/mämmi/

6-0 painos

Other urls found in this thread:

engadget.com/2016/05/31/samsungs-new-512gb-ssd-is-smaller-than-a-postage-stamp/
theguardian.com/world/2016/may/18/west-russia-on-course-for-war-nato-ex-deputy-commander
twitter.com/SFWRedditVideos

not /balt/

oho

Joo

Söin kalapuikkoja.

no nyt

liettua btfo

kala puikot, perunam muusi ja kerma viili

...

mitä vittua sitä laittas ruuaksi? budjetti n. 6-7e
kaapista löytyy jo juustorastetta, fetaa, paprikaa

Kestikö edes minuutin?
Vastaa tähän viestiin, kuumatasku.

fetajuusto-riisi-raaste täytettyjä paprikoita

...

Mätät edellämainitut pannulle ja paistat lastalla pillkoen kunnes saat tasaista tahnaa.

tämä on itseasiassa helvetin hyvä idea

tylsää, tekis mieli viinaa

Tiedän että olet täällä.

ei huono! ei vaan kyllä jaksas alkaa vääntämään tuota xtran paskaa riisiä... siwakin vaan auki niin kallista paskaa
taidan olla vaan syömättä
nyt rupes vituttamaan

Ebin :DD

Näin viikonloppu nollaamisen jälkeen voin varmuudella sanoa että olen rakastunut
vittu

meil samit
tää on aika vitun jees kun tyty tuntee samoin

hienot riblat

rude desu

Yhtäkkiä kesken kaiken alkoi tulla lapsuudesta muistoja mieleen ja tulee myös mieleen molemmat mun nyt kuolleet rakkaat vanhemmat
Vitun vittu haluaisin vaan takaisin niihin aikoihin

itellä on mutsin kuolema vielä edessä, ellen itse ehdi ensin
fugggggggggggg

ihme kun kännissä mun näkö menee paskasta taas täysin täydelliseksi, omituista paskaa
kuulemma kännissä pelasin eilen voice chatilla overwatchia ja puhuin jotain aasialaisen kuuloista engrishiä yleisen rallienglannin sijaan

Itte puhun kuulemma puhun englantia paljon paremmin kännissä, toisaalta aiheet ovat ehkä vähän surkeampia.

itte näköjään kirjoitan paljon paskemmin kännissä.

kuumottaa, kaveri houkutteli ajatuksella sosumaseista menemään työkkäriin ja keskiviikkona on aika ja kuumottaa vitusti

Mee töihin homo
Huomenna vaan kävelet työpaikkaan

hä?
>ajatuksella sosumaseista menemään työkkäriin
nyt en ymmärtänyt?

hello

Hello mister Lenin

privjet, igor

Noni, alle postimerkin kokonen 512GB SSD 1,500/900MB/s luku/kirjotusnopeuksil.
engadget.com/2016/05/31/samsungs-new-512gb-ssd-is-smaller-than-a-postage-stamp/

Tapasin jonkun homo seksuaalisen assburgerin tänään

Ottiko perseeseen?

En mä oo perspurilainen

Ryssä tulloo
theguardian.com/world/2016/may/18/west-russia-on-course-for-war-nato-ex-deputy-commander
>His scenario is specific, naming Latvia as the first of the Baltic countries to be invaded, in May next year.
>He said Putin could invade the Baltic states and then threaten nuclear action if Nato threatened to intervene.

proofs?

>viimeiset viikot väsyttänyt niin paljon että ei edes pysty pelaaman pelejä tai katsomaan sarjoja

Ihan varmana anaalisyöpä. Soittakaa Eppu Normaalia hautajaisissani.

tai ei mitään sittenkään
>VENÄJÄ HYÖKKÄÄ! OSTAKAA MUN KIRJA MINKÄ KIRJOTIN SIITÄ!
>IHAN TOSI JUTTU!

ja hintaa yli 9000 erkkiä

tätä ollu jo pari vuotta
ei se mitään syöpää ole, oot vaan sekasin päästäs! helpottiko?

Paskapuhetta enkä usko

Eletään me kyllä aika taikuus ajassa. Eteenpäin teknologia! Eteenpäin ihminen!

Kuhan nyt ei vaan kuoltas sille tekoälylle

Jotain tota luokkaa varmaan aluks juu, mut kohta tollanen on jo vanhaa teknologiaa.
>lol, sulla ei oo 512PB muistikorttia sun korvassa?
>vittu mikä luolamies

Varmaan aikaa villiä kyytiä täs seuraavat 30-40 vuotta, kun tekoäly valtaa työmarkkinoita ja pitäs miettiä jotain duunia kaikille niille siwan kassoilla ahertaville lukiolaisille.

Älä huoli, kyllä kaikille on tilaa pyyhkiä ruokapalkalla kaiken omistavien perijöiden perseitä. Ja tyhmä kommunisti on jos enemmän haluaisi.

Tai sit koneet tekee työt ja ihmiset vaan chillaa. Raha voitas heittää roskikseen

Sitku saatas sellaset itseään ylläpitävät ja lisää koneita rakentavat koneet, jotka hankkis ite viel siihen materiaalit, niin ois aika jees. Pitää vaan toivoo, et ne ei tajua alkaa kapinoimaan meitä vastaan. Ois niinkun alko apu apustajat sit joka iikalle.

Kerroppa noin asteikolla 1-10 miten todennäköiseltä vaikuttaa, että kaiken omistavat ihmiset haluaisivat jakaa muillekin?

Niin siksi maailma onkin vielä täynnä diktaattoreita ja yksinvaltiaita jotka omistavat kaiken valtiostaan. Eiku ainiin.

