Moteutgaven
Forrige: Offisiell trådmusikk: youtube.com
/norge tråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
strawpoll.me
youtube.com
vgtv.no
dagbladet.no
youtube.com
youtu.be
twitter.com
sweden is better fuck u
En ukjent user med moteriktig piksel-genser, oversized cargopants og to-delte ninjasokkesko.
youtube.com
Spring/Summer 2016
Kvifor kan ikkje eg hoppe når Judy Hopps?
Gutta, den siden her er gull.
hel-looks.com
> autister forsvarer uironisk dette
youtube.com
> autister tar ikke Yung Lean referansen en gang
Ukjent modell bærer Lanvins SS2016-kolleksjon under moteuka i Paris juni 15.
>han har faktisk hört nok på young lean til å kjenne igjen referanser
huggorm sier heng deg.jpg
Her ser vi noen frekke sko, sammen med de velkjente kortbuksene, en trekvarts jakke og kjortel (!)
Har du noen bilder av fasjonable piratbukser?
Stem på hva dere synes om de norske skriftspråkene her, gutta
...
NORSK er skriftspråket.
NYNORSK/BOKMÅL er målformene.
Lær deg forskjellen för du slenger pondusen din rundt omkring.
Ikke lange nok.
Þat kannk átjánda,
es æva kęnnik
męy né manns konu,
alt 's bętra,
es ęinn of kann,
þat fylgir ljóða lokum,
nema þęiri ęinni,
es mik armi vęrr,
eða mín systir sé.
(En attende sang jeg kan,
som aldri jeg lærer bort til
mǿy eller manns kvinne.
Alt er bedre, hva
som én og kun én kan;
sangenes slutt fǿlger.
Bortsett fra for den ene kvinna
som omfavner meg med sin arm,
eller for henne, som sǿster er.)
"jo"
Jeg kjopte forsåvidt kortbukser som går til midt på leggen på Dressmann, men vet ikke hvor fort de skifter sortimentet sitt.
> han trenger å hore mer enn én låt for å ta referansen
Hvordan er det å være tilbakestående?
Er du i det humoret igjen nå, liberalistanon?
>muh hemmelige musikklubb
>yung lean
ærlig talt.
Klart det. Jeg ble bedt om å dele et dikt for et par tråder tilbake, så jeg antar at noen her inne må like dem.
Er omtrent like vanskelig å ta den referansen som å skjonne at jeg mener Johnny Cash om jeg referer til den sortkledde mannen i musikksammenheng.
Men bare fortsett å vær stolt av kunnskapslosheten din, homo
Vurderer å stemme SV fåvæ
Jeg tar naturligvis referansen til Johan Kontant, men hvem er Yung Lean?
Ingen tar Yung Lean referansene dine fordi ingen med en Planck-meters musikksmak horer på Yung Lean din skinkerytter.
fint og flott, user. synes de fortjener å ha et stortingsmandat slik at vi fortsatt kan more oss over utspillene deres
Urk. Folk som deg er grunnen til at jeg aldri gidder å "sette meg inn i" musikk. Dere er så elitistiske over mindre nyttig og enda mer splittende kunnskap enn tv-slaver, at jeg får helt mark.
Jeg gjentar
>muh hemmelige musikklubb
det er faktisk ingen som synes du er kul.
Megmeg-rap som florerte på kanalen for en stund tilbake
youtube.com
> antyder at jeg horer på det
Det er bare et megmeg, du viser bare hvor ny du er
Så bra. SV er et undervurdert parti som kanskje ikke har fått den respekten som partiet fortjener de siste årene, og flere fremragende skikkelser i det norske samfunnet er eller har vært medlemmer i SV, deriblant den kjente og kjære forfatteren, historikeren og sjakkspilleren Hans Olav Lahlum. Det viktigste er imidlertid å få H og FrP ut av regjeringskontorene, så får den nye partikabalen komme i andre rekke.
> t. sjakkanon, rullestolmannen, den notoriske big mac-breveren og supremautisten H. O. Læhlum
Jeg er ikke Lahlum, men noen ganger skulle jeg ǿnske at jeg var ham. Han virker som en særdeles interessant og vellykket person på alle måter.
Nå tror jeg jaggu jeg legger meg. Har blitt vel seint de siste ukene, så greit å PROVE å komme seg i lage igjen.
>ikke at jeg har noe å stå opp til.
Skaff deg et talent. Selv om du er legitimt autist, kommer allmenheten til å elske deg
...
sov godt da user
Jeg vil ha en anime inni meg gutta, hvordan oppnår jeg dette gutta?
h-hva?
todimensjonalt rumpeknull
Jeg vil ha seksuelt samkvem med en animejente.
Det snor på Roros gutta.
Ser dere på stænlikoppen gutta? Finale gutta. 3-1 i kamper favor Penguins. Sharks leder 3-2 med én omgang igjen.
Nei, liker ikke amerikansk fotball.
Nei, jeg kastet bort nok tid på å se på sport da jeg så Paris GCT for noen timer siden.
