/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Pissen in de gracht uitgave

Welkom: mannen
Niet welkom: vrouwen, want die moet je echt boven de gracht hangen om die in het water te laten pissen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IQJjg0X7raQ
m.jpost.com/Diaspora/Analysis-European-anti-Semitism-likely-to-grow-in-2016-439422#article=6023RTkxOTU2MzgxODYwMzQ0QzFBNDI0QzM2OEI2ODRGNEY=
youtu.be/90jcFnRYQRw
algemeiner.com/2015/06/30/adl-poll-shows-more-than-half-of-western-european-muslims-harbor-antisemitic-beliefs/#
youtube.com/watch?v=TfeTlpTxutY
twitter.com/SFWRedditVideos

Animé

Eerste voor Rasheed

derde voor brabant is niet nederlands

Wees zuinig op je vrijheid jongens

>de Koning van spanje
>heb ik altijd geëerd

en nu niet meer :D

Families That Play Together, Stay Together

wie herkent deze voel nog meer?

Overuurwerk is lache jonges

het is oké, ik zou er geen 40 euro voor over hebben.

ik weet wel een filmpje die dat onntracht
maar dan word ik verbannen

dit

waarom bestaat

...

>Hey, waarom zit je op je kamer. Ga je niet wat leuks doen met je vrienden op bevrijdingsdag?
>E-eh nee mam, die zijn allemaal druk
>Oh ok, *kijkt verdrietig*

...

Animé!

>maar mam er valt geen kanker te doen omdat het tegelijkertijd hemelsvaartsdag is en overal gesloten is

opgelost

>maar mam er is gewoon altijd geen ene kanker en dat moet jij eens accepteren

...

Ik bedacht me net een morele kwestie jongens. Wat zouden jullie ervan vinden als dit jullie opa was?
youtube.com/watch?v=IQJjg0X7raQ
Ik denk dat ik het vies zou vinden maar er uiteindelijk nog wel om zou kunnen lachen.

...

...

...

>je zal nooit in het echt een gladiatorgevecht zien
jammer oetz

>vroeger was een duimpje omhoog het teken voor een man dat hij in leven mocht blijven
>tegenwoordig is een duimpje omhoog een teken van validatie voor ijdele kankerhoeren

...

>marokkanen
>slachtoffers van onderdrukking
allemachtige bovenste koek

Ze zeggen wel dat moslims terroristen zijn maar ik heb nog nooit een moslim gezien vam dichtbij die zichzelf opblies.

animé!

Translation for your german oberlords?

Wie /fietsen/ hier?

>1/4 prussian
>german

Choose one

waarom kijkt die turk naast wilders zo blij?

Hij krijgt €12,31 per uur

>mgw ik in de sportzaal moet gaan fietsen, omdat ik niet langer in open velden kan fietsen zoals thuis

Niets beter dan buiten fietsen

...

Mooie muziek oetz.

...

But the jews themselves claim it's the religion of peace

>However, doubts remain about the efficacy of European efforts to combat anti-Semitic violence, which is largely associated with immigrant Muslim populations.

>While the far right has definitely made gains in several European nations, the largest threat, Jewish leaders have said, is not from neo-Nazis or fascists.

m.jpost.com/Diaspora/Analysis-European-anti-Semitism-likely-to-grow-in-2016-439422#article=6023RTkxOTU2MzgxODYwMzQ0QzFBNDI0QzM2OEI2ODRGNEY=

Het is best vermakelijk als je niets te doen hebt.

...

Rot op naar Sup Forums aub

sure blame someone else

Ga ergens anders azen, rebbit.
Niemand hier zal er toch voor vallen.

Oh, en als je er voor valt ben je echt een kankermongool.

>anders ben je een kankermongool

Dat is het publiek bespelen, een drogreden :^)

Ik probeer even duidelijk te maken aan mensen hier hoe zeer wij de moslims als tweederangsburgers behandelen.
Ik probeer gewoon wat te doen tegen het overduidelijke racisme op dit bord.

En dat is azen?

>The central council of muslims in germany say they feel reminded of Hitler germany

Wegwezen mof

noem het wat je wil, je bent gewoon een kankermongool.

>refutes my arguments by showing a greeting by a small terrorist organization
>pretends all muslims are like that

I have yet to see an argument Hans

wie /spermaslurper/ hier?

/penistrekker/ oetz

>Noem de enige geroodpilde een kankermongool

Ik snap wat er speelt in de samenleving, ik vecht tegen Wilders en ik probeer jullie iets bij te brengen. Dit is hetzelfde klimaat dat er ook was in de jaren 30, en ik zie het tenminste.

Radical muslims have killed jews in multiple terror attacks in the last years in europe. Name a single similar attack against jews by the far right in recent times.

You are trying to shift the blame because it fits your worldview. Most european far right movements support Israel, a substantial number of muslims think it should be destroyed.

@58906043

niet op reageren

>Ik snap wat er speelt in de samenleving
>ik vecht tegen Wilders
hmmmm
>aankomend godwin argument
oke

>European far right loves Hitler
>But they love the Jews

please repeat these words for yourself, it sounds ridiculous.

