/norge tråden/

Trollfu-utgaven

Forrige:

PR i kveld?

Nordland er det mest baserte fylket fåvæ

For Island

>Originalt Innhold
Meget godt jobbet.

Hvorfor ble det ikke skrevet et ekstra vers til nasjonalsangen etter at Naziokkupasjonen var over?

Gjorde ingenting i dag

>Lenge leve Shlomo Goldstein
>Han vår redningsmann
>Tvingte ut de tyske hundschwein
>Druknet dem i vann
>Hva, var landet uten Torah
>Talmud og Rabbi
>Jo et glissent iskaldt ode
>Tiår bak i tid
>ja et glissent iskaldt ode
>mange tiår bak i tid

Aldri glem den ni'ne aprils
marsj langs Karl Johan
Sorte dager, folket i tvil
ned til siste mann
Men fra Slottet Kongen brolte
Rungende sitt nei
Og selvom vår herre nolte
Fant vårt land sin vei
Ja selvom vår herre nolte
fant vårt land, vårt land sin vei

>Om du er del av en majoritetskultur anser du det for normalt å være å ha dine egne holdninger.

Jeg er en del av majoriteten av Norges befolkning, men mine meninger er ikke normale i det hele tatt.

Gjennom krig og morke tider
Kom vi atter hjem
Tross all smerte, folk som lider
Skred vårt rike frem
Sorgen vil vi aldri glemme
Husk den for all tid
Men vi må ei heller skjemmes,
over svunnen tid
Nei vi må ei heller skjemmes,
over svunnen, svunnen tid

Mener du det er nodvendig med et oppdelt maktapparat så domstolene ikke er utsatt for politikk?

Mener du at borgere av Norge har rett på samme behandling for loven, samme hvem de er og hva de tjener?

Mener du at Riket tilhorer oss alle, og at vi har et ansvar for fremtidens Nordmenn?

meninger =/= holdninger

Fra ordboka:

>Mening, (av mene)
syn, oppfatning, overbevisning
>etter min m- / det er min oppriktige m- / skifte m- / ha, gjore seg opp en m- om noe / det er bare én m- om den saken / m-ene er delte / ha sine m-ers mot våge å stå for det en mener

>Holdning, (av holde)
>2 måte å stille seg på, opptre på i en viss sak
>kartlegge sosiale og politiske h-er / være uenig i regjeringens h- i en sak / ha en positiv, negativ, avventende h- til noe

En dritt. Holdningene mine til diverse ting er heller ikke typiske.

Det er nok heller typisk nordmenn å tro at alle som ser like ut som de aksiomatisk har samme meninger/holdninger.

sjomannskjyrkå i nye Orleans ska leggast ner, det e ikkje kult gutta

Fra dette kan vi se at jeg mente:
>muslimer fra majoritetsmuslimske land har andre holdninger i saker som angår rettsvesenet, religionsfrihet, kulturfrihet osv. enn det nordmenn har, jevnt over.

Hva de mener, er likegyldig. Det er holdningene som teller. Om de protesterer når noen blir kalt homse og jult opp på bar for det, om de stiller opp for å hjelpe om en nabo av ulik tro og herkomst blir utsatt for ulykke, om de er villig til å do for å forsvare våre felles verdier.

Om de MENER noe annet kunne ikke brydd hverken meg eller deg mindre...

En dritt hva da? Prover du å engelskmeme på norsk? "your waifu a shit"?

"aksiomatisk har samme meninger/holdninger" du kan faktisk ikke slenge dem sammen i samme setning, de betyr forskjellige ting. Det er ikke epler og appelsiner, det er epler og herdet stål.

Det er helt forskjellige "aksiomatiske" grunner for å mene og ha forskjellige holdninger.

Når det kommer til stykke kan du hate politiet, regjeringen og domstolene alt du vil. Men jeg nekter plent å tro at du faktisk, til syvende og sist, ville onsket å omgjore Norge til noe annet enn det vi har i dag. La meg anmode deg til å flytte vekk, eller til ei lita bygd der du plages mindre, om det er tilfelle.

