/Norgetråden/

Kroplinger ikke tillatt-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DkVXKzc_1FQ
patient.info/doctor/patient-health-questionnaire-phq-9
twitter.com/SFWRedditGifs

Takk for det. Fyr los om du ser noe mer å pirke på!

Prestisje og interesse, anonsen.

>Prestisje

heh, ja du får ha lykke til. Sannsynligheten for at du gjör noe saklig i feltet er så astronomisk liten, men du må gjerne kose deg i vrangforestillningene dine.

Tredje for Kongen

Hva med deg? Hva er dine ambisjoner, utenom å breve fuktuge megmeger?

Dette er janteloven på sitt beste.

Så ikke noe mer å pirke på enn akkurat det.

>Kroplinger ikke tillatt-utgaven

Ufint fåvæ.

ingen jv

Syvende for Judy

...

Jeg har ingen ambisjoner lengre, fordi når jeg ble voksen og mer moden innså jeg at de er umulig å få til uansett.

Nydelig, tusen takk! Var den og "hallmark of civilization" som fikk meg til å fole at hele greia var litt oppblåst og pretensios.

Faen

Hvorfor er hun så perfekt?

...

slaviske jenter

Dere nihilister er faen meg triste mennesker.

>Hofer vinner ikke
>Brexit skjer ikke
>Le Pen vinner ikke
>AfD når bare 10%
>Merkel blir gjenvalgt
>Clinton blir president
>Tyrkia blir EU-medlem

Hvordan har dere tenkt å nyte de siste gode årene vestlig sivilisasjon har igjen, gutta?

Hvorfor er du så perfekt?

>Tyrkia blir EU-medlem

Prumpebreving, for det meste.

*prump*

>Dere nihilister er faen meg triste mennesker.

I motsetning til voksne folk som tviholder på barndomsdrömmene sine, selv når virkeligheten slår de i ansiktet?

ToppSafarikjeks.

Fortsette å breve pelsdotter på nettet, så lenge såpass med moro framdeles er lovlig.

Deretter får jeg vel bare begå sysak.

Gutta, helt serr, onanerer dere til det der? Gjor den animerte kaninen dere kåte?

>Hofer vinner ikke

Det vet du ikke enda.

Forstår ikke hvilken "virkelighet" du snakker om. Det er plenty med mennesker som har fått til det de drommer om.

Hva har du opplevd i livet ditt som gjor deg så forferdelig negativ?

Sjekk de hoftene, mann!

Men nei, man onanerer ikke til waifuen sin.

Næh. Foretrekker homofile hester fåvæ.

>Det er plenty med mennesker som har fått til det de drommer om.

Slutt med fornektelsen anonsen. Hvor mange av de 7 milliarder på den jorda her tror du har nådd drömmene sine i livet?

ombrever svar

Det er selve definisjonen på en drittest og det er opp til deg å finne ut hvordan du skal snu om på anklagen slik at du gjor den som stiller sporsmålet flau. Det er sånn drittester fungerer, det er en kamp om å være på toppen.
Nå er alt jeg vet om den jenta at hun sa
du er jomfru er du ikke
jeg kjenner ikke hennes personlighet osv så hva jeg ville svart tilbake blir vanskelig å si i den gitte situasjonen, men man må tenke utenfor boksen
ja, men skulle ikke du hjelpe meg å bli kvitt den da
som et eksempel med all info jeg nå har

Meningen er å finte ut motstanderen, så du aldri blir svar skyldig. Det er sånn det fungerer i alle sammenhenger, i alle relasjoner, mellom kompiser, til å med her på firekanalen gjelder det, det kalles bantz. Tren opp denne ferdigheten så ender du aldri med å bli dretet ut eller fole deg ubehagelig.

Det har verken du eller jeg tall på, så det er helt fåfengt å diskutere. Jeg vet bare at det finnes mennesker som har siktet hoyt og fått det til i livet, så jeg ser ingen grunn til å ikke prove selv dersom motivasjonen er der.

Jeg spor igjen, hva har du opplevd i livet ditt som har gjort deg så negativ?

>plenty
MASSER
MANGE

Du har flerfoldige mye penere norske ord å velge mellom, men du velger å skohorne inn et engelsk ord allikevel?

