/POLDER/

other thread is kill

Attached: 900px-Prinsenvlag.svg.png (900x600, 694)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wXYWD7j_KL4
twitter.com/NSFWRedditVideo

EERSTE VOOR GROOT BRABANT

Attached: circlular_blur.png (247x204, 77K)

What's happening, lads, and is it good for the FvD?

Hoe cucked is de NL bevolking als de WIV straks voor blijkt te zijn?

Eerste voor 010

Hier 0545

Downies hebben ook stemrecht. How does this make you feel?

FvD is only competing in Amsterdam for the elections today. But i wish them the best.

wat een rare kleur tandpasta

Had er vandaag nog een gesprek over. Klasgenoot van me heeft een oom met down. Hij wil graag stemmen omdat hij begrijpt hoe belangerijk het is en maakt daarom ook een goed geinformeerde keuze. Hij is eigenlijk beter dan het merendeel van de bevolking. Zijn enige probleem is dat hij zelf wil stemmen maar dat niet kan omdat hij het biljet niet kan lezen en hulp niet is toegestaan.

Het is OranjeVers™

Which political party is 'based'

Forum voor Democratie is gebaseerde

Attached: fvd.jpg (547x767, 90K)

PvdD

Klinkt inderdaad positief, maar toch ligt het me ergens niet lekker. De oom van je klasgenoot zal waarschijnlijk wel capabel zijn om te stemmen als ik het zo hoor, maar heb ook veel gevallen gezien waar ze bijv. op een partij stemmen met een hele onbenullige gedachte erachter. (Ik hou van de kleur rood, ik vind haar een lekker ding, ik vind dieren lief).

Maar inderdaad zijn er ook mensen die wel zogezegd bij 'goed verstand' zijn en kiezen op basis van drogredeneringen, die ze zijn opgelegd; dus ook verder eigenlijk net zoveel van de politiek afweten als een doorsnee vrouw van voetbal.

Wel goed van die oom trouwens!

ook alleen maar vanwege deze milf

Attached: thieme.jpg (1118x745, 137K)

Gaat m niet worden.
Het mooie is wel dat ze er toch niks mee doen en dat FvD dat in de volgende campagne gaat melken voor alles wat eruit te halen valt.

Ik kan die oom natuurlijk niet inschatten, maar van wat ik hoor probeert hij zeker de best mogelijke beslissing te maken. Nadruk op proberen, of dat ook werkelijk lukt en hij om de juiste redenen stemt (je kunt het natuurlijk altijd oneens met hem zijn maar dat doet er niet toe) is natuurlijk maar de vraag.

Zelfs als er nee uit komt negeren ze het en drammen ze die wet door onze strot

We zijn fucked anyway

Mooi werk

Attached: Alberto Das Woar.png (496x493, 188K)

Piratenpartij

Hi is this the paraguay bread?

Dat kan alleen als de 30% drempel word gehaald en het volk tegen stemt, wat waarschijnlijk niet gebeurd. FvD kan wel de afschaffing van het referendum leegmelken en die stemmers bij D66 wegkapen

bait

ik denk eerder dat d66 stemmers naar PvdA, PvdD of Groenlinks vertrekken. Forum is te nationalistisch voor dat soort volk. Blind tot de dag dat ze van t dak geflikkerd worden.

Attached: mommy.jpg (715x800, 57K)

Afschaffen van het referendum is gewoon het volk monddlod maken

Ze hebben het niet op kritiek met hun schijndemocratie

>bait
aas

Hele slimme mensen mogen stemmen, en downies ook. Het is dus min of meer in balans

Who /Leiden/ here? Fuggen cartel city

Tja een verkrachter zal niet stoppen als je "NEE" zegt, maar uiteindelijk is dat wel een vraag die aan de orde is in de rechtbank, bij wijze van.

Je stem laten horen is belangrijk, ook al wordt er niet naar geluisterd.

Zeg makker, hoe heb je de vlag van kekistsn

Sorry, moet het natuurlijk nederlands houden
I heb het vooral over stemmers die D66 stemmen om het referendum. D66 stijlt zich nog steeds als """"democratische vernieuwers""""

Mooie vergelijking man

Aangezien onze democratie nogal verkracht word

Attached: .....jpg (800x682, 88K)

Ondemocratisch 66

Zijn kokosnoten specerijen?