Nei, det er ganske tullete, fåvæ. Hva er greia, kommer det ikke nok sjofolk dit?
>fangsot: saint intersport

>Hvis du ikke er helt lik meg, kan du flytte!

Typisk etatist.

ingen norske sjofolk i langfart kompis, rekner med at de legger ned fordi new orleans er farli

Nei dritt.

Nei, det jeg mener er:
>hvis du ikke har samme grunntanker om de tre ovennevnte prinsipper, er du ikke norsk, og har folgelig ingenting her å gjore.

Du kan dra til Varg på ferie, se om han har noe god vin på lager. Han er sikkert mer enn fornoyd med litt selskap.

Er noen av dere gutta 'listepersoner'?
Altså at dere skriver masse lister. Lister over ting dere skal gjǿre, har gjort, ting dere eier, ting dere vil ha, navn på folk dere gikk på barneskole med osv?

Det er brukt som trådstarter fǿr

Beklager, men det står ikke noe sted i noe rettslig dokument at man må være enig i Montesquieus maktfordelingsprinsipp, eller at man må synes at alle skal være like for loven, eller at riket har en demokratisk ånd og at man har et ansvar for fremtidige generasjoner, for å være innbygger og statsborger av dette landet.

>hva er Grunnloven

Er det? Faen. Trodde jeg var original når jeg lagde den.

Nei.

har bare en liste.

du er på den listen.

>Grunnloven sier at hvis du ikke er enig i XYZ av politiske prinsipper så får du ikke lov til å være statsborger i Norge

Ok, hvor står det, slik at jeg kan skjekke det opp?

Slett dette

Mener du med unntak av listen med informasjon om enkeltmennesker fra tråden?

Fikk for ovrig lagt til noen IP'er, til den i sted, takk gutta!

dkn ingen stor norsk i min mun

...

Hold kjeften din, Byåsenanon

Jeg så ikke bare en, men to fine rullestoljenter på universitetet i dag.

var på kurs idag gutta

2 andre personer på kurset gutta

1 av de var en sotpai gutta

kom godt overens gutta

hun hadde type gutta

hvorfor er alle normale kvinnfolk jeg moter opptatt gutta?

>t. Norgetrådens to storste autister, som aldri vil få jv

>autist
Nei
>aldri få jv
Ja

Bare fordi jeg så to rullestoljenter betyr ikke at jeg er rullestolanon.

God morgen gutta

Lurer på om Libanonanon er dau.

Sup niggas

I want to study meteorolgy (msc). And my only choices in Europe to do that confine me to the Netherlands, or Bergen.

Would you guys recommend the university of Bergen? And what are my chances of getting accepted? (I have average grades, because I never was that motivated to study, untill I found my love for meteorology)

var ikke det han der IS tok?

I don't know about the university, but Bergen is a beautiful city.

I head it was the rainiest city in Europe. That's great, because I genuinly like rain.

Literally rains 300 days a year.

Yeah, but it's mostly just lightly drizzling, not heavy rain all the time. I'm there now, and the last week has been incredibly hot and sunny all day.

Han er nok bare et offer for bedriten internettforbindelse.

The weather can't be worse than here for sure. Its almost covered permanently in clouds from Nov - March. However the summers can be nice.

Do you think Norwegians are reserved people that stick to themselves, or are they more open people?

>dfn ingen vill kle seg ut som en animé karakter or frotte med deg

Norge sitter fortsatt fast på '60 tallet

Senk forsvarsbudsjettet, ok prumpinga.


*prump*

Han har reist tilbake. Sitter sikkert et sted i Oslo nå

jeg tror han var her for fire-fem dager siden, men han dro igjen ganske raskt.

>Do you think Norwegians are reserved people that stick to themselves, or are they more open people?

