/mämmi/

Aku painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R7mPmzsKx5k
iltalehti.fi/uutiset/2016080221988132_uu.shtml
iltalehti.fi/uutiset/2016080121987349_uu.shtml
youtube.com/watch?v=BFkswaDhGyc
twitter.com/SFWRedditImages

...

Työmotivaatio on ollut kateissa nyt muutaman viikon. Painuisin täältä vittuun jos löytäisin uuden työpaikan.

Rottailu on parasta.
Jätetään työt työ miehille.

Itse vaihdoin työpaikkaa kahdesti ennen kuin löisin työpaikan, jossa on mukavaa tehdä töitä. Tai no, ala siinä vaihtui myös. Suomalaisessa yrityskulttuurissa on aika paljon ongelmia.

>Suomalaisessa yrityskulttuurissa on aika paljon ongelmia.
Selvennä toki.

t. kiinnostuja

Entisellä alalla eli turvallisuusalalla tuli todella nopeasti selväksi, että firmojen panostus työntekijöihinsä oli pyöreä 0. Ala on kilpailutettu siihen pisteeseen, jossa halvin tarjous voittaa aina. Siis ihan aina. Laatu ei kiinnosta ketään ja fimat jotka tekee huonoimmat työsopimukset kenttäväelle voittaa. Niin moneen kertaan miettinyt että onko koko alassa mitään järkeä.

Johtaminne on siellä yksi vitsi. Gorilla johtaa apinalaumaa ja toimiston puolella apinain kuninkaita ei kiinnosta mikään muu kuin se, että kuinka paljon rahaa jää viivan alle. Tämän takia esim, Securitaksella on edelleen samat työpaikat ja haut auki vuoden ympäri.

Mä oon nyt ollu kolmessa eri paikassa töissä joka kerta eri hommaa tekemässä, jotain harjotteluita lukuunottamatta. Alkaa tuntua siltä että musta ei vaan ole perus työhön kun motivaatio lopahtaa aina muutaman kk jälkeen. Varmaan mun päässäkin on jotain vikaa.

En sanois noinkaan. Itse vaan oon sitä mieltä et suurin osa töistä on tylsää paahtamista eikä kukaan jaksa sitä tehdä. Pomoa ei kiinnosta parantaa yms. Monen tekijän summa.

Saan jatkuvasti töissä ihan sattumanvaraisesti kivikovia seisokkeja. Olen päätellyt että haukottelulla saattaa olla tähän joku yhteys, välillä tuntuu että alkaa seistä kun haukottelee kovaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Noin se tuntuu toimivan lähes jokaisessa lafkassa jossa on +100 työntekijää

Kerran olin Saksassa palkallisessa harjoittelussa ja siellä oli aivan eri meininki. Perkele kun piti palata Suomeen et pääsen joskus vittuun skolesta, muuten olisin jäänyt sinne saman tien töihin.

Oliko autistisen kova työmoraali vai toimiko johtoportaassa hommat paremmin? Itse jonkin verran oman alan eri työpaikkoja kiertäneenä voin sanoa että alle 20 jantterin firmoissa toimii homma Suomessakin ihan eri tavalla.

Omassa paikassa painettiin töitä hiki hatussa ja aina himaan päästessä oli takki auki. Mut toisaalta esim, ruokailu oli ilmaista ja työsuhde-etuina oli kaikkea mukavaa et motivaatio säilyi.

Tuli vähän laihaa hernaria, kun mittasin veden purkilla, enkä mittakupilla.

Kuuntelen Vauhtisutta
youtube.com/watch?v=R7mPmzsKx5k

Oispa tyttöystävä, niin vois tehä enemmän ruokaa. Tästä vitun hernekeittopurkistakin tulee kaks annosta ja hankala syödä kahta lautasellista.

Ite varmaan vaan vetäisin tölkkiherneitä ja leikkelettä. Ei kiinnosta kokkaaminen, tiskaaminen taikka kulinarismi.