Kong Harald:
> stolt, oppreist kroppsspråk
> knyttede never, klar til å kjempe for landet
> målrettet ansiktsuttrykk

Dronning Sonja:
> praktisk og elegant kappe
> skarpt, intelligent blikk
> velstelt

Svenskedronningen:
> fjollete, svaiende positur
> idiotisk glis om munnen
> bærer med seg mye unodvendig skit

Hanreikongen:
> ydmyk og underkastende kroppsspråk
> dekker til skrittet for å signalisere lav fertilitet
> ser senil ut, vet ikke helt hva som foregår
> rotete brystlomme

Hvorfor er vi så overlegne svenskene på alle måter, gutta?

Beklager. Til mitt forsvar så sitter jeg her og skriver engelsk mens jeg brever, så det er ikke så rart om språkene blandes litt.

Tidligere i dag lovet jeg at jeg skulle snikmyrde Erdogan hvis en bestemt hendelse inntraff, og den har inntruffet, så tyrkerens dager er talte.

Du legger til grunn at det eksisterer en seksuell interesse fra jentas side. Det er en modig antagelse, og får meg til å tro at du heter Bendik Bukseslange.

Lykke til, Anonsen.

>ja, men skulle ikke du hjelpe meg å bli kvitt den da
kringlet sykt hardt

>muh hoyrepopulisme

>Jeg spor igjen, hva har du opplevd i livet ditt som har gjort deg så negativ?

Ingenting egentlig. Jeg er bare sånn av personlighet. Veldig apatisk, negativ og kynisk av natur egentlig.

Snart ferdig med å runne alle videospilla som jeg spilte i barndommen, og da tenkte jeg at jeg skulle begå selvmord egentlig.

Ombrev

Du antar at den skal være der fra starten av, men det er ikke sånn for jenter. Jenter må tennes med ord og handlinger, de er ikke som menn som ser noe pent og vil knulle det. Noen ganger gjor de det, men de liker bedre når de forst ikke liker noen og så sakte endres meningene deres gjennom forforing.

Du har ikke konversert nok med mennesker om du tror at menn og kvinner har samme tenningsmonster og seksuelle foleleser til stede.
Menn kan bare hore, vil du knulle og så er de på. Kvinner må varmes opp som å starte et bål med bark og kvist, jo flinkere er jo storre flamme får du.

Og? Demokrati er grunnleggende populistisk

Amen. Svenskekongen har også briller på seg, som betyr at han ikke kan klatre opp på fjelltoppen og speide utover landet for trusler som han kan forhinde. Patetisk.

Takk skal du ha. Jeg gleder meg.

Tusen takk, anonsen!

Dere er godklumper hele gjengen, takk for all input. Brever 2. utkast om ikke lenge.

Hysj, user! Meninga med demokrati er at upopulær politikk skal vinne.

Gutta, heter det very eller much specified? Word insisterer på at det heter much, men det hores så feil ut.

Rimelig sikker på at det er bare en Amerikansk engelsk versus Britisk engelsk forskjell.

much

Trenger mer kontekst enn det. Hva er setningen?

Takk, men jeg bare skrev det om til "specific".

very specific - grad av spesifisitet
much specified - mengde, hvor (mye) spesifisert er det - men det er typisk ikke spesielt meningsfullt for ordet.

...

2. utkast

Sliter litt med å bli kvitt all "interessen", vet ikke helt hva jeg kan fylle på med i stedet. Må ut og kjore en tur nå, men kommer til å lese alle eventuelle svar senere i kveld. Takk på forhånd, gutta!

Hva gjör man hvis man er en taper som ikke klarer å fullföre noenting?

Anonsen hadde rett, man blir ikke mett av Fjordland.
Sudoku.

Ser bra ut! Bare send den av gårde. Jeg studerte i England selv og jeg kan love deg du ligger allerede over den gjennomsnittlige Engleske 18-åring når det kommer til språkkunnskaper

Finn en måte å bli erklært 100% ufor på, og gjor greier som du liker resten av livet.

Fjordland må skylles ned med vorterol og gjerne spises med litt flattbrod som har ligget i skuffen siden datteren sist var på besok i 2006

Jeg har ingen datter.

