Sverigetråden - Cannabisupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4PpOlO49qRI
dlsite.com/maniax/work/=/product_id/RJ139061.html
a.pomf.cat/rryxyz.rar
zerohedge.com/news/2016-06-09/crooked-hillary-has-3-simple-words-donald-trump
youtube.com/watch?v=GL93m6injfU
nya.boplats.se/om/nyheter/nyheter/westpride16
twitter.com/NSFWRedditVideo

/kent/

/parken/

...

Vad tycker ni om legalisering?

Varför är jag fortfarande vaken?
bara för att lida?
Varje natt kan jag känna mina ögonlock.
Drömmarna jag förlorat.
Sömnen jag förlorat.
Jag kommer få betala för detta i frmatiden

Hur långt tid tar det innan ett nytt id kommer? Börjar vanka av och ann. La beställning i förrgår.

Är pollen relevant?
Länk? Vill rösta

>dkn för varje dag som går så tänker jag att det inte kan bli värre än såhär

>dkn det blir värre varje gång

Pollen var från förra året. Kommer inte ihåg länken favä

Ajdå.

Har någon den där 2Dstrippen med den lilla flickan som inser att imorgon är en helt ny dag fylld av smärta?

bry mig it om de e lagligt eller ej ja hade endå fått tag på de liksom. men att de e så satans dyrt i sverige

>bry mig it om de e lagligt eller ej ja hade endå fått tag på de liksom

...

>den här brevaren

åja de beror på dealer strain osv men man får j alltid ge minst 5-600 för en femma gräs , hasch är ju lite billigare

Canada
Yes

Germany
Yes

France
Yes

Sweden
Maybe

What is Sweden's future?

trettonåring som svarar på egna brev upptäckt

Bra brev ahmed.

>Trettonåring

>Uppe klockan tre på en fredag

>Han stoltserar med att röka

Om ja säger så här, om de är röstning omå legalisera hade ja röstat ja, men går it p typ facebook å tjatar om legalisering. Ja de vore nice men men spelar mindre roll för den som aldrig torskat

ja vet att ja svara p mitt brev glömde tillägga en sak

auttakaa mua:( eli ongelma on että olen jäänyt koukkuun erillaisiin hajuihin, esim pieruun. jos pieru on tulossa niin tungen käteni persehuulille ja teen kämmenestä kupin jonne pieru jää loukkuun jonka jälkeen heitän sen naamalleni ja olen kuin taivaissa... olen kokeillu tunkea myös sormia perseeseen ja sitten sorkkia nenään että haju jäisi pitkäksi aikaa mutta jotenkin siihen tottuu ja enään sit ei haise yhtään joten fiilis laskee. niin päätin kysyä erillaisia keinoja mitä tietäisitte asiani hyväksi?

>Sverigetråden

God natt tråden

E de så att du står på balkongen i regnet o seshar o de e därför du inte kan stava xD Röka weed fan

Sommarlov. Dessutom har väl varenda femåring en smartphone nuförtiden.

ne men vem fuck orkar stava påSup Forums

Är detta Aria?

röker inte själv men jo skiten borde legaliseras

bli vegan j/n?

bokstavligen 13år

Godnatt!

Alla utom du favä.

vem fan bryr sig ens om va ni tycker ni e så fucking autistiska hahaha

Debna tråd måste ju va det bästa som hänt autister sen minecraft

Aja ska dra nu pce å glöm it medicinen:)

Första gången jag skulle träffa en tjej, var när jag var 19, neet och hade träffat henne i en irc kanal

Vi stämde träff vid parken och bestämde oss för att dricka sprit då vi båda var nervösa, jag hade en utländsk polare som jag kunde köpa sprit av, zaranoff tror jag det var

Iaf så när vi träffades så var jag skitnervös och nästan stammade ut ord, började dricka lätt ihop med henne, stämningen livades upp, jag drack mer sprit, utan något att blanda ut med, logiken - mer sprit - mer social

Plötsligt när vi sitter och nästan ska pussas så känner jag mig illa i magen, och börjar spy (turligt nog inte på henne)
Jag spyr som fan i parken, var inget folk där som tur var. Tjejen säger "du verkar inte må så bra, vi kan eh, träffas nån annan gång"

Efter något underligt papp-ljud så lämnar hon mig liggandes i parken och jag spyr och spyr, lyckas kravla upp på en parkbänk för att sova (detta var i januari) så jag höll på att frysa ihjäl. Jag hade tur att det var en gubbe som var ute och gick med sin hund, han skakade liv i mig, sen ringde han polisen.
De kom och tog min sprit, konstaterade att jag var alldeles för illa däran för fyllecell, så jag vaknade upp på tillnyktringsenheten av att en okänd gubbe pussade mig på kinden men blev snabbt ivägschasad av en sjuksköterska som kom för att ge mig vatten.
Tjejen fick jag aldrig svar ifrån igen även efter idoga försök av "snälla svara"
Dagen efter när jag hade kvicknat till så begav jag mig till platsen där vi söp. Fick syn på en liten liten papperslapp, kopplade ihop ett och ett, öppnade lappen och läste orden: "Du var ändå för fet för ett fuck" Jag blev förkrossad och har tröst-ätit sen dess. Detta var för 8 år sen, jag är nu en 4kanal moderator som gör det gratis

Kom inte tillbaka.