Oon syöny tätä vitun hernekeittoa jo 40min ja en oo vieläkään valmis. Mitenkähän mä oon saanu itteni syötyä läskiks, jos oon jo täynnä pelkästään tästä?

Heitä se loppu jääkaappin tahvo, ei sitä kaikkea tarvitse yhdeltä istumalta vetää

Söin suurimman osan tosta ja loput heitin roskikseen. En oo uudelleenlämmittämäs jotain vajaata puolta kupillista purkkihernaria.

Vithu kaame selkäloki taas pelejä mitkä oon jo ostanu mutta en saa aikaseks pelata: mirrors edge, tomb raideri, uncharted 4 ja nyt uudelleen tuotiin toi ape escape 2 ps neloselle.

Jotenkin sitä vaan töiden jälkeen pelailee wowia sun muuta kun ei jaksa ajatella. Viikonloput sit taas menee humalassa.

>wowia sun muuta kun ei jaksa ajatella.
Juuh, vähän samat. Toisaalta, joutuuhan tässäkin ajattelemaan määränsä, mutta kun oot reippaasti yli 10 000 tuntia pelannu, niin tää tuntuu hyvin luonnolliselle ja pelaaminen on vähän kuin autopilotil olis.

Itse pelaan Crusader Kings kakkosta samalla tavalla. Tosin nyt se alkaa kyllästyttämään, etenkin tän uusimman lisärin jälkeen. Pelattavuus on kärsinyt niin saatanasti.

Juu joutuu ajattelemaan mutta ei tarvi miettiä että miten joku asia tehdään kun tietää jo kaiken valmiiksi.

Itadakimasu~

Miksi yhdys sanat on niin vaikeita?

Syö proteiinia homo.

Saan noista traumaperäisen stressihäiriön kun tuli joskus vedettyä päivittäin pari

Vitun suomen kieli ja mistä tahansa sanasta väännettävät yhdys sanat. Saksan kielessä taitaa olla samaa ongelmaa.

testi

huh

Piereskelen toimistokopissani, toivottavasti kukaan ei tule hetkeen tänne

iltalehti.fi/uutiset/2016080221988132_uu.shtml
Yksittäistapaus

iltalehti.fi/uutiset/2016080121987349_uu.shtml
Neekerit neekeröi mutta ei voi tutkia koska resurssipula. Internetin vihapuheet lienee tärkeämpiä juttuja.

Aika rasistista nyt tollasta alkaa tutkimaan, pojat on poikii

sellaset sieltä

Tuntuu olevan viikottaista

Oot syöny vääriä ruokia. Helppo läskistyä jos vetää jotain suklaata ja jäätelöö.

Yhdyssanathan yksi yksinkertaisimmista asioista Suomen kieliopissa.

Oispa suklaata ja jäätelöö.

Röyh.

What do finns think of ryssa?
Did you saw documental stuff from Ville Haapasalo?
Be honest.

Blinejä, votkaa ja dotkaa kiitos.

>Ilmeeni kun kaivoin metsästään hautaamani kotikaljat ja vedin lärviin

Enskerralla enemmän katajaa

"Idästä ei tule muuta hyvää kuin aurinko." - Suomalainen sananlasku

Thanks, Arto :3

But how about vodka? You can't drink sun.

Good thing then that poles invented vodka and not russians :^)

Haapasalo is pretty based and "Venäjän ympäri 30 päivässä" is fairly entertaining. Working class people in Finland consider working class people in Russia dumb and drunk and older people might still hold grudge because of the past. In general people don't consider russians "that bad" i guess.

Miten diilaatte sen asian kanssa, että halutessanne posti toimittaa lähes mitä vaan huumetta todella pienellä kiinnijäämisen riskillä? Täällä kuitenkin semihikkyä porukkaa niin luulis itselääkinnän kiinnostavan monia.

Itteä ei sakot tai rikosrekisteri kamalasti houkuta niin on jäänyt tekemättä mut monesti sitä aattelee et oisko sitä kumminki jotain bisseä tyydyttävämpää puuduttajaa.

