/danmarktråden/

med flodeskum

Other urls found in this thread:

privateinternetaccess.com/
youtube.com/watch?v=MbDY2AKYC2s
twitter.com/NSFWRedditVideo

Norge eier denne tråden nå

hej

Hvad er en godt radiostation for dansklærendes?

P1 eller Radio247

Tak min ven. Jeg kan lide klassisk og religösmusik (gospel, etc, gregorianske sanger, etc) meste - men klassisk er ikke godt at lære af.

Jeg prover og ser danks TV men det er altid forbudt utenland.

Er dette /norgetråden/?

P1 og Radio247 er taleradio så det kan du lære meget af.

Du kan kobe VPN på privateinternetaccess.com/ de har danske servere så kan du se DR TV.

Fantasitsk, tak, men jeg vil ikke betaler for ting. Jeg er en gnier.

Har du fået arbejde eller? siden du vil lære dansk

Nej, ikke endnu - men jeg soger ikke på arbejde i Danmark i ojeblikket. Jeg vil min dansk at være en lidt bedre fordi jeg kan ikke lytte til dansk; det er absolut uklar for mig - også jeg ved ikke recruitment companies at leje fra utlandet.

Har norgetråden fått et nytt tema eller?

Men hvorfor hellere Danmark end England?

Wanderlust?

Jeg har familie i england og jeg ofte kan lide ikke dem; de er intrusiv og jeg vil en ny leve uden min land. Danmark er sikkert og en god land for born.

>Danmark er sikkert og en god land for born.
Hvis du bor udenfor byerne ja. Find et hus på landet det er billigt, og godt til at have born.

Hvem /waifuwatch/ her?

Jeg vil leve i en storby fordi byer har mere arbejder end byer og landsbyer. Hvis vi gå ud til danmark og jeg jed bliver arbejdslos i en landsby, chancen at find en ny job er ikke godt inden for 3 eller 6 måneder.

Storby er et dårligt sted at have born. Du kan altid bo lidt udenfor Kobenhavn, Aarhus etc., og så kore på arbejde.

Det er en god plan. Jeg har en soft spot for Aarhus, Aalborg og Odense. Er offentlig transport i danmark god?

Når du kommer ud for byen så er det elendigt. I byerne er det fint

Ah. Jeg vil komme til danmark uden en bil.
Så, storbyen det er. For nu.

1. dit land
2. lyder 1:30 som dansk?

> 1. flag
> 2. Ja, en lidt

youtube.com/watch?v=MbDY2AKYC2s