Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

di.se/artiklar/2016/5/6/trump-stoder-en-brexit/
nrk.no/kultur/nrk-team-truet-og-kastet-stein-etter-i-sverige-1.12934238
twitter.com/NSFWRedditGif

>dkn man är en lorebög men det finns inga bra spel med bra lore idag

FÖR KEJSAREN

Blodburen kanske? Är inte så inne i lore själv.

i'm honestly glad you autists have your containment thread, I can't imagine the autism and """""Swedish"""" poster butthurt if this general didn't exist 24/7

möjligtvis

...

>antyder att /mämmi/ är bättre

protip: I filter every fucking general on this board. For some reason this faggot thread slipped through the filter this time.

>filtreringscucken

>bögar
>animebögar
>stormbögar
den här tråden är ju rutten

...

ändå så stannar du kvar
stick om det inte passar?

Slåss svenskar där?

som?

hemlis

Nej, men Israel, Kirgizstan, Chile, Kazakstan och USA slåss däremot

Skit då

>Men adorned with horns are seen in mediterranean culture as a symbol of cuckold

Vikings and teuthonic knights are usually depicted with horns, a subconscious feeling of cuckhold and sexual frustration


>Sven left his wife, Ingrid, in order to attend another pro-immigrant rally
>Once again, the poor Ingird was left alone while her husband contributed to the decay of her country and culture
>She usually would go to the forest and write poetry of her own, it was in a forest that she had the most astonishing encounter of her life
>After a while, she started to feel warm and heated up, it seemed impossible since everything was covered in snow...
>"What's happening" - tought Ingrid
>Suddenly a lascive Em chord echoed troughout the pinetrees
>A dark handsome man appeared in front of her holding a rose in his teeth and in a exquisite and gracious way he offered her his most precious flower
>"Como tu, esta flor es la inspiracion para mis canciones de amor, dolor y pasion, querida Ingrid" - said the luxurious man
>Ingrid was mesmerized... Never she witnessed such demonstration of "amor ardente" in the frozen cucked lands of Sweden
>The man, filled with lust and pasion embraced Ingrid like a passionate, strong and gracious bull from the warm plains of the mediterranean
>Ingrid just let herself be possessed by the angel of luxury and her orgasms became a perfect simbyose with the pro-immigration rally portests
>Ingrid passed out after such pleasure and was now riding with the valkyries in the chariot of joy
>As the immigrants raped inocent swedish women a single girl was left pleased and satisfied in the snows of Sweden
>Her name was Ingrid and her lover was
>...
>Fernando Martinez

Kan någon köpa åt mig overwatch?

Är det här ni på bilden?

Inte så sugen på tv spel favä, och spelade alldeles för mycket blodburen när den kom ut

>dkn en humla i mitt rum

I rätt lys blir studerande insikt
Men systemet som dissade oss, lär oss att läsa och skriva
Så-kallade faktum är bedrägeri
De vill att vi ska svära och tillbe och böja oss inför deras Gud
Tappat kulturen, kulturen försvunnen
Vävde våra hjärnor och genom tid, har ignoransen tagit över

Vi måste ta tillbaka makten!

Bam! Här är planen,
Åt helvete med Onkel Sam, tillbaka, jag vet vem jag är
Höj ditt öra, jag droppar stylen och klargör
Det är beatet och texten de fruktar!
Ilskan är obeveklig
Vi behöver en rörelse med hastighet
Du är vittnet till förändring och stå emot...

Vi måste ta tillbaka makten!

ja jag i knät favä

nice digits cocksucker

>dkn till och med min mysiga lilla norrländska stad har inte besparats de ensamkommande äcklen som drar runt i gäng på stan och blänger och hånler.

Hur fan skyddar jag min blåpillrade syster från dem? Jag bor normalt i cuckholm så kan inte hjälpa.

di.se/artiklar/2016/5/6/trump-stoder-en-brexit/

hell seger

>ETHNIC SWEDES

>dkn man öppnar fönstret lite och sommardoften tar över lukten av svettiga ballar

ge henne sådana här trosor så hon slipper skada sig av att jamal sliter av dom

Vad är detta för sammanställning?

Gå och häng dig din äckliga 2d-cuck

lukten av svettiga bollar är ju fränast i världen dock

...

nrk.no/kultur/nrk-team-truet-og-kastet-stein-etter-i-sverige-1.12934238

hamburgare mot tesippare

Sött favä. Då har ni kyssts alltså.

Thanks ye gabby cumgozzler m8

T I N O
I
N
O

>svettiga ballar
>ballar
f1h1

>hämtpunkten för ens grafikkort var stängt
Borde anat detta, men fick mig en skön promenad i det fina vädret så det blev bra ändå.

