/NEDERDRAAD/

Kathedraal interieur uitgave

Welkom: Lieve mensen
Niet welkom: Gemenerikken

Other urls found in this thread:

youtu.be/FrbL680wXAQ
twitter.com/SFWRedditVideos

kankerhoer ik wilde net een draad maken

Hmm is wel weer dezelfde kathedraal. Maar toch, 3000 keer beter dan je eerdere lieve jongens draden.

>weekend

tekenfilms

Doe volgende keer een plaatje van het station van Antwerpen.

>rassenmenging

Wie /deventer/ hier?

Ik ga vanavond de binnenstad in en ik weet niet welke kroegen hier goed zijn om meiden te versieren.

>Kathedraal interieur
mijn neger

DE TWENTENAAR: TIJDENS
ZIJN JEUGD WORDT HIJ GEDWONGEN
OM GEITEN, KOEIEN TE MELKEN… SCHUREN SCHOON TE MAKEN
“DE TWENTENAAR” “ZEUGT” AARDAPPELEN, UIEN" EN HIJ DOET LANDBOUWWERK!!
de twenteNAAR WAST ZICH NIET, STUDEERT NIET,
GAAT NIET NAAR SCHOOL, GAAT NIET NAAR DE UNIVERSITEIT. HIJ IS DICHT ONWETEND, GESLOTEN,
BRUUT, DOM, PROFAAN, WALGELIJK

WAT IS TWENTENAAR IN HET LATIJN???

*``BARBARIA TURCA TRANSISALANIA``

EEN TwenteNAAR HERKENNEN IS MAKKELIJK, HIER BENOEMEN WE WAT VAN HUN EIGENSCHAPPEN

0- ZE ZIJN LELIJK, AFSCHUWELIJK, VERACHTERLIJK, ONBELANGRIJK… GRUWELIJK
1- ZE ZIJN BRUIN, DE KLEUR VAN POEP, KOPERACHTIG, LIJKEN OP DROLLEN
2- ZE ZIJN DWERGEN, 1,50 TOt 1,60, NET PLATTELANDSKABOUTERS
3- HUN BENEN ZIJN KORT, GEBOGEN, ECHTE GRUWELEN DER NATUUR
4- ZE HEBBEN GEEN KONTEN, NIET DE VROUWEN NOCH DE MANNEN
5- ZE HEBBEN GEEN NEK, ZE LIJKEN OP WORMEN MET MODDER
6- ZE HEBBEN ENORME NEUZEN, NET ADELAARS OF WULPEN
7- HUN OREN ZIJN ENORM, ZELFS DE FRIEZEN NOEMEN ZE ZO
8- ZE ZIJN NET MONGOLEN EN ZE HEBBEN GEEN OOGLEDEN
9- ZE HEBBEN UITSTEKENDE JUKBEENDEREN
10- HUN GEZICHTEN ZIJN ROND EN OPGEBLAZEN, EEN KOEIENKOP

vieze salafisten man

Ik zal eens wat in jouw achterwerk mengen

Wat een kk kolder, Twentenaren zijn broederrang Nederlanders.

Vies mannetje

de belgen zijn nu al op tv aan het zijveren over de voetbal, ongelooflijk

echt hollanders 2.0

Het zijn Moffen aan de verkeerde kant van de grens

Wanneer je anale seks hebt met je vriendje en het begint pijn te doen en jij roept "stop!" en hij stopt niet..

Is het dan verkrachting?

Ja.

Salland>>>>>>Twente

Dit is mijn fetisj

>lelgië

Jazeker

Ik ben hartstikke schoon hoor

>dvw je niet alpha genoeg bent om een vrouw te domineren

Waarom geven vrouwen zulke gemixte signalen?

omdat jij een gemengd persoon bent

Alle vrouwen zijn hoeren

Ik wil gedomineerd worden door een jongen oetz

IS HET OMDAT IK ZWART IS?

Je hebt weekend, anoniempje! Wat ga je dit weekend doen?

Joej!

