Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

nyheteridag.se/sentio-trenden-bruten-nu-okar-sd-igen/
vocaroo.com/i/s1LljqRsSMoG
a.pomf.cat/krgylf.mp4
youtube.com/watch?v=UarK8hQ7Plo
friatider.se/dalai-lama-araberna-m-ste-skickas-hem-till-arab-rlden
flashback.org/t2726909
twitter.com/SFWRedditImages

SD ökar igen
nyheteridag.se/sentio-trenden-bruten-nu-okar-sd-igen/

Hej hopp.

Hej

Hello

Trevligt att någon upprätthåller det lilla goda som finns kvar i tråden.

Berikarsommaren har väl börjat så smått, får se hur mycket de växer den här gången. Problemet är väl att SD inte längre kan göra något då de inte är villiga att utvisa och vi har miljontals människor som inte ska vara här och som inte går att integrera.

Hell seger! vocaroo.com/i/s1LljqRsSMoG

>Sverigetråden

Hejsan.

a.pomf.cat/krgylf.mp4

HELL SEGER

HELL SEGER

SD har ju visst sagt sig villiga att utvisa kriminella utlänningar.
SD har snackat om att återkalla medborgarskap som getts ut på felaktiga grunder
SD stödjer frivillig repatriering i den mån det är möjligt.

Jo, helt död är den kanske inte ändå. Ska sova nu i alla fall.

God natt tråden.

Fan vad värdelös den kokta grodan är. 14 avsnitt och ingen jävla substans alls.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>dags att gå till sängs och smeka sina erogena zoner till sömns.

Okej det verkar ju inte stämma överens med Mattias Karlssons vision om ett antirasistiskt mittenparti så har svårt att se det. Det är bara att acceptera att områden som Husby är totalt förstörda och de som växer upp där är inte svenskar och kommer aldrig bli svenskar. De har aldrig sett skymten av svensk kultur och träffar aldrig svenskar förutom när de våldtar svennehora.

Då har jag inte ens gått in på alla "flyktingar" som kommit hit bara för att våldta och parasitera, vad ska hända med dessa? Kan man hoppas SD utvisar alla utan medborgarskap även fast de beter sig.

Mei är överskattad om ni frågar mig.
Har du vaknat först nu?

HELL SEGER

>det finns människor som går och lägger sig innan 10

Nä, vaknade för en timme sen eller så. Försöker vända på dygnet genom att helt enkelt inte ens försöka lägga mig tidigt.

>det finns människor som går och lägger sig

Menar du 22?

>ETHNIC SWEDES

Vilken jävla katastrof

Hej lillebror, har du haft en bra dag? Har du knivskurit någon eller badat bastu?

>2D spårar ur igen

Vi kommer aldrig få tillbaka tråden utan denna cancer va

Funderar lite på att radera alla minna 2dbilder från mobilen och datan och sedan bli normal

Men sen kommer jag ihåg njutningen av att sötbreva :3

>dkn den vita rasen kommer aldrig få tillgång till japans alla kvinnor och skapa en ny härskarras

>Ruotsi

...

Hvorfor har ikke Sverige en femte-generasjon langdistanse presisjons-kryssermissil?
Når vil du kjope vår, den eneste i verden? Dere kan utstyre Gripen med den, kanskje?

youtube.com/watch?v=UarK8hQ7Plo

Japaner är ju smartare än oss, det vore en nedgradering. Snarare bör östasiaterna skyddas från MENA-invandring så långt det går, så de hinner ta fram genmodifikationer som alla folk kan dra nytta av.

Är denna på riktigt?

ja

Hur är det en nedgradering om dom har högre IQ än oss?

Nedgradering för dem.

>tråden har 4-5 autist 2D-brevare
>de dampar då och då ut och tråden dör helt

Varför kan vi inte bara banna skiten?

fan tror du själv?