Varför har inte bögar och 2D-bögar vett att begå självmord? Ingen gillar er och era liv är värdelösa. Lovar att era föräldrar blivit glada om ni bara dog bort.

hur orutinerar är man inte för att falla för detta

Du lever rätt mysigt, behöver inte vara rädd, ledsen eller orolig över din framtid ;_;

Gäller nog för alla i tråden favä

f1 h1, föreställer mig henne bli svartad medans karln hennes hugger ved och gråter

Hur orkar du gå omkring och vara arg hela tiden?

Särskilt bögar. Fan vad jag vill gasa ihjäl alla äckliga fjollbögar.

I hanrej-delar av Sverige är "ballar" egentligen "bollar", dvs. testiklarna.

Se t.ex "Ballar av stål"

För att jag tvingas dela denna jord med homosexuella """"""män"""".

Seriöst om du inte kan leva upp till din könsroll bör du avrättas. Män som är feminina, ser på 2D, ligger ned andra män, röstar vänster osv har ingen rätt att leva.

ja
4kanalpv bäst pv favä
rekommenderas 5/5 kanelbullar

Hell seger!

Detta
t. maskbög

Häxaren

Man undrar ju nästan om du också är störd.

JAG VILL OCKSÅ HA PV, KVÄÄÄÄ

>t. ingen utbildning och lever på bidrag

Hämtar ju inte paket speciellt ofta så antar jag får anses vara det. Sen vet jag inte om det är helt uppenbart att en kiosk är stängd idag.
Är det något du vill berätta för att lätta på hjärtat user?

Det här favä.

>inte vara ett kreativt tomrum
>rätter existerar

Ni är ju fan okej iaf. Ni må vara grisvidriga med er sexualitet men man behöver inte skämmas när man ser er.

Varför? Det är snarare jag som är frisk. Att vara äcklad av svaghet i den egna gruppen är sunt och naturligt.

kanelbullar f1 gott
ps. 2d-bögar en skit favä

varför läser du inte bara världens olika mytologier, där har du riktigt "lore" och inte något ihopkopad av någon 2D-runkade japsare med 2 cm kuk

Jag har bättre utbildning än dig utan tvekan. De flesta bögäckel pluggar ju typ genusteori eller arbetar heltid som böghora på något flyktingboende.

>Är det något du vill berätta för att lätta på hjärtat user?
Finns inget att berätta bara avund över ditt liv.

all these men look like faggot hipsters
no wonder your country is shit

>Det är ett kaosblatten får damp i tråden avsnitt

lol vem?

...

>t. proud californian

Tänk att få köra över ett helt pridetåg med en bulldozer, divi fastspetsad längst fram på ett spjut.

Sedan kör man till närmaste jävla 2D-bögs hem och dränker honom i det hiv-infekterade bögblodet från divi

Varför kan jag inte breva från mobilen längre? Det står att jag har blivit range-bannad

Du sitter och brevar på 4kanalen en fredag eftermiddag och kommer förmodligen göra det hela natten också, du är inte ett dugg bättre än bögar. Sluta tro något annat, du är genetiskt skräp precis som alla andra här.

Bra brev

>le går man ut och festar är man en sund individ
Jag är inte 18 längre Jonte, spenderar min fredagskväll med mina barn.

Inga bögar tillåtna

Kanske du blivit range-bannad?

kantigt

Ringde säpo favä. Hoppas du sitter bakom sju proxies.

vilket grafikkort har du köpt?

>18 och är aldrig ute och festar
Hehe fan xd

hehe mm

>avund över ditt liv
.... Va?....

På vilket sätt är det Divis fel att homofilerna vill pilla på honom?

20 grader varmt, fåglar som kvittrar, mkt pengar på banken. Äger alla legendaries på härdsten, life is good

Tillbaks till nordfront med dig.

Han är sarkastisk, ditt jävla sär

Nej det var jag inte, att kunna leva i lugn och ro är topp mys, vill också ha det.

>mkt pengar på banken
Hur mycket har du och hur mycket har staten gett dig, din neet?

Detta, divi hotar man fan inte ostraffat

>bli avtryckt av tecknade reaktionsbilder
Sök hjälp.

>avundsjuk på en mentalt sjuk 2d-bög
Du vad

>dkn ny mobil
En skärm på 6" är onödigt stor favä

Men jag är inte bög och det verkar som hela det mobila nätet har blivit bannat.

Jag har skrivit till mook men han svarar inte

Någon annan som har det här problemet?

Ska jag skriva eller ringa till min operatlr och be dem uppdatera det mobila nätets IP, eller något?

har 40k snart 50, får bara 15k i månaden av staten men har fribostad, mat, osv.

Vadå mentalt sjuk 2d-bög, förstår inte vad du syftar där.

Jag hoppas verkligen att NDT blir av och att den rabiata 2dhataranon kommer dit. Jävlar vad stryk han hade fått om han öppnade käften och försökte dra igång bråk.

Varför känner du detta hat i dig? Varför kan du inte bara vara snäll eller ignorera dem som du stör dig på? #hatahat

>40-50k
>Mycket på banken
välj en, hombre

>dkn man precis inte når upp till vänstra hörnet med fingrarna när man håller den i högerhanden