De BRABO-man is de belichaming van mannelijke dominantie en mannelijkheid.

Laten we beginnen met naar zijn lichaam te kijken. Zijn lichaam is groot. Zijn dominante grootte maakt zijn aanwezigheid bekend zonder dat hij zichzelf zelfs hoeft te wijzen. Hij is gespierd door zijn hoge testosteronspiegel. Dit geeft hem het uiterlijk van gezondheid en kracht. Hij wordt dan bedekt door zijn donkere huid. Deze donkere huid herinnert ons aan zijn robuustheid, een eigenschap die zich ontwikkelde door te worden blootgesteld aan de brandende zon van Afrika, gemaakt om bestand te zijn tegen zo'n extreme toestand. Het heeft ook een psychologisch effect op de waarnemer. De donkere huid herinnert ons aan onze duistere, diepe verlangens die uit ons oorspronkelijke onderbewuste verleden komen.

Het gedrag van de BRABO-man is er een van alfaness. Hij is dominant, assertief en kan explosief agressief zijn. Zijn gedrag raakt angst in de meer timide, laffe rassen van de mens

De top van expressie van zijn mannelijkheid op zijn lichaam is zijn penis. De BRABO-penis is de grootste van alle races. Omdat de penis het voorlaatste symbool van de mannelijkheid is, zou dit alleen al voldoende zijn om de BRABO-man de mannelijkste man te maken. Deze grote penis kan voldoen aan de wens van de meest behoeftige van de vrouw, in staat om meer dan alle holtes van de vagina te vullen. De lengte zorgt ervoor dat wanneer het ejaculeert, het krachtige Afrikaanse zaadje onmiddellijk de baarmoeder binnengaat van de vrouw die de BRABO-man impregneert.

In totaal geeft de BRABO-man deze mannelijkheid op een zeer voorbeeldige manier in bed weer. Wanneer hij neukt, ontketent hij zijn verlangens en verlangens volledig aan zijn partner zonder enige terughoudendheid.

Dit alles is de reden waarom de BRABO-man de belichaming is van mannelijkheid.

Attached: negeropnieuw.png (408x336, 250K)

>democratische vernieuwers
daar spelen die andere linkse partijen eerlijk gezegd al aardig op in.

haha reddit meems xd

Weet ik toch ook wel

Oeps, foutje. Klik in het post schermpje op het dropdown menu waar ''Geographic Location'' staat

>Nederlanders bang positie te verliezen door politieke participatie migranten
>Nederlanders beoordelen etnische minderheden negatiever wanneer die politiek actief willen worden, concludeert de Utrechtse sociaal wetenschapper Paul Hindriks in zijn proefschrift.

lmao, white TaTAS btFO!

Attached: 2ahbq6e.jpg (478x573, 245K)

Attached: 1346706555974.jpg (250x250, 33K)

nobody cares about you cucks anymore

*verstopt vlag*

REMOVE DENK

DAS WOAR

Attached: KARA BRABO.jpg (588x719, 65K)

Is maar goed ook. Mensen worden langzaam aan wakker

kikkerposter betrapt

Attached: 1451500779293.jpg (500x495, 60K)

Welke.is beter
Dictatuur66 of Ondemocratisch66?

>miem vlag
opkankeren godverdomme

kan iemand deze deus vult brabants maken?

Attached: 1491902069941.jpg (1600x1200, 201K)

Zeg meneer, heeft u een moment km te prateb over onze heer en redder Braboneger

Voted denk today. All other parties in my region are all-talk fucking cucks.

Nou nou, t blijft wel een neger war.
Toch moet die ridder een Brabants schild en outfit krijgen.
Fotowinkel iemand?

Ben je lid, paap of abbonnee of doe je helemaal niet mee?

verwijder kebab

I'm surprised the left didn't stop being multicultural after the rise of DENK. Do they really think they will get the kebab vote back?

>denk stemmen

Vieze vuile landverrader die je bent

You had your chance, but your politics is a meme and you'll never get in power without sharing pwoer with 3 at least 3 retarded meme parties

opkankeren met je gebaseerde zwarte kerel

De Braboneger kan!

