Sverigetråden - tåhåupplagan

...

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/qxqTM
imgur.com/a/Ntvmd
twitter.com/NSFWRedditVideo

>ETHNIC SWEDES

Martina

deppdagar

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

vem?

tråden är fylld av
>kvinnohatare
>rasister
>sånna som inte klarar av skolan
>autister
>pedofiler
>NEETs

>vara autistisk nog för att bry sig om vilken bild som brevas i trådens första brev

Älskar varenda user favä.

>du är allihopa

Precis som jag vill ha det

A-Amalia-user?

Ja varför sitter inte välmående lyckliga nbögar på ett kantigt bildbräde hela dagarna istället för att arbeta och umgås med sina familjer

...

Hej! Jag heter Christian Ploog och jag jobbar som skribent på Sveriges vassaste nyhetssajt Nyheter24.

Vi håller just nu på med en artikelserie där vi granskar nätets mörkaste vrår, platserna där näthatet flödar fritt utan att förövarna kan ställas inför rätta.

Jag har varit i tät mailkontakt med en reguljär besökare i den här "Sverigetråden" av en person som säger sig gå under namnet "Misaka". Han har delat med sig av sina erfarenheter av nätmobbing här på sajten och hur dåligt han mått över att bilden på han själv har spridits och manipulerats av andra användare.

Jag har följt tråden under en tid nu men märker att ett särskilt språk används här som gör det svårt att förstå alla inlägg som görs.
Jag hade uppskattat om någon hade kunnat förtydliga vad följande begrepp innebär:

breva
favä
snubblare
HE RA KR
NDT
BT
IC
YC
cuck/cuckbrevare


Är det vidare någon mer användare som vill dela med sig av sina erfarenheter av näthat i tråden så finns jag tillgänglig i tråden just nu!

Hälsningar
Christian Ploog, skribent, Nyheter24

jag blir inte sur och provocerad av alla beten favä utan faktumet att de är så många och fantasilösa favä

...

Är detta ett erkännande?

...

Fy fan vad jag hatar SÄPO. Degenererade jävla knähundar som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en amerikans kuk eller varför inte ett studiebesök till NATO:s huvudkvarter. Jag gillar faktiskt ryssarna, för de trollar iallafall bort skräpet, NATO, från samhället. Cyka fucking blyat.

>ochså

>dkn kyckling, ris, curry och pepsi. episkt gott favä

>vara så rövsmärtad på 2d att man fabricerar nyhetsartiklar

man kan ju till och med se på din skrivstil att det inte är skrivet av en journalist. ska du gyckla får du för fan lägga ner lita möda på det.

Anime är för mansbarn
Anime är för förlorare
Erkänner ni till era föräldrar och er kompis (om ni har någon) att ni kollar på japanska barnprogram? Isåfall, säger ni också att ni lustar efter 11-åriga tecknade tjejer? Jag förstår inte varför ni pedofiler inte anser er vara pedofiler? Är det för att 11-åriga flickor inte räknas om de är tecknade? Kanske det rent juridiskt, men ni tänder fortfarande på småbarn ju. Fy fan. Jävla mansbarn. "Nä mamma jag kan inte söka jobb nu måste se på de söta flickorna :# moshi moshi... hål käften pappa jag är inte en bög ;_;"

>Ingredienser: Potatis, jordnötsolja, solros-/rapsolja, kryddblandning (mjölksocker, aromer, havssalt, salt, socker, torkat äppelpulver, jästextrakt, syror (äppel- och citronsyra)).
>jordnötsolja
VGD?

Att kalla en 2dvän för pedofil är som att kalla en Sverigedemokrat för rasist.

I båda fallen så är de väl medvetna om att det är osant, och de har hört det så många gånger att det rinner av en som vatten.

>>jordnötsolja
>VGD?
detta. skulle dö av ett chips.

Fy fan vad jag hatar 2dbrevare. Degenererade jävla pedofiler som bara förstör och förgiftar. Det enda dom bryr sig om är sin frufru och sin jävla "en söt" vilket innebär en handtralla till hentai eller varför inte en resa till Japan. Jag gillar faktiskt 2dhatarna för dom bekämpar iallafall bort skräpet, 2dbögarna, från tråden. Hata fucking 2d.

Vilt skitbrevande kan leda till stavfel, jag kan relatera.

>chips

>något
>anime-tittar
>utför av
>ochså
>allmän niondeklassare-skrev-detta-känsla över texten

wow den animen representerar hur du är kallt rationell och inte bryr dig vad han sa! faktumet kvarstår dock att du bokstavligen BOKSTAVLIGEN är en vuxen man som ser på tecknade barnprogram från en helt främmande kultur.

>dkn storasyster tvålar in en fläck på utedäcket så när man ska gå ut vurpar man totalt och landar frmastupa över henne där hon ligger strategiskt placerad och solar varpå hon flinar och säger att hon har verkligen en oanständig lillebror som kastar sig över sin storasyster bara för att han ser henne sola i bikini
>hennes ansikte innan jag flydde och låste in mig på rummet
Hur stoppa storasysterhyss?

>Erkänner ni till era föräldrar att ni kollar på japanska barnprogram
Pappa och jag har kollat på en hel del tillsammans

Misaka är en cuck/cuckbrevare (skriver texter om interrasiellt sex mellan vita kvinnor och mörka män) och en del av IC (inre cirkeln - alla med snubbel förutom carlanderska).

