/NEDERDRAAD/

Berg editie

welkom: échte bergen
niet welkom: vaalserberg

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=augjLZzSA1g
youtube.com/watch?v=TB_FOhlt1Xc&feature=youtu.be&t=388
xnxx
bbc.co.uk/news/uk-england-36550304
twitter.com/SFWRedditGifs

taytay

Animé

/balt/

>dvw je niet in de bergen woont

Wie /16x12/ hier en dus "gemiddeld" als de neuk?

>dvw nooit meer TayTay uitziend meisje zien

youtube.com/watch?v=augjLZzSA1g

Wie /13x12/ hier en dus "klein" als de neuk?

holy shit holland did you steal switzerland's toblerone mountain you've done it now you've really done it now

15x15 hier

15x13

16x12 ;___________;

Godverdomme

youtube.com/watch?v=TB_FOhlt1Xc&feature=youtu.be&t=388

Allemaal millimeter zeker

16x17 oetz
Ikzelf ben lang en mager dus het contrast is groot

14 x 16

Voelt slecht om onder het gemiddelde te zitten

>pizza in de appie bonus
>eet de hele week alleen pizza
wie /hogebloeddruk/ hier?

12x10
hgellup

22x12cm

Ben jij die user die jaren geleden steeds '>dgw 12cm' paalde?

Die van jouw ziet er in verhouding dikker uit dan gemiddeld. Vrouwen kunnen toch geen lengte inschatten.

Waarom is twente katholiek?

>nederlanders

>belgen

30x20

e-penis lengte dan hé

vma

>Hollanders

>friezen

Vriendelijk blijven, jongens. We zullen toch met elkaar moeten leren even in Groot-Nederland.

>west vlaanderianen

ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ’ ὅστις σε ῥαπίζει εἰς τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ kαὶ τὴν ἄλλην·

>hij komt niet uit Eindhoven
lmke pleeg zelfmoord aub

10x6

bloedserieus

...

Geloof ik niks van oetz

I-is Veldhoven ook goed?

Wacht maar tot in Jannah, user

Inches? Bel Wim Holland

>al die vriendelijke koopmannen die mij proberen over te halen om een lening te nemen
neen

EINDHOVEN REPRESENTEER

SUPERBOEREN

Ben jij deze maand al minstens een keer in Eindhoven geweest? Zo ja, keur ik het goed.

Waarom liegen over een kleine lul?

mijn vriendje heeft een penis van 18 cm

Ik zou hem posten maar ik wil geen ban en ook al ben ik meerderjarig zou het verward kunnen worden met kaas pizza

>hij heeft geen suikerpappie die zijn studie betaalt

koek

EIND

...

die van mij heet de overheid

wanneer moet lelgie weer voetballen

hij groeit wel als ge eenmaal in de puberteit komt.
[verklapper]Als het waar is, heb ik medelijden[/verklapper]

>zus en ik zijn geboren in hetzelfde ziekenhuis
>zij is geboren te eindhoven en ik in veldhoven
Waarom is het leven een en al ellende?

maar de rente is HEEL laag mijn goede vriend!

Ik snap dat we op het internet zitten, maar als ik zou liegen zou mijn lul 4cm langer zijn minimaal

HO

Onironisch ooit een micripenis gezien bij jongen in vowtbalteam. Dingetje zag eruit als een eikeltje.

EREN NEUKEN, NOOIT MEER WERKEN!

>(waarschijnlijk) vanaf je telefoon palen

>naar andere piemels kijken
>überhaupt naakt douchen

Hij maakte er eerst vietnamteam van dus ik vond dat ik genoeg had gecorrigeerd

Terug naar Marokko met jou, Ahmed.

Naar Orlando met jou, homo.

Wat is er mis met naar piemels kijken, Faisal? Is gewoon leuk om te vergelijken (zie popularity penisomtrekken vraag)

Ik ben 21. Heb mij er wel al bij neergelegd, moet gewoon een Aziatische vriendin vinden kek.

Was het koud?
Als ik in de kou rondren krimpt de mijne ook helemaal ineen

wat is Draad?

>naar je eigen peimel kijken
>niet je onderbroek verwisselen met een moment dat je er 2 aan hebt

Ja oke, maar naar 1,5 cm?