>man när någon säger "mellan vecka x-y" eller dyl. när de avser en tidsperiod
Vem fan fortsätter mäta tiden så efter skolan!? Fö i he ge mig dag och månad.
De är för söta för at jag ska bringa mig till att radera dem, även om jag inte använder eller tittar på dem.

Går upp klockan fem varje morgon så det är väl inte så underligt?

Det vore en uppgradering för oss men en nedgradering för dem och hela världen. Bra populationer måste skyddas.

Tycker att världen borde komma överens om nån generell regel där folk bara får bosätta sig i dummare länder men inte tvärtom.

>9950/10000

det gick nästan att tro på tills jag läste detta favä.

Är du söt Amalia? Eller är du manlig med skägg? Har svårt att föreställa mig hur du ser ut.

...

Blir det PK syntax-error nu?

friatider.se/dalai-lama-araberna-m-ste-skickas-hem-till-arab-rlden

Porrfilm när?

Nu har ju en ras fler kvalitéer än bara IQ. Östasiater har i snitt 105 i IQ medan Väst- och Nordeuropéer har 100. En ganska liten skillnad dessutom. Ändå har den vita rasen skapat så otroligt mycket mer än t.ex. Japanerna. Vi kan tacka den kinesiska civilisationen för mycket men faktum kvarstår att den kinesiska civilisationen kan tacka oss för så mycket mer.

Det här 100%

>donken äpplemos och kanel på pannkakor

Är amaliaanon krymptajeansanon kanske?

...

Med andra ord så har vi fler supersmarta människor än dem även om de har ett högre genomsnitt.

Svartad när?

...

Den där grafen är ju iq för män och kvinnor, inte vita och asiater. Källkritik Jonte.

>t. Ching li chong

5 IQ-poäng är faktiskt ganska jävla betydande.

Det är sant att vi står för dagens moderna samhälle, men man får inte surfa alltför länge på gamla meriter. Östasiatiska samhällen är överlägsna sett till ordnung och säkerhet. Visst, återgick Sverige till 99,9% vitt skulle vi bli mycket mer effektiva men ändå.

Källa?

Var kommer den här grafen ifrån? Kvinnor har en snävare IQ-kurva än män men jag har aldrig sett att östasiater skulle ha en snävare IQ-kurva än vita.

>Ändå har den vita rasen skapat så otroligt mycket mer än t.ex. Japanerna.
japan är ett land

Gissa vem som hade rätt igen?

>Allt vad vi nu beundrar här på jorden – vetenskap och konst, uppfinningar och tekniska underverk – har skapats av några få folk, och ursprungligen av kanske en enda ras. Av den beror också hela vår kulturs bestånd. Om de går under, sjunker med dem denna jordens skönhet i graven.
— Adolf Hitler, Mein Kampf.

Varför är blixtbak så jävla cuckat nuförtiden? Ta den här tråden till exempel, alla verkar ju tycka att han gjorde något dåligt och hånar honom.

flashback.org/t2726909

Har ni fått era F35:or än?

Stormbögarna lämnade runt 2005 när blixtbak blev huvudström. Några SDare fanns kvar ett tag till men nuförtiden är det mest Familjelivnivå på debatterna där.

>Oironiskt börja mäta när Européerna börjar bli civiliserade igen

Om vi hade mätt mellan 500-1300 så hade det nästan endast varit persiska, arabiska och indiska uppfinningar

Ruotsi on maailman paras maa.
T. Finlandssvensk kille

Sluta snacka skit, så sent som för 1-2 år sedan var det fullt HeRaKr men nu ser det mer ut som reddit.

Stack folk till klibbforumet eller?

>Östasiatiska samhällen är överlägsna sett till ordnung och säkerhet
Skämtar du eller? Har du någonsin varit i Kina? Endast Japan kan klassas överlägset till "ordnung" och säkerhet, och det är egentligen endast på grund av deras homogenitet. Japan är extremt likt Tyskland/Nederländerna/Skandinavien för ett par decennier sedan. Alltså innan mångkulturen och kulturmarxismen.