Niet ALLE vrouwen
Er is nog wel een klein aantal dat geen hoer is

Ik wil dit wel voor je doen

>de 1%

>vunzige katholieke bouwwerken

bah

>protestanten

Aub reageren.

Ze lijkt wel onthoofd.

Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die kennis hebben van Deventer. Ooit vermelde een anoniempje dat hij daar weg kwam, maar misschien was jij dat wel.

wat bedoelde hij hiermee?

Ik woon niet al te ver van Deventer en kom er regelmatig,, maar ik ben er nog nooit 's avonds geweest.

Dagelijkse herinneringen dat groningen boven alles gaat.

Het is eindelijk weekend moederneukers! Lekker levenloos gamen, jonko klappen en pizza kapsalon bestellen!

wat is pizza kapsalon

Net ingekocht:
>kipfilet, tomaten, paprika, witloof, komkommer
Nog in huis:
>couscous, ajuinen, sjalotten, knoflook, pasta, aziatische noedels

Valt hier iets mee te maken?
Zo ja, hoe, of wat heb ik nodig, wat niet?

Een nieuw concept waarbij je pizza kan eten terwijl je haar wordt geknipt.
Het idee is om de kapper te combineren met eten en drinken om er een hele experience van te maken.

Gewoon allemaal in de blender

>kipfilet
Daarover gesproken, waarom is ingevroren kipfilet ineens goedkoper? Een paar maanden terug was dat nog niet zo. Zit milieudefensie of een dergelijk ecoclubje erachter?

Kook de couscous, de pasta en de noedels, de rest heb je niet nodig.
Mixen, tomatenketchup eroverheen en gaan.

Ben geen /fit/homo oetz.

Neem een kapsalon en flikker hem leeg op een pizza bodem. Kwartiertje de oven in en je hebt een Pizza Kapsalon. Weet je niet wat een kapsalon is dan leef ik met je mee, jij arme plattelandsjongen.

...

>Noodles met kipfilet, paprika, sjalotje, knoflook, eventueel komkommer, en een marinade van ketjap, oestersaus, gember en honing/(bruine) suiker. Bonuspunten voor Thaise peper wat een mooi smaakcontrast geeft aan de honing/suiker.
Of bestel gewoon een Pizza Kapsalon, heb je meteen genoeg eten voor twee dagen.

AKO IS EEN SCHATJE

Hoe is die tekenfilm eigenlijk?
Is het schijt?

Hmm, klinkt nog niet zo slecht. Dacht iets met de couscous te doen, maar heb ik al zo vaak gegeten de laatste tijd. Het enige wat ik niet heb, is de oestersaus en Thaise peper, zou dus moeten lukken.

Zou je een paar summiere instructies/tips kunnen geven? Of eventueel een link, moest die er zijn.

Yep

Ja het is kak.

Hè, jammer.
Het hoofdpersonage ziet er namelijk uiterst schattig uit, maar als dat niet eens genoeg reden is om door te blijven kijken, dan moet het wel heel erg slecht zijn.

Het is behoorlijk subjectief. Het heeft geen diepgang, dat zal ik alvast verklappen, maar als je iets lichthartigs wilt kijken met een beetje Ragnarok Online nostalgie is het niet slecht.

>mgw de moord op de gebroeders De Witt

Waarom zijn kenners van de vaderlandse geschiedenis daar zo aarsverwoest over? Ik meen me een boek over Nederlandse geschiedenis te herinneren waarin de auteur zijn spaghetti liet vallen over hoe de moord een schandevlek op de natie is, erger dan de slavenhandel en de daden van Coen in de Molukken.

WEEKEND!!!

youtu.be/FrbL680wXAQ

Maar het is ook een schandevlek voor op de natie!

Ik heb maar twee dagen gewerkt deze werk, dus merk weinig van een weekendgevoel.

Ik heb 38 uur gewerkt, was er wel aan toe.

