/mämmi/

''Tyä hommat,, -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8
youtube.com/watch?v=AW_Cj-V7guQ
youtube.com/watch?v=DMkX4oeNIs8
twitter.com/NSFWRedditImage

>-1 aamua jäljellä

Hui saatana tuntuu siltä että ripulit kosahtaa kohta ulos mun suolesta

Lopeta.

Miten pyytää palkankorotusta? En tunne pomoani oikein hyvin

jämpti käden puristus ja sit vaan sanot että HALUAN LISÄÄ RAHEA

Fug yes! Pääsin opiskelemaan! Nyt kahvii!

MEE TÖIHI

Oon paras *parhailee*

...

Hiton ahdistavaa käydä paskalla kun vessa on täynnä hämiksiä jotka roikkuvat katosta ja vilahtelevat pöntön reunan alta

Miksi siellä on hämiksiä?

En tiedä. Ne kai syö hyttysia jotka syö meikäläistä kun käyn istunnolla

Tein päätöksen, käyn töiden jälkeen hakemassa pizzan kotipitsasta

NO MENE VITTU TÖI_HIN !!11

Katoin että toi tokyo monsteri vois olla hyvä kun ei punasta lihaa jaksa vetää, onkohan toi valkosipulimajoneesi dippi hyvää?

oon paskantanu tänään kolme (3) kertaa, ei ees mitään ripulia vaan siis ihan rehellisiä jöötejä mut taas jotain 2,5kg

lol apua

Tunteeko suomalainen mytologia mitään sateentekijää jota voisi kiittää sateista? Vai onko se osa Ukon toimeenkuvaa?

Valkosipuli on syötävää, mutta suosittelen sitä chilimajoneesia ennemmin.

t. kotipizza pro

Ukko ylijumala

Finnish is such a weird fucking language.

juuh

Miksi kuvittelet ansaitsevasi palkankorotuksen?

Taas paskalla työajalla. Ja ku en saa puristettua loppuja pois. Tuntuu että jotain on vielä mutta ei mikään auta Ärsyttävää.

Varo tai ne tottuvat sun veren makuun ja jättävät hyttyset välikätenä pois.

Mun perse vuotaa verta. Lol apua.

and so is english

Hus hus mene pois jenkki purukumi pakoputki lenkkitossu

Jos on kirkasta ns. tuoretta verta niin erittäin todennäköisesti kyse vain peräpukamista

jajajaajajajajaj no es bueno

Käy jättämässä uhrikivelle uhri (pala leipää esimerkiksi), haltijat toimittaa kiitokset oikeaan osoitteeseen

RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
siel sataa ja tuulee ja kohta pitää mennä lenkkeilee

kohta mökille
ah ihanaa!

tänään ostan overwatchin

>overmeme

Laita samalla banaani anaalin

Ei vittu tossa pelissä on kyllä vähän pelaamista/sisältöä. Kyllästyin siihen jo sen beta viikonlopun aikana.

youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8

I love you guys. N-no homo.

osta salikortti ja rupee treenaamaan, niitä statseja on kivempi grindata

Ai hyvä, en sitten osta.

t. eri

I love you Netherlands
youtube.com/watch?v=AW_Cj-V7guQ

hi wher the cheap beer and expensive prostitutes :DDDD

tahdon suomeen ja suomalaiseksi
auttakaapa
kiitus

One of my favourite bands also happens to be Finnish, sounds like something that's right up your alley.

youtube.com/watch?v=DMkX4oeNIs8

Of course I know Oranssi Pazuzu I am music enthusiast

>tänään vain 5.5h TÖISSÄ
>kotona odottaa remontti
jesjes, iha vitun jepa

Mimmosta remonttia ois?

MEE VITTU TÖIHIN!!!!

Tässäkö lamassa? Töitä ei löydy.

No mitäpä sitten lottoat.

Lattia vittuun ja uusi tilalle, uudet tapetit ja vaatekaapin kasaus.

Kyllä heltsinkistä pitäis töitä löytyä jos siis tänne olet töihin tulossa. Raksalle apulaiseksi niin saat parempaa liksaa kuin pohjoisessa ammattilaiset.

En ymmärrä.

So what the hell do you play lottery for?

En väittänyt koskaan lottoavani. Skitrofreniasi vahvistuu.

Postaan töistä

Vielä huominen töitä ja sitten kaljaa

kiitos että maksat toimeentulotukeni

>tarrakengät
Vitunmoiset huutikset, eikö amis osaa sitoa kengännauhoja?

Postatkaa nopeemmin saatana. Hiljaisen luonteenne ei tarvitse levitä tännekin. Täällä saa jonneutua.

*Kertoo hauskan vitsin*

työ_ukot ovat töissä
neetit eivät vielä ole heränneet

Kuinka helposti löydän Suomesta naisen, jonka kanssa mennä naimisiin, euroopppalaisen näköisenä, kielitaitoisena ulkomaalaisena? Johan vituttaa tarpeekseni. Elämä tässä paskareiässä ei johda mihinkään hyvään. Olkaa hyvät ja vastatkaa vakavasti.

