Sätt på svt 2 svenskar. Det är ett föredrag om pk(som tydligen är ett laddat ord) och om man får säga "förort"...

sätt på svt 2 svenskar. Det är ett föredrag om pk(som tydligen är ett laddat ord) och om man får säga "förort". Ännu värre svt har släppt en jävla lista om helt vanliga ord som är "laddade" typ som "svart".

SWEDEN YES

Käften svarting.

det där är en laddad term förstår du

Jävla kuk-sugar oouga booga bajsneger, jag ska skallknulla dig

SWEDEN WHAT WERE YOU SAYING AGAIN

(((svt)))

Vad är det här för skit. Hur kan man säga fel ord.

Vad är det här för folk är det här våra politiker?

nu får du ta och lugna ner dig bengt.

Lägg av du kränker.

Det här är läskigt dem beter sig seriöst som en klass över andra.

ENGLISH THE UNIVERSAL LANGUAGE NOT TROLL ...GTFO

>äga en tv
>betala tv-licens

So literally "suburbs" is loaded word now?

Käften neger

den bruna människan som troligen kommer från afrika är miljöpartist. Annars är det ett föredrag för jurnalister från framförallt SVT.

yup, apparently.

Trump 2016
Jimmie 2018

2+2=5

The ride never ends

they are insane.

You mean socio-economically disadvantaged areas?

vad e det för jävla människor man möter som politiker när man måste skriva ned 20 olika pronomen för att kunna tilltala alla i rummet. Inte undra på att våra politiker är helt främande för vad svenska folket igentligen tycker och antar att det är bara jätte dumma rasister som säger "svarting" och inte vill ha invandrare.

vad e det för fel på cucken. Har han ens en snopp? Hahaha när han sa bög kändes som det fanns en historia bakom, hahaha.

Varför slänger dom runt armarna så mycket när dom pratar?! Ser stört ut.

det är hemligt neger språk. De planerar invasionen live på tv.

OP translation: SVT (government owned TV network and theocratic moral arbiters of sweden) has released an official list of words people aren't allowed to use anymore, including "politically incorrect," "suburbia" and "black."

BASED GAMLING

hahaha tjejen.

>folk som inte tycker som mig borde ändå säga som mig. För annars förlorar jag all min makt om ingen bryr sig.

kan tänka mig ett scenario.
[joel 25]
>kvinnor kan verkligen inte köra bil
>ne så där kan man inte säga som en vit cis man.
>men
>ne de går inte.
>jaha ska ni andra inte säga något, jaha.
>får väll prata med chefen
[ingen bryr sig]
[SVT debatt]
>alla ska säga som jag!

hahaha gamlingen. Ingen ville svara. Som vanligt när det blir lite motstånd så lägger de svansen mellan benen eller använder AD hominem.

Did they just shill AND shame everyone in to joining PUBLICIST KLUBBEN?

använd gudsspråk istället. Det är en svensk tråd.

hahaha triggerd. HAHAHAHAHAHAHAHA

Lyssna nu era dumma svenskar lyssna på era mångkulturella övermän på scenen ere vidriga jävlar. Hahahaha

>Ännu värre svt har släppt en jävla lista om helt vanliga ord som är "laddade" typ som "svart".

Wasn't it news a few months back that SVT had an internal list of banned words and connotations?

They couldn't mention refugee crimes, they had to say "migrant" instead of immigrant, illegal immigrant or asylum seeker.. a whole list of bullshit like that.

To which, if I recall correctly, when confronted, they just doubled down.

For outsiders - this is the tax payer funded state media. Which "we need, because it's free from corporate interests". What a fucking joke.

Om vi är snälla och toleranta mot muslimerna idag så kommer dom vara snälla och toleranta mot oss, när dom i framtiden blir en majoritet i Sverige

yup, det är sinnessjukt. Men när man ser vilka som söker jurnalist utbildningar är det inte allt för chockerande. Tänk att dessa ska bestämma över SVT i framtiden. Deras åsikter går i linje med mansskatt och öppnagränser.

Proofs?

Wow, så mycket nyspråk-indoktrinering. Storebror hade varit stolt.

proofs? It was live on the swedish tv chanel.

swedish state owned tv chanel*.

They prefer the term "Safe-spaces of the religion of peace".