>dvw elke dag met plezier naar de trein wandelen om de leuke collega te zien

Maar wat is er dan zo verschrikkelijk aan een lynchpartij op een tweetal prutsende ambtenaren? Uiteraard is het een misdrijf en iets dat niet hoort, maar veel erger dan de lynchpartijen op een gemiddelde vrijdagavond in het centrum van Hilversum kan het toch niet geweest zijn?

WAT HAAT JIJ MIJN DORP!

En het erger dan hier, omdat het hier zandapen zijn die mij meppen en dat waren beschaafde Hollanders.

Haat? Kom op man, is het niet duidelijk dat ik uit de streek kom en tenminste weet waarover ik het heb? Ik zit tenminste niet te zeuren over de tv-kanalen die er gevestigd zijn. Niet dat die deugen, maar je vat wat ik bedoel.

Josjos oetz

Omdat het breder getrokken kan worden in de toen lang durende strijd tussen de staatsgezinden en orangisten. Hoewel het niet altijd van de staatsen gezegd kan worden dat ze de 'goede' partij waren tegenover de centraliserende prinsgezinden, denk ik wel dat ons land in die tijd redelijk vrij was voor die tijd dankzij de eeuwig durende strijd tussen de twee, de lynchpartij op de gebroeders de Witt kan dan bijna ook wel als een staatsgreep gezien worden.

Verklaar je nader Henk.

Die negerin heeft wel een goede reet oetz

>Negerin
Ik kan niet begrijpen dat er mannen zijn die ze ook maar enigszins erotisch vinden. Die andere twee zijn niet bepaald 10/10, maar gooi er een negerin bij en het plaatje is helemaal verziekt.

0/10 zou niet jossen.

Wat een lelijkerds

Homo

Zit in bad een ouwe Sportweek (mei 1999) te lezen en zag deze advertentie.

Dat zijn Bridget, Dafne bunskoek (koek) en Sylvania. Zijn jullie 12? Die waren echt kk tantoe beroempt toen

Homo's hebben een superieure smaak, hetero.

Hetero

Doen die drie er dan niet meer toe? Ik word oud.

Letterlijk wie
Ik herken misschien alleen de negerin denk ik. Zij deed toch iets met het Jeugdjournaal of Klokhuis ofzo

Jullie nurten kennen zeker ook niet fabienne van tout fabienne?

>ik ben 12 en wat is dit

Ik ben 20 oetz

Neger, ik woon letterlijk 5 minuten kruipen van de Groest, zo erg is het niet, dit jaar pas 1x aangevallen.

Ben eindelijk terug van mijn nieuwe baan.
Ben moe maar tevreden. Hoe is het hier verder?

Wie Berserk hier?

Jossen op mijn Ritsoe-user x Mari-user fanfictie

ik was 3 in 1999 oetz, ik kan me alleen sesamstraat en de spelletjes die ik toen speelde herinneren

OH SCHIJT HIJ IS UIT

Ritsoe-user keek Mari-user vol liefde aan "i-ik moet je wat zeggen oetz" Mari-user glimlachde omdat Ritsoe-user oetz ihel gebruikte. "Zeg het maar Ritsoe" fluisterde Mari-user terug "ik denk dat ik niet alleen je liefde voor tekenfilms deel" Ritsoe keek Mari-user schoorvoetend aan. Teder keken ze elkaar aan "normaal spreken we op stoom, maar vandaag gaat er iets heel anders stomend worden" Mari-user gaf een vette knipoog, je hoefde Ritso-user niet meer uit te leggen wat hij daar mee bedoelde.

Zoals dit?

ga je nog verder of niet? wat moet ik nou met deze erectie?

Wat is je nieuwe baan?

Werken in een tandtechnisch lab

Net wezen heffen voor mijn meisje en deze ene jongen keek de hele tijd zwoel naar mij.

S U G O I
U
G
O
I

DESU NE FAMPAI

heb je hem geneukt?

Zijn jullie gezellig samen wezen douchen?

TARTAARSAUS
TARTAARSAUS
TARTAARSAUS

Is dit tekenfilmfiguur een jongen of een meisje?

Is het raar als ik lach wanneer nederlanders iemand uitschelden?