Hva er straffen for å drepe måker og/eller knuse egg i hekketida?
>gått fra BMI på 19.5 til 23 på ett år
Er jeg blitt tjukk gutta?
Jeg la på meg 15 kilo på et år etter at jeg flyttet for meg selv. Det kan alltid bli verre kompis.
Mangur fær tað,
ið öðrum er ætlað,
men eingin fær tað,
ið öðrum er lagað.
*sniff, sniff*
Hva er det som lukter? Jeg tror det er jentetissen jeg vil stikke guttetissen min i senere i dag!
Hva lukter en jentetiss?
Mye folk som skal fly i dag gutta
Hvorfor pakker folk så jævlig tungt gutta
Hva faen skjer med å ta med laks til Las palmas gutta
Faen du snoker i bagasjen til folk for, homo?
Skal med flyet som går til Paris kvart over 10 eller noe. Skal sorge for at kofferten er pinlig noyaktig på maxvekten. Ser jeg at du har knust noe så legger jeg inn klage, og kommer og banker deg senere.
slurker i meg litt vann
Det kommer an på jenten, user. En sosialistjente ("frigjort" feminist som misliker personlig ansvar) vil f.eks gjerne lukte vondt, imens en jente som vet å ta vare på seg selv og handler i den rasjonelle egeninteressen til seg selv og sin vagina, gjerne vil lukte godt.
>handler i den rasjonelle egeninteressen til seg selv
Er dere klare, gutta?
Må være her på jobb i 7 timer til så kan jeg gå hjem og runke helga bort.
Fitte om under 12 timer!
Folk putter det i isoporesker, det lukter jo fisk da din gauder.
Hva er en gauder?
Spiller Kommander og Erobre: Generaler: Nullte Time, gutta.
En mot sju gutta. Vant, gutta.
En spokefugl.
Nice. Hvilken USA general?
d e hælj no guutå
god morgen
Hvor ofte "skal" man vaske jeans? Har to par jeg bruker til vanlig, og de vasker jeg kanskje hver tredje mnd. Er det altfor sjeldent?
Jeans skal i teorien aldri vaskes.
Jeg har også intrykk av at de ihvertfall sjeldent skal vaskes. Det fikk jeg også beskjed om på Carlings da jeg kjopte bukse der en gang.
Nå har jeg riktignok brukt samme buksa hver dag i 1 mnd, så jeg burde kanskje vaske den, selv om den ikke er mokkete.
Jeg vasker jeans to ganger i året.
trǿtt gutta
er det innaofr å legge seg nå?
Bare gå over flekkene med mokk med en klut.
God Morgen, Skrillex
Jeans skal legges i fryseren.
Jeans-megmeg
dagbladet.no
>- Her i Norge har jeg lært veldig mye. Jeg har forsokt å bli en salafist, men en liberalist inni meg, sier Krekar, som sier han likevel er pliktoppfyllende til sin religion, men uten å overskride grensene til andre personer.
Krekar er en liberalist!
...
...
Du burde oppdatere megmegbeholdningen din, den der er minst to år gammel.
God morgen!
God dag. Jeg våknet nettopp.
Klekkelige böter.
Vet ikke om folk har blitt idömt fengsel for det, men vi snakker kanskje 10-20 k i boter avhengig av hva du gjor og hvor utrydningstruet arten er.
Dessuten oppnår du bare kort tids fred uansett, måker velger gjerne de samme plassene. Så om du knuser eggene deres, kommer de og reder på nytt noen dager eller uker senere. Om du dreper dem, kommer det noen andre og reder der.
Det eneste du kan gjore er å gjore det mindre attraktivt å rede der de gjor, f.eks ved å spenne opp liner på taket så de ikke klarer å lande, eller ved å sette opp steder de kan rede i nærheten, da snakker vi tårn og påler hoyt over bakken.
Måker er sære dyr. De skvæker og skriker fra morgen til kveld, men skal ikke röres.
Ser på DnD mens jeg vurderer å lage frokost og en kanne kaffe.
>mfn Mullah Krekar stemmer på Liberalistene
...
Noen Bådåddjoanons her som skal på konserten i morgen?
Jeg forlot et godt fǿrsteinntrykk når jeg snublet inn ny leiligheten i går natt og skremte ny romkamerater.
Jeg er dum fåvæ
ja gutta, hvordan ser dagens outfit ut?
hvem konsert?
>Germoney is disgusting me right now
They are worse than Sweden right now, even the cucks in Sweden understood that they need to close the fucking borders.
Er det ikke EM i dag? Hvilken kanal?
>hvem
>outfit
Skaur, Iskald og et par band til på Studenthuset UFO.
tv2
Jeg vasker mine hver uke. Fǿler det lukter fis av dem etter å ha gått i noen dager.
>dfn ingen venner
Da er det bare å få seg noen venner user
Slutt å syt ut å yt!
Gutta, hvor får jeg kjǿpt antibak såpe og mikrofiber kluter?
Finner jeg slikt på coop Extra?
h-hey bros
norway is australias bro r-right