Het is OranjeVers™
/POLDER/
Which political party is 'based'
Forum voor Democratie is gebaseerde
PvdD
Klinkt inderdaad positief, maar toch ligt het me ergens niet lekker. De oom van je klasgenoot zal waarschijnlijk wel capabel zijn om te stemmen als ik het zo hoor, maar heb ook veel gevallen gezien waar ze bijv. op een partij stemmen met een hele onbenullige gedachte erachter. (Ik hou van de kleur rood, ik vind haar een lekker ding, ik vind dieren lief).
Maar inderdaad zijn er ook mensen die wel zogezegd bij 'goed verstand' zijn en kiezen op basis van drogredeneringen, die ze zijn opgelegd; dus ook verder eigenlijk net zoveel van de politiek afweten als een doorsnee vrouw van voetbal.
Wel goed van die oom trouwens!
ook alleen maar vanwege deze milf
Gaat m niet worden.
Het mooie is wel dat ze er toch niks mee doen en dat FvD dat in de volgende campagne gaat melken voor alles wat eruit te halen valt.
Ik kan die oom natuurlijk niet inschatten, maar van wat ik hoor probeert hij zeker de best mogelijke beslissing te maken. Nadruk op proberen, of dat ook werkelijk lukt en hij om de juiste redenen stemt (je kunt het natuurlijk altijd oneens met hem zijn maar dat doet er niet toe) is natuurlijk maar de vraag.
Zelfs als er nee uit komt negeren ze het en drammen ze die wet door onze strot
We zijn fucked anyway
Mooi werk