mielem vikane painos hähää muhahaa >:D
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
tänään salille
Hirvee olo. Käyn varmaan illalla ostaa pari lonkeroo ja sipsiä. Tai ehkä pitsan sipsien sijasta.
Hieno ilma, NEETit ulos.
Kävin jo. En lähe toiste.
nice ok nice
Oispa
>lonkeroo
mikä vitun akka sä oot :DDD
juo kaliaa homo :D
faggot
Very good digits, proud of you eesti
annayde
pisartulebsilmä.jpg
kääbik :DDD
Noteerattu.
itel sellaset domsit viel et oottelen aamuun
it sounds so funny
does it literally mean "a tear comes to my eye"?
"pisara tulee silmääni"
tekee mieli nussutussuttaa kireää nyymipimppeliä
Onko tässä vaiheessa enää mitään järkeä mennä sivariin? Voinko tällä tavoin kikkailla viimeisinä päivinä asiat niin, että ei tarvitse osallistua kertausharjoituksiin tai sotia sodan syttyessä?
>sotia sodan syttyessä?
jos et tota haluu tehdä niin kantsii varmaan muuttaa pois suomesta tai päästä johonkin helvetin isoon ja tärkeeseen asemaan
Kuulostaa suhteellisen homolta.
Olen sisäisesti nainen.
onneksi oon jo niin vanha ettei tartte mennä kun kylän raitille postaileen rynkyn kanssa ja nussia kiimaisia sotaleskiä hähää
tein ton näköset työpöydälle haha lälläslää
Muistuttaisin että mämmissä on vain luusereita, deekuja, hikkyjä ja antisosiaaleja sossuautisteja.
Yhteiskunnan pohjasakkaa heti kiintiömamujen jälkeen.
Mikä oon jos olen masentunut opiskelija
yritän tehdä jääteetä
>normaalia vahvempaa koska lisään viel jäit
>vähän sokeria
>sitruunaa ??
Laita viinaa
...
hei sulta unohtui tee kokonaan
ota mun dikki suuhun
Homo :3
butifel
oon bi-curious
Niin paljon nättejä nuoria naisia ulkona. Eihän tonne voi edes mennä päiväsaikaan. Yötkin on kyllä liian valoisia mutta onneksi täällä peräpöndellä hiljaisia.
Oispa tyty-yde
Pitäiskö mennä lekuriin? Saan sellasia epilepsiakohtauksen tapasia kohtauksia, kaverit sanoo että sätkin maassa ja teen ihme ääniä, ite en yleensä muista niistä mitään mutta silti.
Vittu. Miks mul ois joku vitun epilepsia muka?
ei vittu mikä kuva
joo melko rankkaa tää on, tuijotteluks menee ja kotona sit vituttaa
muutenki paikallisen vokin asukkaat ne vaan ottaa
siivosin olohuoneen, ja avasin vähän verhoja ja ikkunaa
No vissiin? Oletan et tota ei tapahdu minkään narkkauksen jälkeen vaan muuten vaa. Sä voit kuolla vitun homo.
Räjäytä itsesi apina
Mitä ovat heijastavat aurinkolasit?
...
vahva merkki autismista
Ite käytän semmosia post-ironisia pieniä pyäreitä aurinkolaseja, niis on siniset linssit. Pitäis varmaa hankkia koko väriskaala.
Kyl sä sinne viimestään kuolinsyytutkimukseen joudut jos et kohta mee
Tapahtuu kännissä, varsinkin darrassa. Myös selvinpäin.
Ootte kaikki ihania :3
...
No mut älä nyt ainakaa dokaamista lopeta.
En tiiä ootko sama (Kuopio?) mutta meillä on ryyppyporukassa samanlainen tapaus, oli aluks aika harvinaista mutta tällä viikolla on joka ilta jo kymmenen bissen jälkeen alkanu toi helvetin rimpuilu ja sit se aina sammuu eikä herää kun vasta aamulla ja sekään ei muista mitään siitä
Kohta on kyl 4. päivä niin saahaan ehkä vietyä se terveyskeskukseen jos viel tänäänki tulee kohtaus
Kuopio mainittu kaikki torille.
pööpötipöö lörs lörs plörts prööt :33
Postaan töistä
>käy töissä
bää bää
Skviik skviik
bääbää
Ei vittu meil samit
Ostin krapulasetit. Meinasin eka ostaa kaljaa, mut onhan toi kai välil hyvä pitää taukoa.
läski
onks sul diabetes ku ostit jotain siripirii
Joo.
