Prumpemannen må lage tråden-utgave
Forrige: *prump*
Prumpemannen må lage tråden-utgave
Forrige: *prump*
Other urls found in this thread:
i.4cdn.org
youtube.com
youtube.com
twitter.com
jeg er barre ein frosk
Bra utgave.
heng deg sverigeanon
dette
Har ikke sett deg på en stund prumpeanon, hvordan går det?
pappa
Du vil aldri gå alene.
>prumpeanon
Jeg vedkjenner meg ikke dette kallenavn. Jeg er prumpemannen, flatulensens fantastiske forkjemper!
*prump*
send meg en jv din drittautist
i fölge protestantisme er det opp til oss å skape muligheter for oss selv i livet dette er også hvorfor protestantiske lender er de beste (skandinavia, tyskland, england) og katolske lender er dritthull (spanien polen italien irland)
Og dere?
>hun har vært borte fra internett i ett år allerede
j...j...j-j-j-j...e...g...
kommer snart til å henge meg, helt literært gutta
Har allerede hengt meg selv folelsesmessig, mangler bare det fysiske.
voks opp
>le rydd på rommet ditt-mannen xD
Ok
SKAM IS LOVE!
i.4cdn.org
får en virkelig til å tenke
Skam er for turbonormisser og middelaldrende kvinnfolk som lengter etter tapt ungdom da de selv var turbonormisser og kunne ligge med hvem de ville.
visste ikke at dere muslimer liker horete kvinnfolk
What's the difference between Nynorsk and Bokmal? Which one do you guys speak here?
Skam is for everyone except for fatty. wannabe nazi losers who browse Sup Forums all day long and cry because they will forever be virgins.
>Nynorsk
Betegnelse på samledialekt foreslått som alternativt skriftspråk på 1800-tallet. Består i realiteten av 75% ord fra dialekter fra Vest-Norge. Kun 5% av befolkningen bruker det hver dag, men språket blir likevel prakket på resten av befolkningen gjennom skoleverket.
>Bokmål
Universalt skriftspråk. Stammer opprinnelig fra dansk, men har skilt seg tilstrekkelig ut til å regnes som et eget skriftspråk. Ligner mest talemessig på dialekter i området i og rundt Oslo, men regnes ikke som et talespråk. Brukes av 95% av befolkningen hver dag.
>fl;li nynorsk er som om ultraortodokse joder hadde sin egen versjon av hebraisk som ikke hadde noe til felles med noen andre hebraiske dialekter, men som de likevel lykkes i å prakke på resten av befolkningen
Both are written languages.
Bokmål was made as a variant of danish during the danish occupation of Norway.
Nynorsk was made by a dude who didn't like the danes and made his own language by taking odd words from various villages around western Norway and calling it a language.
We write Bokmål here
>tysker
Hvorfor dode ikke besteforeldrene dine i Dresden?
Because they
meget oppegående video
Do you love her?
kom deg ut av tråden og aldri brev igjen
Nei :-)
*prump*
får vell stå opp jeg da
E på jåbb eg då
Poteten er uironisk fra Sor-Amerika, den kom ikke hit for på 1700-tallet
hvor lite glad i norsk matlaging må en være for å tro at noen rå gronsaker sammen med et orrethode er representativt
>Denne propagandaen er jo helt feil!
*prump*
ja, faktisk
hvis han hadde blitt servert en faktisk matrett som spekesild og kokte poteter hadde det i hvert fall vært et poeng der men ingen spiser rå uskrellede poteter og gullerotter og orrethoder og brokkoli
viser litt til de som har lagd videoens kjennskap til norsk mat fåvæ, jeg tenker meg at de de nok aldri blitt servert noe annet enn pizza og taco i sin oppvekst, og husker kanskje tilbake til den ene julen de feiret med oldemoster gudrun for 15 år siden, hun som lagde lutefisk, som de ble tvunget til å smake på av mamma selv om det luktet æsj, og derfra har de tatt sitt bilde av norsk kulinaris
nu smælder det
Lurer på hvorfor R/Norge er så venstrevri-...
harald hårfagre på vikings gutta!!
hvordan skal dette gå?
tenk å uironisk være kommunist i herrens nåværende år, 2018... fy flate faen fåvæ
Ser ikke mer fager ut enn noen andre
Kanskje han egentlig var skalla, sånn som Cæsar?
spǿr meg hva som helst om norrǿnt?
