/mämmi/

Ananas kuuluu pitsaan -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4uT68riwrFI
youtube.com/watch?v=el93MIxAf-c
twitter.com/AnonBabble

Ananaksen voin viellä ymmärtää, vaikken suositella, mutta kun pitsasta löytyy banaani niin johan on vittu.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

aamen

Ananas on musta iha jees, jos se on tuoretta ja mehukasta
Jossain mikro- ja pakastepizzoissa se on täyttä paskaa

ananas on ok, kun mehut on päästetty vähemmäksi ja siivu on juuston alla

Jos mulla todetaan joku tietty sairaus ja kerron lekurille että oon joskus viihdekäyttäny niitä lääkkeitä mitä sen sairauden hoitamiseen tarvitaan, niin kieltäytyykö se lekuri määräämästä niitä mulle?

Meen huomenna syömään burgerin lounaaksi

Mikä ihmeen pakko on kertoa jos ei suoraan kysytä?

>ratkaise capthca
>klikkaa "post"
>"väärin, uudestaan"

No vittu! Miksi sitä ei voi heti kertoa?

näyttää aika hyvältä. tekisin animet ton päälle

ei, mutta jos näytät olevan ihan hajalla, niin saattaa käydä semmonen vanhusten palveluauton hoitaja antamassa sen päiväannoksen, ja vahtia että se otetaan asiallisesti.
mutta todennäkösesti ei kuulu sairaanhoitopiiris palveluihin ja saat reseptin, jonka sitten käytät miten käytät

En ymmärrä kysymystä

oho penulties

lälläslää

Ketä /humalanhakuinen juominen/ täällä?

Ihmetyttää kyllä aina kun tätä termiä näkee käytettävän. Siis mitä vittua? Jos en haluasi päihtyä, joisin jotain mikä EI sisällä alkoholia.

Koska kyseinen lääke todella suurissa annoksissa toimii juuri päinvastaisesti mihin se on tarkoitettu.

Ja nyt on tullut selvinpäin niitä päinvastaisia kohtauksia pariin otteeseen ihan selvinpäinkin.

Joskus ihan vain yksi, kylmä olut esim. saunan jälkeen on jees. Humalanhakuisen juomisen vastakohta.

Kannattaisko lopettaa se nisteily

...

Oli vaan yksi kerta.

Mut joo, toi holi nisteily kannattais kyllä lopettaa. Taitaa olla munuaiset/maksa paskana sen takia.

panettaa. onko yhtään tötöö riihimäen lähellä? ei tarvi olla timmi

>ei tarvi olla timmi

moro sami

Saatana kun näppiksen ja kuulokkeiden johdot onnistuvat aina nussiutumaan yhdeksi kimpuksi ja aina kun toista siirtää, rämähtää toinen lattialle.

kieräytä toinen johto näytön takaa ympäri nii pysyvät erillää

Tähän on eräitä käytännön esteitä, joihin en viitsi paneutua sen syvemmin.

kyrvän ympäri sit. Mieti waifuas nii pysyy muna kovana

No tällä kai sitten mennään

Kaksoispiste viva viva de

Yksi kaksi kolme

viiva

IT'S RATHER COOL
BUT IT'S GETTING MUCH TOO HOT
FOR THE ONES INSIDE THE BRILL

Yksi purettu valtiounioni ja sitten noita tulppaaneja muutama.

>valtiounioni

Liittovaltio

ei onneksi keretty siihen asti ennen hajoamista.

>Hollanti

kanker jood

'unioni' liitto-sanan sijaan koska valtioliitto on eri asia kuin liittovaltio, mutta -unionina tulee enemmän eroa

ik heet kissa

Suomi sailyy eussa

suomi natooon

kumpikin paskaa

how did they make the pineapple rings so small

its a big pizza

Tässä on jätkä, jolla on vahva tietämys puhumistaan aiheista.

Oispa jääkiekkotötö

Vois puolestani kokeilla jättäytymistä molempien ulkopuolelle.

Jos alkaa ahdistelu, taistellaan niin pitkälle kuin voimat riittää ja sillä hyvä, mutta toisten nöyristelyllä saadaan ihan sama lopputulos kunniatta.

Ja juuri tämän takia kaltaistesti idioottien ei pitäisi äänestää.

Vai niin. Mitä pelkäät?

>äänestämisestä
>mitään hyötyä
hahhahaHAHAahahahahahah

4 u

Ilmeeni kun asun koko loppukesän vanhempien tyhjässä kämpässä talonvahtina kun ne on jossain etelässä juomassa cucktaileja. Mitä vittua mä teen keskellä metsää yksin.

Ai niin, paskapostaan ja katon animee niinkuin aina :D

alaikäban

Varmaan tää.

Miten te saatte tästä alaiän? t. tyhmä

>asuu vanhempien luona
>katsoo piirrettyjä

Jos tuossa tilanteessa katsoo animea eikä ryyppää ja nussi päivittäin niin alaikähän se on.

Nii mun pitää niinkuin muuttaa tietokoneeni ja itseni takaisin sinne kahdeksi kuukaudeksi.

Hurr durr.

Tuutko nussiin mua?

Loppuu se projisointi.

>Opiskelupaikka vastaanotettu.

Ei vittu yli_opisto kutsuu.

youtube.com/watch?v=4uT68riwrFI
70 minuuttia Clintonin paskaa... Ja tämä yrittää tulla presidentiksi? Kuinkahan monta xxxgate-skandaalia sen pressan uran aikana tuleekaan olemaan, jos ikävä kyllä voittaa.

