Sverigetråden - tåhåupplagan

...

Other urls found in this thread:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=6448946
youtube.com/watch?v=WGuTzmuVfOo
youtube.com/watch?v=Mh0KdhDzYp4
twitter.com/NSFWRedditVideo

>ETHNIC SWEDES

Först för Islamiska Staten.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=6448946

>man inte ens SR förmår ljuga om de ensamkommande "barnen" längre

>Släng ut varenda äcklig jävla rasfrämling då.
Ursprung spelar ingen speciell roll för mig, världen globaliseras och "raser" kan fara och flyga såvitt jag bryr mig. När jag talar om "väst" som koncept menar jag inte stormisens våta dröm utan sekulära och säkra platser.

Frågan är var vi sätter gränsen för "medborgare" och "person som vill lägga landet under fientlig makt".

Den fria tanken är ett vackert koncept men vi börjar närma oss ett vägskäl: ska vi hålla oss till principerna om fri tanke och riskera att den fria tanken förgör sig själv, eller ska vi frångå den och försvara den (givetvis med risken att staten inte ger tillbaka den)? Är det krig och en snubbe som håller på fiendesidan står med en megafon och försöker rekrytera soldater för fiendesidan är det inte konstigt att han stoppas. Eller ska man säga "Öpp öpp öpp, fritt ord råder!" och låta honom fortsätta? Kan man fortfarande betrakta honom som en del av "oss"? Går att fundera över.

>dkn dina vapenskinn för Dödar Golv 2 blev accepterade

Skönt att 2danon slutat breva trådar i alla fall. Det var bokstavilgen 1/2 2dupplagor med en sexualiserad flicka i startbilden. En kaninflicka känns ok i jämförelse med det.

Skatt är stöld.

brevas bara mindre och mindre
snart dör tråden

Kan någon hjälpa mig förstå vad det är jag missar?

Bra upplaga. God natt.

Nedmontera staten.

shit ska du bli rik nu?

hur ser ens skins i kf2 ut?

Det känns mer okej än user som brevade obehagliga 2dupplagor dag ut och dag in. Inte bara "2d", "pedofild".

Ingen bryr sig, häng dig, osv.

>rik?
Tvivlar starkt på det. Kanske ett par extra hundralappar per månad, men jag vet inte riktigt hur mycket man faktiskt tjänar.
>hur ser ens skins i kf2 ut?
Tycker själv att de ser bättre ut än i något annat spel. CS:GO och TF2 sätts till skam om man jämför deras kvalitet med KF2.

Jag vill inte skryta, men jag tycker själv mina skins ser bra ut, men eftersom de är ganska så minimalistiskt designade så kommer de nog vara billiga på Ångamarknadsplatsen.
Här är en bild på den jag personligen (av de 6 dem accepterade) tycker ser bäst ut.

godnatt :3

...

HÄR ÄR VI INTE:

vgh?

Din tråd är marginellt bättre, men kom för sent

Najs najs, nåja blir ju alltid något iaf, om inte annat skoj att ens skapelser är med i spelet.

Inte jag. Jag sa ju "här är vi inte".

>om inte annat skoj att ens skapelser är med i spelet
Det var faktiskt huvudanledningen till varför jag skapade dem i första fallet. Att tjäna lite extra pengar är bara en bonus.

H-hej ^_^

Pälsbög ut

detta

>dkn kommer som en häst på min mage
>orkar inte gå och duscha direkt så ligger kvar någon kvart
>börjar svida som fan

V-varför svider min sädesvätska?

>hata på Disney

magen måste härdas, jag har kommit på min mage i 10 år nu, aldrig torkat bort.

Det torkar ihop och drar i huden.

>pedofil hatar på zoofil

Sova j/n? Måste gå upp 9.

Stanna uppe 42 minuter till

Ja. Annars kommer du bara ångra dig.

Stannar uppe 21 minuter till då.
420 är min captcha, rök den fikusar.

JAG ÄR ARG

Över vad?

Varför då?

KVÄÄÄ varför är inte världen snäll?

Läste trådar på /r9k/ och /soc/

Dricker kaffe favä

Louis Wain, bra smak på kattkonst favä. Hans konst är jätteintressant för att man kan se schitzofrenin utvecklas i den. Din bild relaterad.

Men klockan är snart TVÅ på NATTEN?

vad är problemet?

Ska lägga mig snart
MEN FÖRST MÅSTE VI PRATA OM PARALLELLA UNIVERSUM

Klockan är snart TVÅ på NATTEN?