Hva var det norrone ordet for lyn hvis torden var thórr?
Og ville de sagt det sånn som oss? "lyn og torden" ?
Innafor å spise seg feit?
lyn er "þrumur" (flertall av "þruma"), eller "elding"... slik også hos Aasen (bare med genusskifte hunkjǿnn > hankjǿnn) og visstnok "ljon".
bestilte nettopp utstyrsel til å lage podcasts / streame fra komplett gutta
Ville de sagt þrumur "og" Þórr når de omtalte lyn og torden?
ja mange som vil se på legion... not.... idiot
Da håper jeg at du ikke for rode pakka dems siden alt annet der er crap, hilsen lydmann
kanskje jeg skal ta opp lån i komplett bank.. hm
youtube.com
Bare så dåkker vet
det er jo det. men ingen vil se skitne ps
jeg gikk for den 'röde' pakken der ja som de anbefalte for nye streamers og den hadde en gjeng gode kommentarer.
hva i h....
Ser ikke veldig hårfager ut fåvæ
Har ikke du kommet lenger?
promper og bæsjer litt
Så bra, rode har fine mics dem. Blir nok veldig fornoyd
(Hey!)
Slutt å sjå på dårlege program.
I dag skjer det, gutta.
Hvem spiller han mot?
Hva mener du? Er ikke han så godt som sikret seieren? Skal det skje noe som er særlig spennende i dag?
Innafor å drikke hver dag i påsken? Er jo tross alt ferie...
Ja, men bare visst du deler med meg.
Da må du komme å få, men ta med litt selv
jeg vil også, kan ta med litt hjemmebrent :3
Sort mot Grischuk.
Bilde relatert.
Grei den, kommer kl 6 jeg da.
Du må forklare litt nærmere enn å bare referere til et bilde jeg ikke orker å prove å forstå.
Kult jeg årner et par pakker med ol
Hvis Caruana vinner, har han vunnet turneringen uansett. Spiller han remis, er sjansene hans nede i kanskje 50%. Hvis han taper, har han fortsatt en teoretisk mulighet, men da må både Karjakin og Mamedyarov tape, og sjansene for det er små.
har også noe god vin hvis gutta er interessert? fra et arvebo
Faen. Jeg har en melding i aktivitetsplanen og noen ringte og sendte meg melding til morgenen i dag for å jobbe.
Faen faen faen.
Jeg har det ikke bra.
Okei. Da er det jo spennende likavel. Takk. Når starter den? Du må linke oss direktesending.
det kommer ingen morgendag.
håper det
Faen, hva skal jeg gjore?
Tor ikke se på meldingen i aktivitetsloggen.
>obligatorisk oppgavesett i et fag
>hores ikke så ille ut slik de beskriver det
>tenker at det bor gå greit, kan kose meg litt med arbeidet
>åpner dokumentet
>16 sider med sporsmål
Nå må de gi seg
Faen, kutter de nautpenga mine nå?
hehe ja, snart blir hele ordningen lagt ned din fitte!
Tror du at vi kan ta inn en million navere og fortsette ha så hoy standard på nav-penger og goder?
Ja, vi blir anarkokapitalister nå.
Hjelp
F-faen!! Gutta, få slutt på innvandring så de ikke tar overforingene mine
M-men jeg trenger pengene til leie og mat
Hva skal jeg gjore
Skitt skitt skitt!
>M-men jeg trenger pengene til leie og mat
burde du tenkt på for du satt din lit til at norge skal brofo deg resten av livet
youtube.com
tidenes låt fåvæ, kanskje knuset deres lytter til denne mens hun fingrer seg selv å tenker på deg? :)
Resten av livet? Det er da ikke sant. Stonadsperioden er i maksimum to-tre måneder til.
Og nei, det betyr ikke at jeg har gått på dette i over et år.
Men gjor de det da? Hva slags kutt er det snakk om?
Kommer de til å ta pengene mine? Hvor strenge er de? Er det utlendingenes feil?
det K O K E R !!
patetisk brev
synes det var et hyggelig brev, men men
Går på dagpenger og fikk tilbud om en én, kanskje todagers jobb. I teorien bor det være nok til å kutte stotten min om jeg ikke tar det.