Vittu että kiinnostaa nukkua, sisäilma 31 astetta plussilla ja kosteus luokkaa neitsyt marian pikkuhousut rantaleijonat 12 jkr. kisoissa

futistytyt on parempii

REEEEEEEEEE

Menetkö lukemaan pimppalogia?

vedin juuri 3 melatoniini tablettia naamaan

kattoo auttaako, yks ei auta ollenkaan

Vittu jäin itse 10. varasijalle eli toivo menetetty. Ensi keväänä uusiks.

Onko ne homopaattisia?

>Opiskelupaikka vastaanotettu myös täällä
Minne ja mitä?

>varasijalla kaikki

Daily reminder that Finland is a shithole

ei kyllä tähä aikaa sopis vedellä

menee rytmi aika vituilleen jtp

Pääsin näköjään aika korkealle varasijalle hakemaani koulutuspaikkaan. Kuinkakohan paljon porukka jättää noita ottamatta?

i have a shiba, she's always getting stuck under the couch. she refuses to accept shes too big.

pinskuttaa

stop fat-shaming her you bigot

Vittu kohta pitäisi lähteä ajamaan fillarilla duuniin vaikka viimeisen tunnin olen pinnistänyt kauheeta ripulia. Toimiikohan yhdenkään mämmiläisen vatsa normaalisti?

Seuraava saapumiserä II/16 astuu palvelukseen 3 vuorokauden kuluttua.

Oon hereillä *heräilee*

Etkä ole

Tänään viinaa veljet

can you tranlsate this song for me?
youtube.com/watch?v=el93MIxAf-c

Tulipa täs todettua, et ei näköjään merkittävää mahdollisuutta laihtua, ellen saa omaa alkoholinkäyttöäni vähennetty.
>6000kcal alkoholista kahdessa päivässä

Aika lähteä töihin

Sama täällä, hyvä fiilis.

t. Vaasan kauppatieteet, jäi piste Turun paikasta mutta ihan sama. Tsekatkaa kuinka paljon pisterajat laski vaikean kokeen takia edellisvuodesta, miltei 4 pistettä jokaisessa uli_opistossa.

Muiden nyymien kohde?

nice menes, can you pay debts?

Joo kannattaa vaan tykittää holit suoraan suoneen niin ei liho

Ihmettelen vähän noita tuloksia. Pääsykokeessa oli jotain 120 henkeä ja noin 30 paikkaa, silti pisterajat on helvetin alhaset n. 35% kokonaispistemäärästä. Itteäni ei kiinnostanutkaan ala enkä käynyt kun reilu tunnin istumassa kokeessa ihan mielenkiinnosta. Ei sieltä montaa tyyppiä lähteny heti tunnin jälkeen, ehkä 10-15. Koe ei ollu hirveän vaikea. Onko hakijat vaan vitun kalluja jos sinne jää 100 hakijaa tekemään koetta josta pitää saada 1/3 oikein?

En tahdo.

Mielenkiintosia nuo luvut on.
Tuossa Tampereen lukuja vuodelta 2015. Esimerkkinä historia, johon haki 307. Sisään pääsi 36. Keskiverto ihminen on mitä on, siitäkin kallumpia reilusti riittää.

Animet lorahti pyttyyn

Oon muute huomannu sellasen jutun ryypätessäni, et jos ennen nukahtamista tai sänkyyn menoa tuumaan mielessäni "tulen muistamaan tämän hetken" ja kirjoitan sen ylös, niin mulla ei mee muisti vaikka normaalisti siitä määrästä oliskin mennyt. Voidaanko tästä päätellä, että aika ei itseasiassa olekaan koko ajan liikkeessä vaan se on staattista? Kaikki asiat tapahtuvat samaan aikaan menneisyydessä ja tulevaisuudessa ja me vaan tavallaan liu'utaan sellasen paikallaan olevan substanssin läpi?

Juuh

>opiskelupaikka hylätty

Toisaalta ehkä graafinen suunnittelu ei olekkaan mun juttu

EI VOI HELVETIN PERKELE OLLA NÄIN KUUMA

OISPA TALVI

Just sopivan lämmin.
Olispa kesä.

Ilma on aika jees, jos ahistaa osta pöytätuuletin.

Sit lähti tipaton käyntiin

ketä messissä?

en tiedä

ollut vituillaan viimeset 8 vuotta jtp
nyt lähtee muute tupla kofeiini tabu maskii koska unta tuli noin 4 tuntia ja tunnin päästä pitää lähteä ulos

Juuei

nyt se 18-vuotiaana tajuaa että ihmiset on ihan vitun tyhmiä keskimäärin

Ja vähän vanhempana tajuaa että on itsekin sitä keskimääräistä tyhmempi.

Jos tietojenkäsittelyyn pääsit niin siinä varmaan vaikuttaa aika paljon minkälaista porukkaa sinne hakijoiksi valikoituu.
Oma arvaus on, että ne matemaattisesti fiksut jotka haluaa temppuilla ohjelmistoilla hakee ensisijaisesti dippainsseiksi ja tietojenkäsittelyyn päätyy sitten enemmän porukkaa, jotka luottamus omiin taitoihin ynnä oikea kompetenssi menee päällekäin ammattikorkeasaareen hakevien kanssa.
tl;dr fiksuimmat ei edes ole siellä