/mämmi/

Oulupainos

Attached: 1366883.jpg (640x870, 97K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fKEKMUSxk_4
yle.fi/uutiset/3-10138660
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa loli

Eri hyvä painos.

Attached: 3456786423423.jpg (530x600, 41K)

90% av svenskarna är homosexuella och alldeles för humanistiska.

>pyöräytä wintows defenderiä
>Oho aktivointiin vahingossa nää sun sammuttamat vakoilusoftat ja muut ripulipaskat :D t. Miggelsofta
>Ootas niin ladataan minecraft ja muuta hyödyllistä softaa sulle :)

Täällä Oulussa vittu mitään oo, paska kaupunni

>defender

>lankea jutkutukseen
>jutkutukset jutkuttaa
>valita kun tulit jutkutetuksi

Onhan siellä mm. Alko?

>käyttää sanaa kaupunni
Semmonen etelän vetelä siellä

mä kuvas JUST NYT

Hyvä kaupunni tää on, voihan täällä ryyb&narc

Attached: Oulu in my dreams.jpg (1849x1920, 500K)

Kaksi jopa minun lähellä

Enpä ole

*jutkuttaa nyymiä*

*uunittaa nyymin*

Mihin mun kaikki rahat hävis?

Voi perse, kuus miljoonaa jutkua tipahti vahingossa pöydältä ja vierähti sohvan alle. Niitä ei varmaan löydä enää kukaan

ei kai kukaan oikeasti usko että nasa sun muut kusettaa meitä noilla maapallo kuvilla? noi erothan johtuu siitä että kuva on otettu eri korkeudelta

tiedän minkä takia nykyään on enemmän homoja ja transuja ja mielenvikaisia. mikroa käytetään enemmän. mikrot toimii mikroSÄTEILYLLÄ, eli kun lämmität ruokaa sillä niin syöt säteilytettyä ruokaa. ei ihme että menee kaikki sekasin kun säteilyä syö

Jaahas, lukiojonne saapui lankaan.

mitä tarkoitat tällä?

andra inhemska språket

Attached: 1522278728559.png (711x633, 192K)

Oy vey, muistakaa kuusi biljardia!!

Mulla ei oo mahdollisuutta poistaa mitään päivitystä tätä kuuta ennen W10, vaan palauttaa oletusasetukset ja sitten estää kaikki päivitykset. Onko tämä viisasta?

Etelässä kukaan ei sano "kaupunni"

Ccleaner osaa poistaa vanhemmatkin jutkupäivitykset. Muutenkin näppärä softa

Mutta onko miten paha tietoturvan kannalta jos pistän wintoosan ihan alkuun ja estän kaikki päivitykset?

W10 ilmeni ongelma eikä alkuperäisasetuksia voitu palauttaa. Semmonen käyttis sieltä.

Asenna gentoo, baka

Nykyään on aivan saatanan vaikea saada viiruksia jos käytät mainoksenestoa selaimessa. Pitää suurin piirtein asentaa se haittaohjelma itse, joten aika turhaan pelkäät. Jos haluat vähentää win10 jutkutusta edes vähän kannattaa kokeilla ooshutup10:ä

No en pysty edes palauttamaan w10 oletusasetuksia ilman että poistuu ihan kaikki koska pukkaa erroria. Kokeilen ooshutup10, mulla on jo w10security myös.

Miksi nyymit edes käyttää wintoosaa?

Oulu on homo kaupunni

video pelit

Gayming

En teistä tiedä mutta minusta se on kyllä aika vitunmoinen punainen lippu jos oikeasti joutuu asentamaan kolmannen osapuolen ohjelmia ihan vaan että saa omaan koneen edes jotenkin haltuunsa.
Oman koneensa. Josta maksoi aivan vitusti. Jolla istut kaikki päivät.
Eiks teistäkin?

Käytä muuta kuin kuin 10, vammanen.

Et sä voi sanoo noin!

Ei se windows sinne itse asentunut.

Huh hels kun ottaa pumpusta

öyhly. uguu

>minecraft

Miks vitussa ne nyt sen sulle asentais

Usko tai älä mutta niin vain asensi. Kaiken muun ripulin ohella

Mitä muu ripuli oli? Kuulostaa kiinnostavalta

t. win 7

mikä on paras puhelin fyysisellä näppäimistöllä? onko se oikeesti joku näistä nokian palikoista?

miksi haluat fyysisen näppäimistön?

Videopelit

kosketusnäytöt ei toimi mun leprasuojuksilla

nyt ku muistutit mulla on vielä tallessa semmone nokia "läppäri" puheli missa on qwerty näppis
siinä ei vaa ole kuuloke paikkaa että vähä vituttaa kun ei voi sitä sen takia käyttää

>stk poistin kaiken ripulin W10 minkä vaan pystyin ja tuli 10gb tilaa lisää SSD:lle

oispa spess muhreen

Xbox paskaa, windows store, miljuuna älypuhelin-tier "hyötysoftaa", toinen viiruksentorjunta(?), Skype, miljoonas autopäivityssofta, mine_vitun_craft jne.

*kaataa nyymin päähän oliiviöljyä*

kai poistit vielä disk cleanupilla system files jämät? sinne kertyy gigoja päivityskuonaa joka kerta

Falkkone-torstai
youtube.com/watch?v=fKEKMUSxk_4

*kuolee rajuun allergiareaktioon*

Ei näyttäny olevan ku 100mb.