>5 mei
gebaseerde Canadezen

You didn't present an argument, you just made the typical retarded comparisons with nazi germany. You can meme both ways :^)

We wijzen voor alles wat er gebeurt de moslims aan, ik heb heel veel mensen hier horen zeggen dat we ze dood moeten maken. Een facist wint bijna de verkiezingen in Amerika.

En ik mag niet de vergelijking maken die op iedereens tong ligt.

Have you repeated those words for yourself? I am not going to go into discussion by someone as brainwashed by right wing media like fox as yourself.

>far right = hitlerism

You have to be over 18 to use Sup Forums.

Niet op die mongool reageren, dan gaat hij vanzelf weg.

Jij ook niet, Half Joodse West-Pruis

Yet the nazi's support him,

hmmmm.....

>falling for the windowdressing meme

how dumb are you? Could you even write your own name correctly on an iq test?

>le fox meme
Please note the flag besides my tripfaggotry.

>implying you do not support that facist US candidate like all other right wing extremists

nee! ik geniet van mijn woede!

>We wijzen voor alles wat er gebeurt de moslims aan, ik heb heel veel mensen hier horen zeggen dat we ze dood moeten maken. Een facist wint bijna de verkiezingen in Amerika.
Je zou bijna denken dat er een gegronde reden daartoe is.

>En ik mag niet de vergelijking maken die op iedereens tong ligt.
Dat klopt helemaal. Optiefen Achmed, dit is mijn Bulgaarse kaasmakersforum.

Waarom praat men Engels in de Nederdraad?

>reageren op struikelkanker

>Nee hoor de moslims zijn de enige racisten

En hier is deze paal, bedankt Henk dat je mijn argument ondersteunt.

>is duitser
>haat joden

kan het meer miemender?

Omdat het kan

Het is donderdag

Wat de neuk ben jij aan het doen

Test

>implying

youtu.be/90jcFnRYQRw

Test geslaagd

Maar je heb daar in de UK toch ook wel goede fietspaden?

Trump is pro israel aswell btw :^)

You are ignoring the facts and blame whoever you want so there is no point in debating with you unless you provide anything to substantiate your claims.

>Though antisemitic attitudes in France, Germany and Belgium have dipped dramatically so far this year, more than half of all Muslims in Western Europe harbor antisemitic beliefs, a survey released by the Anti-Defamation League revealed on Tuesday.

>“An average of 55 percent of Western European Muslims harbored antisemitic attitudes. Acceptance of antisemitic stereotypes by Muslims in these countries was substantially higher than among the national population in each country,” said the ADL report.

algemeiner.com/2015/06/30/adl-poll-shows-more-than-half-of-western-european-muslims-harbor-antisemitic-beliefs/#

laat Dokuro met rust!! >:c

Trump only """""""likes""""""" Israel because he hates the muslims more than he hates the Jews.

I have never met a muslim who harbors these feelings, right wing parties are on the rise, the VVD here is turning into a facist party, Merkel is trying to stay strong against racist pressure but is finding it increasingly difficult and "accidentally" it seems that muslims are the most anti jewish ones. huh... isn't that convenient?

I see nazi propaganda everywhere, I see muslim anti jewish hate nowhere.

It's all so delightfully convenient these "statistics"

...

>schijtpaal adres numero tres

>jos een dag niet
>ben vandaag de hele dag in een hitsige bui
Voelt eigenlijk wel goed oetz

koek

>papa en mama zijn weer aan het vechten

Had je maar niet zo'n kutkind moeten zijn.

Alweer?

>Trump only """""""likes""""""" Israel because he hates the muslims more than he hates the Jews.
Proof?

>I have never met a muslim who harbors these feelings
Anecdotes =/= evidence

>right wing parties are on the rise
Thank god.

>Merkel is trying to stay strong against racist pressure
How is the AfD racist?

>"accidentally" it seems that muslims are the most anti jewish ones. huh... isn't that convenient?
Doesn't really seem weird taking into consideration that many of these migrants are from countries that do not accept israel as a country and tried to destroy it multiple times, the last time was actually not very long ago.

>I see nazi propaganda everywhere, I see muslim anti jewish hate nowhere.
Maybe because muslims usually stick to their kind? Also antisemitism is not very accepted in europe, and what you consider "nazi-propaganda" has most likely nothing to do with nazis.

>It's all so delightfully convenient these "statistics"
Are you implying they are fake? I also have yet to see a single poll say otherwise. You never bothered providing sources for any of your claims, you just pulled them out of your ass and assumed.

Hans, je wordt in het ootje genomen.

ÉÉN MAN EN ÉÉN VROUW WANT DAT IS HOE JEHOVA HET WIL

youtube.com/watch?v=TfeTlpTxutY

Thank you, I was trying out my baiting skills, the Dutch mostly did not fall for it but you did. I had an enjoyable time with you but all good things have got to come to an end, I'm bored now.

Bye Bye, xoxoxox

>homos klagen over gebrek aan acceptatie voor andersdenkenden
>zijn helemaal aangevallen en getrekkerd wanneer mensen het niet met ze eens zijn
flikkers, ziektedragers. kanker toch op man, met je lul in andermans anus.

>Geloof nodig hebben om te vertellen dat een gezin uit man en vrouw moet bestaan.

187 OP EEN BLANKE AGENT

Koek. Wat de neuk spook je uit.

:^)

>kanker toch op man, met je lul in andermans anus.
Maar het voelt zo lekker...