Vitustako me tiedetään? Ei täällä kellään mitään naista ole.

...

...

Viiden tunnin päästä anopin mökille. Mitä sitä söis nyt aamupalaks? Tilaanko pitsan vai haenko pakastepizzan kaupasta?

Tee kanasalaatti.

Kaurapuuroo banaani ja rahkaa

Postasit odotetuimman kuvan ikinä. Tuota postausta kirjoittaessanikin juolahti mieleen tuo kirja.

Suomen kansalaisina taidatte ainakin JOTAIN suomalaisista naisista osata kertoa. Kiinnostaako heitä ei-tummat rikastajat? Jotain varmaan tiedätte.

>dat thiccc ass

jotenkin vaan sain silloin aikoinaan

No eikö se nyt ole aika yleisesti hyväksytty että ulkomaalaiset viehättää naisia? Mutta ne naiset mitä tunnen ei ole ollut minkään ulkomaalaisen kanssa. Tosin olen melko pienestä kaupungista missä ei mitään rikastajia ole ollutkaan.

Heräsin yhdeltä yöllä. Nukuin melkein vuorokauden.Välillä kyllä heräilin mutta mietin siinä aina että eipä minulla nyt sikäli mitään kummempaa tekemistä ole minkä takia jaksaisi nousta niin jatkoin nukkumista, ja sitten tuli nukuttua 21 tuntia. Ja ihan oikeassahan minä olin, nyt olen tässä kohta 12 tuntia selaillut nettiä

Ota kaksi keskikaljaa ja kaksi savuketta, se on voittajan valinta

Ulkomaalaisista puhuttaessa vihjataan useimmiten tummanihoisiin. Tahdon tietää että kiinnostaako heitä valkoisetkin.

Veikkaisin että enemmän kuin neekerit.

Työn puolesta kengät ja amiksessa en ole ikinä edes käynyt sisällä.

Paska bait btw

mene pois

Käykö vieraan luvalla varustettuna työskennellä epävirallisesti Suomessa? Odd jobs ja sellaisia.

...

Ei tässä maassa ole mitään "odd jobs"

why do working class people give me *that* look?

t. virolainen raksamies

myy huumeita

Mitäpä laittomat maahanmuttajat tekevät työkseen?

what the hell do you mean Svenno?

Ne elelee vastaanottokeskuksissa ja nostaa sossun tukia

I was leaving for work and a few lads outside were doing some shit and all gave me the stink eye.

Suomessa on todella vähän laittomia maahanmuuttajia.
Yleensä he kerjäävät (romanit) tai myyvät huumeita (afrikkalaiset).

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

????
Laitonkon maahanmuuttaja saa nostaa tukea? Kaikillako maahantulleilla on oikeus siihen? Kerrothan lisää, pliis.

Nyt on kaksi todellisuutta. Nostaako ne tukea vai ei?

>laittomat maahanmuttajat
Ei paljoa ole ja usein ne jää kiinni sekä lähetetään vittuun täältä

kokeile

No minun mielestäni nämä syyrian paskanaamat on kyllä laittomasti tullut tähän maahan

Nyt on kolme todellisuutta.

Nostaako ne tukea
Myykö ne huumeita
Tuuko ne karkotetuksi

>Nyt on kaksi todellisuutta.
Puhuit _laittomista_ maahanmuuttajista, eli ilman virallisia teitä tänne tulleista

Pyydä äitiäs harakoimaan pilvet

Ei ne voi mitenkään tukia nostaa jos ne on laittomasti täällä...

Oltiin eilen illalla iskän kanssa saunassa. Sitten kun luuli että iskä oli jo lähtenyt päätin sheivata alapääni. En ole homo mutta tykkään myös sheivata aina samalla persreikäni. Luulin ettei iskä tule enää takaisin niin levittäydyin sellaiseen haara-asentoon että persreiän voi sheivata. Sitten iskä juuri astuu sisään kun olen haarat levällään ja perse pystyssä siinä saunan lauteilla. Meillä on siis saunassa lasiovi joten iskä näki ihan selkeästi tämän näyn. Eikä siinä vielä kaikki. Kun tämä oli tullut sisään, tämä vaan tuijotti persettäni joku 5 sekunttia ja jos huomasin oikein iskällä taisi alkaa seisomaan. Tämä pisti äkkiä kädet peniksen eteen ja meni pikaisesti suihkuun. Hetken päästä tuli saunaan ja katsoi vaan kummasti kun olin puoliksi posliini. Sain höylän nopeasti piilotettua yhden pyyhekasan taakse mutta se helvetin höylän muovinen suoja oli jäänyt siihen lauteille, ja isä huomasi tämän. Voi vittu. Siinä sitten istuttiin ihan hiljaa kiusallisesti joku 5 minuuttia kunnes isä lähti saunasta. Ei tämän jälkeen olla puhuttu iskän kanssa.

Oispa

viilipönttö