>Hans konst är jätteintressant för att man kan se schitzofrenin utvecklas i den
Det där är kontroversiellt dock

se donnie darko favä

Jaha, och?

Intressant, var kan jag läsa? Tycker det ser självklart ut, därför jag accepterat det utan närmare eftertanke.

Nej, du förstår inte, user
Jag måste prata om parallella universum så jag kan bygga upp fart i 12 timmar

Fejkade han det?

kärlek är skit, låt er aldrig luras. Gräset är alltid grönare på andra sidan. Har prövat på nbögslivet nu.

Klockan är snart TVÅ på NATTEN?

Vad sägs om 28 dagar 6 timmar 42 minuter 12 sekunder?

Står lite om det på wikipedia

SE PÅ MIG

har ni saknat mig?

Ska ta en titt så att jag inte sprider falsk information favä.

Inte än. Försvinn ett tag till så vi kan sakna dig bb

Okej så han hade möjligtvis inte schizofreni men absolut så att han hade psykologiska problem som gick utför. Det känns troligt, tycker att det är ganska uppenbart på bilderna att något ändrats i huvudet.

>brumbrum.gif

Sämsta fotoaffäraren i tråd1

Kan du sluta skrika tack, du väcker min frus son

Kan du bara gå och lägga dig redan? Jag kommer få en astmaattack om jag måste fortsätta skrika så här.

>min frus son
försiktigt nu

Men jag har ju DRUCKIT KAFFE klockan TVÅ på NATTEN?

Ska vi se om vi får någon på kroken gossar?

Ja, så kan det nog vara. De viktiga punkterna är väl att han tydligen fortfarande ritade verklighetstrogna katter sent i utvecklingen av hans sjukdom, och att han därmed uppenbarligen inte helt och hållet hade tappat verklighetsuppfattningen, och att det hur som helst inte är känt i vilken ordning teckningarna ritades. Visst, det kanske verkar rimligt att de ska ha ritas i den vanligtvis nämnda ordningen och att det ska ha skett parallellt med mental försämring, men det är ju just där problemet ligger. Det kanske bara är ännu ett fall av något som "omöjligtvis kan vara ett sammanträffande" som ändå är det.

Kan du sluta skrika tack, du väcker min frus son

jag vill att hon åker brum brum sittandes på mitt knä

För trött för att kolla vidare, men ska göra det imorgon för jag gillar verkligen katterna. Tack för info.

Menar du den "ökad experimenteringen" så står ju i och för sig att det heller inte direkt tyder på någon slags nedbrytning. Han målade tydligen helt vanliga katter ända tills hans död. Säger inte att han inte hade psykiska avvikelser, men hans konst reflekterar nödvändigtsvis inte den avvikelsen.

får alltid en varm känsla när folk blir avtryckta av söta flickor :3
och det söta klagar man ju inte på precis ^^

Nej ska vara uppe till klockan åtta favä

Breva originalet

Visste inte detta, ska sluta sprida den faktoiden.

>dkn för ung för tung motorcykel
>dkn för kallt land för att åka året runt

...

vroom vroom haha

är tiden inne?

Hur gammal? Är det inte 18 som gäller? :^)

...

>ställer mig på vågen
>strax över 100 kg
okej jag är oficielt för fet
bara ta mitt liv antar jag

24 i hanrejland(Sverige)

Hur lång?

FÖ FE FÖ ET FU
Men inte FÖ FE FÖ AT GÅ NE I VI

Mutex holwa vorel cirwa!

183
ska fundera på det

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=WGuTzmuVfOo
>det slutet

youtube.com/watch?v=Mh0KdhDzYp4

>all brumbrum borttaget
men fy vad elak städare

vad är det med brumbrum som städare hatar? är precis som all annan 2d brevning. är inte ens sexuellt på något sätt

Det finns en anledning att man bara får breva en bild per tråd. När man undviker den detektion som finns för att förhindra detta så bryter man mot den anledningen.

misaka är inte ens en hanrej. muz1 är bara lack på misaka och sprider ett falskt rykte.

>städaren rövsprängd nog att ge mig en kvart i hörnet för en 90graders och en upp och en 180graders brumbrum
fy fan, vad är det här för PK-bräde? har svt fått en egen nattstädare? Om detta brev blir borttaget betyder det "ja".

buhuu :(

kränkt favä

Det är väl dock typ like mycket mot reglerna som knattebrevning isf? Variationer på samma grej.