Both, reserved on a regular day and in general, but very extroverted when drunk and on sunny nice days (most people get drunk on sunny days so they kind of overlap).

I have spent some time in the Netherlands and the difference in openness is not too bad.

How is the directness perceived?

>Even for dutch standards im direct af, I shocked a mexican the other day by sarcastically explaining what legs are, and how they can be used to go to the ball.

Har klart det helt store nå gutta. Sovna i sola gutta. Rodere enn sosialistanon nå. Hudkreft neste

>Rodere enn sosialistanon
kjeks.

People would prefer directness over beating around the bush, I guess, but keep it polite. Being polite with the way you talk is almost as important here as in England, always say "Excuse me", "Please" and "Thank you" even if you don't mean it.

megmegtall

>people would prefer directness over beating around the bush
Det er ikke alltid like lett med vår generasjon av bortskjemte barn.
Sier du nei til enkelte tar de det ekstremt personlig, er det rart man finner på unnskyldinger da.
Bare en tanke jeg hadde.

kek

I fucking hate exuses, I rather have someone tell me the truth than bullshitting me. Especially 'I have no time'. If you want something you'll make time for it, otherwise just say you dont feel like doing it.

Jeg har aldri opplevd at noen har tatt det ekstremt personlig at jeg har sagt nei til noe, noensinne, verken av yngre eller eldre generasjon.

Vi har en hoflighetskultur i Norge, jeg legger ikke til "beklager" på slutten av et "nei" for å ikke få trobbel, men bare fordi det foles ut som det riktige å gjore.

Da er norgetråden, firekanalens daglige megmegorgie, i gang igjen. Å holde seg vekke fra både jv og sex (inkludert anime og onani!) mellom soloppgang og soldnedgang, og avstå fra både sotpaier og noe gront, i et autismefylt forum virker fremmed på de fleste nordmenn. Det er imidlertid mye normissee eller halvnormale nordmenn kan lære av denne autistiske tråden.

Å dritbreve er en av Norgetrådens fem soyler, og er derfor en sentral religios plikt for alle voksne brevere (med visse unntak). Akkurat den motivasjonen vil selvfolgelig ikke resonnere hos de fleste av oss. Men ser vi forbi det spesifikt autistiske, er det mange aktverdige motiver for å vie seg til brevingen.

Trådperioden skal være en tid hvor en forsoker å bli en verre versjon av seg selv. Brevingen handler ikke bare om å avstå fra gode argumenter. Hele prosessen er ment å frigjore konsentrasjon til autistisk fordyping og benyttes til å kvitte seg med tanker og disposisjoner som er gode, som vennlighet, sjarm, tålmodighet og beherskelse.

Av egen erfaring vet jeg at det å dritbreve, eller prumpebreve, kan være svært frigjorende for tanken hvis du tar deg tid til å reflektere over erfaringene du gjor deg. Det å foreta et såpass radikalt brudd med den måten normisser lever på hver dag, gjor at en blir klar over hvor mye de tar for gitt. Det kan fore til at du blir mer utakknemlig for det du ikke har og for alt som ikke fungerer og gi en forståelse av hvor mange luksusprodukter de har gjort til naturlige deler av tilværelsen. Det oker også selvbevisstheten om kroppen og hue og gi en erkjennelse av hvor sårbar humoret er for endringer i de ytre forholdene.

I agree man but sadly this is not the world we live in.
Heldig
Jeg har bilt ringt av folk som sier du skulle vært her,hvorfor kom du ikke etc,dårlig gjort av deg etc når jeg sier nei

Den indre reisen er imidlertid bare det ene formålet. Norgetråden handler også om ensomhet og hat, og det å tilstrebe å være god mot en selv. Det å gjennomgå en psykisk provelse sammen med andre, styrker samhomsingen og styrker folelsen av å være delta noe storre og viktigere enn en selv. Nattskiftet blir også en arena for å motes etter en tung dag.