Hur orkar man gyckla såhär sent på en fredag

Skakar mitt huvud familj

Hej user. Vad menar du med det här brevet? Har sett dig breva innan.

Söt bild förreten.

Han imiterar >ETHNIC SWEDES tror jag. Och säger att tråden är kass.

god natt sötisar!

God natt, du behöver din sö po-sömn.

...

Vet den donken

Godnatt.

Ska också söposova nu favä.

Så... Bara jag här eller?

Jag är också här

Vad trevligt, vad gör du då?

Bara sitter här och kollar om någon annan är vaken

sätt på lite musik så blir stämningen trevligare :3

youtube.com/watch?v=4PpOlO49qRI

Sätt fullskärm på denna video, kom tillbaka med en åsikt om videon.

Är inte så musik intresserad. Har du några tips?
Han är nog den mest bögiga personen jag någonsin sett.

Är också här
t. tentaanon

...

Godnatt, tråd-

Aa, men vart? Tänker inte betala för porr, så galen är jag inte.

God natt era skruttiga jävlar

Vet inte om det åker upp på nyaa direkt, har dålig koll på sånt. Jag köpte det. Kan säkert följas på /vg/ (/hgg/) och /h/

Men för helvete kom den inte ut för 2 dagar sen? Varför har den inta laddats upp än?
Även om den kom ut just idag så skulle man tro att någon skulle ha laddat upp den redan med tanke på hur hajpat spelet var.

Släpptes för typ 10 min sedan.

Går och lägger mig och hoppas att den laddats upp imorgon då.

Vad är detta för spel ni pratar om?

t. bor under en sten och tråden är min enda kontakt med världen

dlsite.com/maniax/work/=/product_id/RJ139061.html

Ett ganska hajpat hentaispel med en omtyckt animekaraktär. Spelet skulle va ute för länge sen men har försenats gång på gång så det blev lite jagjag över det

2d för alla

a.pomf.cat/rryxyz.rar

tacka mig senare

VAFAN user

Trodde det var en webm, så laddas det ner på datorn

Sluta ge oss virus halv fem på morgonen

Should I play now or wait for the English version tommorow?

Will there be an English version tomorrow already?

The English DLsite has a 1 day delay apparently and I'm pretty sure I remember him saying there will be an English version.

Woaah vi får inte falla av nu


godnatt

>.rar

...

Vad är det för människor som sitter och brevar här mitt i natten på en vardag?

En sån som jag. ;___;

OHAIO

>mitt i natten
>05:59

God morgon

>Natten

>Första man gör på morgonen är att kolla 4kanalen

jvdk

...

...

ajjt jag drar

har iaf ursäkten att jag arbetar

Ses sen, user.

Idag är en ny dag i ditt liv user. En ny chans, ta vara på den!

Du med user :3

...

zerohedge.com/news/2016-06-09/crooked-hillary-has-3-simple-words-donald-trump

Jag tar studenten idag men är för trött för att ens gå upp ur sängen. Jag tror jag somnar om och ser om jag hinner till någon student eller inte.

DKN vet inte om man ska dra hem eller faktiskt gå o ha studentfest med treorna

gå och festa för i helvete

livet blir bara värre härifrån

Veganer torkar ut världen genom sin vätskekrävande diet! Bli vegetarian istället.

Nee vad ska man ha till frukost idag tycker ni? Bröd, gröt, flingor eller bara lite yoghurt?

Gurka är dock finfint pålägg, ser till att osten inte torkar ut på lunchmackor, jättegott till leverpastej.

>Kommuner med högst andel invånare som lever i samkönat äktenskap eller registrerat partnerskap per 10 000 invånare i procent:

>1. Stockholm 27,6
>2. Malmö 19,8
>3. Solna 16,5
>4. Tomelilla 16,3
>5. Göteborg 14,8

Här har ni fredagsmysmaterial.
youtube.com/watch?v=GL93m6injfU
youtube.com/watch?v=GL93m6injfU

>fredagsmys
>ingrid carlqvist

bevis?

Hon gästar inte.
>Avsnittet gick bland annat in på:
>Ingrid Carlqvists samröre med det extremt suspekta ”Gatestone Institute” som har koppling till både CIA och Project for a New American Century (PNAC).

nya.boplats.se/om/nyheter/nyheter/westpride16

>per 10 000 invånare i procent
Du vad?

>strasserister