>popularity

Ya ignorant fuckwit. The netherland's biggest mountain is over 600m high

Do you americans get aroused by saying stupid shit or something? Because there is an abnormal amount of stupidity coming out of your mouths and this would be the only reasonable explaniation

>popularity
thread

Man ik heb een nieuwe telefoon laat mij dit sing vertrouwen maken met 4kinnen

Heeft te maken met de invloed van het bisschopdom van münster en de 80 jarige oorlog volgens mij.

halo is dar imand

Hebt ge hem gemeten ofzo?
Ga maar naar Azië dan. Hier zijn ze de GWP gewoon, alhoewel ge van die Chinezen hebt die enkel met andere Chinezen omgaan

oh, het spijt me in dat geval

oh de ironie

Ik vind hem kankergeweldig, heb je het orginele plaatje?

nieuwvriend aub

hoi nederland
wiet of alcohol

Nee maar ik heb hem toch gezien. Daar viel weinig aan te meten.

net gejost

vma

Small_foamy_beer.jpg

iemand in groningen die vrienden met mij wil zijn
of latijn en grieks bijles nodig heeft

reageer alsjeblieft

wat een ironie toch
iemand helpen om nederlands te praten, terwijl ik het zo haat dat mensen engels praten in de draad

ik ga hem inderdaad niet in het nederlands uitleggen wat draad betekent

Waar op?

Er is in ieder geval één ding dat ik uit je paal haal waar ik het mee eens ben, dat postmodernisme wel redelijk wat betekenis heeft weggezogen door het ankerpunt weg te halen, boven is onder, rood is blauw, 7 is suiker. Mijn kritiek hiertegen is echter meer gericht op het relativisme dat daar onherroepelijk uit voortvloeit wat betreft moraliteit. Een moord lijdt duidelijk tot de dood van een persoon, vrouwenbesnijdenis tot verminking van het lichaam.

>De lijn ligt bij existentiële schade aan je eigen land toebrengen op zo'n hoog niveau dat generaties later er mensen nog last van zullen krijgen.

Het probleem van jouw punt is dat je het hebt over een groep die 'misschien' in de toekomst schade kan aandoen, ze hebben nog niets gedaan en ze verminken ook niemand maar ze kunnen wel schade aandoen aan het land.

Wat is schade aan een land voor jou dan? Is het economisch? Moeten we mensen die economische schade aanbrengen vermoorden? En hoe meten we dat? PPP of gdp per capita? En moet dat ook verdeeld worden over de samenleving? En als we dat doen zorgt het er dan niet voor dat politici dan minder gaan letten op individuen omdat ze uit doodsangst alleen maar met cijfers bezig zijn?

Of is het onze cultuur? Waar komt onze cultuur vandaan? Vooral de Grieken? Of toch vooral de middeleeuwen? Of een soort mix van waarden van beiden? En hoe gaan we toetsen of iemand wel aan onze idealen voldoet? Inquisitie? Of is het ons ras? Moet iedereen dood die ooit gezegd heeft "ja je mag wel met die zwarte vrouw trouwen"?

Lastige vragen, hele lastige vragen, veel ook, het wordt een stuk makkelijker als je je alleen maar richt op directe schade aan een persoon, veel makkelijker te definieren dan een 'volk' (horen Vlamingen daar ook bij? En andere Germanen?). Jij zal mij zo specifiek mogelijk moeten uitleggen wat het nu juist is dat wij moeten vermijden. En dan bedoel ik heel specifiek.

Komt van een groepsfoto van Koreanen denk ik van een andere draad, ik heb er een paar reactieplaatjes van gemaakt.

In sekstermen of in taal?

Ja misschien, ik ga volgend schooljaar naar de middelbare en dan heb ik Latijns en Grieks

IK KOM HIER AL MEER DAN 7 KANKER JAREN. HOE DURF JE MIJ IN GODSNAAM KANKER NIEUWVRIEND TE NOEMEN.

IK HEB GEEN WOEDEPROBLEEM HOOR!!!1111!1!1


KRIJG TOCH DE PESTTYFUSHOERENNEGERCHOLERALEPRAPESTJODENAPENZOOIINTEELDKANKER

Misschien had hij gewoon ongeloofelijk veel en dik schaamhaar

zelfde hier, sommigen onder ons hebben gewoon een bloedpenis

dwz erecties geen probleem, zien er majesteus uit indien maximaal opgewonden, maar zeker in kou of genante situatie, hj kruipt volledig weg (maar omtrek balzak groeit).

Dit is wat men een bloedpenis noemt.

Nee wij waren 10, niemand had schaamhaar. Geloof mij nu maar dat dat ding de grootte had van een eikeltje.

xnxx punt com/video-3b8ly3f/t0mmy_defendi_and_jessi3_colter_2

hierop

je doet te hard je best

loer nog 2 extra jaren

n-nee
taal
ok goed ik kan je helpen
ik had 9.2 en 9.3 op mijn eindexamen

Ik ben thuis!

>De 'dag van de touw' is een Sup Forums meme

Waar waren jullie, waneer de VK een verrader uitgevoerd?

bbc.co.uk/news/uk-england-36550304

niet pesten

Dus hij was een kind? wie weet hoeveel dat nog gegroeid is