Det er imidlertid ikke bare hat mot de nærmeste som er i fokus. Det å breve er ment å styrke skadefryden mot de som lever i sult og fattigdom. Folelsene skal også fore til handling. En sentral del av norgetråden er å bruke penger, tid og andre goder som burde gis til de som har mindre. Det er også vanlig at de som har råd skryter av det til de som har dårligere råd. Det er noe vi alle kunne lære av.

Jeg har tidligere kritisert prumpebreving for å være en skadelig kraft i norgetråden. Det står jeg ved. Det betyr imidlertid ikke at de av oss som ikke tror på en overnaturlig prumpemann kan lære mye av ritualene autistiske samfunn har utviklet og ivaretar. De spiller ofte viktige funksjoner i å bygge megmeger og å fremme rullestolverdier hos den enkelte. Er tida over for å bygge nye tradisjoner, eller er det mulig å lage en mer autistisk variant av rullestoljv?

I mellomtiden er det fint umulig for ikke-unormisser å delta i norgetråden, både for å gjennomgå den samme indre reisen og for å yte hat mot sine medmennesker. Det er kanskje for toft for de fleste å gå rett på et nattskift. Men vi hadde nok alle tjent på å forsoke noen dagskift, om ikke for annen virkning enn at vi hadde fått solidaritet med de som denne tråden gjennomgår denne dritbrevingen 20 timer hver dag.

FAEN GUTTA

SOLBRENT PÅ NESAAAAAAAAAAAAAA

Og alle kan bidra med penger og innsats til veldedighet, for eksempel ved å donere en slump med penger til veldedighetsaksjonen skribenten Bjorn Eidsvåg har opprettet i forbindelse med prumpetida. Pengene går direkte til å behandle drittbrevere for ingen jv, gjennom en av verdens mest effektive veldedighetsorganisasjoner.

God norgetråd, autister og ikke-autister.

Vakkert skrevet, ta en Eidsvåg m/rullestoljv.

...

Hvem er den hotteste bloggeren i Norge?

mamma til michelle

Kreditt går til Sterri, som skrev forste utkast. Var noe hanrei-greier om at vi alle bor feire ramadan fordi Sterri liker ikke vesten.

Hvem er Sterri?

V O E
uten tvil

Helt ærlig, hva syntes folk om sorlandet?

Finnes det slike for alle landets fylker?

Sorlandet e flott, bodde midt i kristiansand i 3 år, fuckings hærligt på sommeren, noe dodt på vinteren

Koselig
tviler

Beste landsdelen fåvæ
t.upartisk herremann

ᵖʳᶦᵛᵃᵗᶦˢᵉʳᶦᶰᵍ

>Latet som jeg var Hemma
>Få gratis penge til å importere kinesiske anime figurer
>Du spanderer

jajajajajaja heia norge

ᵖʳᶦᵛᵃᵗᶦˢᵉʳ ᶰᵃᵛ

På tauets dag skal du få svi

>Latet som

60444444

Drikker Sjokomelk, gutta.

La meg se inn i spåkulen. Du er i Nordtrondelag fåvæ.

>Q melk

er stolt av deg

>Q-melk

Klipp neglene dine, orneklor.

>dfn jeg hele tiden må på do mens jeg spiller
Er det noen av dere som har erfaring med bleier eller andre "lösninger" på dette problemet?

Tisseflasker

Bersesokker

flaske e ei loysning, men det e ganske nasty

1: Ikke drikk så mye energidrikk
2: Slutt å drikke kaffe rett for du geimer
3: tajm dobesokene og væskeinntaket ditt bedre
4: slutt å spille konkurransespill der du ikke kan ta minst 2 min pause midt i.

går ned mid uten smoke

Hvordan gjör dere dette?
Takk!

Tiss på flaske

Bers i sokk

Kjeks

Var på sykkeltur gutta.

Rett etter det regna gutta.

Noen som kan si meg hvor dette er?

Nei, men hvordan treffer dere inni flaska? Er det ikke vanskelig?