Joo mutta se pienikin mahdollisuus jäädä kiinni ja merkintä rekisterissä ei oikein innosta tyämiehenä

suolla neekerit

Oh. Yeah, i supposed it's something like this.
Well, not much but not so bad. I think we'll be better in future.

Can't wait for americans to finally nuke russia tbqh
A little collateral fallout is worth it just to see the eastern menace be destroyed once and for all.

Mene yksityislääkärille ja hanki turruttajat laillisesti kuten kaikki muutkin. Postin kanssa pelleily ja laittomat nettiostokset on rotille ja teineille.

Riippuu mitä haluat vetää. Deeleissä on melko pieni kiinnijäämisen riski koska koirat ei haista niitä ja jos jää kiinni voit kieltää itse tilanneesi mitään koska mikään ei osoita että olisit itse ne tilannut ja saatat päästä ilman minkäännäköisiä sanktioita. Jos rohkeus riittää niin pilkun jälkeen on helppo mennä kyselemään ihmisiltä muuta tavaraa ennen kuin porukka katoaa taksitolpille. Näin olen siis kuullut, itsellä ei ole mitään kokemusta tai halua oikeastaan kokeilla mitään, yliannostukset ja tripille jäämiset ovat taottu niin tiukasti jatkuvan huimausainevalistuksen takia päähän.

Juuri niin Mc Achmed.

...

Ilmeeni kun pääsen kohta taltuttamaan karmeen nälän rullakebabilla

Haeks ES kyytipojaks?

Wish you didn't exist desu. No offense.

Ota ees nyt iskender.

kohta parturiin

Kela perskuta on yhtäkkee katkaissut tukeni, mistäköhän nyt tuulee..

Tyä_maan suunnalta

Lasahtiko karenssit kun et menny kurssille

Heil seitan

suola-neekerit?

is donald duck suomi?
why suomi use him frequently?

...

arigato gomenasai harakiri nippon

He's very appealing to us because of "sisu"
Basically he's constantly put down by bad luck, he never seemingly succeeds at anything and yet he never gives up.
This is "sisu".
Also he just hits close to home for many Finns with all his misfortune.

...

kitoos

Mietin pitäskö ostaa toi legioona lisäri wowiin ja ehkä pelata sitä sitten kun tulee. Vaikka oon vanillasta asti pelannu niin en ole koskaan ollu yhessäkään launchissa mukana.

He doesn't wear pants like all finns and raises another man's sons so we love him.

AKU SETÄ ON

TYÄ

MIES.

...

oon vetäny lärvit nyt kaksi iltaa putkeen ja aattelin myös tänään.

paljon parempi kun putkien vetäminen

Juuh

joko on anananas leikattu?

mul on raivoova seisokki pöksyissä

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

Voi ei kytkin puhelimeni juuri 2.1A laturiin Mutta puhelimen oma laturi onkin 1.5A!

Apuvaa kuolenko minä nyt?
Olenko luonut atomipommin?
Oliko tämä Nyt sitten tässä?

saako koskea?

pitäisi elää jouluun asti soluasunossa. Toivottavasti kämppiksenä ei ole joku töttö-öttö

Onko nautittavan rajoissa? (16+cm)

Voi vitun tolvana, tapoit meiät kaikki
onko viimeisiä sanoja? koska mulla on.
Kuuntele tarkkaan.
HAISTA PASKA

Oispa

Ai oot homo?

Oon asunu jo monta vuotta solussa.
Jos on kämppikset ollu liian melusia oon haulikon kanssa koputellu oveen, yleensä ainaki vaihtarit on kyllä vaan kutsunu mukaan ryyppään.

loli

Jes mun uudet kuulokkeet tuli!!!! Tänään siis viinaa ja kunnon kuulokkeet eikä viinaa ja nappikuulokkeet.

youtube.com/watch?v=BFkswaDhGyc
Nostalgiaa jtp

ai oot köyhä rotta

En kadu mitään, paitsi että kuolen.

viilipönttö

Pierasin nyrkkiin.

Mitä teen mun kahdelle flesarille ja liukkarille muuton yhteydessä?

Pasko niitten päälle.