Heräsin joskus kello 2-3 yöllä siihen että yläkerran jätkä jotai alko huutaa ihan kauhuissaa "AAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH AAAAAAAAAAAAAAAAH" näkiköhän se jotain painajaisia?

juu se olin mä
näin painajaista että nyymi sitoi mut patteriin ja joi mun kaljat

yle.fi/uutiset/3-10138660
kannatti huonontaa elintasoa tunkemalla kasvukeskuksiin muslimeja ja huumeita

saadaan väestönkasvun nimissä lisää kroonisia työttömiä ku ihmiset ei näe mitään hyvää tulevaisuudessaan.

Huh, mutta onneksi meillä on sentään neekereitä!

jotain uutta?

*palauttaa nyymiin oletusasetukset*

rikkaus ja voimavara

Mutta eikö meidän pitänyt olla huolissaan maapallon hallitsemattomasta väestönkasvusta? Kuuluiko tässä nyt saada kakaroita vai ei? Tässähän menee ihan hämilleen

*ylikellottaa nyymin*

Tässä virallinen ohkeistus
Jänisten lailla sikiävät kehitysmaalaiset = ei voi kuin ymmärtää
Kantasuomalaisten lapset = saatanasta ja maailmanlopun viestintuojia

20 vuotta myöhemmin suurista ikäluokista tyyliin 80% on kuolleet ja kaikki nämä 40 vuotta kerätyt lähihoitajat on työttömiä

aattelin et kyykky ja vatsat hoitaa keskikropan tarpeeks hyvin mut nyt tuntuu kehittyneen hirvee notko tonne ja kipulääkkeitä menee, pitääkö täs mennä hierottavaks vai riittääkö et lisään maven suorilla jaloilla tms?

Attached: 1470191479784.jpg (231x218, 9K)

ei, lisää oksikodonia vaan

Mitä väliä. Kuollaan kaikki ennen sitä ydintulen käryyn

Norway can into wild forests too, what do you got to say about that my finnish friends?

Attached: Gausdal.jpg (4426x2486, 2.22M)

Kaljaa hakiessa kaksi alaikäisen näköistä tyttöä tuli kysymään jos haen niille tupakkaa. Tää oli toinen kerta tän vuoden puolella ja oon sanonut molemmilla kerroilla että taidatte olla vähän nuoria polttamaan. Hakisitteko itse röökiä tai kaljaa alaikäisille?

on tylsää

it is good that you're letting it grow back.
you don't want to leave land bare when you're all highlands and mountains, for erosion reasons

jos ovat sivistyneitä ja kysyvät vähintään cigarilloja.
paperisätkän polttaminen on plebiaanien puuhaa

En. Olen hakenut ainoastaan samana vuonna syntyneille sillon ku täytin 18.

Joo, ja poistuisin rahojen kanssa toisesta päästä jos kyseessä semmoinen kauppa. Tai sitten pyytäisin ainakin 5e hakista.

Epäironisesti vähän huolettaa et mitä jos musta tulis kipupotilas. Et saisko siihen hoitoa vai onko ulkoinen habitus ja mt-historia suora este lääkitykselle. Ihan jo sen takia en viitsi hankkia tolea noihin kamoihin.

mua vituttaa että niiden röökien on pakko olla siellä kassalla piilossa niin että aina kun joku niitä haluaa niin menee ikuisuus kun se kassatäti ottaa niitä sieltä.

Jos vaivanpalkkaa vähintään 20e niin vois

>it is good that you're letting it grow back.
You make it sound like we took it down. About 30% of Norway are old wild forests if I remember correctly.

Attached: skog_nordmarka.jpg (1600x1001, 2.05M)

pakko olla ku kakarat varastaa vielä enemmän ku kaljaa

Jep ja ei voi edes tietää että saako sitä röökiä, jos on vaikka syöpäkuvissa uudistus menossa niin voi olla ettei jotain merkkiä ole koko kylässä. Saati sit harvinaisempaa tavaraa, lähe siin arpoo et kuka myy american spiritiä jne.

>Uudellamaalla 13% ei osaa suomea
ahahahaha

pelkässä tupakassa tämmöset perseilyt, mieti minkälaiset varoitukset ja myyntitapaoikkuilut tulis jos pössyttely laillistuu ja sen kannattavuus pitää verottaa ja vaikeuttaa.

lähde?

Lähde ois kova

Yle
.>yle.fi/uutiset/3-10138660

>yle

>Vieraskielisten osuus oli korkein Uudellamaalla, missä se oli 13 prosenttia.

STT eikä Yle

millon tulee puppet master

Alkaakohan kohta helsingin idiooteilla soida hälytyskellot päässä kun joka kymmenes kanssaeläjä ei osaakaan suomea...

puppetmasteria ootellessa

NIin, lasketaanko tähän hurrit, ryssät ja virolaiset?

jersey shore palaa ruutuun

Attached: 1503957294108.jpg (945x892, 110K)

What is she thinking about?

Attached: content%3A%2F%2Fmedia%2Fexternal%2Fimages%2Fmedia%2F11867.jpg (450x400, 30K)

*pieree nyymin liha pulla pakettiin*

BHC