Ingen bryr sig om ditt VI VAR. Inte ens den teknologin uppfann ni själva utan den stal ni från grekerna.

Cute girls !

>Ingen bryr sig om ditt VI VAR

Jag är helsvensk, gillar bara inte när ni stormbögar ignorerar sanningen. Vilket faktiskt råkar vara väldigt ofta

jag vill knula lia

Efter SvP:s valresultat dog nationalistforumet ut helt. Nu är det bara M.Saxlind och kommunister kvar där.

Att Motgift öppnade ett eget forum gjorde nog mycket med. Sen har ju Sup Forums växt.

Kan inte ni stormsnorrar bara lägga ett ägg.

Ni är så upptagna med negativa saker, va mer positiva :3

Ja, et par stk, men vi får ikke resten på en liten stund.

Hejsan brödrar. Hur har er dag varit? Var bor ni? Frågar bara för inttressets skull.
Själv är jag från Helsingfors, och bor alltså ännu här.

Kan inte du lägga dig i ett dike och dö?

Redan? Jag trodde att f35 var ännu under utveckling?

Ja? Japan är ett extremt stort land. Japan har 127 miljoner invånare, alltså någon miljon mindre än vita Tyskland och vita Storbritannien tillsammans. Japans uppfinnelserikedom är obefintlig i jämförelse med Tyskland och Storbritannien. Som du kan se här

>Killen är vit så han döms till skyddstillsyn och får vård. Hade han varit svart hade han åkt in på 2 års fängelse.

Mer hanrejjat än den här tråden. Den här tråden är den mest rasistiska gemenskapen jag är med i nu.

lyftpaj

>STEM-bögar
aldrig mer
tyskar och britter är de värsta folken i europa
till och med koreaner står över dem

De er sikkert under *videre* utvikling, men de forste flyene har vært klare for lenge siden.

>sportbh

Även Korea, Singapore osv.

Kina befinner sig i en fas av extrem utveckling med en snabbt växande mellanklass. Miljontals bönder lämnar landsbygden och flyttar in till städerna. De tar med sig en massa efterblivna beteenden som omvärlden kan skratta åt på Liveleak. Även kulturrevolutionen har påverkat kineserna.

Jag är rätt säker på att Kina kommer likna Japan och Korea mycket om 20-30 år.

Det är lätt att komma med påståenden om hur norra Europa en gång var och hur det jämförde sig med dagens Japan. Varken du eller jag vet, egentligen. Jag låter IQ-siffrorna och dagens samhällen tala. Växte själv upp i ett ganska kritvitt svenskt samhälle och folk slängde fortfarande skräp på marken som jävla drägg.

för stora bröst

Ingen mobbning av en söt i min tråd!

Du har gjort ett stort misstag.. angripa och mobba en söt är straffbart i Sverigetråden.. :3

Européer skapar civilisation.
Asiater kopierar civilisation.
Judar parasiterar på civilisation.
Negrer förstör civilisation.

>pedofiler

...

>Européer skapar civilisation.

Ha. Hahahahaha HAHAHAHAHAHAHAHA

De reagerar inte ens på att svartskallar är poliser.

>detta var 2013 innan den stora invasionen 2015

Ingen bryr sig om dina påhittade teorier, Al-Mdongo Chang-li.

Blir bara arg av att läsa på sweddit, alla dessa jävla töntar som försöker verka rationella och sunda genom att alltid ta en mittenposition utan att sticka ut. Det är så typiskt svenskt också att man blir illamående av att se det. Jag har verkligen prövat mig på reddit då tråden är skit nuförtiden men det går bara inte.

HELL SEGER!!!!

Svenskarnas mellanmjölksattityd är vidrig och SD förkroppsligar den. Det är ryggradslöst och omanligt.

Dubs med bilde bestemmer hva jeg skal runke til.

>Alla som inte håller med mig är ___