Sverigetråden - Stilla sommarkvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5zspyrZ07Ok&feature=youtu.be
vocaroo.com/i/s0Hr6BpZZKjF
vocaroo.com/i/s0jjqJu39Wl2
vocaroo.com/i/s1LljqRsSMoG
twitter.com/NSFWRedditGif

English edition.

Swedish is cucklanguage.

Vad åt ni till middag? :3

jag åt fläskytterfilé med potatisgratäng

Ångestföringenbraenledningupplagan

youtube.com/watch?v=5zspyrZ07Ok&feature=youtu.be
vem /o/ här

Acne kallade de honom, de brydde sig inte ens om att lära sig hans namn. Acne såg inte slaget men han kände det "eyy fucking rasse varför deepthroata du inte?!" acne fortsatte suga, bäst att inte tala emot de arabiska övermännen. En av araberna satte på någon slags arabisk musik som acne tyckte lät som bönerop. Han fortsatte suga, han hörde en av araberna "eyy svennen ser ut som en jävla flygsvamp i ansiktet abdi hahah"

Pan pizza. Inget vidare.

Du skrattar inte länge till, snart är du tillbaka i öknen och blir utsatt för bajspackning av kameler Achmed.

DETTA ÄR DEN KORREKTA TRÅDEN SOM BREVADES EFTER BILDGRÄNS

Dude what?

haha abdi måste du slå han så hårt? Du är ju min fina kille

>Tommy, 28, migrant från Sup Forums
ahh mm

>trådkriga
rannsaka dig själv

Sluta breva sån här skit, blir ju ledsen.

Språk är makt.
Det har ni nog alla hört någon gång innan. Men hur påverkar det oss egentligen?

Dagligen läser vi debattartiklar i tidningen, ser reklam på busshållplatser, stöter på nyhetslänkar som din vän delat på Facebook och läser berättelser på Instagram. Vi läser, tar in det som står och går vidare med livet utan att riktigt reflektera över vad som stod eller vilket språk som användes. Språk som ordförråd, meningsbyggnad och val av synonymer, inte språk som olika nationalspråk. Detta formar oss människor långsamt utan att vi tänker på det. Vi anpassar vårt språk efter det vi läser och får in, och använder det när vi talar eller skriver med andra. Allting låter som en positiv utvecklingskurva, men det finns även en negativ baksida med detta. Nämligen vinklingen av media.

Media har en tendens att använda ett speciellt språk för att vinkla det de vill få fram och påverkar oss som läser/ser/hör. Detta är kanske inte något nytt, men det är heller inte någonting som vi reflekterar över särskilt ofta. Ibland källkritiserar vi själva innehållet, men inte ofta språkkritiserar vi ordvalen. Exempel på detta är när media som har gått från att använda ordet “rasistisk” när de talar om rasistiska partier, till “sverigevänlig” eller annat påhittat ord.

Hör ni skillnaden? “Rasism” är någonting negativt som majoriteten av Sverige håller med om. “Sverigevänlig” låter snällt och oskyldigt. Detta ständiga vinklade språket påverkar oss oerhört mycket. Numera måste man vara medlem i KKK eller avguda Hitler för att bli stämplad som rasist. Hatar du invandrare är du egentligen “bara” sverigevänlig eller “folklig gulleplutt”.

Gick/ska ni gå på studentbalen?

Nä, gick yrkesskola.

>ETHNIC SWEDES.

tänk vad bra tråden skulle kunna vara om "krigarna" i tråden inte höll på att falskflagga varandra hela tiden, man ser ju rakt igenom deras dumma försök att uppröra oskyldiga anons

Nä, hoppade av för 8 år sen.

mikasa läste igenom tråden, han va arg att det kommit så många 2d brevare och så lite bögbrevare. Han ville se svart kuk. Att allt fler araber nöjde sig med EN svensk tjej gjorde han skitarg. Han hade nämligen en jättesöt lillasyster som han hade tänkt filma bli svartad.

nej

>Etniska litauer

den här cuckbrevarn borde ta livet utav sig favä

Pang var är du?

är ja den enda som blir upphetsad av sånt här? ._.

How would you say ethnic swedes in lithuanian?

Vad betyder olen gorilla?

hahahha jag hatar cuckbrevare, han gör det nog också. Svenskar måste drivas med så de förstår hur mesiga och fega det blivit
t- invadrare

Jag är en gorilla.

Etniniai Švedai

:----DDD

"jag är en gorilla"

...

Vackert :)

2dbrev > cuckbrevare

Fyfan cuckbrevare är hundra gånger värre än 2d!

OP minnet meg om dette.

Fy fan vad jag hatar 2dbrevare. Degenererade jävla pedofiler som bara förstör och förgiftar. Det enda dom bryr sig om är sin frufru och sin jävla "en söt" vilket innebär en handtralla till hentai eller varför inte en resa till Japan. Jag gillar faktiskt 2dhatarna för dom bekämpar iallafall bort skräpet, 2dbögarna, från tråden. Hata fucking 2d.