Maailmassa on pieni määrä ihmisiä, jotka omistavat noin kaiken ja suurin osa ihmisiä, jotka eivät saa palaakaan tästä eivätkä tule ikinä saamaankaan. Saa olla ihan vitun naiivi ja tyhmä, jos luulee että teknologinen kehitys tulee johtamaan johonkin utopiaan jossa kaikilla on kivaa, ilman ihan vitun suuria muutoksia ja todennäköisesti väkivaltaa.

megajutkut isrealista omistaa vittu kaike

Mikä ois hyvä tapa tehä itsemurha?

Itsesääli

? En y,,ärrä

En tiedä. Näännytä itsesi hengiltä.

junan alle jollain isolla asemalla, että on paljoa katsojia.aivan vitun siisti tapa lähteä ja tuhota monen lapsen ja naisen elämä samalla, pääsee uutisiinki vittu

tapa ittes

Haulikossa suuhun on paras onnistumisprosentti.

Oispa kaveri

terveöhydys mitä kakkille kuluu?

aika paskaa jtp

>
hirttäytyminen, katolta hyppääminen ja junan alle jääminen on aina trendikkäitä

En suosittele.

Hae hoitoa kun siihenkin laitetaan saatana miljardeja euroja. Vittu.

Varmaan se klassikko meme että sujautat pään rautalankasilmukkaan ja sidot toisen pään parvekkeen kaiteeseen, sitten pikaliimaat kädet poskiin kiinni ja hyppäät ja se näyttää siltä että revit oman pääsi irti.

sehän harminm lista ota tuosta karrala apu apustus

ei kantsi tappaa itteä ku äitille tulloo paha mieli

hello finland

howdy

terve yhdysvallat

Neekerin syntyessä pidä pöntöstä kiinni, purista perseestä ja anna paskan valahtaa pönttöön. Sitten vedä paskapönttö ja toivo, että juuri pää edellä perseestä syntynyt neekeri tajuaa kuolla.

tapa ittes

Niksipirkkaan!

neekeri

Suvakki

Ence tais nyt siis päästä Dreamhackkiin.

6 viikkoa ilman viinaa ja vieläkään ei tunnu hyvältä.

Oi milloin se alkaa?

kiitos karajala apustaja

Silloin kun alkaa perustamaan henkisen hyvinvoinnin muuhun kuin pelkästään raittiina olemiseen.

Ite vedin kolme päivää ilman ja sit aloin taas ryyppäämään ja nyt tuntuu ihan hyvältä.

APU A MUN TALO LINNASSA ON MURRE VARAS!!! SE TAP PO MIE APU APUSTAJA TÄDIN PUKKOLLA KATRI MUN APUSTAJA EI TEE MITÄÄN SE VAA MAKKAA MAALLA!! TULOO VERIÄ JA MUST A TUNTUU ETTÄ MURRE VARAS TULEE PORTIAAT YLÖS JA TAP PAA MUT SIT PUKKOLLA

ei hättä kuomaseni mijä soetan virkka alta apu apustajjan

huorat haluu rahet/lapsen-->rahet

ei toho kannata ees alkaa

ps oispa tyttöystävä vieläki

KITTOS ANO NYYMI KAVERI APUSTAJA toiveitavast virkka vallta apustaja miehet pittää kiirettö!!

No voiiii paska.

Eivät pidä kiirettä. Tulevat kun pääsevät t. Kikki hiiri

Okei nyt pelottaa, mitä vittua?
Kuulin yhtäkkiä vasemmasta olkapäästä 'krits läts' ja sitten kauhea kipu ja nyt se alkaa koko käsi turtumaan

ei vittu tän mä teen sitku päätän lopettaa elämisen yrittämisen

t eri

Päivitys nyt koko käsi meni pois toiminnasta, kirjoitan yhellä kädellä, soitan läkärin

kato tää oikeest nyt hommaat kavereit, mee vaik airsoftaa, sielt saa helpost kamui
sit hengaat niitten kaa ja perustat elämäs siihen et odotat innol et pääsette taas hengaa

rikki o
amputoi

mut oikeest kuulostaa et verosuoni poikki tai pahemmas tapaukses poissa paikoltaa

On mulla kavereita, oikeastaan hämmentävän paljon. Just tulin sellaisen luota ja se ois tarjonnu lonkeroa mutta en ottanut.

Mutta kun tekis vaan mieli viinaa kun kännissä on mukavaa, kännissä kutkuttaa.

miks sit haluut olla selvä

mie en tajuu

>kahdelta yöllä salille
>salilla porukkaa

vittu ei koskaan saa olla yksin

Menit liian aikaseen.
Kokeile neljältä.

>preorderannut Overwatchin
>pelannut sitä julkaisusta lähtien melkein 24/7
>luule olevani edes vähän hyvä siinä vitun pelissä
>kaverit yhtäkkiä päättää porukalla ostaa sen eilen
>tietenkin pelataan groupissa jatkuvasti
>spectatee niitä vähän väliä
>ne ovat kaikki pelissä ihan 500% parempia kuin mää koskaan voisin ees toivoa olevani
Mitä helvetin vittua, miks oon niin huono peleissä?

>>preorderannut Overwatchin
Menit vikaan heti kättelyssä. Vain itsemurha voi enää auttaa.

Kappas kappas. Bilderbergin orgiat on 9-12.6 SAKSASSA. Siellä Dresdenin kaupungissa juhlivat ja nauravat orjille paskaisia.
Toivottavasti joku jihad-klaani tulee ja räjäyttää koko paskan ilmaan.