Attached: albertobaudeto.png (586x444, 389K)

Ik ben er altijd bij

Attached: Everything I say is right Alberto.png (597x696, 411K)

>I'm surprised the left didn't stop being multicultural after the rise of DENK
They didn't after seeing how shitty multiculturalism turned out to be, they didn't after the numerous terrorist attacks, rapes and statistics, why do you think DENK would've changed their delusional, stubborn minds?
The left can only be stopped by force.

Wie /JEZUSLEEFT/ hier?

youtube.com/watch?v=wXYWD7j_KL4
Who /Purmerend/ here?

Because they had the new Dutch vote before DENK.

NEE

Attached: Giga_Nigga.png (393x429, 273K)

FvD, PVV and SGP. All others are either meme parties or are traitors (Jews/feminists/pseudo-oligarchs/communists etc.).

Appliceer QARA BOĞA

The left in Europe got infiltrated by left wing Kurds.

Attached: 19ynbc89h4l01.jpg (1080x553, 152K)

Dit is een KARA BRABO Draad

Attached: KARA BRABO2.png (1500x990, 2.07M)

Je vergeet JezusLeeft

Denk is een erg zorgwekkende partij

De aftreksom methode heeft mij nooit in de steek gelaten, hou in de gaten buiten verkiezingscampagnes welke partijen welke waardes verdedigen, streep degene af die waardes verdedigen waar jij tegen bent, zie alle vormen van campagne als leugen en neem niets aan wat ze in deze periodes zeggen.

Bij de gene die overblijven kan je een keuze uit maken, uit de overgeblevenen is het een kwestie van jezelf kennen en je instinct vertrouwen op basis wat je van deze partijen hebt gezien buiten verkiezingscampagnes

De stemmen die gedaan worden door mensen die de politiek volgen ongeacht op welke partij ze stemmen hebben de hoogste waarde

What happened? Did you get kicked off Sup Forums

Attached: 1521374430510.png (279x231, 4K)

mooi man, lekker Denk stemmen in Amsterdam

The Nederdraad on Sup Forums does not want to be dominated by politics.

Verwijder uzelf vieze kebab

Rotterdam hier, wie Leefbaar?

WANNEER

Attached: pkhv.jpg (259x194, 30K)

Roemenen zijn Ottomaanse verkrachtingskindjes.
Verwijder uzelf!

This is about Dutch politics, not something in general which does belong to Sup Forums. We have both municipality elections and a referendum going on so its a pretty cool day.

Oops. Yeah, JezusLeeft is a good one too.

Attached: 5756765765765765765765.png (1002x558, 934K)

Jezusleeft hier

D A D E L I J K

Attached: Naamloos.png (513x536, 679K)

poffertjes blad, ben jij dat?

Attached: C_9iSztUwAEI1wF.jpg large.jpg (1002x435, 57K)

You need to speak English on an English speaking board. This is america mother fucker, and we speak English here. Learn the language or go back to where you came from.

Don't they speak Spanish and ebonics in america?

aas

Attached: 1495373091451.jpg (225x225, 11K)

We spreken hier Brabants kut

Attached: Alberto Smuggo.png (435x386, 36K)

huil aub meer kevin en wesley

Attached: kankerpiet.jpg (480x359, 41K)

You can the tree in you flap bag

Purra jeweet. Moet nog stemmen, overweeg geertje maar ze komen niet heel krachtig over.

Attached: 1441903976168.jpg (640x480, 46K)

>hij weet niet waar hij is

Attached: 1521559030276.jpg (438x425, 47K)

Het lijkt me wel grappig om Shirley met nog meer spaghetti te zien strooien, gewoon op stemmen man.

Goed om je weer in de draad te zien blad.

Volendam hier.

Kanker op desu

Attached: 1495370438031.png (900x600, 71K)

Attached: 1488223933055.png (496x818, 182K)

Ja, het is mij en ik heb bladerrijkgrafkanker

Dank je broer, mooi vlag!

WIE PANNENKOEKENBAKTECHNIEKEN HIER?

Attached: 1.png (2518x1024, 675K)

>al deze nieuwflikkers

PVV is the biggest jew traitor party out there, at least other parties are clear about their intentions. PVV is home to the Netherlands' biggest crypto jew out there.