How about "I'm a gorilla"?

de är ju fortfarande avskyvärda. låt dom inte vara bara för att de finns någon värre

håkan hörde hur hans lillasyster grät, hon va bara 14 år. Att ha sex för första gången kan göra ont, speciellt ifall mannen är stor tänkte håkan. Den 28 åriga nyanlända svensken brydde sig inte om håkans lillsyrras vädjan om att sluta utan knullade på för fullt

Kan vi inte bara ha intressanta diskussioner om mat och lingvistik? ;_;

olen gorilla :---DDDD

>Sverigetråden

Nej gick faktiskt inte på vår bal. Själv?

Ta livet av dig.

Påminnelse att vi hänger här numer då denna tråden är död!
8ch.
net/neosvt/catalog.html

du vet att det är sant, allra flesta tjejer vill ha en blatte nu

vaktis tog bort trådkrigarna lmao

>senaste post i mars
nää

Har gammelbögarna äntligen slutat gnälla och skapat sitt eget cirkelrunkbräde på 8kanal?

Tack och lov.

>han besökte 8ch
vif

2D BLÅST ÅT HELVETE

Åt en god parishamburgare med ett stekt ägg och bacon på till middag idag, var riktigt mumsigt favä.

Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det hetter, men våffel-pommes(?) är riktigt goda favä, de slår en riktigt fin klang mellan knapriga och fluffiga.

Ta livet av dig

Vad tänker hon på?

Tillagas med fördel på hög värme så att utsidan blir extra knaprig men insidan potatisaktig.

nåväl, då får man väl sötbreva i denna tråden istället :3

vocaroo tråd? Brevar en gammal klassiker från dala vocaroo.com/i/s0Hr6BpZZKjF

Hajar fattar du väl.

>vit tjej
>vad tänker hon på
Detta borde du kunna klura ut själv user

Hajarnas rättigheter.

nä, far til 8ch istället.

fan de fick mig att sakna gamla sverigetråden ;_;

...

På tal om pommes, var riktigt länge sedan man hade bearnaisesås till dem känner jag.

Eller är man skum om man gillar det?

Detta favä. Vill men vågar varken breva bilder eller röst.

Ta livet av dig.

hur säger man "är du en gorilla?" på finska?

Pommes + rhode islandsås är gudanivå favä

Gillar inte bernaise men ät vad som är gott. Totalt hanrej att bry sig om vad andra tycker om dina matvanor.

Min var för tre år sedan. Men jag gick aldrig.

olin gorilla

bara jävla nbögar skulle våga sitta och spela in vocaroos att dela med sig
försvinn nbögar

nbögar är ok favä, tråden behöver mångfald

Jag skiter i allt.

Med det skiter jag i,

Bearnaise + pommes är godare än bara pommes men bäst är ju med ketchup

>kusin1 dog precis av en drogöverdos
>alla i familjen låtsas som om dom bryr sig
>egentligen bryr man sig inte riktigt
>får mer arv nu ändå

tur i "oturen", som dom brukar säga

sötaste tjejen i klassen kommer fram och säger detta till dig
vocaroo.com/i/s0jjqJu39Wl2
vad gör du?

Ta livet av dig.

*klapp klapp* Hoppa in user, vi ska åka och äta hamburgare, vad vill du ha för något?

Har du känt den känslan när du inte vet om du vill prova något nytt eller inte vill ta risken och ta något bekant istället?

Ger lappen till Abdi, färdigt.

Hur kan en kille som mig bli en söt?

Jag på bilden :3

>får mer arv nu ändå
Nej det får du inte

>a-non
shaking my head at the pronunciation.

hoppas ni alla lärt er en läxa! Antingen sväljer ni the red pill och blir nationalister eller så blir ni bokstavligt talkat cuckade

Ger Abdi lappen och fråga om jag får kolla på när dom "gör det" på toan

Ketchup kan utan problem has med den kombinationen om du frågar mig.

Ska dom ta med pengarna i graven? Eller hur tänkte du nu?

hur är min stormsnorre imitation?
vocaroo.com/i/s1LljqRsSMoG

>Engelska
vrf

Hur stolta är man över sina krigare i svedala?
Det måste ju ändå finnas rätt många med en äldre släkting som slogs i frivilligkåren.

Gick inte pga hade ingen att gå med.

>>>/reddit/

because english is the new world language.

Beror på hur familjen och lagarna ser ut, han får ju inget direkt men om föräldrarna inte har andra barn kan ju det hela sluta med att han får en del av kakan i slutändan som annars gått till kusinen.

det behöver inte vara så här

>antyder att någon ens känner till veterandagen imorgon

Det är ungefär samma sak som att ha en IS-krigare i familjen.

Perfekt dialekt. Mer cuckbrev för att tända elden hos svt!!!