baby jeg elsker deg
Kom igjen baby
Baby jeg elsker deg
Baby jeg elsker deg, jeg elsker bare deg

Når det er innafor å selge hunder, hvorfor er det ikke innafor å selge negere?

Kjeksene er klare

Attached: le cookies.jpg (541x960, 111K)

>anonsen dokser sin egen kompis
>anonsen har kompiser
ja...ja....

jeg gidder ikke svare på noen av disse here brevene

>våknet opp i dag også
T. Lidelsefrosk

Attached: 1512886511700.jpg (125x100, 2K)

Hæ? Hva har skjedd?

dokset ikke meg menne
det hadde jo vært fint med en kompis...

får vel gå og vaske noen klær jeg da

>johncons-mirror.blogspot.no/2018/03/tilbake-i-oslo.html
Ser ut som de i /trönderbataljonen/ som ikke har fått oppleve Ribba i levende live har gått glipp av muligheten.

Men, men

Bare noe jeg tenkte på

Jeg kan være kompisen din user, brev snap.

Gammal-Erik.

Ǿstlendingene i tråden kunne jo invitert ribba med ut på mǿtopp en gang synes jeg.

h-har ikke snap...

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL

Blir vanskelig å være kompisen din om jeg ikke kan invitere deg med på fester og fylleturer da, det forstår du vel?