Fy fan vad jag hatar animebögar. Degenererade jävla pedofiler som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär ett bögbrev i Sverigetråden eller varför inte ett snabbt besök till resten av Sup Forums. Jag gillar faktiskt städaren för han bannar iallafall bort skräpet, animetöntar, från kanalen. Två fucking atombomber var inte nog.

varför väljer du att fokusera på bilden istället för argumentet user?

Storasysterhyssen tar aldrig slut

>inre cirkeln - alla med snubbel förutom carlanderska
vad menade han med detta?

snälla sluta aldrig breva

A-aldrig någonsin?

Inte ett argument.

Nej. Bara user.

>2d

Jaja, var snällt av dig hur som helst :3

...

Kek

>den ung mamma som är vedbod och visade mig animu

...

>50 brev in
>inte en enda vettig konversation med någon substans har hållts

>tredje 2dtråden på raken

och folk säger att 2d inte springer tråden :3

Ge anime en chans bara. Det finns många genrer och säkert någon som just DU kan tycka om.

Jag på bilden.

Det är en 2d tråd, vad förväntar du dig? 2darna och 2d hatarna kommer att skita på varandra och alla andra sitter och kollar på.

>dkn den sexuella myndighetsåldern världen över inte är 11-12

bara så det är

God morgon vänner.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Jag är inte autistisk så nej. Jag prövade se anime en gång som blev länkad här i tråden och jag satt i 5 minuter och försökte ta in vad fan detta var och hur vuxna män kan gilla det. Det är bokstavligen samma sak som de program för BÄBISAR som jag såg på med min lillasyster när hon var så liten.

Det är sjukt så sjukt.

Nationaldagsträffen äger rum på Greve von Essens väg 35, på Ladugårdsgärdet i Stockholm.
Närmaste tunnelbanestationer är Gärdet och Karlaplan. Snubblarna är fegisar IVL som gör inte en fluga förnär, vissa är riktigt trevliga.
Bildmaterial från tidigare träffar:
imgur.com/a/qxqTM
imgur.com/a/Ntvmd

MEDTAG: gott humör, alkohol, gärna mat då vi spenderar hela dagen ute på Gärdet.
UNDVIK: runkpolitik, tjafs, bråk
SE UPP FÖR:
Misaka, ett aggrofyllo som älskar 2D.
KP, en permanent p12a.
Dakka, med en kraftnivå som heter duga.
Musen, en kapitalistgris som köper din mor.
Ehwar, göm chipspåsarna, annars...
SNSD, personlighetsvakuum.
Fbanon, autism personifierad.

varför skulle jag vilja kolla på sådant skräp? jag är dessutom inte autist

>alla andra sitter och kollar på
Kommer inte tvinga mig igenom en skittråd nej. Syns senare ikväll kanske.

>dkn onee-chan flirtar med en och man blir heemad sin tsundere imouto

>dkn man kan ändå inte slita sig från tråden och göra skit man borde göra
Det här stället är som dåligt tråkigt knark

häng dig snarast

Glad internationell hamburgaredag allesammans! Se till att bli riktigt feta nu!

Påminnelseom att detta är ett gyckel för att lura blåögda anons som inte vet bättre. INGET KOMMER ATT HÄNDA

>Stockholm
Nej tack

detta är en tåhåtråd, inte båthortråd

Breva tåhå med hamburgare då.

wow söt 2D den representerar en hungrig men lite sexig (hehe xD) tjej som kanske tar en tugga för mycket :PP

ojdå den 2D representerar hur du är gulligt men rapp i käften man blir lite tagen på sängen men det är sött ändå! xD

ALLA 2D ÄR LIKA MYCKET VÄRDA, BÅDA BÅTAR OCH 2HÅ

...

>dkn vill bara att någon håller om mig och säger att allt kommer bli bra
>dkn har verkligen ingen i mitt liv

STOPPA PENIS I 2D

det går ju fixa

...

Krama din mamma på mors dag

Radera detta.

vad puberteten i det här landet gör med vissa

haha hoppsan den var allt en söt 2D den skulle jag vilja.. p...p...pussa :P haha xD *bajsar på mig av nervositet*

Hon bor på andra sidan landet

nej
t. Båtsman Goldenstein

nej

Åk nu då så hinner du

>vedbod
vad betyder det här förresten

>t. Röstar SD och MAGA

båt? båt.

2Dbögar är bokstavligen samma sak som bronies och pälsbögar.

>olof palme har tre söner som lever
haha jaha

Ja försvinn från vårt forum för ditt eget bästa

>din son lider tyvärr av en hjärnskada vilket är varför han ser på dessa underliga asiatiska barnprogram och verkar bli helt besatt av dem, jag är ledsen frun men den är tyvärr obotlig men om du vill så kan vi ta livet av den på ett smärtsamt och snabbt vis

>forum
Haha, gillar detta jagjag

Varför brevar du på ett designerat 2dforum då?

Är som om jag skulle registrera mig på bodybuilderforum och börja klaga på spännbögar.

och?

>alla med snubbel

...

haha aa

h-hej dakka, vad sägs om att rollspela lite? :3

>moe-autism är representativt för all anime

j/n?

Vänligen ta del av följande bild.

Tack.