Ikke rart du ikke blir mett om du bare spiser en (1) pakke. Må jo lage 2-3 samtidig.

det er sånn det föles ja

ok forsvarsbudskjettet nååååååå

>Finn en måte å bli erklært 100% ufor på

Har ikke lyst til å snylte fåvæ..

Brekk ryggen. Det finnes helt sikkert et kvinnelig motstykke til Rullestolanonsen, en kvinne som liker menn i rullestol.

> vedder på Barcelona - Sevilla
> trenger 4 hjornespark og 2 mål til i andreomgang

Noen andre som svetter her?

haha nei vi ser ikke på fotball

Hvorfor ikke? Du fullfǿrer jo ingenting uansett, da fortjener du å være ufǿr sdm

>tåfisball
Huff fåvæ

Pengespill er avgiften du betaler for å ikke kunne sannsynlighetsregning.

...

Mest lyst til å ta mitt eget liv fåvæ, men jeg klarer vel ikke gjennomföre det heller som alt annet.

Hvorfor vil du ikke snylte? Det beste du kan gjore om du ikke liker velferdsstaten er å bidra til at dens uunngåelige kollaps skjer for heller enn senere.

Om du er suicidal i tillegg så burde du jo absolutt være ufǿr, en stund i alle fall.
Oppsǿk hjelp anonsen.

Gutta
Vi må gå raskt

Er allerede på vei, brever fra mobilen. Ser dere snart

>Oppsǿk hjelp anonsen.

Har prövd, men det er ingen som tar det seriöst.

Hva er det som ikke tas seriǿst og hvem er det som ikke tar det seriǿst?

Dette var så poetisk og vakkert at jeg lagde en egen tråd. Håper jeg klarte å gjore oversettelsen bra nok til å viderefore denne kunsten av ett brev du skrev Anonsen.

Fastlegen min tror ikke noe på at jeg er depressiv og selvmorderisk.

Har du konkrete selvmordsplaner? Som i metode, sted, det du trenger for å gjennomfǿre valgte metode?

>Har du konkrete selvmordsplaner? Som i metode, sted, det du trenger for å gjennomfǿre valgte metode?

Nei, ikke enda. Men det kommer vel en dag.

> dfn ingen transejv som livestreamer nå

youtube.com/watch?v=DkVXKzc_1FQ

Tenker du mye på dǿden. Lurer på hvordan det er å være dod, ǿnsker at du var dǿd, leser om forskjellige metoder for å ta livet av seg?

Er du den der psykologistudenten som prövde å få folk til å svare på sånne spörsmål forleden også?

Isåfall kan du la være, fordi jeg er ikke no statistikk for bacheloroppgaven din.

>dfn ingen svensk strǿmme-jv

faen at folk skal snakke om ensomhet og elendighet i denne tråden da????? dette er jo liksom utflukten min.

tenker du noengang at du vil ta på deg parykk og ta en tiss i bakdoren? da er det nok best å kappe av lillemann og begynne med hormoner

tenk om du aldri får deg en kjæreste og du blir en av 20% som aldri finner seg noen

Nei, jeg er legeanon.
Har fastlegen din avvist depresjon og suicidalitet på bakgrunn av tester som k-10?

Jeg har hatt kjæreste fǿr; min bekymring er at jeg aldri får meg en ny.

>Har fastlegen din avvist depresjon og suicidalitet på bakgrunn av tester som k-10?

Nei.

Kan du ta phq-9 og si hvor du havner?
patient.info/doctor/patient-health-questionnaire-phq-9

18/27.

Ta burde absolutt fastlegen din ta deg på alvor og tilby utredning av deg. Med tanke på selvmordstankene dine er det mulig du burde være til observasjon også, men det er vanskelig å avgjore over nett.
Bestill ny time, overdriv selvmordstankene og kom deg inn i et poliklinisk behandlingstilbud snarest.

10/27 her

Tror jeg står over, jeg skammer meg for mye, og jeg gidder ikke dra dit igjen og få samme apatiske dritten jeg fikk forrige gang.

16 / 27

Men jeg har hatt to for jævlige uker så tror ikke jeg trenger hjelp helt ennå.

13/27 her

...