Ei oo diabetes. Kohta kyl varmaan on, jos jatkan täl tahdil.
Ilmeeni kun vedin vuos sitte samanlaisia settejä päivittäin ja oli melkein 40kg ylipainoa, eikä tullu ees diabetesta. Onneks tajusin laihduttaa joku 20kg pois
Laihdutin ite jokusen vuotta sit 35kg ja nyt on tullu reilu 30kg takasin. Olin sillon normaalipainoinen/hoikka ja koitin saada pillua, mut ei urheilu näköjään pelasta perspurilaisuudelta. Tuli sit vaan todettuu et vittuuks täs ja aloin taas syömään samisettei entiseen tahtiin, kun ei sil oo paljoo välii kun ei tarvii ruhoaan näytellä missään.
youtube.com
Löysin tän muijan coverin jostain Kingdom Hearts 1 biisist ja nyt tuli himot viritellä ps2 ja pelata toi peli läpi, vaikka tiiän että en saa sitä aikaseks kumminkaa. Oli kyl vitun comfy peli ku pelasin sen läpi joskus 14v sit jonnena
Kävin eilen ekaa kertaa salilla ja paskalla käyntikin tekee tuskaa
Eivät peitä erektiota
ostin tuulettimen
samppa!
oho
Vittuku viime kesän tuuletin meni paskaks ku tiputin sen
Miten sä saat erektioita jostain 3D:stä vaatteet päällä? Oletko 15-vuotias vai jotenkin seksuaalisesti yliaktiivinen?
>jotenkin seksuaalisesti yliaktiivinen
Varmaan tämä
jonain kesänä en saanu millään ostettua tuuletinta ku jengin hamstras niitä, nyt onneks ikkuna on kaakkoon vaaleassa talossa eikä sisälämpö ehdi missään vaiheessa nousta hellelukemiin
>ilmeeni kun 27 astetta sisällä
Mulla oli joskus sellanen lattialla oleva tornituuletin, joku reilun metrin korkea. Keksin sit et jos tungen kynän sinne väliin, niin voin käyttää sitä pyörimistoimintoo painamaan välilyöntiä koko yön. Kerran sit tungin sen vahingos liian syvälle ja meni niihin tuulettimen lapoihin. Vitusti puupölyä lenti siitä kynästä ja ne lavat katkes.
>kynän sinne väliin, niin voin käyttää sitä pyörimistoimintoo painamaan välilyöntiä koko yön
...
joo sais kyl tulla jo talvi
...
se tahkos rahaa
Et sitten mistään makro-ohjelmista ollu kuullu.
Voi vittu sun kanssas.
>se tunne kun tälläkin tyypillä on varmaan tötö ötö
Luuleks sää et 14-vuotias minä on ollu erityisen viisas? Kymmenen vuotta myöhemminkin kengännauhojen sitominen tuottaa ongelmia.
now I'm wetjavascript:;
Tää muistuttaa sitä Simpsonit jaksoa missä Homer lihottaa ittensä jotta saa tehdä töitä kotona ja laittaa sitte sen mikä vitun kiikkulintu-jutska härvelim painamaan näppäintä.
>heijastavat linssit
Jos ei oo Pöllöt niin oot tyylitön homo.
Itellähän tulee kevyet 33 astetta keskikesällä
Itseäni homottaa
Sillon ku asuin vielä kotona, niin mun huoneessa oli yleensä kesällä jotain 35-40 astetta. Aika trooppinen ilmasto jtp.
t. eri
Juu hyi vittu
Asiaa auttaa kans ihan vitusti että tähän vitun huoneeseen ei vaan tule sitä ristivetoo vaikka miten ois kaikki ikkunat ja parvekkeen ovet sun muut räppänät auki
*homoilee*
tapa ittes
Do you like us brothers?
no
melik pls go
No
Ok then
...
>brown people
(i like kebab though)
kebab is pretty good